Tomer Oszlak פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 מתי מכבים אותו? מעבירים אותו ל AUTO או OFF? מתי מדליקים אותו שוב? AUTO או ON? ב 767 וב737NG
Hananv פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 בשני המטוסים זה אותו הדבר, אלו נהלים של החברות וא של המטוס. לגבי ה AUTO אני לא בטוח אבל עד כמה שאני יודע ה AUTO מנתק אותו אוטמטית מעל 10,000 ומדליק אותו מתחת, ואולי במקרים שהם יש מערבולות. במצב ידני, שאתה שולט בזה, מדליקים את הסימן לפני תחילת הפושבאק, ומכבים אחרי 10,000 אם תנאי מזג האוויר מאפשרים זאת (אם מזג האוויר מאוד סוער משאירים דלוק). אם יש מערבולות אז מדליקים. ומתחת ל 10,000 עד לנחיתה-כיבוי מנועים והפעלת בלם החניה לא מכבים. בנוסף, ה NO SMOKING דלוק כל הזמן. לדעתי עדיף שתשלוט בכך ידנית, ואם אין לך כח אז AUTO.
David Bendavid פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 על הקרקע והמראה - ON מעל גובה 10, אם מז"א ותנאים אחרים מאפשרים - AUTO הנמכה, נחיתה ועד לכיבוי מוחלט - ON לאחר כיבוי מנועים OFF
Ido Wachtel פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 אגב, לגביי הצי 777 באלעל. ראיתי לא פעם שה NO SMOKING וה SEATBELT תמיד על AUTO. רק בהמראה, ונחיתה הSEATBELT בON אבל אח"כ עוברים לAUTO ביחד עם הSMOKING כל חברה והנהלים שלה. בד"כ הדברים עובדים כמו שדוד רשם
אורח פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 על הקרקע - אם אין תדלוק AUTO יש תדלוק ויש נוסעים במטוס OFF מצב AUTO במרגע שמדפים יורדים (אני זוכר נכון מ 5) מפעיל אוטומטי את ה SB ל ON. וכמו שאמרו נהלי חברה.
Tomer Oszlak פורסם ינואר 6, 2011 מחבר דיווח פורסם ינואר 6, 2011 תודה לכל העונים. שחכתי לשאו גם על ה777 אבל קיבלתי תשובה בכל מקרה
Hananv פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 ואחוד לכם חידה, מה עושים בטיסה לאילת ? אנחש שבשלב מסויים אחרי ההמראה, אולי בשיוט מכבים ואז בתחילת ההנמכה מפעילים?
Tomer Oszlak פורסם ינואר 6, 2011 מחבר דיווח פורסם ינואר 6, 2011 ודרך אגב לדעתי בטיסה לאילת ה SEATBELT נשאר דלוק כל הזמן
Or Netzer פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 ודרך אגב לדעתי בטיסה לאילת ה SEATBELT נשאר דלוק כל הזמן האמת טסתי עם ארקיע המון פעמים. בכל המטוסים. (אמברייר 757 ודאש) . זה תלוי בטייס. חלק לא מכבים בכלל חלק מכבים לכמה דקות אחרי בערך 10000 רגל .. שזה בערך ל10 דקות טיסה חח
Nir Gonen פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 דרך אגב בראיין אייר (לפחות מה SOP שאני עכשיו עובר עליו) משתמשים בשלטי לא לעשן כדי להזכיר לנו את מצב הדיילים כלומר לאחר.שמודיעים cabin crew seats for departure שמים את השלט לא לעשן כדי להזכיר לנו שצוות הדיילים רותק למקומם לשלב ההמראה לאחר שמשחררים אותם לעיסוקם מכבים את השלט לא לעשן להזכיר לנו שהדיילים מסתובבים בקבינה לאחר מעבר 150FL (בהנמכה) מדליקים שלט חגורות בטיחות ולאחר שהצוות מרותק למקומם לנחיתה מדליקים שלט לא לעשן ע״מ להזכיר לנו שהדיילים רותקו
Hananv פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה לאילת או בכללי? אני טסתי לאוקראינה הלוך חזור ב 737 ו 738 ותמיד הלכו לפי הנהלים שנרשמו פה. בדרך לשם נדלק כמה פעמים החגורות בגלל מערבולות. מעבר לכך 2 שעות בערך (וזה בלי לקחת בחשבון טיפוס והנמכה) סמל החגורות היה כבוי. בנוסף, אין סיכוי שטיסה טרנס אטלנטית או כל טיסה לאירופה שלוקחת מעל שעתיים הנוסעים יהיו חייבים להיות מרותקים לכיסא עם חגורה..
Idan Traub פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO. גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה...
mickey lip פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 צודק אורי. בטיסה לאילת לא משחררים נוסעים. נהלי חברה. רק משחררים את הצוות בכדי לטפל בנוסעים.
Amir Gluzman פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO. גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה... סמוך עליו שזה בא ממקור ראשון
Idan Traub פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO. גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה... סמוך עליו שזה בא ממקור ראשון זה לא שאלה של סומך. זה שאלה של קונפליקט בין מה שהוא אומר שהוא נוהל לבין מה שתמרחש בשטח. השאלה היא האם יש באמת קונפליקט בין השטח לספר?
Hananv פורסם ינואר 6, 2011 דיווח פורסם ינואר 6, 2011 לפי מה שהבנתי הוא התכוון שהנוהל הזה קיים רק בטיסות לאילת ולא בטיסות חוץ.
Omer D פורסם ינואר 7, 2011 דיווח פורסם ינואר 7, 2011 כשאני טסתי הלוך חזור לבוקרשט ב76 EAP בקוקפיט הייתי עד להכל.... הסעה- ON טיפוס עד לגובה של FL200 בערך זה על ON בזמן שיוט זה על OFF, במצבים של מערבולות מעבירים לON והצוות מורה על הפסקת השירות בטיסה.... קצת אחרי תחילת ההנמכה מעבירים לON...
orioh פורסם ינואר 7, 2011 דיווח פורסם ינואר 7, 2011 אף פעם לא ישימו את זה על OFF..תמיד מעבירים למצב AUTO כדי שלא יקרה כלום אם ישכחו את זה לקראת נחיתה
Hananv פורסם ינואר 7, 2011 דיווח פורסם ינואר 7, 2011 לא ישכחו כי זה חלק מן הצ'ק ליסט (האמיתי) ואולי זה נתון להחלטת טייסים לפי נהלי החברה..
E.Z פורסם ינואר 7, 2011 דיווח פורסם ינואר 7, 2011 לא ישכחו כי זה חלק מן הצ'ק ליסט (האמיתי)ואולי זה נתון להחלטת טייסים לפי נהלי החברה.. הפעם היחידה שהדלקת חגורות מופיע בצ'ק ליסט זה ב BEFORE START לפני הקו..... חוץ מיזה אין שום אזכור לנושא.
Tomer Oszlak פורסם ינואר 7, 2011 מחבר דיווח פורסם ינואר 7, 2011 קורה ששוכחים להדליק את ה SEATBELT SIGN (לי זה קורה די הרבה)
maor949 פורסם ינואר 8, 2011 דיווח פורסם ינואר 8, 2011 קורה ששוכחים להדליק את ה SEATBELT SIGN (לי זה קורה די הרבה) לי זה לא קורה כי אני עושה צק'ליסט אבל אני שוכח לכבות ואז הנוסעים כבולים כל הטיסה