שגי×�_×™× ×�×™ פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 זה שעושים אירוע כ"כ מכובד בברצלונה, זה לא אומר שצריך להראות לכולם איזה עם חרא אנחנו ולשכוח מכל הכללים... מה זה ההתפרצויות לקשר האלו??? תתביישו!!! איפה לחכות לרידבק של טייסים? איפה לתת רידבק נורמלי? איפה להמריא כשנותנים לכם רשות, במיוחד שיש 6 מטוסים בתור אחריכם?? גם ככה הפקחים חלשים שם באנגלית... איפה המקצוענות??? מאכזב ממש... יש לכם צ'אנס להוכיח לי שטעיתי בבן גוריון...
Or Netzer פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 כדאי להם מאוד. יש לי זוג בזים בכוננות ועוד זוג ב5 דקות להזנקה מיידית בתל נוף. :evilbat: :mrgreen: ותתכוננו להולדים בטירוף :mrgreen:
nirel96 פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 חח אור אני ממש בטוח שכולם מתעודדים מזה שהולכים להיות הולדים מטורפים חח.. ואיי מה הולך בהיטרו עומס מטורףףף כשרק אפרוץ' מחובר.. גם בטיסות הלוך וחזור מנתב"ג עומס לא נורמאליייי העיקר שיהיה כייף לכל הטסים והמפקחים!! ערב טוב.
Omer D פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 מסכים איתך..... אבל הפקחים שם כל כך מטומטמים שלא נתקלתי בדבר כזה
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם פברואר 26, 2011 מחבר דיווח פורסם פברואר 26, 2011 אין מה לעשות... גם במציאות טייסים מנסים לנחות על הכביש הראשי במקום על מסלול 30... אז מה? צריך לדעת להתמודד עם כל דבר... מוקצוענות זה לא רק לדעת להטיס 744 או מה שלא יהיה... זה גם להסתדר עם כל התמונה האווירית ואם הפקחים לא משהו, הדבר שהכי לא עוזר, זה להתפרץ להם לקשר ולעשות ברדק
אורח Yarden Salvi פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 חברים המקום הזה בנוי על למידה עצמאית וכל כך בא מרקע שונה. הרקע והידע המקצועי כאן אצל כל אחד רחוקים מלהיות דומים. לכן יש לקבל את האחר (בכל מקום, אגב) ומילת המפתח היא סבלנות. פתיחת הודעות שתוכנן המקוצר הוא "תתביישו לכם" בטח לא תועיל במקרה כזה. אנחנו פה בתחביב, בטח שלא מקצוע ואין פה רמה אחידה. כולם כאן כדי להנות וללמוד. תבלו
avigilad99 פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 חברים אני בהחלט מסכים שהפיקוח בברצלונה (מגדל לפחות) לא היה מהטובים שראיתי אבל, ואבל גדול! ההתפרצויות האלו לא היו במקום כלל וכלל, ולא שאני בא להטיף או להעביר ביקורת אבל יש דרך ויש צורה לכל דבר ואם אני אשליך את דבריי על מקרה אישי אז כשאני מנסה להבין מה הפקח אומר כי קודם כל הוא נשמע קטוע, והוא לא עונה לטקטס ברור שאני לא אמריא על דעת עצמי. תוך כדי שאני עומד על המסלול נשמעה ההתפרצות הבאה "396, מה נסגר איתך?" חשוב לציין שהאמירה לא נשמעה בטון נמון, נקרא לזה כך. אני טס ברשת קרוב ל4 וחצי שנים ועוד לא נתקלתי בהפרצויות כאלו, גם במקרים הרבה יותר עמוסים כמו cross the pond ואירועים אחרים, אלא תמיד התחשבות ואדיבות (כיאה לטייסים!) סה"כ טיסה מהנה, הרבה פיקוח, הרבה תנועה. שבוע טוב!
Omer D פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 חברים אני בהחלט מסכים שהפיקוח בברצלונה (מגדל לפחות) לא היה מהטובים שראיתי אבל, ואבל גדול! ההתפרצויות האלו לא היו במקום כלל וכלל, ולא שאני בא להטיף או להעביר ביקורת אבל יש דרך ויש צורה לכל דבר ואם אני אשליך את דבריי על מקרה אישי אז כשאני מנסה להבין מה הפקח אומר כי קודם כל הוא נשמע קטוע, והוא לא עונה לטקטס ברור שאני לא אמריא על דעת עצמי. תוך כדי שאני עומד על המסלול נשמעה ההתפרצות הבאה "396, מה נסגר איתך?" חשוב לציין שהאמירה לא נשמעה בטון נמון, נקרא לזה כך. אני טס ברשת קרוב ל4 וחצי שנים ועוד לא נתקלתי בהפרצויות כאלו, גם במקרים הרבה יותר עמוסים כמו cross the pond ואירועים אחרים, אלא תמיד התחשבות ואדיבות (כיאה לטייסים!) סה"כ טיסה מהנה, הרבה פיקוח, הרבה תנועה. שבוע טוב! Like.... נתקעתי בגייט משהו כמו חצי שעה בגלל שלא יכלתי להשחיל אפילו מילה... :agrue:
אורח Yarden Salvi פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 יותר מזה חבר'ה, התפרצו לקשר, עברו על הכללים ולא שמרו על קוד מסוים שתואם את חוקי ואטסים - רשמו את מספר הואטסים, ופנו לDCRM הלא הוא VATIL4 במייל עם פרטי האירוע והדבר ייחקר. כמובן שלא להעלות את הנתונים על גבי הפורום כדי לשמור על הפרטיות.
amir friedland פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 אני רק רוצה להגיד שהייתי ראשון להמראה(ב הולדינג פוינט)והמגדל פשוט נתן ל 3 מטוסים שהיו מאחורי להמריא לפני... כאילו אני לא שם... קיבלתי איחור של 15 דקות בהמראה בגלל זה :x
Adam Waiser פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 זה לא אומר שצריך להראות לכולם איזה עם חרא אנחנו ולשכוח מכל הכללים.... נאה דורש נאה מקיים, גם לפורום הזה יש כללים ובמשפט הנ"ל עברת על לפחות שניים מהם, אבל למזלי ולמזלך איני עוסק עוד בניהול הפורום אז אשאיר זאת לאלו שכן עושים זאת בכל מקרה לא הייתי באירוע אמנם אבל לדעתי המסר שלך היה נשמע ומתקבל הרבה יותר ברצינות לו הית טורח להביע אותו בדרך קצת יותר בוגרת ויותר נעימה ואגב אין שום קשר לעם, בתוכנו יושבים גם כאלו שיודעים להיות מנומסים וסבלניים ואני מאמין שהם הרוב כאן אז אנא ממך
Almog Atar פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 אני רק אגיד כמה דברים בקצרה : הדיון הזה יכול ללמד את כולנו כמה דברים, לתחקר ולהפיק לקחים לפעם הבאה ואיך עושים את זה ? בלי לחפש אשמים ובלי להרים את הטונים אחד על השני אז בואו נשמור על תרבות דיון ואולי נצליח ללמוד דבר או שניים אחד מהשני....
moshe elbaz פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 סלוטים היו פותרים הכל , 20 דק בדיוק לפני הסלוט הטייס מבקש קלירנס וככה לכל אחד יש דקה בשביל atc קלירנס חובה עליו להיות מוכן 15 דק לפני המראה להסעה, במקרה של איחור דהיינו פיספוס סלוט הטייס מחכה עד שמישהו אחר מפספס את הסלוט ונוצר חלון כמו בעולם האמיתי , שעון שיאופס במטוסים ימצא באתר ואטיל וחובה על כל הטיסיים לכוון את שעון המטוס על פיו, אם רוצים מקצוענות אז עד הסוף בפרטים הקטנים, לגבי האירוע הכשלון הוא אך ורק של הפקחים אין מצב שקרקע לא מחובר/לא עובד בכזה אירוע, לא נכון לעלות לפקח כשיש כבר 20 מטוסים על הקרקע, התיאום בניהם היה על הפרצוף (חצי מהמטוסים קיבלו קלירנס VERS2Q 25L והפקח הפנה אותם ל25R לא היו הוראות הסעה לא היו זמני המתנה לא היה שימוש נכון בקושרת של 25L יש שם 3 קושרות להמראה הפקח השתמש ב1 ותקע את התנועה, בישראל כרגיל היה פיקוח מצוין נפגש באוסטריה שבוע הבא
אורח פורסם פברואר 26, 2011 דיווח פורסם פברואר 26, 2011 שלום חברים, מילות הביקורת הן בעקרון נכונות ובאמת כדאי להפיק לקחים. אל לנו לשכוח שבאירועים כאלו הפקחים בלחץ גדול ובמיוחד לאלו שלא מנוסים ב HIGH TRAFFIC. כמו כן נא לזכור שבאירועים מסוג זה משתתפים טייסים מחברות שונות וכולם מאזינים ברשת. זה ממש לא נעים לקרוא בפורומים השונים את התגובות על התנהגות לא הולמת, ואי סבלנות. לאוו דווקא מכם, אלא גם מחברות מזרח אירופאיות שונות . :wink: אני אומר מילים אלו רק מתוך כוונה טובה ומכיוון שחוויתי את זה מ הצד השני באירוע אל על לוינה ביוני שעבר, בתור פקח גישה, וזה היה מעט מביך. ברצוני גם לציין שמתוך 20 טייסים 18 התנהגו למופת וזה היה ממש תענוג, אך לצערי זוכרים תמיד את פאן השלילי. סבלנות היא כאן מילת המפתח . אבקש גם לעדכן אתכם לגבי האירוע באוסטריה בשבוע הבא. נרשמו לרגע זה מעל 20 חברות תעופה עם כמעט 600 מטוסים, ולא רק IFR אלא גם VFR ע"י FRIESEN מגרמניה עם קרוב ל30 מטוסים. יהיה שמח !!!! אנא להצטייד בהמון סבלנות ועוד יותר דלק :wink: יהיו הולדינגס למכביר . למען הסדר הטוב, אני מנהל את VATSIM VACC - AUSTRIA תודה על ההבנה ותמיד כיף אצלכם
Tomer Oszlak פורסם פברואר 28, 2011 דיווח פורסם פברואר 28, 2011 שלום חברים,מילות הביקורת הן בעקרון נכונות ובאמת כדאי להפיק לקחים. אל לנו לשכוח שבאירועים כאלו הפקחים בלחץ גדול ובמיוחד לאלו שלא מנוסים ב HIGH TRAFFIC. כמו כן נא לזכור שבאירועים מסוג זה משתתפים טייסים מחברות שונות וכולם מאזינים ברשת. זה ממש לא נעים לקרוא בפורומים השונים את התגובות על התנהגות לא הולמת, ואי סבלנות. לאוו דווקא מכם, אלא גם מחברות מזרח אירופאיות שונות . :wink: אני אומר מילים אלו רק מתוך כוונה טובה ומכיוון שחוויתי את זה מ הצד השני באירוע אל על לוינה ביוני שעבר, בתור פקח גישה, וזה היה מעט מביך. ברצוני גם לציין שמתוך 20 טייסים 18 התנהגו למופת וזה היה ממש תענוג, אך לצערי זוכרים תמיד את פאן השלילי. סבלנות היא כאן מילת המפתח . אבקש גם לעדכן אתכם לגבי האירוע באוסטריה בשבוע הבא. נרשמו לרגע זה מעל 20 חברות תעופה עם כמעט 600 מטוסים, ולא רק IFR אלא גם VFR ע"י FRIESEN מגרמניה עם קרוב ל30 מטוסים. יהיה שמח !!!! אנא להצטייד בהמון סבלנות ועוד יותר דלק :wink: יהיו הולדינגס למכביר . למען הסדר הטוב, אני מנהל את VATSIM VACC - AUSTRIA תודה על ההבנה ותמיד כיף אצלכם 600מטוסים? חברה תכינו שקי שינה הרבה דלק מזון וציוד ואולי כדאי גם להביא את ה707 המתדלק יחד איתכם :drinking:
avigilad99 פורסם פברואר 28, 2011 דיווח פורסם פברואר 28, 2011 600 מטוסים עד עכשיו?....בהחלט נשמע מפתה... אשמח לקבל לינק להרשמה במידה והאירוע פועל בעזרת מע' סלוטים (ועם כזו תנועה אני מניח שכן) תודה!
אורח פורסם פברואר 28, 2011 דיווח פורסם פברואר 28, 2011 600 מטוסים זו רק הערכה, לא כולם מגיעים וחלק מהם הודיעו שהם נוחתים ב LOWL או LOWS , אבל יהיה שמח !! FASTEN YOUR SEATBELTS