Idan Traub פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 מאור המקומות סגורים. אם עוד לא נסגר עם חברת תעופה איך המקומות יכולים להיות סגורים?
Lior Avinoam פורסם דצמבר 21, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 במטוס אחד יהיו טייס ושני נוסעים. שני נוסעים יש לנו לכל מטוס ושני טייסים, אחד לכל מטוס. אני לא רוצה שהמטוסים יהיו מלאים..
Idan Traub פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 במטוס אחד יהיו טייס ושני נוסעים.שני נוסעים יש לנו לכל מטוס ושני טייסים, אחד לכל מטוס. אני לא רוצה שהמטוסים יהיו מלאים.. א) למה שהמטוסים לא יהיו מלאים? מי שרוצה לטוס מקדימה באחד הלגים שיוסיף יותר. ב) למה לא להזמין עוד מטוסים? החברת תעופה עושה תרווח שלה. אם תזמין יותר היא תמצא דרך להביא עוד מטוסים ברווח.
Tomer Oszlak פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 תרשמו את זה בפורום תעופה קלה בתפוז בטח שמה שי כמה טייסים עם רישיון מסחרי
Lior Avinoam פורסם דצמבר 21, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 אנחנו לא טסים בחברת תעופה. יש לנו 2 טייסים פרטיים, ועוד 4 שטסים בנוסף. נשים שניים בכל מטוס ולכל מטוס יהיה טייס, מה שקורה זה שבשני מטוסים טסים שניים וטייס. אז אני לא רוצה להכביד ושיהיו 4 על מטוס. אי אפשר לזוז שם.
ohad פורסם דצמבר 21, 2010 דיווח פורסם דצמבר 21, 2010 אני לא הולך להגיע, אבל מי שמגיע להרצליה ואין לו 16 שיעשה לעצמו טובה ויביא דרכון. אגב, אני מסכים איתך בנוגע לכמות האנשים במטוס, אבל למה לא לטוס עם עוד מטוסים, או אם חברה? פתחת שרשור בשביל החטיבה ויש לך היענות לכאלה שרוצים, אז למה לסגור זאת בפניהם?
Lior Avinoam פורסם דצמבר 22, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 אוהד, הטיסה בתחילה הייתה עבור 12 חברים מקסימום, אבל יש לי כבר שני טייסים שמימלא טסים, אז לא איכפת להם להעלות אותנו על הדרך, ודבר שני יש לי שני נוסעים לכל מטוס, ככה שיהיה בפנים מקום. אין עוד טייס שיכול לבוא ולקחת אותנו, אז אם כבר יש שניים אז נעלה ככה לאוויר. אם תביא לי עוד טייס ועוד שני נוסעים אני יוכל לפתוח בכיף, אבל לםני פתיחת מקום במטוס אני צריך מישהו שיטיס אותו..
arik_25 פורסם דצמבר 22, 2010 דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 אני לא מבין למה לא למלא מטוס.. הוא בנוי לארבעה אנשים אני וגיא כתבנו שאנחנו רוצים להיצטרף מה הבעיה?!
maor949 פורסם דצמבר 22, 2010 דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 אם הייתם טסים בחברה, תאמין לי שהם היו דוחפים עוד נוסע למטוס בכ"מ, אני מאמין שלא כולם יגיעו אבל זה לשיקולך איך אם אתה מאוד רוצה זה אפשרי שאני אתה וגיא ניהיה באותו מטוס
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 22, 2010 דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 - לא משנה מי הטייס, מאיפה, בן כמה וכמה שעות יש לו באוויר, כל עוד הוא לא מסחרי אסור לו, ואני מדגיש -אסור- לו לקחת לכם כסף. הוא עובר על החוק, ובמידה ואתם משלמים לו - אתם עוברים על החוק באותו אופן. לא מדוייק. פרטים בקישור הזה: השתתפות בהוצאות בטיסה. אין בכוונתי לפתוח סימפוזיון בנושא. מי שרוצה עוד פרטים - בערוץ פרטי.
Idan Traub פורסם דצמבר 22, 2010 דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 12 אנשים זה כלום. לא רשום בשום מקום בפוסט המקורי שהמספר מוגבל לכזאת כמות קטנה. חבל.
Lior Avinoam פורסם דצמבר 22, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 עידן, אני לא הולך להוציא ארבע מטוסים עד לשם, אני צריך עוד שני טייסים, לגבי אנשים אין לי בעיה אבל כמות מצומצמת גם טוב, כשיש לך שני מטוסים.
Hananv פורסם דצמבר 22, 2010 דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 בקיצור צריך עוד טייסים כדי למצוא עוד אנשים. ואנחנו לא נשלם להם על הטיסה והם לא יטיסו אותנו בכסף. מה שכן מן הסתם שנצטרך לשלם להם משהו ממחיר הטיסה ולא כטיסה מסחרית אלא מעלות הטיסה מבחינת דלק לפחות.. טיסה עולה סביבות 1,000 לשעה (בהערכה לא מדוייקת...) להרצליה צריך סביבות שעתיים, זה לא ואטסים שאין תנועה, איזור המרכז (בעיקר היציאה מהרצליה) צפופים מאוד, כך גם חיפה.. זה יקח גם זמני שהיות באוויר מעבר לנתיב.. לטייס יצא טיסה של 2,000 ש"ח בערך מכיסו הפרטי כדי להטיס 2 אנשים ולדעתי זה לא הוגן כלל..
Lior Avinoam פורסם דצמבר 22, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 22, 2010 טוב, בנתיים יש לנו את מה שצריך לשני מטוסים. מטוס 1- טייס- גיורא שרבט. נוסעים- ליאור אבינועם רועי יעקובוביץ'. מטוס 2- טייס- אלעד סלע. נוסעים- חנן ווינר דוד כהן. את תאריך הטיסה נקבע בקרוב.
4X-GTE פורסם דצמבר 23, 2010 דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 אהלן ליאור. אני באמת לא מבין למה לפתוח נושא ולשתף את כל הפורום אם התכנון היה רק 4 נוסעים בסך הכל בכל האירוע הזה. מה גם שבמידה ויש עוד ביקוש, והוא די רב, אני חושב שזה טיפה מאכזב לנטוע באנשים את הציפיות של "אולי אני אשתתף בטיסה", ולסגור להם את השאלטר באמצע. עוד משהו נכון שחנן אמר- שעת טיסה עולה המון, המון, המון כסף. ומניסיון של 15 שנה מגורים 500 מטר מהשדה, כל 10 דקות יוצאת תנועה, הקפות יש שם כמעט כל הזמן, וכל הזמן חולפות תנועות. השדה הזה הוא שדה מאוד פעיל, והטיסה היא גם טיסה שלוקחת יותר משעה, הלוך-חזור. העלות היא בסביבות ה-1000 שקל לשעת מנוע באמת, כך שבערך 1500-2000 שקל לטייס? אני חושב שזה באמת עלות מאוד מאוד גבוהה. אולי העלות אפילו יותר גבוהה מאשר עלות של טיסה בחברת טיסה, כשכל אחד משלם 500-600 שקל על טיסה מודרכת, ולא רק הטייס משלם 2000 שקל. ככה גם יהיה אפשר להגדיל את כמות המשתתפים, וגם לעשות את זה זול יותר לכולם. אני מניח שיש עוד טייסים בפורום שפשוט לא יכולים לשלם כמות כזו כל פעם שהם רוצים לעלות לטוס, זה המון המון כסף.
Lior Avinoam פורסם דצמבר 23, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים. בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים. בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר. גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'..
Idan Traub פורסם דצמבר 23, 2010 דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים.בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים. בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר. גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'.. עזוב את זה שמה שהצעת עכשיו הוא אסור על פי החוק אבל החוק לא ממש מהדהד בשמים אין דבר כזה "אין לך מה ללמוד". יש סיבה שאתה לא ניגש עכשיו לטסט פרט לדרישה בחוק ל40 שעות. בטח שיש לי מה ללמוד ממדריך טיסה עם מספר שעות בעל 4 ספרות לאומת טייס פרטי עם מספר תלת ספרתי שמתחיל ב1 במקרה הטוב. גם אני שיודע תחומר וטסתי לא מעט פעמים תקו הזה עדיין מצאתי מה ללמוד כשהגעתי לשירגל ומה לקחת מהטייסים שם מעבר לחומר שאני יודע. ויש הרבה מה ללמוד.
4X-GTE פורסם דצמבר 23, 2010 דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים.בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים. בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר. גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'.. קודם כל, אין אפשרות לתת לנוסעים להתחלף במקומות, אלא אם נוחתים איפה שהו בשביל זה. ססנה זה מטוס מאוד עדין, וכל שינוי במרכז הכובד שלו משפיע עליו ועל הטיסה. דבר שני, לכל אחד יש מה ללמוד בטיסה מודרכת, גם אם הוא יודע את החומר. ובתכל'ס, העניין לגבי בעיות בזמנים- קשקוש. העובדה שיש הרבה תנועה לא מגבילה אותך בנושא של מספר מטוסים, כי את זה החברה כבר תסדר.
Lior Avinoam פורסם דצמבר 23, 2010 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 גיא, לפי התכנית שלנו נוחתים בחיפה, מחליפים מקומות וממריאים. אגב, אחד המקומות התפנה האחד שיגיב ראשון וירצה להגיע יוכל לבוא בשמחה. עידן, סמוך עליי שלטייסים האלו יש ניסיון, חוץ מזה הדרכה אתה יכול לקבל מהם אם אתה תבקש, זה לא בעיה
Hananv פורסם דצמבר 23, 2010 דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 אח'כ אפשר לארגן שוב טיסה כזו, כמובן לא הכל על חשבון הטייס....
orioh פורסם דצמבר 23, 2010 דיווח פורסם דצמבר 23, 2010 השרשור הזה מיועד לעצמך ולעוד חמישה אנשים אז למה כל הפורום צריך לראות את זה?