Sharon Ben פורסם נובמבר 15, 2010 דיווח פורסם נובמבר 15, 2010 http://www.airlinepilotcentral.com/reso ... 02348.html
Amir Paz פורסם נובמבר 16, 2010 דיווח פורסם נובמבר 16, 2010 תודה שרון! נראה מעניין מאוד. למרות שבקנדה המצב נראה הרבה יותר גרוע מארצות הברית... נקווה שגם פה יהיה שינוי משמעותי בזמן הקרוב.
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 16, 2010 דיווח פורסם נובמבר 16, 2010 התחזית הכללית חיובית אם לא משווים תנאים. עיקר דרישת טייסים מסחריים נובעת מפרישת קשישים, פחות עקב התרחבות מספר המשרות. מטוסים גדולים מחליפים קטנים יותר, המופעלים בשני טייסים. אדם הרוצה לטוס מסחרית בחו"ל צריך להביא בחשבון חסרונות, בהם אזרחות, רישיון, תרבות, שפה וריחוק מהמולדת.
חן מ פורסם נובמבר 18, 2010 דיווח פורסם נובמבר 18, 2010 אז מה אתה אומר כאן בעצם?שעדיף לנסות לטוס בארץ מסחרית,למרות שהסיכוי שתצליח הוא קלוש-שואף לאפס,בגלל כל חיל האוויר,ובנוסף גם לטוס במדינה מאוד קטנה עם גבולות של מטר על מטר,שכל סטייה הכי קטנה מנתיב הטיסה תגרום לכמה מטוסי F16 שיתלוו אליך לנחיתה?
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 19, 2010 דיווח פורסם נובמבר 19, 2010 אני אומר שאדם בוגר שמתכנן דרך חיים ועיסוק להרבה שנים, צריך להתבונן נכוחה אל מול העובדות ורק אז להחליט במה יבחר.
חן מ פורסם נובמבר 19, 2010 דיווח פורסם נובמבר 19, 2010 רגע,ואם לבן אדם יש אזרחות אירופאית או אמריקאית,והוא יעשה הכל כדי להיות טייס,כולל להגר לאמריקה או לאירופה בשביל זה,אין לו סיכוי גם אז להגיע לזה?
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 19, 2010 דיווח פורסם נובמבר 19, 2010 חן, איפה קראת (שגם בלי אזרחות) אין סיכוי? כתבתי כי קיימים גורמים שצריך להביא בחשבון בכדי להגיע להחלטה, ופירטתי חלק חשוב עבור ישראלי כיום.