Yakov Kraus פורסם מרץ 9, 2011 דיווח פורסם מרץ 9, 2011 לכל חובבי ה CS 707 יצא עידכון 1.3 פרט לכך יצאו הרחבות ל 707 מטען 707 איווקס ואיר פורס 1 השינויים כפי שהוצהרו הינם The 707 Captain (707-300) version 1.3 is available and includes SP1, SP2 plus the following new features and enhancements: New Features: - Luftwaffe and Spanish AF liveries added - Full compatibility with expansion models - Expanded ACE functionality Systems: - Probe Heater Light fix - Interconnect Valve Switch fix - ATC COM selection fix - Trimmer hotkeys fix - DME1/DME2 indication fix - Fuel management fixes - Improved flight saving - Tooltips fixes Models: - Improved textures - Improved exterior models - Stab animation fixes - Plugs animation fix - Pilots' windows animation fix - Escape slides fix - Minor Animations fixes Misc: - Improved sounds - Updated Manuals אני חייב לציין כי שיטת העידכון שלהם היא די מגושמת יש להוריד את כל התוסף למחוק את התוסף המקורי ולהתקין מחדש לאחר מכן יש להתקין את הצביעה של אל על מחדש ולהוסיף INS נו טופ
maor949 פורסם מרץ 9, 2011 דיווח פורסם מרץ 9, 2011 היי יעקב, רציתי לדעת כמה זמן בערך לקח ללך ללמוד את המטוס כרגע אין לי ממש זמן בעקבות לימודים אבל כשאיהיה פחות עסוק אני מתכנן ללמוד אותו
Yakov Kraus פורסם מרץ 9, 2011 מחבר דיווח פורסם מרץ 9, 2011 אני עדיין לומד החוברות שמצורפות לתוסף קשות ללימוד אין טיסת הדרכה חרשתי את הפורום של משתמשי הCS707 הוצאתי משם את כל ההדרכות הרלונתיות כגון איך להניע איך לנווט וכו' בהתחלה הופתעתי מחוסר היכולת לצאת מהזדקרויות עכשו אני נזהר כמו מאש לא להגיע למצבים כאלו באינטרנט הוצאתי את חוברות מגבלות המטוס וצריכת הדלק לפני כל טיסה אני מחשב את המשקל שלפני הנחיתה ומציב את הבאגים בהתאם המטוס מגיב לאט למצערת קשה לאבד בו מהירות לקראת נחיתה כאשר שומרים גובה בטייס האוטומטי הוא מזדחל כלפי מטה ומידי פעם צריך להתרומם וכן הלאה וכן הלאה
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 אמש לקראת סוף השיוט ירדו מדי המהירות לאפס. נעשה שימוש במהירות קרקע, עדיין מעט שעות על הטיפוס ולכן נתוני מנוע לכמויות מדפים השונות היו משוערים. ט.א. אצלי שומר גובה יפה וכנ"ל שיעור הנמכה ומהירות נסיקה, מזג אוויר מעורר תנודות דאטש רול אך לא ממש בעלרוד. התגובה למצערת דומה למציאות, לקח למנוע כ-8 שניות מסרק עד 95% N2.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 אמש לקראת סוף השיוט ירדו מדי המהירות לאפס. נעשה שימוש במהירות קרקע, עדיין מעט שעות על הטיפוס ולכן נתוני מנוע לכמויות מדפים השונות היו משוערים. ט.א. אצלי שומר גובה יפה וכנ"ל שיעור הנמכה ומהירות נסיקה, מזג אוויר מעורר תנודות דאטש רול אך לא ממש בעלרוד. התגובה למצערת דומה למציאות, לקח למנוע כ-8 שניות מסרק עד 95% N2.
Yakov Kraus פורסם מרץ 10, 2011 מחבר דיווח פורסם מרץ 10, 2011 התקלה שצינת מתאימה לאי חימום צינורות פיטו אותה תקלה קרתה לי בPMDG737
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 לא קשה להניח כי הוא הופעל בבד"ח טרם יציאה ונבדק לפעולה בעת שהתקלה אירעה. נראה כי אינו מספיק להתגבר על הטמפרטורות בגובה בחורף שמכניס ASE.
Yakov Kraus פורסם מרץ 10, 2011 מחבר דיווח פורסם מרץ 10, 2011 אם התוכנה מסוגלת לעשות את ההבחנות הללו אז אני מוריד בפני המפתחים את הכובע
Amon Schneider פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 גם אני נתקלתי בבעיה של ירידת IAS ל-0 בהנמכה, בגירסה 1.2. ב 1.3 זה עוד לא קרה לי. לגבי התנודות - קיימות בנסיקה, כאשר המהירות נמוכה יחסית (בשיעור טיפוס של 1000-1500 רגל לדקה). כאשר אני מוריד את שיעור הטיפוס לכ 500, האוירון מתייצב יפה (אבל מטפס לאט יותר....). ט.א. שומר גובה היטב.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 אמון, כשהתנודות מופיעות בנסיקה, נתק עלרוד טייס אוטומאטי (מצב תחתון של המפסק), קזז והצמד מחדש, זה יסדר את הבעיה בכל שיעור נסיקה, בעיית ההדמייה ללא ספק. אצלי המהירות נפלה בגירסה האחרונה 1.3.
Amon Schneider פורסם מרץ 10, 2011 דיווח פורסם מרץ 10, 2011 תודה עופר. אנסה ואדווח. סה"כ אני מאד נהנה להטיס אותו.