עבור לתוכן
Elad Zeierman

חבל..........

Recommended Posts

פורסם

תחילה ציטוט מתקנון פורום החטיבה :

16. פרסום משמרות פיקוח- פקח המעוניין להודיע על משמרת פיקוח עתידית יוכל לעשות זאת בפורום הכללי בלבד וזאת בתנאי שהודיע על המשמרת גם במערכות היורובוק או VROUTE, משמרות פיקוח בזמן מקביל יפורסמו באותו שרשור.

ועכשיו תראו כמה חבל...........

לחיצה על כפתור EUROBOOK במקביל עם SHIFT בסרבאינפו ואחר כך על "TODAY" נותנת אינפורמציה מאוד מעניינת רק חבל שאנחנו לא מופיעים שם, יורובוק אומנם מתה לפני הרבה שנים את מקומה ירשה VROUTE ולדעתי כל אתרי החטיבות מסונכרנות עם המערכת ומאפשרות להרשם למשמרות פיקוח דרך האתר למי שלא "מת" על VROUTE.

הפוטנציאל שמתפספס כאו הוא עצום, גם בשעות הפיקוח המעטות שיש מתפספס כאן פוטנציאל לקבלת טיסות נוספות בעיקר מהשכנים שלנו, כמו שתסתכלו בדוגמא:

טייס עכשיו רואה שיש חלון זמן של פיקוח באתונה כל מה שנשאר לו לראות עוד חלון זמן של שעתיים ביעד מעניין כמו ת"א ן...וואללה עוד תנועה.

Capture-1.jpg

המערכת הזאת עבדה והייתה מבצעית באתר הישן וחבל מאוד שהיא ירדה, במקום זה יש חלון של טיסות בזמן אמת שהאמת לא ממש מועיל למישהו גם לא לפקח שרוצה לעלות ולראות תנועה עתידית, יש כלים יותר נוחים מזה לראות זמן אמת.

בסבבים שעשיתי בארופה פשוט נעזרתי במערכת הזאת ואי אפשר לפספס כל טיסה - פיקוח משער לשער, ככה גם גיליתי פיקוח בחורים מעניינים כמו נובוסיבירסק וככה גם טייסים אחרים מחפשים מקומות לטוס אליהם מאשר עוד גישה בקנדי

פשוט חבל.....

פורסם
לי חבל (או שאני לא מכיר את המערכת) אבל קורה לי שעילתי לטיסה למקום בו יש פקח, עד שהגעתי הוא התנתק..

בגלל זה לא ממריאים בשעה שהוא עולה.

הרעיון ביורובוק הוא לחזות את הפיקוח שיהיה.

בשביל הפיקוח שיש עכשיו יש לך את ServInfo.

על אחריותך כטייס לתכנן את זמן הנחיתה שלך ביעד עם הפיקוח.

פורסם
לי חבל (או שאני לא מכיר את המערכת) אבל קורה לי שעילתי לטיסה למקום בו יש פקח, עד שהגעתי הוא התנתק..

בגלל זה לא ממריאים בשעה שהוא עולה.

הרעיון ביורובוק הוא לחזות את הפיקוח שיהיה.

בשביל הפיקוח שיש עכשיו יש לך את ServInfo.

על אחריותך כטייס לתכנן את זמן הנחיתה שלך ביעד עם הפיקוח.

גם צריך היכרות עם הרשת כמו להבין מהן שעות השיא אבל זה שולי. כאמור.

פורסם

אני משתמש ב ServInfo אבל עד כמה שראיתי את בתוכנה אין שם פקחים שמתחברים ורושמים כמה זמן הם יהיו מחוברים או מתי יתחברו בעתיד. כך שיוצא שרשום מתי הם התחברו, אבל לא מת יתנתקו, או מתי יתחבר פיקוח עמדה X יתחבר בעתיד..

ושעות פעילות גם עיקרי כמו שבישראל זה בשעות הערב ובארה"ב סביבות הלילה (שלנו) יש את כל הפיקוח.. משתנה באיזורים.

פורסם
אני משתמש ב ServInfo אבל עד כמה שראיתי את בתוכנה אין שם פקחים שמתחברים ורושמים כמה זמן הם יהיו מחוברים או מתי יתחברו בעתיד. כך שיוצא שרשום מתי הם התחברו, אבל לא מת יתנתקו, או מתי יתחבר פיקוח עמדה X יתחבר בעתיד..

ושעות פעילות גם עיקרי כמו שבישראל זה בשעות הערב ובארה"ב סביבות הלילה (שלנו) יש את כל הפיקוח.. משתנה באיזורים.

משהו ייעיל ושאני אוהב להשתמש בו הוא כניסה לחטיבת המדינה אליה אני טס, דוגמא טובה היא החטיבה הגרמנית-

שבה יש Booking של מערכת הפיקוח למחרת כולל היום.

ממליץ לך.

פורסם
אני משתמש ב ServInfo אבל עד כמה שראיתי את בתוכנה אין שם פקחים שמתחברים ורושמים כמה זמן הם יהיו מחוברים או מתי יתחברו בעתיד. כך שיוצא שרשום מתי הם התחברו, אבל לא מת יתנתקו, או מתי יתחבר פיקוח עמדה X יתחבר בעתיד..

ושעות פעילות גם עיקרי כמו שבישראל זה בשעות הערב ובארה"ב סביבות הלילה (שלנו) יש את כל הפיקוח.. משתנה באיזורים.

בדיוק בגלל זה אלעד הציג את ה-EUROBOOK.

שם פקחים מפרסמים שעות בהן יהיה פיקוח.

וכך אפשר לחזות מתי יש פיקוח באותו המקום.

פורסם

שלום,

אני רואה הרבה מאוד פקחים שרושמים את השעות שהם עולים לפקח וסוגרים באתר החטיבה.

אני חושב שיהיה מצויין אם כל אחד שמתכוון לעלות לפקח יכתוב באתר של החטיבה / פורום מאיזה שעה הוא עולה עד איזה שעה וגם לרשום במערכת כלל עולמית שכל העולם יוכל לראות מאיזה שעה עד איזה שעה יש בישראל פיקוח.

לפי דעתי זה רעיון מצויין שיגרום הרבה מאוד תנועה ועומס בישראל.

עוד רעיון נחמד שראיתי בזמן האחרון שפקחים רושמים,

בATIS הכתוב רשום בהתחלה ובסוף עד איזה שעה הפקח מחובר.(רעיון מצויין לפי דעתי)

אנחנו הפקחים בישראל צריכים לתאם זמנים אם פקחי תל אביב / גישה מתי לעלות.

כדי שלא יקרה מצב שיש רק קרקע בן גוריון ומגדל או רק מגדל.

בזמן שיש תאום בין הפקחים אפשר לתאם שעה שעולים כולם ואז יהיה תל אביב,גישה,קרקע,מגדל בן גוריון.(וכמובן כל המגדלים בארץ תמיד מוזמנים)

בעיה קטנה שאני אישית רואה שיש ימים שיש הרבה מאוד פקחים יום אחרי יום אבל הבעיה היא שאחרי כמה ימים אין פיקוח במשך שלושה ימים.

אנחנו צריכים שיהיה פיקוח כמעט כל יום בשביל שיהיה לנו עומס מכל העולם.

שטייסים ידעו שיש בישראל כל יום פקחי תל אביב,מגדל,גישה ועוד... הם יבואו לטוס מישראל ולישראל.

צריכים רק להתמיד בפיקוח וזה מה שיביא לנו הצלחה כמו לפני שנתיים שלוש. :D

(עכשיו שקפריסין תחזור לפקח ויהיה הרבה פקחים וטייסים אפשר לתאם מול הפקחים שלהם זמנים שאנחנו עולים לפקח ואולי הם יצטרפו אלינו) :wink:

פורסם

צודק בהחלט, מילה במילה.

קפריסין לא סיפור גדול יש להם כרגע לפחות 2 פקחי גישה עיקריים, ו 2 עיקריים למגדל, אני תמיד נתקל בפיקוח שלהם, לא יום יום או רצוף, אבל יש כמה שעות בבוקר, יש גם בצהריים (לא יודע למה אין הרבה בערב)

וזה מאוד נחמד להודיע ב ATIS, שם דווקא זה ברור ונודע. אבל לא כולם עושים את זה.

והרעיון ממש טוב, הבעיה שגם כשבארץ פקח מודיע שהוא עולה לעמדה, זה בעברית, ואם גישה, או מגדל נתב"ג יעלו זרים לא ידעו זאת..

וצריך לעשות רשימות מוסדרות פשוט שיהיה מפורסם זמני פיקוח ותאומים בין עמדות אבל באנגלית.

פורסם

המערכת הזאת עבדה והייתה מבצעית באתר הישן וחבל מאוד שהיא ירדה, במקום זה יש חלון של טיסות בזמן אמת שהאמת לא ממש מועיל למישהו גם לא לפקח שרוצה לעלות ולראות תנועה עתידית, יש כלים יותר נוחים מזה לראות זמן אמת.

יש את זה באתר: http://vatil.org.il/vatil/book/

אם אין סנכרון ליורובוק, אפשר לבדוק איך מתחברים לממשק שלהם.

פורסם

המערכת הזאת עבדה והייתה מבצעית באתר הישן וחבל מאוד שהיא ירדה, במקום זה יש חלון של טיסות בזמן אמת שהאמת לא ממש מועיל למישהו גם לא לפקח שרוצה לעלות ולראות תנועה עתידית, יש כלים יותר נוחים מזה לראות זמן אמת.

יש את זה באתר: http://vatil.org.il/vatil/book/

אם אין סנכרון ליורובוק, אפשר לבדוק איך מתחברים לממשק שלהם.

האפ מישהו ממנהלי האתר\ צוות החטיבה יכול לבדוק אופציה לחיבור המערכת והחזרתה לחיים? אני בטוח שזה יועיל לנו לא פחות מהשקעה לוגיסטית במערכות בחינות או דקורציה לאתר.

פורסם

המערכת הזאת עבדה והייתה מבצעית באתר הישן וחבל מאוד שהיא ירדה, במקום זה יש חלון של טיסות בזמן אמת שהאמת לא ממש מועיל למישהו גם לא לפקח שרוצה לעלות ולראות תנועה עתידית, יש כלים יותר נוחים מזה לראות זמן אמת.

יש את זה באתר: http://vatil.org.il/vatil/book/

אם אין סנכרון ליורובוק, אפשר לבדוק איך מתחברים לממשק שלהם.

האפ מישהו ממנהלי האתר\ צוות החטיבה יכול לבדוק אופציה לחיבור המערכת והחזרתה לחיים? אני בטוח שזה יועיל לנו לא פחות מהשקעה לוגיסטית במערכות בחינות או דקורציה לאתר.

זה נמצא ברשימת ה TODOLIST של האתר החדש.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...