עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

CS B707 PRO

Recommended Posts

פורסם

ממליץ למעוניינים, עשוי היטב וטס יפה. בהמשך אוסיף הערות ופירוט, בינתיים:

משולבות בו שתי מערכות עזר לניווט:

א. מכ"מ דופלר המשולב במחשב ניווט בעל שתי מטרות, הניווט אליהן מבוצע בדרך של הכנסת כיוון הנתיב והמרחק מנקודה בה הופעל. מנקודת היציאה וב A מוד אוטומאטי המחשב בהגעה לנקודה B מחליף אוטומאטית ללג הבא לנקודה C , הלג הראשון נמחק ועתה ניתן להכניס את הנתיב והטווח לנקודה D וכן הלאה.

ב. מערכת ניווט אינרציאלית CIVA חד-פלטפורמית. עובדת עם ADEU כך שניתן לטוס בניווט אוטומאטי ולהכניס כרטיס חדש בכל 7 לגים עד ליעד.

לאל על היה מכ"מ דופלר כזה ללא המחשב, הנווט שישב מאחורי מהנדס הטיס חישב נתיב (ומהירות קרקע רצויה לסלוט), הטייס חייג כיוון מתאים לטייס האוטומאטי במוד HEADING HOLD בכדי לשמור אותו לפי צג הדופלר שעליו מוצג נתיב מבוצע ומהירות קרקע . מיקום נוכחי נמצא באמצעות מע' ניווט לוראן C ארוכת הטווח, לאימות וביצוע תיקונים. לא היו מצוידים במטוס זה במע' אינרציאלית. קשר עם OCEANIC FSS היה מבוצע ב-HF עם אלחוטן שישב מאחורי הקברניט, עד שהוציאו אותו עם הגעת HF SSB בעל טווח בלתי מוגבל, בהדרגה הוכנס SELCAL. חלק מהאלחוטנים הוסבו לנווטים ונדמה לי שאחד אף לטייס. שיוט בוצע סביב 35,000 רגל ב-0.803 מאך בדגם B707-320C האחרון והמשוכלל שהיה לאל על. מהארץ לארה"ב בוצעה נחיתה במערב אירופה לשעה תדלוק והחלפת צוות. בהמראה ב-8 בוקר היית מגיעה למנהטן לפנות ערב. בחזרה טיסה ישירה היתה אפשרית. טסתי הרבה בתא עם החברה שלי.

פורסם

היכנס מחר מ-1500 UTC ליממה לאתרם- המחיר עבור כל מוצריהם למעט שניים שלא הוגדרו בהודעתם.

707 עלול לאכזב בהטסה למי שלא יתאמן תקופה מסוימת ולאחר ניסיון במטוסים פשוטים יותר, אך עם הזמן הוא טס ומנווט יפה.

פורסם

מצטרף להמלצה.

בילדותי טסתי איתו המון, בעיקר טרנס אטלנטי. נוסטלגיה...

אני מטיס את הגירסה ל FS9, ומאד נהנה. אכן לא פשוט להטסה עד שלומדים, אבל הרבה יותר "מטוס" מהמודרניים האוטומטיים כמעט לגמרי. לבצע איתו STAR זה לגמרי לא טריוויאלי. בדקתי את הדמו, והתרשמתי לטובה מהגרפיקה המשובחת (כרגיל אצלם). אם המטוס יכלל במבצע, אני מתכוון לרכוש. אם לא, נחכה עוד קצת.

אגב, יש "מועדונים" ו"פריקים" רבים למטוס זה, וניתן למצוא המון חומר מעניין ברשת, בדומה ל DC3.

פורסם

קשה להעריך, מאחר והדמו לא טס, והוא רק להתרשמות. מנסיון על ה 752, התוסף מכביד על הכרטיס הגראפי, והפריימים נמוכים יחסית לתוספים אחרים. נוריאל דיווח על כ 20 (752 בנתב"ג, אם אני זוכר נכון), וזה BENCHMARK שאפשר בהחלט להסתמך עליו. אני מאמין שב 707 הם שיפרו לנוכח הביקורת עליהם. תוריד את הדמו ותתנסה על המערכת שלך.

פורסם
בדקתי את הדמו, והתרשמתי לטובה מהגרפיקה המשובחת (כרגיל אצלם).

איך הפריימים יחסית למטוסים מוכרים מיצרנים אחרים?

תודה עופר

לפי ה-752 שלהם המוצר נחמד, פריימים לא בשמיים אבל גם לא נוראי.

לעומת זאת רמת התמיכה שאני קיבלתי מCS הייתה מזעזעת, אל תצפה לעזרה אם תתקל בבעיות.

פורסם
נראה כלא מעניין את הפורום. בכל זאת אני ממליץ, מחר אחה"צ קפטיין סימ' מורידים מחירים כמנהגם ל-24 שעות ל-10 יורו עבור רוב מוצריהם. צריך את ה-707 ללמוד להטיס, לא למתחילים.

אני לא רואה 10 יורו אחיד... יש הורדות יפות, אבל איפה מקבלים את רוב המוצרים (שעולים יותר מ-30 יורו) ב- 10 יורו?

פורסם

אם כבר מדברים על Captain Sim. אני כבר זמן מה שוקל האם לרכוש את ה 757 שלהם. אני מעוניין בגרסת המטען אבל היא דורשת את גרסת הבסיס. (קנייה של 2 מוצרים) המלצות שלכם? איך הוא?

פורסם
אם כבר מדברים על Captain Sim. אני כבר זמן מה שוקל האם לרכוש את ה 757 שלהם. אני מעוניין בגרסת המטען אבל היא דורשת את גרסת הבסיס. (קנייה של 2 מוצרים) המלצות שלכם? איך הוא?

כמו שאמרתי לך בפעם הקודמת, למטוס הזה יש מלא באגים.. קשה לו לטפוס ILS , הוא לא שומר LNAV כמו שצריך , ה VNAV שלו מתפקד פשוט זוועה , שהמטוס טופס ILS הוא יכול פשוט בשנייה להוריד לך את האף ל3000V/S ואחרי שנייה לעלות לך אותו ל2500V/S למה? כי הוא הנמיך יותר ממה שהוא היה צריך... ועוד הרבה תאמין לי.....

חבל על הכסף שלך אפילו שזה לא מטוס יקר אבל עדיין כסף.

פורסם
אם כבר מדברים על Captain Sim. אני כבר זמן מה שוקל האם לרכוש את ה 757 שלהם. אני מעוניין בגרסת המטען אבל היא דורשת את גרסת הבסיס. (קנייה של 2 מוצרים) המלצות שלכם? איך הוא?

כמו שאמרתי לך בפעם הקודמת, למטוס הזה יש מלא באגים.. קשה לו לטפוס ILS , הוא לא שומר LNAV כמו שצריך , ה VNAV שלו מתפקד פשוט זוועה , שהמטוס טופס ILS הוא יכול פשוט בשנייה להוריד לך את האף ל3000V/S ואחרי שנייה לעלות לך אותו ל2500V/S למה? כי הוא הנמיך יותר ממה שהוא היה צריך... ועוד הרבה תאמין לי.....

חבל על הכסף שלך אפילו שזה לא מטוס יקר אבל עדיין כסף.

אמת, אבל מאז הבנתי שהוציאו חבילת עדכון. תהיתי האם מישהו ניסה אותה. איך שלא יהיה, אם הבסיס+מטען יהיה במבצע חג המולד, אז נראה לי שסנטה יעצור אצלי ליד האח 8)

פורסם

רמי,

השד הרבה פחות נורא ממה שזה נשמע. המטוס הוא לא PMDG. אבל עם קצת סבלנות, אפשר להסתדר איתו לא רע בכלל. אפילו טס יפה. התמיכה שלהם על הפנים, אבל יש המון פורומים, ואפשר למצוא שם תשובה כמעט לכל שאלה. גם מטוס ל "משוגעים לעניין". בטח ובטח ששוה 10 יורו.

פורסם
היכנס מחר מ-1500 UTC ליממה לאתרם- המחיר עבור כל מוצריהם למעט שניים שלא הוגדרו בהודעתם.

707 עלול לאכזב בהטסה למי שלא יתאמן תקופה מסוימת ולאחר ניסיון במטוסים פשוטים יותר, אך עם הזמן הוא טס ומנווט יפה.

עופר, תודה רבה על המידע. רכשתי את ה- 707 ואת ה- 727, נראים בהחלט מאתגרים, חומר לימוד קדימה לכמה חודשים... כאן נסגר המעגל שתמיד רציתי ללמוד להטיס משהו כמו ה- 747-200 RFP, זאת נראית לי התשובה 8)

פורסם

הבדל גדול בהטסת ה-707 (התוסף לא המטוס), טיפים:

א. מפסק שמירת הגובה הינו בעל 3 מצבים: תחתון- הגה גובה מחובר ליוק, אמצעי- הגה גובה מחובר לט.א. והשליטה על מצב אף היא באמצעות כל אחת משתי הגלגלות, ועליון- שמירת גובה מעת ההצמדה. לעתים בהצמדות טייס אוטומאטי באוויר אותו מפסק קופץ משום מה למצב עליון במקום אמצעי.

ב. מע' עזר עיקרית לניווט- CIVA, מי שלא שולט חייב לאט ועם הספרות. מחשב הניווט של מכ"מ הדופלר מנווט נתיב ומרחק מנקודת ההפעלה, כלומר צריך נתיב וטווח לכל לג ביד.

תמיכה בטייסים חדשים שלו כאן בפורום בכיף.

המתעמק ביכולת חברת בואינג לפרוץ דרך לא תאומן, בנו כאן ב-1954 מטוס מעולה שמשייט מהר וגבוה ואין לו בעיות. מהר אח"כ בנו את 747 תוך שימוש בלוחות שרטוט תיכון וייצור ידניים לחלוטין, ויצא מטוס אגדי. אני מצפה שכמו קודמיו, גם ה-787 יהווה פריצת דרך משמעותית, ולא עוד צעד קטן.

מזל טוב לכל חובבי ישו הקריסטי שנולד בבית לחם היום לפני 2011 שנה.

פורסם

תתחדש מויש...

היה לי דילמה ובסוף החלטתי לרכוש אוזניות מיוחדות

מאשר מטוס שלא ניראה לי שכרגע יש לי את הזמן להתעמק בו.

פורסם

אפשר לקנות כשיש הנחה ולטוס אתו אחרי שנתיים.

מזכיר לי קטע- בתחילת 1975 נסענו ל-3 חודשים לארה"ב כנציגי מפקדת ח"א לאישור קבלת שלושה פרוייקטי רכש של ח"א- 17 מסוקי יסעור ה', 62 מסוקי אנפה, וששה מסוקי צפע א'. בסיקורסקי היה שלג ינואר כבד, אבטיפוס הבלק-הוק טס טיסות ראשונות מעלינו. ביקרנו תכופות אצל חבר אמריקאי בניו-הייבן קונטיקט, יום אחד ירדנו למרתף שמתחת לכל הבית. ראינו שם משהו מאוד מעניין ומאוד אמריקאי- איזור שלם של ארגזים המכילים- מברשות שיניים באלפיהן. הוא הסביר כי רכש כל אחת במחיר הנחה עצומה בת ששה סנט. לך תבין.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...