עבור לתוכן
Tomer Oszlak

שאלה על SEATBELT SIGN

Recommended Posts

פורסם

בשני המטוסים זה אותו הדבר, אלו נהלים של החברות וא של המטוס.

לגבי ה AUTO אני לא בטוח אבל עד כמה שאני יודע ה AUTO מנתק אותו אוטמטית מעל 10,000 ומדליק אותו מתחת, ואולי במקרים שהם יש מערבולות.

במצב ידני, שאתה שולט בזה, מדליקים את הסימן לפני תחילת הפושבאק, ומכבים אחרי 10,000 אם תנאי מזג האוויר מאפשרים זאת (אם מזג האוויר מאוד סוער משאירים דלוק). אם יש מערבולות אז מדליקים. ומתחת ל 10,000 עד לנחיתה-כיבוי מנועים והפעלת בלם החניה לא מכבים.

בנוסף, ה NO SMOKING דלוק כל הזמן.

לדעתי עדיף שתשלוט בכך ידנית, ואם אין לך כח אז AUTO.

פורסם

אגב, לגביי הצי 777 באלעל.

ראיתי לא פעם שה NO SMOKING וה SEATBELT תמיד על AUTO.

רק בהמראה, ונחיתה הSEATBELT בON אבל אח"כ עוברים לAUTO ביחד עם הSMOKING

כל חברה והנהלים שלה.

בד"כ הדברים עובדים כמו שדוד רשם

פורסם

על הקרקע - אם אין תדלוק AUTO

יש תדלוק ויש נוסעים במטוס OFF

מצב AUTO במרגע שמדפים יורדים (אני זוכר נכון מ 5)

מפעיל אוטומטי את ה SB ל ON.

וכמו שאמרו נהלי חברה.

פורסם
ואחוד לכם חידה,

מה עושים בטיסה לאילת ?

אנחש שבשלב מסויים אחרי ההמראה, אולי בשיוט מכבים ואז בתחילת ההנמכה מפעילים? :)

פורסם
ודרך אגב לדעתי בטיסה לאילת ה SEATBELT נשאר דלוק כל הזמן

האמת טסתי עם ארקיע המון פעמים. בכל המטוסים. (אמברייר 757 ודאש) . זה תלוי בטייס. חלק לא מכבים בכלל חלק מכבים לכמה דקות אחרי בערך 10000 רגל .. שזה בערך ל10 דקות טיסה חח

פורסם

דרך אגב בראיין אייר (לפחות מה SOP שאני עכשיו עובר עליו) משתמשים בשלטי לא לעשן כדי להזכיר לנו את מצב הדיילים

כלומר לאחר.שמודיעים cabin crew seats for departure שמים את השלט לא לעשן כדי להזכיר לנו שצוות הדיילים רותק למקומם לשלב ההמראה לאחר שמשחררים אותם לעיסוקם מכבים את השלט לא לעשן להזכיר לנו שהדיילים מסתובבים בקבינה

לאחר מעבר 150FL (בהנמכה) מדליקים שלט חגורות בטיחות ולאחר שהצוות מרותק למקומם לנחיתה מדליקים שלט לא לעשן ע״מ להזכיר לנו שהדיילים רותקו 

פורסם
באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה

לאילת או בכללי?

אני טסתי לאוקראינה הלוך חזור ב 737 ו 738 ותמיד הלכו לפי הנהלים שנרשמו פה. בדרך לשם נדלק כמה פעמים החגורות בגלל מערבולות. מעבר לכך 2 שעות בערך (וזה בלי לקחת בחשבון טיפוס והנמכה) סמל החגורות היה כבוי.

בנוסף, אין סיכוי שטיסה טרנס אטלנטית או כל טיסה לאירופה שלוקחת מעל שעתיים הנוסעים יהיו חייבים להיות מרותקים לכיסא עם חגורה..

פורסם
באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה

אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO.

גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה...

פורסם
באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה

אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO.

גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה...

סמוך עליו שזה בא ממקור ראשון 8)

פורסם
באלעל יש נוהל לא לכבות שלט חגורות כל הטיסה

אני לא יודע מאיפה המקורות שלך. אני בליפני חודשים הייתי בשיוט ובנחיתה בקוקפיט באל-על לוורשה(סאן-דור) ולפי החלטת הטייס. ברגע שהיה קצת מערבולות הדליקו וברגע שאין החזירו לAUTO.

גם בארקיע האורות החליפו מצבים במהלך הטיסה...

סמוך עליו שזה בא ממקור ראשון 8)

זה לא שאלה של סומך. זה שאלה של קונפליקט בין מה שהוא אומר שהוא נוהל לבין מה שתמרחש בשטח.

השאלה היא האם יש באמת קונפליקט בין השטח לספר?

פורסם

כשאני טסתי הלוך חזור לבוקרשט ב76 EAP בקוקפיט הייתי עד להכל....

הסעה- ON

טיפוס עד לגובה של FL200 בערך זה על ON

בזמן שיוט זה על OFF, במצבים של מערבולות מעבירים לON והצוות מורה על הפסקת השירות בטיסה....

קצת אחרי תחילת ההנמכה מעבירים לON...

פורסם
לא ישכחו כי זה חלק מן הצ'ק ליסט (האמיתי)

ואולי זה נתון להחלטת טייסים לפי נהלי החברה..

הפעם היחידה שהדלקת חגורות מופיע בצ'ק ליסט זה ב BEFORE START לפני הקו..... חוץ מיזה אין שום אזכור לנושא.

פורסם
קורה ששוכחים להדליק את ה SEATBELT SIGN (לי זה קורה די הרבה)

לי זה לא קורה כי אני עושה צק'ליסט אבל אני שוכח לכבות ואז הנוסעים כבולים כל הטיסה :):)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...