עבור לתוכן
Lior Avinoam

הרצליה לחיפה וחזרה. אירגון טיסה במציאות

Recommended Posts

פורסם
במטוס אחד יהיו טייס ושני נוסעים.

שני נוסעים יש לנו לכל מטוס ושני טייסים, אחד לכל מטוס.

אני לא רוצה שהמטוסים יהיו מלאים..

א) למה שהמטוסים לא יהיו מלאים? מי שרוצה לטוס מקדימה באחד הלגים שיוסיף יותר.

ב) למה לא להזמין עוד מטוסים? החברת תעופה עושה תרווח שלה. אם תזמין יותר היא תמצא דרך להביא עוד מטוסים ברווח.

פורסם

אנחנו לא טסים בחברת תעופה.

יש לנו 2 טייסים פרטיים, ועוד 4 שטסים בנוסף.

נשים שניים בכל מטוס ולכל מטוס יהיה טייס, מה שקורה זה שבשני מטוסים טסים שניים וטייס.

אז אני לא רוצה להכביד ושיהיו 4 על מטוס. אי אפשר לזוז שם.

פורסם

אני לא הולך להגיע, אבל מי שמגיע להרצליה ואין לו 16 שיעשה לעצמו טובה ויביא דרכון.

אגב, אני מסכים איתך בנוגע לכמות האנשים במטוס, אבל למה לא לטוס עם עוד מטוסים, או אם חברה? פתחת שרשור בשביל החטיבה ויש לך היענות לכאלה שרוצים, אז למה לסגור זאת בפניהם?

פורסם

אוהד, הטיסה בתחילה הייתה עבור 12 חברים מקסימום, אבל יש לי כבר שני טייסים שמימלא טסים, אז לא איכפת להם להעלות אותנו על הדרך, ודבר שני יש לי שני נוסעים לכל מטוס, ככה שיהיה בפנים מקום.

אין עוד טייס שיכול לבוא ולקחת אותנו, אז אם כבר יש שניים אז נעלה ככה לאוויר.

אם תביא לי עוד טייס ועוד שני נוסעים אני יוכל לפתוח בכיף, אבל לםני פתיחת מקום במטוס אני צריך מישהו שיטיס אותו..

פורסם

אני לא מבין למה לא למלא מטוס.. הוא בנוי לארבעה אנשים אני וגיא כתבנו שאנחנו רוצים להיצטרף מה הבעיה?!

פורסם

אם הייתם טסים בחברה, תאמין לי שהם היו דוחפים עוד נוסע למטוס בכ"מ, אני מאמין שלא כולם יגיעו אבל זה לשיקולך

איך אם אתה מאוד רוצה זה אפשרי שאני אתה וגיא ניהיה באותו מטוס

פורסם

- לא משנה מי הטייס, מאיפה, בן כמה וכמה שעות יש לו באוויר, כל עוד הוא לא מסחרי אסור לו, ואני מדגיש -אסור- לו לקחת לכם כסף.

הוא עובר על החוק, ובמידה ואתם משלמים לו - אתם עוברים על החוק באותו אופן.

לא מדוייק.

פרטים בקישור הזה:

השתתפות בהוצאות בטיסה.

אין בכוונתי לפתוח סימפוזיון בנושא. מי שרוצה עוד פרטים - בערוץ פרטי.

פורסם

בקיצור צריך עוד טייסים כדי למצוא עוד אנשים.

ואנחנו לא נשלם להם על הטיסה והם לא יטיסו אותנו בכסף.

מה שכן מן הסתם שנצטרך לשלם להם משהו ממחיר הטיסה ולא כטיסה מסחרית אלא מעלות הטיסה מבחינת דלק לפחות..

טיסה עולה סביבות 1,000 לשעה (בהערכה לא מדוייקת...) להרצליה צריך סביבות שעתיים, זה לא ואטסים שאין תנועה, איזור המרכז (בעיקר היציאה מהרצליה) צפופים מאוד, כך גם חיפה.. זה יקח גם זמני שהיות באוויר מעבר לנתיב.. לטייס יצא טיסה של 2,000 ש"ח בערך מכיסו הפרטי כדי להטיס 2 אנשים ולדעתי זה לא הוגן כלל..

פורסם

טוב, בנתיים יש לנו את מה שצריך לשני מטוסים.

מטוס 1- טייס- גיורא שרבט. נוסעים- ליאור אבינועם רועי יעקובוביץ'.

מטוס 2- טייס- אלעד סלע. נוסעים- חנן ווינר דוד כהן.

את תאריך הטיסה נקבע בקרוב.

פורסם

אהלן ליאור. אני באמת לא מבין למה לפתוח נושא ולשתף את כל הפורום אם התכנון היה רק 4 נוסעים בסך הכל בכל האירוע הזה.

מה גם שבמידה ויש עוד ביקוש, והוא די רב, אני חושב שזה טיפה מאכזב לנטוע באנשים את הציפיות של "אולי אני אשתתף בטיסה", ולסגור להם את השאלטר באמצע.

עוד משהו נכון שחנן אמר- שעת טיסה עולה המון, המון, המון כסף. ומניסיון של 15 שנה מגורים 500 מטר מהשדה, כל 10 דקות יוצאת תנועה, הקפות יש שם כמעט כל הזמן, וכל הזמן חולפות תנועות. השדה הזה הוא שדה מאוד פעיל, והטיסה היא גם טיסה שלוקחת יותר משעה, הלוך-חזור. העלות היא בסביבות ה-1000 שקל לשעת מנוע באמת, כך שבערך 1500-2000 שקל לטייס? אני חושב שזה באמת עלות מאוד מאוד גבוהה.

אולי העלות אפילו יותר גבוהה מאשר עלות של טיסה בחברת טיסה, כשכל אחד משלם 500-600 שקל על טיסה מודרכת, ולא רק הטייס משלם 2000 שקל.

ככה גם יהיה אפשר להגדיל את כמות המשתתפים, וגם לעשות את זה זול יותר לכולם.

אני מניח שיש עוד טייסים בפורום שפשוט לא יכולים לשלם כמות כזו כל פעם שהם רוצים לעלות לטוס, זה המון המון כסף.

פורסם

גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים.

בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים.

בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר.

גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'..

פורסם
גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים.

בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים.

בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר.

גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'..

עזוב את זה שמה שהצעת עכשיו הוא אסור על פי החוק אבל החוק לא ממש מהדהד בשמים אין דבר כזה "אין לך מה ללמוד".

יש סיבה שאתה לא ניגש עכשיו לטסט פרט לדרישה בחוק ל40 שעות.

בטח שיש לי מה ללמוד ממדריך טיסה עם מספר שעות בעל 4 ספרות לאומת טייס פרטי עם מספר תלת ספרתי שמתחיל ב1 במקרה הטוב.

גם אני שיודע תחומר וטסתי לא מעט פעמים תקו הזה עדיין מצאתי מה ללמוד כשהגעתי לשירגל ומה לקחת מהטייסים שם מעבר לחומר שאני יודע. ויש הרבה מה ללמוד.

פורסם
גיא, אמרת פה את הסיבה למה אני לא רוצה הרבה מטוסים.

בהרצליה יש המון תנועה, ואם נוציא עוד כמה מטוסים יהיה בעייתי בזמנים.

בטיסה מודרכת אין לך בדיוק מה ללמוד, הרי אתה יודע את החומר.

גם בטיסה שאנו נטוס , שני הנוסעים ישבו מקדימה וישמרו גובה מהירות כיוון וכו'..

קודם כל, אין אפשרות לתת לנוסעים להתחלף במקומות, אלא אם נוחתים איפה שהו בשביל זה. ססנה זה מטוס מאוד עדין, וכל שינוי במרכז הכובד שלו משפיע עליו ועל הטיסה.

דבר שני, לכל אחד יש מה ללמוד בטיסה מודרכת, גם אם הוא יודע את החומר.

ובתכל'ס, העניין לגבי בעיות בזמנים- קשקוש. העובדה שיש הרבה תנועה לא מגבילה אותך בנושא של מספר מטוסים, כי את זה החברה כבר תסדר.

פורסם

גיא, לפי התכנית שלנו נוחתים בחיפה, מחליפים מקומות וממריאים.

אגב, אחד המקומות התפנה האחד שיגיב ראשון וירצה להגיע יוכל לבוא בשמחה.

עידן, סמוך עליי שלטייסים האלו יש ניסיון, חוץ מזה הדרכה אתה יכול לקבל מהם אם אתה תבקש, זה לא בעיה :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...