×�ביר×� פורסם אוקטובר 13, 2010 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2010 שלום רציתי לדעת אם אדם הולך ללמוד באקדמיה לטיס בארה"ב ולאחר שנה שהוא סיים את הלימודים הוא עובד שם כמדריך (לא תמיד אבל זאת אופציה שיכולה ליהיות בחלק מהאקדמיות אם אני לא טועה). כל מקרה לאחר שנתיים בארה"ב עם כל הרישיונות הנחוצים ומספר שעות מתאים הוא חוזר לישראל ורואה מודעת דרושים של חברת תעופה ישראלית (ישראייר, אל על , ארקיע ) האם הוא יכול להתקבל לחברה ישראלית ? כי בעבר היו שמועות שטייס שלא עשה הסבה לכל הרישיונות שלו לא יוכל להטיס בחברה ישראלית .. אני חשבתי ועדיין חושב עד שמישהו שיודע יגיד אחרת שההסבה לרישיון ישראלי היא רק למי שרוצה לטוס CVFR בארץ ,כי בתאכלס אם אתה טייס של חברה אמריקאית בין לאומית אתה טס בידיוק כמו שכל טייס אחר באל על היה טס לפי IFR וכל החוקים ומה שמבדיל אותנו ממדינות אחרות הן טיסות הראייה שמפוקחות וע"פ נתיבים בגלל זה צריך הסבה . זה נושא מעניין שהייתי שמח אם מישהו שמכיר את הנושא לעומק יוכל לענות על השאלה .
moshe elbaz פורסם אוקטובר 13, 2010 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2010 אני יודע שישראייר וארקיע טסות cvfr לחיפה וטיסות העברה מבן גוריון לשדה דב וטיסות חיילים, לגבי אלעל קשה לי להאמין שהם יקחו טייס ללא כל ההגדרים במיוחד כשיש להם מבחר יחסית גדול
×�ביר×� פורסם אוקטובר 14, 2010 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 14, 2010 זאת השאלה ,מחר אם מישהו הולך ללמוד באקדמיה בארה"ב האם הוא יוכל להתקבל לחברות התעופה הישראליות בלי לעשות הסבה לרישיון ישראלי ?
oz sessler פורסם אוקטובר 14, 2010 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2010 כדי לעבוד בחברה ישראלית אתה חייב לפחות רישיון מסחרי ישראלי.