עבור לתוכן
Liaz Kamper

רשימת טייסים משתתפים במבצע כיבוי בכרמל בשיתוף חיה"א וירטואלי

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

זוהי רשימת המשתתפים במבצע הכיבוי בכרמל המתוכנן למוצש 8/1.

מי שנרשם מוזמן לוודא שהוא מופיע ברשימות.

ההרשמה בעיקרון סגורה עקב הצורך לארגן רשימות ושבצקים במסגרת VIAF.

אם מישהו מעוניין להרשם באופן חריג כעת, שיודיע בדחיפות ונראה מה אפשר לעשות.

הרשימה אינה כוללת את מי שנרשם דרך חברות ב-VIAF.

שם מטוס מס VATSIM סימ

ליאוראבינועם קלים FS9 1127797

אדם וויזר קלים FSX 1057951

יואב חכמו קלים FS9 1057514

שלומי נצחון קלים FS9 1044572

ניב טסלר קלים 1105637 FS9

מאור גולדשטיין בינוניים 1163219 ?

נוי פרחי כבדים FS9 1052945

זאב בוקי כבדים FS9 907362

עופר בורשטיין מסוקים FS9 1018748

בהצלחה לכולם

פורסם
בכתיבה... יפורסמו בסמוך למועד האירוע כולל כל מה שאמרת ובנוסף סינרי ושבצ"ק...

סבבה שיגיעו אלי לקפ"ק 2 ואישור תכניות לפחות 48 שעות לפני ה ש

תזכיר להם גלח"צ כומתה וגיטרה בהכתף (בכל זאת נוער חלוצי לוחם..)

פורסם

צוות "קלים בלילה" שלום,

אני כותב בשמי ובשם בוקי זאב שהולכים להטיס את ה744 באירוע.

יש אפשרות לשלוח לי בפרטי את הנתיב, את המפה עם שרטוט של נתיב האירוע,הגובה הכי נמוך בטיסה והגובה הכי גבוהה בטיסה?

(אני ובוקי כבר ממחר מתחילים להתכונן לקראת האירוע. בגלל זה אני רוצה את כל הפרטים שכתבתי למעלה מספיק זמן לפני...)

שם:נוי פרחי

מספר ואטסים:1052945

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

--------------

שם:זאב בוקי

מספר ואטסים:907362

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

----------------

פורסם
צוות "קלים בלילה" שלום,

אני כותב בשמי ובשם בוקי זאב שהולכים להטיס את ה744 באירוע.

יש אפשרות לשלוח לי בפרטי את הנתיב, את המפה עם שרטוט של נתיב האירוע,הגובה הכי נמוך בטיסה והגובה הכי גבוהה בטיסה?

(אני ובוקי כבר ממחר מתחילים להתכונן לקראת האירוע. בגלל זה אני רוצה את כל הפרטים שכתבתי למעלה מספיק זמן לפני...)

שם:נוי פרחי

מספר ואטסים:1052945

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

--------------

שם:זאב בוקי

מספר ואטסים:907362

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

----------------

הלו זה הזנקה פה, לא תכנית כבקשתך

אם יהיו 5 דקות לתדריך לפני היציאה תגיד תודה :mrgreen:

פורסם
צוות "קלים בלילה" שלום,

אני כותב בשמי ובשם בוקי זאב שהולכים להטיס את ה744 באירוע.

יש אפשרות לשלוח לי בפרטי את הנתיב, את המפה עם שרטוט של נתיב האירוע,הגובה הכי נמוך בטיסה והגובה הכי גבוהה בטיסה?

(אני ובוקי כבר ממחר מתחילים להתכונן לקראת האירוע. בגלל זה אני רוצה את כל הפרטים שכתבתי למעלה מספיק זמן לפני...)

שם:נוי פרחי

מספר ואטסים:1052945

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

--------------

שם:זאב בוקי

מספר ואטסים:907362

מטוס:747-400

סימולטור:FS9

----------------

הלו זה הזנקה פה, לא תכנית כבקשתך

אם יהיו 5 דקות לתדריך לפני היציאה תגיד תודה :

אפילו הIRS שלי צריך יותר מחמש דקות :mrgreen:

ועכשיו ברצינות :D

שאני מטיס 747 באירוע מורכב ומתוכנן מספיק זמן מראש אני צריך את הפרטים האלה כמה ימים לפני ולא 5 דקות לפני... (ולא משנה איזה טיסה אני עושה)

פורסם

נוי,

הבקשה הזו מופנית לאוהד וצוות VIAF. "קלים בלילה" רק מארגנים את רשימת הטייסים האזרחיים לאירוע.

הנתיבים, מטרות, ציוותים וגבהים מוקצים כולם על-ידי VIAF.

פורסם

אני מאחל למתכננים ולמשתתפים הצלחה והנאה!

לא ממש בא לי להעיר, אבללל נדמה לי ש-

לפי תקנות ואטסים, טייס המשתתף במבצע כלשהו כולל כיבוי חייב להיות מוסמך ע"י יחידת VSOA. ניתן לתת הסמכות רק לטייסי VSOA.

הארגון עצמו (ח"א) בהוסיפו מטלות וכישורים, ראוי שיעדכן את הגדרות יעודו, יכין, יתעד ויבצע תוכנית הכשרה מתאימה לטייסיו ולמשתתפים האחרים בו.

פורסם
אני מאחל למתכננים ולמשתתפים הצלחה והנאה!

לא ממש בא לי להעיר, אבללל נדמה לי ש-

לפי תקנות ואטסים, טייס המשתתף במבצע כלשהו כולל כיבוי חייב להיות מוסמך ע"י יחידת VSOA. ניתן לתת הסמכות רק לטייסי VSOA.

הארגון עצמו (ח"א) בהוסיפו מטלות וכישורים, ראוי שיעדכן את הגדרות יעודו, יכין, יתעד ויבצע תוכנית הכשרה מתאימה לטייסיו ולמשתתפים האחרים בו.

בוא תצטרף :lol:

בנוגע להערה

חוקי שמוביל מבנה יוביל טייסים שלא נמצאים ב ROSTER - רשימת הטייסים הפעילים בחיל - כחלק מתהליך הדרכה.

פורסם
אני מאחל למתכננים ולמשתתפים הצלחה והנאה!

לא ממש בא לי להעיר, אבללל נדמה לי ש-

לפי תקנות ואטסים, טייס המשתתף במבצע כלשהו כולל כיבוי חייב להיות מוסמך ע"י יחידת VSOA. ניתן לתת הסמכות רק לטייסי VSOA.

הארגון עצמו (ח"א) בהוסיפו מטלות וכישורים, ראוי שיעדכן את הגדרות יעודו, יכין, יתעד ויבצע תוכנית הכשרה מתאימה לטייסיו ולמשתתפים האחרים בו.

עופר אם אינך מצוי בפרטי האירוע והתכנון אולי עדיף באמת לא להעיר

למיטב הבנתי ראשי חיל האוויר הוירטואלי השיגו את האישורים הנדרשים מהנהלת ואטסים לקיום הפעילות במסגרת חוקית ואני סומך עליהם שידעו להכין לתדרך ו"לפקד" היטב על אלו שאינם חברים בארגון באירוע החד פעמי הזה. ואכן מדובר באירוע חד פעמי שמתכונן בקפידה ובתיאום ולא בנורמה כלשהי ששוררת כאן דרך קבע.

בקיצור חבל סתם לשבת ביציע ולזרוק הערות משתקות ומסרסות לחלל האוויר כשאינך מכיר את הפעילות שנעשית ברקע.

איני מאמין שמח"א או אפילו מנהל החטיבה יאשרו פעילות כזאת על סמך תחושת בטן ש"הכל יהיה בסדר" ועובדה שהתכנית המקורית שהייתה אמורה לצאת לפועל כבר לפני כחודש נדחתה עד להסדרת העניין מבחינה חוקית.

אורח Yarden Salvi
פורסם

הנושא נסגר ועוד לא התחיל.

עופר,

חבר חטיבה שלא מוסמך ע"י יחידת VSOA מאושר לטוס תחת מוביל מבנה שהוא כן מאושר VSOA.

זה האישור המרכזי למיטב הבנתי, וזה מאפשר את הפעילות של אלה הלא חברים בVIAF.

כנראה שאמרת משהו לא נכון/מדויק, ולכן תגובתו של אדם.

לא מסכימים אחד עם השני?

בפרטי.

שיהיה אירוע מוצלח.

פורסם

ירדן,

כוונתי היתה להאיר נושא. ראיתי לא פעם כי מיטב חברי הנהלת החטיבה ופיקוד ח"א מכיר את הנהלים רק חלקית. במקרה כזה הארה רק תועיל. להזכיר כי מעבר נוהל עיקרי מהווה עילה להנהלת ואטסים להתלות אישורה לארגון לפעול, חשבתי להשתמש בידע שברשותי לעזור.

איני בטוח מי כאן יודע ומי לא כל כך. במקרה שמישהו לא יודע או שטעה, אין בכך מתן זכות לחבר צוות להשתלח בחבר פורום או לצנזר דבריו כל לא עבר על נהלי ואטסים ורוחם. לא קראתי בדבריך גינוי להשתלחות זו.

באשר ליודע או לא, ניתן למצטרף לארגון לבצע טיסת מבנה כחלק מאימוני הכשרתו. לתת לכך הכשר עבור אירוע בודד, טרם ביצוע השלבים המקדימים לאמון בטיסות מבנה, נראה כניסיון עקיפת הנוהל ברוחו ובלשונו. תיכף נגיע לסמכות מנהל VSOA לחריגה מהנוהל:

נהלי VSOA:

Pilot Training programs shall include the following criteria:

VATSIM Special Operations

Operational Policy & Procedure

20

Updated on: 8/23/2006 - 1:32 PM

-

9. Completion of the VATSIM PRC courses in their entirety.

10. Online study and testing on VATSIM, VSOA and affiliate policies governing Special Operations.

(Cover CoC, UA, Spec Ops Doc, Spec Ops SOP, and Affiliate policies)

11. Affiliates shall utilize prototypical aircraft in their respective training programs when such models

are available to fulfill section 2.06(O).

12. (3) Three hours of prototypical aircraft familiarization (using prototypical high performance /

complex training aircraft) in VFR conditions that verify that a pilot can maintain control of an

aircraft within the following tolerances:

a. +/- 5kts airspeed

b. +/- 5 deg heading

c. +/- 50 Ft altitude

13. (6) Six hours covering navigation exercises involving the use the use of one or more of the

following: VOR/NDB/DME/GPS radio systems in high performance aircraft.

14. (6) Six hours covering navigation exercises involving the use the use of one or more of the

following: VOR/NDB/DME/GPS radio systems in high performance aircraft in IFR conditions to

include completing (3) three non-precision approaches (VOR, GPS, TACAN, ASR/PAR, etc).

15. (10) Hours of advanced online flight training experience in utilizing aircraft for their designed

purpose. I.e. fighter, bomber, tanker, cargo, surveillance, etc. Training must be with another pilot

who has met the requirements of this program and for the airframe/mission covered.

16. ***Affiliates that perform formation flight maneuvers to include aerial refueling, shall then

include (15) Fifteen hours of online formation flight training / experience to their training program

with another pilot who has met the requirements of this program. This portion of the program shall

cover MARSA, communications, common 2 & 4 ship maneuvers etc.

All affiliates so designated by the VSOA to have a training program shall meet the above standards. New

potential affiliates shall have a complete program ready for use before applying for affiliation and said

program shall meet the above minimum standards.

Affiliates that are required by this policy or by direction of the V.P. of Special Operations to have a pilot

training program, are expected to ensure that their members complete their training programs and

demonstrate knowledge and skill with their aircraft. Lastly, each affiliate shall include specialized and

realistic training on the proper employment of their aircraft. Any affiliate failing to maintain training may

be subject to dismissal from affiliation with the VSOA.

הממונה על VSOA הינו בעל שיקול דעת, האמור למעלה ומודגש בחלקו מגדיר את מרחב החלטתו. מרחב החלטתו הינו לפטור ארגון מסוים מחובת תוכנית אימונים, לא נראה מתאים למקרה. יש כוונה להכשירם כאמור? האם יש עמידה בדרישת הנוהל שהאימון יבוצע במטוס ח"א מתאים, למשל B747? או שאני שוב טועה.

מישהו גורס כי ח"א עומד בדרישות אלה לגבי המצטרפים?

מה בדיוק נסגר. אם ניסית לסגור את הפה שלי, נסה שוב.

אורח Yarden Salvi
פורסם

לא לקחת את הדברים בצורה הנכונה.

מה שנסגר זה הויכוח/ההשתלחות האישית של אדם ושלך. ואני כמובן מגנה את זה, אם זה לא היה ברור.

מתוקף תפקידי בפורום, לצורך העניין לא מעניין אותי אם הבעת דעה מוטעית או לא מדויקת, ומנגד אותו דבר גם כלפי דעה נכונה ומוצדקת.

אתה יותר ממוזמן להעלות את הנושא, כפי שאתה עושה, לקודקודי ח"א הוירטואלי ולדון בעניין.

ההחלטות שלהם, הדעות שלהם - לי אין עניין בכך.

כל עוד זה נעשה בדרך מקובלת.

אין פסים אישיים, אין השתלחויות, ואין וויכוחים על מי שמביע דעה/רעיון.

ואלה חוקי הפורום.

וכאן הדיון הזה נגמר.

כמו שאמרתי את הנושא של האם זה חוקי - תמשיכו. אין שום בעיה ובפרט שזה לא עובר על החוקים

שכל אחד מהמשתתפים יודע 100% מה הם.

פורסם

שלום עופר, הטיסה מתבצעת במסגרת אימונים למובילי מבנה, לטיסות ניווט נמוך CVFR, ולטיסות מבנה גובה נמוך.. כל זה מתבצע במסגרת סעיף 15 שאתה בעצמך ציטטת:

15. (10) Hours of advanced online flight training experience in utilizing aircraft for their designed
purpose. I.e. fighter, bomber, tanker, cargo, surveillance, etc. Training must be with another pilot
who has met the requirements of this program and for the airframe/mission covered.

ולכן התנאים מתקיימים.

בברכה,

פורסם

אוהד שלום וברכה,

סעיף 15 אינו עומד ברשות עצמו, אלא מקושר לכלל דרישות תוכנית הכשרת טייס.

באופן בו אני קורא את הנהלים-

א. ראשית, בכדי לעבור תוכנית אימונים, טייס צריך להיות רשום כמתלמד בחיל, מתוך כוונה לסיים הכשרתו ולהסמיכו.

ב. אימוני המבנה המתקדמים אינם יכולים לבוא טרם השלים מטלות קודמות המפורטות בסעיפים שלפני 15, לדוגמא-

10. Online study and testing on VATSIM, VSOA and affiliate policies governing Special Operations.

(Cover CoC, UA, Spec Ops Doc, Spec Ops SOP, and Affiliate policies)

ג. האימון צריך להתקיים על המטוס המיועד או מטוס האימון המתאים, הבאתי B747 כדוגמא.

אין בכוונתי להפריע אלא להסב את תשומת לבכם. אני יודע שצריך מיומנות גבוהה באנגלית משפטית ומעט תחכום משפטי בכדי להבין מסמכים כאלה, ולכן כתבתי כאן.

בהצלחה!

פורסם

שלום עופר,

    1. אנגלית אני מבין.
    2. אף אחד לא אמר שחלק מהטייסים הנ"ל לא ימשיכו את הכשרתם בחיל אם ימצאו מתאימים - כמו כל אחד.
    3. שום איזכור בתקנות VSOA וגם בציטוט הנ"ל שלך על סדר הפעולות שיש לבצע עם טייס חדש. כל שהם אומרים זה שיש צורך שכלל המרכיבים ילמדו ע"י הטייס במהלך ההכשרה - הם לא מציינים בשום שלב את סדר הפעולות, זה באחריות כל VSOA וכל חיל להגדיר את תוכנית האימונים שלו בתנאי שתעמוד בדרישות המינימליות הנ"ל.
    ולראיה:
New 
potential affiliates shall have a complete program ready for use before applying for affiliation and said 
program shall meet the above [b]minimum standards[/b].


4. מי אמר שאין בתוכנית האימונים את מטוס הריסוס כמטוס קל ואירובטי?
5. להכל יש תשובות - חשבתי על זה הרבה לפני שנכנסתי להרפתקה הזאת.
6. אשמח אם תגיע לקחת חלק.

בברכה,

פורסם
מסרס? משתק? מילות חבר צוות...

איך בדיוק אני מפריע? אמרתי משהו לא נכון? מיותר? פוגע?

רק כדי לסגור פינה שכנראה לא ברורה דיה לפני כחודשיים בחרתי בצר לי לסיים את פעילותי בצוות החטיבה עקב עומס רב בחיים האישיים וכל מעשי והדברים שאני כותב כעת נכתבים על דעתי האישית בלבד ובאחריותי המלאה ללא כל קשר לצוות החטיבה. אולי מהסיבה הזו אני מרשה לעצמי להיות קצת פחות "ממלכתי" פה ושם

אבל חשוב לי מאד שמי שמעוניין להעלב מדברים כאלו או אחרים שעשיתי או אמרתי החל מחודש אוגוסט 2010 ואילך מוזמן לעשות זאת מכל הלב אבל ליש זכור תמיד שאת הזעם והכעס יש להפנות אלי כאדם ולא אל "הצוות" שנכון להיום איני מייצג אותו...

למהות ה"וויכוח" עצמו לא אתייחס יותר כאן ואם יש למישהו עוד השגות על דעתי שהובעה כאן בנוגע לפעילות המתוכננת בשבת הוא מוזמן בחום לפנות אלי בהודעה פרטית

יום טוב לכולם

פורסם

אדם,

כאב לתינוק, אני מאחל לך זמן איכות עם בתך הקטנה!

אולי פעם יזדמן ואספר לך מעט על סיבוב שביצעתי לעזר ויצמן כראש אג"מ וקבוצת פקודות של פיקוד צפון ערב ששת הימים בצד המערבי של אצבע הגליל, יכול לעניין גם ידידנו ביובלים... בנו שאול כילד קטן היה במסוק, חבל שנפגע ואח"כ נהרג בנסיבות עצובות. צריך לשמור על הילדים!

אוהד,

תודה על המידע. ניסיתי לעזור ואני שמח אם הכל מסתדר. אני אישית לא הייתי מתחכם עם השלטונות, אך זה יותר עניין של סגנון אישי, מקווה שיהיה מקובל עליהם.

בגילי הישיש אני טס לעתים רחוקות ברשת ולא מפקח יותר, תודה עבור ההזמנה. להזכירך כי נולדתי וגדלתי על הכרמל, בית הורי באחוזה ליד בי"ח כרמל. הכרתי כל ואדי בטיולים ומסעות מראש כרמל נ.ג. 546 ועד אום אל פחם. ממש צמוד לכלא דמון היתה חווה חקלאית של חסן כרמאן חברו של אבי שהלך לעולמו לפני 40 שנה. היה אצלם אוכל ואירוח שאין כדוגמתו. בשיעור טבע בכתה ה' עם עדינה חקלאי המורה המעולה, מצאתי והגדרתי 22 סוגי פרפרניים ב-20 דקות ליד רוממה. הכרמל ביתי וכואב לי שנשרף כך. בהצלחה!

אורח Yarden Salvi
פורסם

בשיעור טבע בכתה ה' עם עדינה חקלאי המורה המעולה, מצאתי והגדרתי 22 סוגי פרפרניים ב-20 דקות ליד רוממה. הכרמל ביתי וכואב לי שנשרף כך. בהצלחה!

אני שמח לשמוע!! :evilbat:

בדוק הודעות פרטיות עופר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...