Tomer Oszlak פורסם נובמבר 22, 2010 דיווח פורסם נובמבר 22, 2010 אשמח לקבל רשימה של COST INDEX שאל על משתמש בהם בקוים שלהם אם למישהו יש.
Ido Wachtel פורסם נובמבר 22, 2010 דיווח פורסם נובמבר 22, 2010 זה משתנה מטיסה לטיסה. בד"כ אין CI קבוע, הכל נקבע לפי פרמטרים שונים בטיסה, חלק מזה קשור גם ברוחות בנתיב, בד"כ כאשר יש רוח גב גבוהה אז הCI יהיה גבוה (פחות חסכוני) ולהפך.
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 23, 2010 דיווח פורסם נובמבר 23, 2010 כאשר יש רוח גב גבוהה אז הCI יהיה גבוה (פחות חסכוני) ולהפך. ההיגיון שלי אומר ההיפך. א. כאשר רוח גב חזקה, כשתאיט תיהנה מהשפעתה זמן רב יותר ב. מהירות השיוט המומלצת בכל מצב היא מהירה מהחסכוני ביותר (99% מהחסכוני בצד ימין של גרף מהירות / טווח סגולי), ולכן כשאתה מאיט אתה חוסך דלק ג. יש לוחות זמנים לטיסות, המתייחסים גם לעמדות חניה שבתשלום לפי זמן, צוות אחזקה, ביטחון, דיילי קרקע, תחבורה לטרמינל מהמטוס ושערי הגעה. אין טעם להגיע 45 דקות לפני, בשדות גדולים יש סלוטים ותצטרך להמתין באוויר ד. ההצדקה העיקרית לעבודה ב-CI משתנה הוא תעריף הדלק ביעד ה. חברות גדולות פי עשר מאל על עובדות ב-CI קבוע לכל צי.
Tomer Oszlak פורסם נובמבר 23, 2010 מחבר דיווח פורסם נובמבר 23, 2010 נגיד אני שטס על ה 738 של PMDG או על ה777 בסימולטור לא כל כך משנה איזה CI אני אשים כי בסך הכל אני לא מתכוון לחסוף בדלק כי הוא יקר. עמדת חנייה תמיד תיהיה לי ואין לי בעיה להקדים. נכון?
אורח פורסם נובמבר 23, 2010 דיווח פורסם נובמבר 23, 2010 אתה יכול לשם ב PMDG גם 200 ה CI שם לא משפיע על כלום.
Aaron Dagan פורסם נובמבר 23, 2010 דיווח פורסם נובמבר 23, 2010 נגיד אני שטס על ה 738 של PMDG או על ה777 בסימולטור לא כל כך משנה איזה CI אני אשים כי בסך הכל אני לא מתכוון לחסוף בדלק כי הוא יקר.עמדת חנייה תמיד תיהיה לי ואין לי בעיה להקדים. נכון? 1. CI מומלץ ל-738 - 70 2. בסים אתה יכול לעשות כרצונך. 3. אם אתה בכל זאת מעוניין בהדמייה קרובה למציאות, תקרא בעיון מה שעופר כתב למעלה.
mickey lip פורסם נובמבר 26, 2010 דיווח פורסם נובמבר 26, 2010 אלעל טסים בדרך כלל עם CI של 17-18 בצי ה737.