עבור לתוכן
eido1706

12/2/2011 CVFR LLET-LLKS

Recommended Posts

פורסם

שלום.

רציתי להודיע על טיסה שתתבצע ביום שבת ה12/2.

יציאה מאילת לקריית שמונה.

אורך הנתיב הוא כ210 NM (אני חישבתי :) )

נטוס דרך מזרח כדי לא להאריך את הנתיב ולעשות את הסיבוכים באזור המרכז...

נתיב ארוך וכיפי שחוצה את ישראל מהדרום-לצפון.

**הנתיב הוא של המפות CVFR החדשות(תקף גם לישנות כולל גבהים):

אילת-3500>באר אורה->סמר->צומת קטורה-4000>יהל->באר מנוחה->צופר->חצבה->צומת הערבה->נווה זוהר->מור->מצפה שלם->מעיינות צוקים-(פה הסיבוך דרך פנייה מערבה בגלל ירושלים היפיפייה שלנו :) >אלמוג->כפר אדומים->כוכב השחר->צומת פצאל-3500>ארגמן->טירת צבי->כוכב הירדן->אלומות->כרי דשא-2500>חליפה מעל בן יעקב(ראש פינה)->חולתה->להבות הבשן->קריית שמונה.

מי שקצר בזמן יכול לפרוש באמצע(מצדה,פיק,ראש פינה,מגידו,או כל שדה/מנחת אחר שבראש שלו...)

ניתן לעשות שינויים לפי שיקול שלי וכמובן בהתחשבות של אחרים בנתיב כמו,נגיעות באיזשהו שדה,עוד כמה שינויים קטנים בנקודות ועוד.

מטוס:

C172/152 למרות שאני מעדיף מטוס אחיד כי המהירויות שונות באיזה 12 קשרים :/ ...

אפשר גם כל מטוס אחר שמשייט באותה מהירות...

מקווה לראותכם,ותודה אם מישהו יועיל בטובו ויעשה לנו כמה עמדות פיקוח ;) .

דפיות:

אילת:

&limitstart=1'>http://caa.gov.il/index.php?option=com_ ... mitstart=1

מנחת ק"ש:

http://caa.gov.il/index.php?option=com_ ... Itemid=223

סינרים באתר של תומר חיים(LAND CLASS/SRTM/LLET/LLKS).

http://www.virtual-flight.com/linksfsx.htm

עוד סינרי לק"ש,קרדיט ליוצר אביב קרבל.

http://library.avsim.net/esearch.php...en&DLID=125123

מפות CVFR הישנות(אותן הנקודות וגבהים גם בחדשות)

http://www.ifschool.net/fs/cvfr_maps_21/cvfrn21.jpg-אזור הצפון

http://www.ifschool.net/fs/cvfr_maps_21/cvfrs21.jpg-אזור הדרום

פורסם

אוקיי... הבנתי מה הקטע פה...

אם הפקח מודע לנקודות אז מותר לי לטוס בנתיבים החדשים... וגם אם אין פקח אז מותר לטוס בחדשים...

פורסם

הקטע פה זה לעבוד בצורה מסודרת בנהלים מוכרים ידועים ומוסכמים על כולם. לא יתכן שאתה תטוס מנקודה לנקודה לפי מפה שלרוב האנשים כולל פקחים עוד אין עותק שלה, וכשעוד אין בסקטור של תוכנת הפיקוח את הנתיבים והנקודות החדשות, זה סתם יצור בלבול ובלאגן.

אנחנו לא באיזה ארגז חול וירטואלי שכל אחד יכול להפיל לשני את הארמון מתי שמתחשק לו. אנחנו ברשת מסודרת שעובדת לפי נהלים כתובים ברורים ומוסכמים ולא רק על הישראלים בואטיל אלא גם על משתמשים ממקומות אחרים שנעזרים בנהלים הכתובים שלנו כדי לטוס כאן. לכן שינוי כמו מעבר בין מפות ישנות לחדשות צריך להכלל בנוטאם מסודר

שיפורסם באתר ואטסים העולמי במקביל לפורום הזה.

אז כרגע כדי לא ליצור ואקום או אי הבנות מוסכם שעד שיצא נוהל מסודר בעניין, חטיבת ואטיל עובדת טסה ומפקחת לפי המפה הישנה. יש עוד הרבה אנשים שטרם שמו יד על החדשה ועד שלא יהיה ניתן למצוא אותה ברשת בצורה חוקית ומסודרת כמו שמופיעה כיום המפה הישנה השימוש בחדשה כנראה לא יכנס לתוקף באופן רשמי.

פורסם

כן,אבל אין לי את המפות הישנות,ואם אני אדפיס זה יהיה ממש בקטן ובקושי אפשר להבין משהו... זה ממש לא נוח... וחוץ מהסיבוך באיזור ירושלים שזה נתיבים באישור הפקח כל הנתיבים קיימים... רק שיש לאיזה נקודה או שתיים שם קצת שונה... לא משהו משמעותי...

פורסם

אני יודע מאיפה להשיג אותן... אבל הן ממש קטנות... אני יכול לראות אותן במחשב אבל כשאני מדפיס בקושי רואים משהו... ובדקתי,אין שום שינוי בנתיב הזה... גם לא בגבהים/שמות של נקודות...

פורסם

יש לי את המפות הישנות בגודל מלא הבעיה היא שהן בגדול ענק!! לכן אין לי איך לשכפל אותם(משהו כמו 4-6 A4 כל מפה) אם תמצא מקום שעושים שכפולים כאלה אני אוכל לשלוח לך עותק שלהם

פורסם
כן,אבל אין לי את המפות הישנות,ואם אני אדפיס זה יהיה ממש בקטן ובקושי אפשר להבין משהו... זה ממש לא נוח... וחוץ מהסיבוך באיזור ירושלים שזה נתיבים באישור הפקח כל הנתיבים קיימים... רק שיש לאיזה נקודה או שתיים שם קצת שונה... לא משהו משמעותי...

אם אתה רוצה דבר איתי בפרטי ואני אסביר לך איך להדפיס את המפה בצורה נוחה

תכין שיהיה לך קרטון ביצוע ודבק מספריים ובקבוק ספרייט

פורסם

אדם,שאשיג את הדברים האלה אצור איתך קשר אבל בואו לא נסטה מהנושא... בינתיים אלה אותן נקודות,ואותם גבהים... זה בדיוק כמו במפות הישנות... הדבר השונה זה שבקודמות חלק מהנתיבים באזור שדה"ת ירושלים ב"אישור הבקר/פקח"

למרות שאם אין בקר או פקח אין בעיה לטוס שם...

תומר,תדה על הצעה אבל אין צורך :)

פורסם
בינתיים אלה אותן נקודות,ואותם גבהים... זה בדיוק כמו במפות הישנות... הדבר השונה זה שבקודמות חלק מהנתיבים באזור שדה"ת ירושלים ב"אישור הבקר/פקח"

למרות שאם אין בקר או פקח אין בעיה לטוס שם...

הטענה אינה נכונה באופן כללי. (היא נכונה באופן פרטי, בנתיב שהצגת). ההבדל לא מתמצה רק בביטול הנתיבים מעל השטחים(תפוח-אלקנה,איילון-ירושלים, והנתיבים ממזרח ל-LLJR)

בגרסא החדשה של מפות נתיבי תובלה נמוכים יש מספר נקודות דיווח נוספות(והנקודות שבשטחים בוטלו:תפוח, עופרה, מעלה אפרים, LLJR, חורון, סירא):

לדוגמא: אסנת, אפק, דרור, ליעד, עיינות, פלג, צומת הערבה, צומת צפית, תמר.

יש לא מעט הבדלים בין המפות הישנות לחדשות.

פורסם
דיברתי על הנתיב שעליו הטופיק...

LLET-LLKS

התבלבתי והנה העריכה:

לא דברתי על כל המפות,כמובן שחלו שינויים... אך לא בנתיב LLET-LLKS כך שזה לא מפריע לטיסה.

עכשיו בואו לא נסתה מהנושא...

מי מגיע?

פורסם

המפות החדשות לא בתוקף.

לא בערך ולא כאילו, פשוט לא בתוקף. גם אם הפקח הוא זה שמדפיס אותם במציאות.

אנחנו נמצא פתרון לעניין.

פורסם

אמיר,אני כתבתי שזה אותן הנקודות והגבהים בנתיב הספציפי הזה... אולי נקודות שהן דיווח חובה השתנו אבל לפי מה שזכור לי לא...

פרחי,כנראה בחמש...

פורסם
אמיר,אני כתבתי שזה אותן הנקודות והגבהים בנתיב הספציפי הזה... אולי נקודות שהן דיווח חובה השתנו אבל לפי מה שזכור לי לא...

פרחי,כנראה בחמש...

"פרחי,כנראה בחמש..."

אין שום בעיה פיקוח באילת אתם תקבלו...

פורסם

דרך אגב מי שיסתכל בפמ"ת דפיות ירושלים יראה שיש נתיב מעל השטחים ובמפת cvfr הוא בוטל, במקרה השבוע היה לי מבחן חוקה במנהל עם שאלה על נהלי כניסה לירושלים שהפנתי את צומת ליבו של הבוחן הוא אמר לי שמה שקובע זה הדפית של ירושלים...

&limitstart=5'>http://caa.gov.il/index.php?option=com_ ... mitstart=5

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...