עבור לתוכן
4x-dor

TFC השבועי 24.2.11 טייוואן

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

השבוע נמשיך במסע לכיוון צפון, לטייוואן, לשדה התעופה Kaohsiung International - RCKH

הנתיב שלנו (זמין ב VROUTE)

RPLL N0458F360 CAB B462 LAO/N0455F370 B348 HCN RCKH

אורך הנתיב 495 מייל ימי.

דפיות

RPLL

http://www.philskies.net/library/Charts/New/RPLL.pdf

RCKH

http://www.ivaocn.org/cn_events/2009010 ... n/RCKH.pdf

יוצאים לדרך ב 21:30 כרגיל

פורסם

טיוואן היא גן עדן לחובבי תעופה צבאית לא פחות מעשר שדות תעופה כאלו

עם דירים שחלקם חצובים בתוך הרים

הנתיב

2011feb24001.jpg

2011feb24002.jpg

השדה במנילה

2011feb24008.jpg

השדה בטיוון

2011feb24009.jpg

מעניין שלמרות שהשדה אזרחי הוא טושטש למה אצלנו לא מטשטשים?

2011feb24010.jpg

אמרתי חגיגה לחובבי תעופה צבאית - על קצה המזלג

טיסה נמוכה של הוקאי

2011feb24011.jpg

מעבר למיצר מיגים סיניים

2011feb24012.jpg

פורסם

קצת על טייואן מאחד שחי שם תקופה בתוך הקהילה המקומית.

חיים שם כמליון צאצאים של הפורשים מסין העממית כמיעוט עם רוב של 22 מיליון סינים מקומיים שקרובים גנטית ותרבותית לשכניהם הפיליפינים. השטח כפול מישראל אך רובו ג'ונגל הררי בלתי מפותח ולא מיושב, לכן צפיפות האוכלוסיה גבוהה. מזג האוויר דומה לישראל עם יותר גשם, רעידות אדמה עד עוצמה ריכטר 7 יש כמה בשנה. האוכלוסיה הקימה עסקים בתחום התעשיה הזעירה ליצוא והעבירה מפעלים לסין, וייטנאם ואינדונזיה להוזלת עלות הייצור.

גודל ח"א דומה לשלנו אך כוחו נמוך יותר, מטוסיו מיושנים יחסית, נובע ממדיניות יצוא בטחוני עקב סין.

גרתי במגדל דירות 1/2 ק"מ מהשדה הפנים ארצי בטייפה. עבדתי בעיקר עם 3 זרועות הצבא, בהן היו לנו עסקים חיים. הלקוח העיקרי שלי בח"א היה מנהל תוכנית מטוס הקרב שפותח מקומית.

המדינה מעניינת אך לא תיירותית עקב מודעות. המוזיאון הלאומי בו אוצרות אומנות שנלקחו בעת היציאה מסין מעניין ושווה ביקור מיוחד. 90% מהם טרם הוצגו עקב בעיית מקום ומאוכסנים תת-קרקעית באתר עם טילים המגנים מתקיפה אווירית.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...