עבור לתוכן
Tomer Oszlak

COST INDEX

Recommended Posts

פורסם

זה משתנה מטיסה לטיסה.

בד"כ אין CI קבוע, הכל נקבע לפי פרמטרים שונים בטיסה, חלק מזה קשור גם ברוחות בנתיב, בד"כ כאשר יש רוח גב גבוהה אז הCI יהיה גבוה (פחות חסכוני) ולהפך.

פורסם
כאשר יש רוח גב גבוהה אז הCI יהיה גבוה (פחות חסכוני) ולהפך.

ההיגיון שלי אומר ההיפך.

א. כאשר רוח גב חזקה, כשתאיט תיהנה מהשפעתה זמן רב יותר

ב. מהירות השיוט המומלצת בכל מצב היא מהירה מהחסכוני ביותר (99% מהחסכוני בצד ימין של גרף מהירות / טווח סגולי), ולכן כשאתה מאיט אתה חוסך דלק

ג. יש לוחות זמנים לטיסות, המתייחסים גם לעמדות חניה שבתשלום לפי זמן, צוות אחזקה, ביטחון, דיילי קרקע, תחבורה לטרמינל מהמטוס ושערי הגעה. אין טעם להגיע 45 דקות לפני, בשדות גדולים יש סלוטים ותצטרך להמתין באוויר

ד. ההצדקה העיקרית לעבודה ב-CI משתנה הוא תעריף הדלק ביעד

ה. חברות גדולות פי עשר מאל על עובדות ב-CI קבוע לכל צי.

פורסם

נגיד אני שטס על ה 738 של PMDG או על ה777 בסימולטור לא כל כך משנה איזה CI אני אשים כי בסך הכל אני לא מתכוון לחסוף בדלק כי הוא יקר.

עמדת חנייה תמיד תיהיה לי ואין לי בעיה להקדים.

נכון?

פורסם
נגיד אני שטס על ה 738 של PMDG או על ה777 בסימולטור לא כל כך משנה איזה CI אני אשים כי בסך הכל אני לא מתכוון לחסוף בדלק כי הוא יקר.

עמדת חנייה תמיד תיהיה לי ואין לי בעיה להקדים.

נכון?

1. CI מומלץ ל-738 - 70

2. בסים אתה יכול לעשות כרצונך.

3. אם אתה בכל זאת מעוניין בהדמייה קרובה למציאות, תקרא בעיון מה שעופר כתב למעלה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...