עבור לתוכן
�ביר�

שאלה ...

Recommended Posts

פורסם

שלום

רציתי לדעת אם אדם הולך ללמוד באקדמיה לטיס בארה"ב ולאחר שנה שהוא סיים את הלימודים הוא עובד שם כמדריך (לא תמיד אבל זאת אופציה שיכולה ליהיות בחלק מהאקדמיות אם אני לא טועה).

כל מקרה לאחר שנתיים בארה"ב עם כל הרישיונות הנחוצים ומספר שעות מתאים הוא חוזר לישראל ורואה מודעת דרושים של חברת תעופה ישראלית (ישראייר, אל על , ארקיע )

האם הוא יכול להתקבל לחברה ישראלית ?

כי בעבר היו שמועות שטייס שלא עשה הסבה לכל הרישיונות שלו לא יוכל להטיס בחברה ישראלית ..

אני חשבתי ועדיין חושב עד שמישהו שיודע יגיד אחרת שההסבה לרישיון ישראלי היא רק למי שרוצה לטוס CVFR בארץ ,כי בתאכלס אם אתה טייס של חברה אמריקאית בין לאומית אתה טס בידיוק כמו שכל טייס אחר באל על היה טס לפי IFR וכל החוקים ומה שמבדיל אותנו ממדינות אחרות הן טיסות הראייה שמפוקחות וע"פ נתיבים בגלל זה צריך הסבה .

זה נושא מעניין שהייתי שמח אם מישהו שמכיר את הנושא לעומק יוכל לענות על השאלה .

פורסם

אני יודע שישראייר וארקיע טסות cvfr לחיפה וטיסות העברה מבן גוריון לשדה דב וטיסות חיילים, לגבי אלעל קשה לי להאמין שהם יקחו טייס ללא כל ההגדרים במיוחד כשיש להם מבחר יחסית גדול

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...