redyoyo פורסם נובמבר 30, 2010 דיווח פורסם נובמבר 30, 2010 http://forum.avsim.net/topic/319576-announcement-regarding-flight-manual-availability/
Ido Rosenthal פורסם נובמבר 30, 2010 דיווח פורסם נובמבר 30, 2010 עכשיו אני מבין למה כ"כ הרבה זמן הפיתוח... זה לא הקוד של התוכנה, זה הזמן שלוקח לכתוב את הספרות
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 1, 2010 דיווח פורסם דצמבר 1, 2010 ממליץ לכולם לעיין בהודעת PMDG, מהסיבות הבאות: א. הספרות המודפסת תהיה גירסת ספרות בואינג מקורית וברישיונה, עדכנית ליום הוצאת התוסף, ולא ספרות מיוחדת שנכתבה עבור התוסף כמקובל. הדבר גם מסביר מדוע הספרות אינה מעכבת את הוצאת התוסף עידו, יש לבואינג הכל ב-PDF. ב. יהיה צורך ברכישת התוסף בכדי להוריד את הספרות האלקטרונית. ייתכן וישתנה בעתיד אם וכאשר בואינג תסכים.
Ido Rosenthal פורסם דצמבר 3, 2010 דיווח פורסם דצמבר 3, 2010 הדבר גם מסביר מדוע הספרות אינה מעכבת את הוצאת התוסף עידו, יש לבואינג הכל ב-PDF. באמת??????
redyoyo פורסם דצמבר 6, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 ניתן לרכוש את המדריכים. http://forum.avsim.net/topic/320127-flight-manuals-released-05dec10/
Almog Atar פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 אני מאוד מקווה שהמחירים של המדריכים לא מעידים על המחיר של המטוס, פשוט מטורף !
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 6, 2010 דיווח פורסם דצמבר 6, 2010 המחירים משקפים את עלות רישיון בואינג לשימוש בספרות המקורית, וככאלה הינם סבירים. אין הכרח לרכוש אותם כרוכים, המטוס מגיע עם העיקר כ- PDF. 250 דולר לכל הספרים החשובים כרוכים, ואפשר להסתפק ב-QRC במחיר 70 דולר- לא כל כך נורא. ניחוש לעלות המטוס- עד 100 יורו/ 120 דולר. בעיה אמיתית תהיה עם AEROWINX PSX כי הוא ישמש הן לציבור החובבים והן לתחום המקצוע וככזה מדובר ב-3,000 דולר לשנה עבור 13 עדכוני FMS. כרגע נראה כי העדכון יהיה לכן שנתי בעלות לא נוראית. בנביגרף עדכוני AIRAC, דפיות ומפות- עבור שימוש כתחביב העלות שולית, אך בעלי מטוס פרטי משלם עבור מידע דומה ליבשת אחת סכום קרוב ל- 1,200 דולר לשנה ל-FMS ועוד 2,000 דולר ל-GPS. באמריקה אפשר לרכוש עבור היבשת את המידע הגולמי בכמה מאות דולרים לשנה, באתר FAA. בלונדון הייתי תמיד עוצר בחנות ספרים ענקית על CHARING CROSS RD ליד NEW OXFORD ST וקונה לפחות ספר אחד, יש שם אוצר בלום. לא ראיתי שם ספר שעולה פחות מ-30 סטרלינג.
Ido Wachtel פורסם דצמבר 13, 2010 דיווח פורסם דצמבר 13, 2010 הקפצה קטנה לטובת החברים שרוצים לראות את המדריכים. בחור אחד שרכש אותם פירסם סירטון פשוט לא להאמין איזה השקעה, זה נראה מדהים ואני חושב שזה דיי שווה את הכסף למי שמעוניין ללמוד אודות המטוס בצורה פרטנית, חוץ מזה אני בטוח שיש כמה "חולים" בחטיבה שיירכשו את זה :mrgreen:
Hananv פורסם דצמבר 13, 2010 דיווח פורסם דצמבר 13, 2010 הקפצה קטנה לטובת החברים שרוצים לראות את המדריכים.בחור אחד שרכש אותם פירסם סירטון פשוט לא להאמין איזה השקעה, זה נראה מדהים ואני חושב שזה דיי שווה את הכסף למי שמעוניין ללמוד אודות המטוס בצורה פרטנית, חוץ מזה אני בטוח שיש כמה "חולים" בחטיבה שיירכשו את זה :mrgreen: איפה יש קישור לכל הספרים? ומה בערך המחירים? (לא ראיתי את זה ממה שפרסמו קודם).
אורח פורסם דצמבר 13, 2010 דיווח פורסם דצמבר 13, 2010 חנן בבקשה http://www.precisionmanuals.com/Product ... iewAll=yes מדהים מה ש PMDG עשו. שפו להם, חבל רק המחירים מטורפים. אבל מי שרוצה להכנס לקרביים של ה NG, זו הדרך .
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 13, 2010 דיווח פורסם דצמבר 13, 2010 לקראת צאתו לשוק, רכשתי ספר שמשלים את ספרות המטוס המקובלת: The Boeing 737 Technical Guide by Chris Brady. מעולה, מכסה את דגמיו הקלאסיים ו-NG, כולל 354 עמוד. עם שרטוטים וצילומים מפורטים של כל לוח בקרה ודיאגרמות מערכות מפורטות. מומלץ למעוניינים להעמיק.
אורח פורסם דצמבר 19, 2010 דיווח פורסם דצמבר 19, 2010 את האמת - התאכזבתי. לא נראה כל כך שונה מFS9, אבל נחכה ונראה.
Joel Strikovsky פורסם דצמבר 26, 2010 דיווח פורסם דצמבר 26, 2010 עד כמה הוא שונה ה - PMDG 737NGX מה ה 737NG של Ariane? http://www.arianedesign.com/ המוצר שלהם נראה מאוד מקיף
Hananv פורסם דצמבר 26, 2010 דיווח פורסם דצמבר 26, 2010 PMDG השקיעו משאבים מדוייקים יותר והם ברמה קצת יותר מדוייקת ומקצועית מאשר Ariane. תפעול ופעולת המטוס יותר קרובים למציאות, Ariane זה בערך 85% ריאליסטיות (עד כמה שידוע לי) ו PMDG סביבות ה95%+. מה גם שאם אתה קונה מהם את המטוס יש לך מדריכים אמיתיים מבוינג, יקרים מאוד אבל גם משהו.. בקיצור זה דיוק מערכות ופעולה שתואמת למציאות.