עבור לתוכן
Avichai Koor

סיכום טיסת המשקיף לאילת

Recommended Posts

פורסם

צהריים טובים לכם חברי!

אני שמח וגאה להיות הראשון משמונת הטסים בצ'ופר הזה,טיסת משקיף הלוך חזור לאילת.

הכנתי לכם טריפ ריפורט קטן,מומלץ לשבת לדמיין מה עבר עלי ולהנות.

היום בבוקר הזמנתי מונית אל הבית לשעה 4:30 בבוקר על מנת להגיע אל השדה ברבע ל5,הטיסה המתוכננת היתה ELY401 ב6:30.

הגעתי לטרמינל 1,ניגשתי לקבל בידוק ביטחוני ויאלה לצ'ק אין,קיבלתי כרטיס סנדביי ללא בעיה,הם ידעו איפה אני מיועד לשבת :D

עוד שלב של שיקוף ועוברים הלאה לאיזור השער,איזור מצ'וקמק עם קיוסק בקושי אבל ממתין בסבלנות עד הבורדינג,והנה בשעה 5:35 קוראים לנו,הידד!

בשלב זה עליתי לאוטבוס שיקח אותנו לכוכב(כמה זמן לא נסעתי באוטבוסים האלה..)מגיעים עם זריחה ברקע אל EKD הקטן במשפחה ולמולי עומד מר אלעד זיירמן.

מחליפים כמה מילים עם אלעד בכניסה ועולים במדרגות,כמובן שההתרגשות כבר עולה!מקבל את פני המנהל שירות בטיסה שכמו שמכשירים אותו,קשוח בהתלחה שאומרים קוקפיט,אבל אחרי זה רך כמו חמאה.

הוא לא הבין במה מדובר ולכן נכנס אל התא לשאול,הטייס לא יודע מי אני,זה לא טוב,מסתבר שהחליפו צוות,הנה הגיע סופר זיירמן מעביר מילה או שתיים והופ,אני בפנים.

קוקפיט קטן ודחוס אבל אהוב,מתיישב בכסא הכי לא נוח בעולם מאחורי הקברניט ומחכה,בשלב מסויים כשכל הצרפתים החליטו להגיע ביקשנו קלירנס.

קרקע אישר לנו 30 עם TALMI2F..דחיפה,הסעה קצרה מאוד דרך הלימה התיישרות והמראה,המראה כוח מלא,ממש דחיפה נותן לך,חוויה לא מהעולם הזה.

כאשר סיימנו לקבל DCT לTOMAL רואים הכל עד ים המלח עם זריחה משגעת,נוף בלתי ניתן לתאיור,חבל שלא הרשו לי לצלם.

שיוט קצר,איך שמגיעים ל19 אלף מתחילים להכין הנמכה ועושים תדריך לאילת.

נחיתה מסלול 03 עם הקפה,יש לציין חברים שבחיי לא היתי באילת.

מנמיכים אט אט,רואים את השדה רוחות של 19 קשרים כיוון מסלול מגרדים את המלונות ונוחתים נחיתה רכה,עם ברקסים בMAX..שליש מסלול ועצרנו.

180 על המסלול,ומסיעים לחניה 2 זריז כי כבר יש ATR בפיינל.

כיבינו מנועים וחיכיתי למנהל תחנת אילת שיגיע לקחת לי את הכרטיס,הוא באמת הגיע,הכל בתיאום,זמן עזיבה חזור היה ב8:15.

מכינים את התא ללג חזור,לא יותר מדי בעיות,המראה על 03 ונחיתה צפויה על 30 בב"ג.

כל הנוסעים הגיעו ומתחילים להניע מאוחר,עיכוב של רבע שעה.

התישרות,ושוב הבעיטה הזו מאחור עם המראה בכוח מלא,שוב פעם נגנב מהמטוס.

שיוט קצר צפונה בגובה 18 אלף,ובשלב זה היה כ"כ בהיר שראינו את החרמון.

כאשר פנינו מערבה לכיוון ב"ג היה לנו מבט פשוט מדהים על כל ירושלים..דבר מיוחד ביותר,כעת,מתחברים לגישה והוא נותן הקפת ראיה ל30.

מעל השדה שוברים שמאלה בין עננות בגובה 4 ונותנים בראש,בסיס פיינל ונגיעה חלקה של הק.ר על המסלול,פינוי והסעה עד לפולו-מי,שלקח אותנו לכוכב בחזרה.

בשלב זה סגרנו מנועים וחיכינו לגרירה אל תוך הגייט,יש לציין שהיתי מאוד מבואס כי היתי חייב להשתין בטירוף :?

גרירה,בלם חניה,וקם לשירותים,אחרי זה חוזר אל התא להודות לצוות הנחמד על שיתוף הפעולה ועל האירוח הנפלא.

יש להודות לחברת אלעל ולאנשי ואטיל העוסקים במלאכה,פשוט מדהים לאן שהגענו.

מאחל לכל הטסים האחרים שרק יהנו,ושיילכו על הטיסת בוקר,אמנם מוקדם אבל שווה את הנוף.

טיסות נעימות לכולם,אביחי קור.

פורסם

שאני יבין אתה יורד מהמטוס באילת לעשן אבל להשתין אתה לא יכול?

הייתי בטוח שתספיקו להמריא על 12 לפני שיחליפו את המסלולים כי שעליתי לקוקפיט כבר היה מוכן EAST BOUND 2

הכל בגלל הנוסעים שאיחרו :-)

אחלה TR אני אישית חיכיתי שכבר תעופו מהעמדה שאני יוכל לסוע הביתה.....לישון

פורסם

אחלה TR לפחות היית יורד קצת באילת וחוזר בצהריים/ערב.

אותו סיפור עם הדייל(בכניסה למטוס היה דייל המנהל שרות היה עסוק) אמרתי לי אם אפשר להיכנס לקוקפיט ומיד אמר שלא שאלתי למה אמר עד גיל 14 מותר(אני 1.70+ ונראה בן 16+-)

אחרי שאמרתי לו מהצוות יודע שאני בא(אני מכיר F/O של T7 באל על סידר לי כניסה) הוא רשם לעצמו והלך לברר עם הקפטן שמיד אמר לו שהוא יודע שאני צריך להיכנס לקוקפיט(לצערי נכנסתי רק בשיוט מעל יוון)

פורסם
אחלה TR לפחות היית יורד קצת באילת וחוזר בצהריים/ערב.

אותו סיפור עם הדייל(בכניסה למטוס היה דייל המנהל שרות היה עסוק) אמרתי לי אם אפשר להיכנס לקוקפיט ומיד אמר שלא שאלתי למה אמר עד גיל 14 מותר(אני 1.70+ ונראה בן 16+-)

אחרי שאמרתי לו מהצוות יודע שאני בא(אני מכיר F/O של T7 באל על סידר לי כניסה) הוא רשם לעצמו והלך לברר עם הקפטן שמיד אמר לו שהוא יודע שאני צריך להיכנס לקוקפיט(לצערי נכנסתי רק בשיוט מעל יוון)

מה יש לו לעשות באילת לבד בחום הזה יום שלם?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...