Opher Ben Peretz פורסם פברואר 23, 2011 דיווח פורסם פברואר 23, 2011 הערכות באתר הנ"ל בחינם לכל מבחני הטיס של FAA. ניתן לבחור נושאים כך שלמשל אפשר שלא לקבל שאלות הקשורות בנהלי FAA. אגב נהלי הטיסה בארץ הועתקו למעשה מ-FAR. http://www.dauntless-soft.com/products/ ... wnload.asp למי שמעוניין, שתי שאלות קשורות בכיף: א. בטיסה ישרה ואופקית אתה נכנס לפניה 60 מעלות הטיה שמאלה. בכמה יעלה מקדם העומס? במה תעלה מהירות ההזדקרות? כמה תוספת דחף יהיה נחוץ בכדי לשמור את המהירות המקורית (למטוס ערך גלישה ממוצע 10:1)? ב. בשדה התעופה ממנו אתה עומד להמריא עברה זה עתה חזית קרה. מה קרה עם מעברה ללחות היחסית?
אורח Yarden Salvi פורסם פברואר 23, 2011 דיווח פורסם פברואר 23, 2011 לגבי ההטייה ומקדם העומס, אם אני לא טועה ב-60 מעלות הטייה כוח העילוי צריך להיות שווה לפעמיים המשקל כדי שהמטוס ישמור על אף מאוזן. זה במידה והבנתי נכון את המונח מקדם עומס, כי השוותי אותו לכוח המשקל שמנוגד לעילוי. כעקרון הנוסחה לחישוב "מקדם העומס" להגדרתך או "ספרת העומס" (בעצם כמה G הטייס חווה) היא N = L/W כאשר N זו ספרת העומס (G) כאמור, L זהו כוח העילוי (בניוטון למשל) וW זהו כוח המשקל (גם בניוטון).