עבור לתוכן
David Bendavid

אירוע VA MEETING בוינה 5.3 - **תדריך ודגשים בגוף הנושא**

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

בשבת הבאה, ה-5 במרץ 2011 יתקיים אירוע VA MEETING של החטיבה האוסטרית !

כמו בלא מעט אירועי VA MEETING קודמים מסוג זה, אל על וירטואל וחטיבת VATIL יראו נוכחות ויקחו חלק באירוע.

האירוע יתחיל בשעה 1700UTC, ויוגדר כ-OPEN END, כלומר יסתיים כתלות בטייסים.

על מנת להגיע כחברה וירטואלית, נצא כמטס מבן גוריון אל וינה. יציאה ראשונה תהיה בשעה 1800 מקומי, זמן הטיסה כ3 וחצי שעות.

המראות יהיו חופשיות, כלומר ללא סלוטים, כך שאנא שמרו על הסבלנות והסדר למען הנאת כולנו מהאירוע :wink:

פקחים, גם השבוע נזדקק לעזרתכם :wink:

על מנת לאפשר לטייסים לצאת בזמן, ועם פיקוח, אבקש מהפקחים לעלות בסביבות השעה 1745 ולהתחיל לחלק מרשים.

העמדות הדרושות:

תל אביב - רן פינקלס

גישה בן גוריון - אמיר פז

מגדל בן גוריון - פנוי

קרקע בן גוריון - נוי פרחי

דפיות, נתיב ושאר ירקות בסמוך לאירוע.

אז... נתראה בשמים :mrgreen:

פורסם

אני מעוניים לעשות את הלג כקוויקיז ונראה לי שתהיה הרבה הענות לזה ככה שאם יהיה אפשר לחלק את השבת למשמרות פיקוח לטובת אלה שיוצאים ואלה שחוזרים זה יהיה נהדר,

אם הפיקוח יתחיל ב14:30 מקומי ויסתיים ב 22:30 מקומי זה יהיה מצוין

פורסם

היי משה,

כמובן שאם יש אנשים אשר מעוניינים לקחת עוד שעות פיקוח - זה מבורך.

הרעיון כאן בעיקר בגלל שהקונספט של האירוע הוא VA MEETING הוא לצאת כ-VA בשיירה.

לכן שעה מוקדמת כמו 1430 זה לא ממש ראלי שכולנו נצא, בעיקר בגלל שזה יום שבת ואנשים עושים דברים נוספים

ובד"כ שעות כמו 1430 לא פנויות בשבת.

אבל, אם יש פקחים שמעוניינים לעלות לפקח לפני ואחרי השעות שצוינו - זה מבורך, וטייסים שיבחרו לטוס בשעות האלה - כרצונם :)

תודה על ההצעה ! :)

פורסם

מחר יציאה ב1 מקומי מנתבג נחיתה ב4:30 שעון ישראל בוינה (בתקווה) חצי שעה גרונד טיים ומנוחה ויציאה ב17:00 שעון ישראל מוינה נחיתה ב2000 מקומי בת"א פקחים/ טיסיים שבעניין יתקבלו בברכה

נתיבים:LLBG LOWW

UL53 KAROL UL995 RDS UN128 RIKSO UN128 PEREN UN133 EVIVI UL863 RAVAK UL617 PARAK UY56 GIGOR GIGO1W/16 זמן מתוכנן 3:28

LOWW-LLBG : STEIN UL605 BOKSI UL617 RAXAD UN128 FSK UG18 MES UL609 SOLIN H2 SIRON זמן מתוכנן 3:00

פורסם

שלום לכולם,

היום בשעה שש נצא לדרך מבן גוריון לוינה לטובת אירוע VA MEETING המפורסם.

האירוע הזה לא השתמשנו במערכת סלוטים ולכן אין זמני המראה מוגדים כמו תמיד לכולם, אנחנו יוצאים כקבוצה החל משעה שש.

תוכנית טיסה:

PURLA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UN128 RIKSO UN128 PEREN UN133 EVIVI

UL863 RAVAK UL617 PARAK UY56 GIGOR

זמן הטיסה צפוי להיות 3:30

שדה חלופי: האופציה הכי טובה זה בודפשט LHBP שנמצא בערך 90 מייל מוינה על הנתיב שלנו

דגשים לאירוע:

המראה : כמו שאמרתי מכיוון שלא השתמשנו הפעם במערכת הרשמה חשוב מאוד להיות בתמונ"א לגבי המצב על הקרקע לפני המראה, להיאזר בסבלנות בבקשת קלירנס והסעה ולא להתפרץ לקשר.

הקטע החשוב והקריטי באירוע הזה הוא ההגעה והנחיתה בוינה.

האירוע הפעם הוא לא רק שלנו, מדובר באירוע גדול עם כמות מטוסים אדירה מכל רחבי אירופה, צפוי להיות עמוס עוד מהאיזור של סרביה ובודפשט.

הSTAR שלנו הוא GIGOR וכמו ברוב שדות התעופה הגדולים באירופה אנחנו נצטרף לRNAV TRANSITION מהנקודה PESAT בהתאם למסלול שננחת עליו (אם הכל תקין סביר להניח שזה יהיה 34) - חשוב להכיר ולעבור על זה לפני הטיסה

כמו שאמרתי צפוי עומס רב לכן חשוב לשנות רגע "מוד" ולהיות הכי מקצועיים שאפשר, מאות מטוסים בשדה תעופה אחד בו זמנית ברשת זה משימה לא פשוטה, חשוב מאוד להיאזר בסבלנות, להבין ולבצע היטב את הוראות הפקח כי כל הוראה קריטית יותר מתמיד, לא להתפרץ לקשר והכי חשוב להראות לכל אירופה שהטייסים הישראלים מקצועיים.

ואם עדיין לא הבנתם אז קחו דלק להמתנות ולסיבובים באוויר ואיזה תשחץ או סודוקו להעביר את הזמן בHOLD :evilbat:

דפיות לוינה - חובה חובה חובה !!!

http://charts.vacc-austria.org/LOWW/LOW ... 052010.pdf

דפיות לבודפשט (חלופי) ניתן למצוא באתר החטיבה שלהם, קצת בלתי אפשרי להדביק לינק כי כל דפית מופיעה בנפרד

http://vacchun.hu/eng2/

אם למישהו יש שאלות/משהו להוסיף (יורם אתה מוזמן 8) )

אפשר גם להשיג אותי בפרטי או דוד ונשמח לעזור לכם,

טיסה נעימה !

פורסם
שלום לכולם,

היום בשעה שש נצא לדרך מבן גוריון לוינה לטובת אירוע VA MEETING המפורסם.

האירוע הזה לא השתמשנו במערכת סלוטים ולכן אין זמני המראה מוגדים כמו תמיד לכולם, אנחנו יוצאים כקבוצה החל משעה שש.

תוכנית טיסה:

PURLA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UN128 RIKSO UN128 PEREN UN133 EVIVI

UL863 RAVAK UL617 PARAK UY56 GIGOR

זמן הטיסה צפוי להיות 3:30

שדה חלופי: האופציה הכי טובה זה בודפשט LHBP שנמצא בערך 90 מייל מוינה על הנתיב שלנו

דגשים לאירוע:

המראה : כמו שאמרתי מכיוון שלא השתמשנו הפעם במערכת הרשמה חשוב מאוד להיות בתמונ"א לגבי המצב על הקרקע לפני המראה, להיאזר בסבלנות בבקשת קלירנס והסעה ולא להתפרץ לקשר.

הקטע החשוב והקריטי באירוע הזה הוא ההגעה והנחיתה בוינה.

האירוע הפעם הוא לא רק שלנו, מדובר באירוע גדול עם כמות מטוסים אדירה מכל רחבי אירופה, צפוי להיות עמוס עוד מהאיזור של סרביה ובודפשט.

הSTAR שלנו הוא GIGOR וכמו ברוב שדות התעופה הגדולים באירופה אנחנו נצטרף לRNAV TRANSITION מהנקודה PESAT בהתאם למסלול שננחת עליו (אם הכל תקין סביר להניח שזה יהיה 34) - חשוב להכיר ולעבור על זה לפני הטיסה

כמו שאמרתי צפוי עומס רב לכן חשוב לשנות רגע "מוד" ולהיות הכי מקצועיים שאפשר, מאות מטוסים בשדה תעופה אחד בו זמנית ברשת זה משימה לא פשוטה, חשוב מאוד להיאזר בסבלנות, להבין ולבצע היטב את הוראות הפקח כי כל הוראה קריטית יותר מתמיד, לא להתפרץ לקשר והכי חשוב להראות לכל אירופה שהטייסים הישראלים מקצועיים.

ואם עדיין לא הבנתם אז קחו דלק להמתנות ולסיבובים באוויר ואיזה תשחץ או סודוקו להעביר את הזמן בHOLD :evilbat:

דפיות לוינה - חובה חובה חובה !!!

http://charts.vacc-austria.org/LOWW/LOW ... 052010.pdf

דפיות לבודפשט (חלופי) ניתן למצוא באתר החטיבה שלהם, קצת בלתי אפשרי להדביק לינק כי כל דפית מופיעה בנפרד

http://vacchun.hu/eng2/

אם למישהו יש שאלות/משהו להוסיף (יורם אתה מוזמן 8) )

אפשר גם להשיג אותי בפרטי או דוד ונשמח לעזור לכם,

טיסה נעימה !

תדרוך מצויין :D , אבקש רק להוסיף לשמור על SEPARATION עדיף 12 NM

תודה וטיסה נעימה לכולם

פורסם

נוי תודה רבה !

רשמתי. אשמח אם תוכל לעלות כ-15 דקות לפני, באיזור 1745 על מנת לאפשר להתארגן לפני.

עדיין חסר פקח מגדל, וחבל חברה.

אני רודף כל הזמן אחרי רוב הפקחים ופשוט אף אחד לא מוכן לפקח...

אשמח לרוח התנדבות קצת, רק קצת יותר טובה כדי שיהיה לי ולצוות החטיבה בכלל החשק והרצון להמשיך ולהרים את החטיבה ובסוף זה בא רק לטובתכם.

אירוע מהנה לכולם.

פורסם
נוי תודה רבה !

רשמתי. אשמח אם תוכל לעלות כ-15 דקות לפני, באיזור 1745 על מנת לאפשר להתארגן לפני..

אני יהיה מחובר כבר ב 1730.

פורסם

חברים, אני כבר צופה את מה שהולך להיות כאן...

למען הסדר הטוב, אני מבקש מכל חבר וחבר- לפני שאתם מתחברים עם המטוס בגייט, תבדקו קודם לכן שהגייט

באמת פנוי בכדי שלא ייוצרו אי נעימויות למניהם.

לתוהים איך לעשות זאת- ניתן להתחבר כצופה (observer), ניתן גם לצפות במה שקורה בשדה דרך אחת מתוכנות הפיקוח.

שתהיה טיסה מהנה!

פורסם

חברים לצערי אני אוותר להיום על האירוע אחרי שהיום התחיל עם הרבה חוצפה על הקרקע.

התחלתי הכנות לטיסה בD3 אחרי קלירנס ומעבר לwest כשבאותו הזמן התחבר ELY040 לD9.

כשהייתי מוכן ביקשתי מרשה לדחיפה, והפקח התריע שיש מטוס שכבר דוחף לנקודת שיחרור 12 (ELY040)

ויש להמתין 3 דקות.

חיכיתי 3 דקות ו040 עדיין לא התחיל לדחוף..עוד דקה עוברת ואחרי בערך 4 דקות התחיל לדחוף.

כאשר הגיע לנקודת שיחרור 12 המתנתי עוד 3 דקות ע"מ שיתחיל להסיע.

עברו לדעתי 5 דקות ואז הפקח (אם אני לא טועה נוי) שאל אותו מה קורה כי יש תנועה שמחכה לדחיפה.

הוא אמר שיש בעיה עם ההגאים ושעוד חצי דקה הוא מתחיל להסיע.

ככה עברו להם לפחות 15 דק' שאני ממתין לשחרר בלמים לטובת דחיפה.

באותו זמן זה כבר נהיה מוגזם שהבחור נמצא 8 דקות על נקודת שיחרור ועוד לא מתחיל להסיע בידיעה שיש מטוס שמחכה לפינוי הנקודה.

ואני חייב לציין שהפקח ביקש ממנו אולי 3 פעמים והציע גם להתנתק ולחזור ע"מ שאני יוכל להתחיל לדחוף.

לבסוף להערכתי אחרי 20 דקות הבחור התנתק.

אז לפעם הבאה חברים, קצת התחשבות לטובת חברים אחרים מהחטיבה.

אם יש בעיה מתנתקים וחוזרים.

המתנתי 20 דקות ע"מ לקבל מרשה לדחיפה (וזה לא בגלל שהטרמינל היה מפוצץ במטוסים, נשארנו רק 2) אם לומר את האמת זה קצת השאיר טעם רע והחלטתי לוותר על הטיסה להיום.

בכל מקרה אני מאחל לשאר החברים שהמריאו הרבה הנאה ונחיתות בטוחות :)

שבוע טוב

פורסם

אוי עידו, מכיר את התחושה הזאת.

מצטער שסבלת.

הערות שלי.

1. אתם ממריאים ב SQ STBY ???

2. אתם מדווחים לעמדה הבאה גם מה אכלתם בארוחת בוקר שבוע שעבר,

גובה שאתם חוצים כעט, לא.

3. אם לא קבלתם אישור המשך טיפוס, אתם שומרים גובה ראשוני על ה SID.

כן יש ארוע, כולם טסים לוינה, אבל יש נחמדים שבאים לעשות לפקחים קצת

יותר מעניין והם נוחתים בב"ג.

עכשיו אני צריך לטפל בארוע חריג של חליפה קרובה ב 400 רגל ובלומנפלוץ

ישגע את כל העולם ואשתו בגלל זה.

שלא לדבר שאותו אחד המריא גם עם SQ STBY, כמובן.

מעבר לזה, שאר החברים היו בסדר גמור ולא נרשמו ארועים מיוחדים.

טיסה נעימה לכולם ושבוע טוב.

פורסם

עידו..

מקסימום מבקשים מפקח להתנתק לבצע SELW לגייט אחר או אפילו B J L ומשם ממשיכים. לפחות ככה לא חייבים לבצע בד"ח מהתחלה.. :wink:

פורסם

היי רון,

יש משהו במה שאתה אומר אבל...

אותו טייס סיים את הדחיפה שלו וביקש הסעה

מה שאני אמרתי לעידו שאחרי חליפת המטוס יתחיל פושבק ובאמת הוא היה רחוק מהנקודת שחרור והוא התחיל לדחוף. (כמו שצריך*

אני רואה ש XXX לא מתחיל להסיע 2 דקות אחרי שביקש אישור שאלתי אותו "הכל בסדר" הוא אמר "יש לי בעיה" אז עצרתי מיד את עידו.

אבל הבעיה נמשכה יותר מידי זמן ושאלתי אותו כמה פעמים אתה יכול להתנתק אל מנת לאפשר למטוס לצאת מהשער

אותו טייס אמר כבר מתחיל להסיע וככה במשך כמה פעמים.

הוא התנתק רק אחרי 10 דקות רבע שעה.

להבא אתם רואים שיש בעיה כמה דקות אתם יודעים שיש מטוסים שרוצים לצאת פשוט תתנתקו ותתחברו אחרי שהכל עובד ומוכן להסעה.

אני בתור פקח אם טייס אומר לי מוכן להסעה זה מוכן להסעה זה לא לבקש מרשה ולהסיע אחרי שעה...

עידו התחיל כבר את הפושבק +AES מוכן, הוא לא יכל לעזוב את השער ולזוז למקום אחר.

ולצערי עידו נאלץ להמתין כל כך הרבה בגלל חוסר אחריות של טייס.

אני מקווה שלא יקרה כזה דבר פעם הבאה

חבל זה סתם "דפק" (כמו שאומרים) את עידו ואת הטיסה שלו.

עידו אני מתנצל בשבילך.

שבוע טוב!

פורסם

אוקי אז ככה חברים

ELY040

זה אני .

מצטער באמת על כל ה"נזק" שנגרם .

כן אני התעכבתי קרוב ל10 דק על הנקודת שחרור

עקב בעייה טכנית שלא הייתה קשורה כלל אלי .

לאחר ההמתנה הממושכת שלי בנקודה לבסוף הסעתי.

מצטער עידו באמת לא היה אמור לקרות כל העיכוב המיותר הזה שגרם לך לבטל את הטיסה .

באמצע ה10 דק התנתקתי מן הרשת וחזרתי בשנית .

שוב מצטער מאוד.

לגבי שמירת הסיד, זאת הייתה גם , אם אני לא טועה גם הטעות של ELY040 .

שוב בעייה במטוס שלא שמר את הVNAV LNAV שלו כאשר

ההטייס אוטמטי הופעל .

שוב לוקח אחריות עלי ומצטער שזה עיכב ביטל טיסות אחרות .

שוב כולנו כאן עדין לא קברניטים וכולנו טועים

טיסה נעימה לכולם

ושבוע טוב !

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...