עבור לתוכן
Yakov Kraus

עידכון 1.3 ל CAPTAIN SIM 707

Recommended Posts

פורסם

לכל חובבי ה CS 707 יצא עידכון 1.3 פרט לכך יצאו הרחבות ל 707 מטען

707 איווקס ואיר פורס 1

השינויים כפי שהוצהרו הינם

The 707 Captain (707-300) version 1.3 is available and includes SP1, SP2 plus the following new features and enhancements:

    New Features:
    - Luftwaffe and Spanish AF liveries added
    - Full compatibility with expansion models
    - Expanded ACE functionality

    Systems:
    - Probe Heater Light fix
    - Interconnect Valve Switch fix
    - ATC COM selection fix
    - Trimmer hotkeys fix
    - DME1/DME2 indication fix
    - Fuel management fixes
    - Improved flight saving
    - Tooltips fixes

    Models:
    - Improved textures
    - Improved exterior models
    - Stab animation fixes
    - Plugs animation fix
    - Pilots' windows animation fix
    - Escape slides fix
    - Minor Animations fixes

    Misc:
    - Improved sounds
    - Updated Manuals 

אני חייב לציין כי שיטת העידכון שלהם היא די מגושמת

יש להוריד את כל התוסף למחוק את התוסף המקורי ולהתקין מחדש

לאחר מכן יש להתקין את הצביעה של אל על מחדש

ולהוסיף INS

נו טופ

פורסם

היי יעקב, רציתי לדעת כמה זמן בערך לקח ללך ללמוד את המטוס

כרגע אין לי ממש זמן בעקבות לימודים אבל כשאיהיה פחות עסוק אני מתכנן ללמוד אותו

פורסם

:lol: אני עדיין לומד

החוברות שמצורפות לתוסף קשות ללימוד

אין טיסת הדרכה

חרשתי את הפורום של משתמשי הCS707

הוצאתי משם את כל ההדרכות הרלונתיות כגון איך להניע איך לנווט וכו'

בהתחלה הופתעתי מחוסר היכולת לצאת מהזדקרויות

עכשו אני נזהר כמו מאש לא להגיע למצבים כאלו

באינטרנט הוצאתי את חוברות מגבלות המטוס וצריכת הדלק

לפני כל טיסה אני מחשב את המשקל שלפני הנחיתה ומציב את הבאגים בהתאם

המטוס מגיב לאט למצערת

קשה לאבד בו מהירות לקראת נחיתה

כאשר שומרים גובה בטייס האוטומטי הוא מזדחל כלפי מטה ומידי פעם צריך להתרומם

וכן הלאה וכן הלאה

פורסם

אמש לקראת סוף השיוט ירדו מדי המהירות לאפס. נעשה שימוש במהירות קרקע, עדיין מעט שעות על הטיפוס ולכן נתוני מנוע לכמויות מדפים השונות היו משוערים.

ט.א. אצלי שומר גובה יפה וכנ"ל שיעור הנמכה ומהירות נסיקה, מזג אוויר מעורר תנודות דאטש רול אך לא ממש בעלרוד.

התגובה למצערת דומה למציאות, לקח למנוע כ-8 שניות מסרק עד 95% N2.

פורסם

אמש לקראת סוף השיוט ירדו מדי המהירות לאפס. נעשה שימוש במהירות קרקע, עדיין מעט שעות על הטיפוס ולכן נתוני מנוע לכמויות מדפים השונות היו משוערים.

ט.א. אצלי שומר גובה יפה וכנ"ל שיעור הנמכה ומהירות נסיקה, מזג אוויר מעורר תנודות דאטש רול אך לא ממש בעלרוד.

התגובה למצערת דומה למציאות, לקח למנוע כ-8 שניות מסרק עד 95% N2.

פורסם

גם אני נתקלתי בבעיה של ירידת IAS ל-0 בהנמכה, בגירסה 1.2. ב 1.3 זה עוד לא קרה לי. לגבי התנודות - קיימות בנסיקה, כאשר המהירות נמוכה יחסית (בשיעור טיפוס של 1000-1500 רגל לדקה). כאשר אני מוריד את שיעור הטיפוס לכ 500, האוירון מתייצב יפה (אבל מטפס לאט יותר....).

ט.א. שומר גובה היטב.

פורסם

אמון,

כשהתנודות מופיעות בנסיקה, נתק עלרוד טייס אוטומאטי (מצב תחתון של המפסק), קזז והצמד מחדש, זה יסדר את הבעיה בכל שיעור נסיקה, בעיית ההדמייה ללא ספק.

אצלי המהירות נפלה בגירסה האחרונה 1.3.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...