orioh פורסם מאי 15, 2011 דיווח פורסם מאי 15, 2011 שאלה: אם אני רוצה לטוס מאיי פארו לאירופה עם מטוס קל(שתקרת שלו נמוכה מ25,000 רגל) חייבים לטוס לנורבגיה(הנתיב לכיוון סקוטלנד הוא נתיב גבוה). הנתיב שיוצא מפארו לכיוון הזה הוא הG3. העזר ניווט היחידי שיש באיים הוא NDB. הבעיה היא שהקליטה של הNDB נגמרת עוד לפני שקולטים VOR מנורבגיה. איך מנווטים על הנתיב אם אין עזרי ניווט בסביבה? תודה רבה
Amir Paz פורסם מאי 15, 2011 דיווח פורסם מאי 15, 2011 אסור להסתמך על GPS? בהנחה שהטיסה שלך מתבצעת בכללי טיסת ראיה, אתה יכול להעזר ב GPS, אבל לא להסתמך עליו. במקרה הזה אתה טס מעל המים - כך שאין לך באמת על מה להסתמך. בקיצור: כך GPS, הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה להקפיץ את 669 לאטלנטי בגללך :wink:
Opher Ben Peretz פורסם מאי 15, 2011 דיווח פורסם מאי 15, 2011 א. ניתן לטוס על G11. ב. ניתן לטוס ישירות לקבעים שעל גבול אזור הפיקוח הסקוטי. ג. מתחת FL85 אפשר לטוס בכל אירופה למעט אזורים סגורים, VFR בלי להגיש תוכנית טיסה כל עוד אתה לא עוזב את המדינה ממנה המראת. באוויר ניתן להגיש תוכנית למרחב הסקוטי, EGPX או סטוואנגר ENSV. הייתי בכל זאת ממליץ להגיש תוכנית, עבור שרותי חיפוש והצלה. ד. ניתן לטוס VFR ו-IFR שלא על נתיב אלא ישירות בכדי לחסוך זמן דלק וכסף. בעיקר במרחב נטול תעבורה בתחום הגבהים הרלבנטיים. התעבורה הראשונה שסביר שתפגוש תהיה באזורי טיסה צבאיים קרוב לחופי סקוטלנד, ומסוקים נמוכים לאסדות הקידוח.