עבור לתוכן
Yakov Kraus

צפרדע חדשה IFLY737NG FSX

Recommended Posts

פורסם

המטוס נראה טוב מאוד ובסוף כנראה אצליח להטיס אותו בכיף

אבל בינתיים אני אוכל איתו צפרדעים

מטרת הפוסט לא להרתיע אבל רק אתאר את הקשיים שאני חוווה

למטוס בינתיים יש 15 צביעות - לא של אלעל

התקנת הצביעות מסורבלת ובינתיים לא הספקתי להגיע לזה

העמסת המטוס מסורבלת צריך להושיב כל נוסע ונוסע בכסא

להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה

צריך לחבר אותו לציוד הנלווה OPENCOCKPITS CH SIATEK

טרם הגעתי לכך

טסתי שתי טיסות באחד לא הצלחתי להניע את המנועים

בשנייה הAP לא התחבר - בפורום התמיכה מציינים שיש איזה בעייה עם

הגו'סטיק של CH וצריך לכייל אותו או משהו

בקיצור המטוס הזה הוא "פרוייט" שמצריך סבלנות והרבה זמן

פורסם

למטוס בינתיים יש 15 צביעות - לא של אלעל

אפשר להתקין צביעות של FS9

התקנת הצביעות מסורבלת ובינתיים לא הספקתי להגיע לזה

התקנת הצביעות פשוטה מאוד דרך MY FLEET, אחרי שהעתקת את ספריית הTEXTURE למקום שצריך אתה רק עובר על התפריטים שם כדי לבחור מודל נכון (עם WINGLET, בלי WINGLET, איזה MCP, גבות/בלי גבות) ואת ההגדרות של מערכות הטיסה במטוס הזה.

העמסת המטוס מסורבלת צריך להושיב כל נוסע ונוסע בכסא

להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה

הא? יש לך כפתור RANDOM... ואפילו דלק אתה מעמיס בקלות ע"י אחוזים - שימושי למשתמשים בVROUTE שיש לו אגב פרופילי דלק ל-IFLY

צריך לחבר אותו לציוד הנלווה OPENCOCKPITS CH SIATEKטרם הגעתי לכך

אני טס עם יוק ופדלים של סייטק, לא נתקלתי בשום בעיה.

טסתי שתי טיסות באחד לא הצלחתי להניע את המנועים

טסתי 3 בלי שום בעיה

בשנייה הAP לא התחבר - בפורום התמיכה מציינים שיש איזה בעייה עם

הגו'סטיק של CH וצריך לכייל אותו או משהו

יתכן, לא נתקלתי בבעיות עם סייטק

בקיצור המטוס הזה הוא "פרוייט" שמצריך סבלנות והרבה זמן

כמו כל מטוס רציני...

פורסם
להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה

נו, מזל שהם לא הוציאו A380... :mrgreen:

תודה על הביקורת, אישית זה מאוד חשוב לי. אשמח לרשמי המשך, גם לאור תגובותיו של עידו. עידו - מה הרשמים שלך מהתוסף? תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767?

פורסם

היי איתי,

אני טס על הIFLY 737 של FS9+SP2.

תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767

אין ספק שPMDG והLDS יותר טובים... אבל

המטוס עםSP2 וכל הספישל V/C פשוט מדהים.

המטוס מתפקד כמו שצריך, הVNAV LNAV עובד כמו שצריך, מנמיך כמו שצריך, מבצע autoland סוף סוף :D,

המערכות שלו מתפקדות מצויין מהדברים הקטנים לדברים הגדולים,כל הנקודות כל הסידים, כל הגישות הכל כלל הכל עובד בלי שום בעיה.

ועד ועוד ועד.

(יש קובץ שמתקן את האורות לילה בקוקפיט אני התקנתי אותו והוא מדהים.

תמונה אין לי כי אני בטיסה כרגע(IFLY :D) ואור יום בחוץ.

אבל באתר שנתתי לך יש תמונה של השינוי).

זה האתר: http://ifly.flight1.net/forums/forum_po ... d-vc-light

מה זה ספישל V/C?

תראה לבד (:

לפני (לא שלי, קרדיט לairdailyX )

dq35qcygnmzz.jpg

אחרי (זה שלי)

gg2zeenyze51.jpg

פורסם
להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה

נו, מזל שהם לא הוציאו A380... :mrgreen:

תודה על הביקורת, אישית זה מאוד חשוב לי. אשמח לרשמי המשך, גם לאור תגובותיו של עידו. עידו - מה הרשמים שלך מהתוסף? תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767?

תשמע, אני מעולם לא ירדתי לעומק המערכות ברמתו של מיקי אז אני לא יכול לחוות את דעתי על הדיוק של התוסף.

יש לו מספר רמות של ראליזם שאתה יכול לבחור (עבור כל צביעה בנפרד אפילו), יותר מדי אפשרויות כדי לסקור אותן לעומק בשבוע שיש לי את התוסף.

בטיסות שכן עשיתי איתו הוא טס יפה ונחת בשלום, בהחלט מרגיש כמו LDS (אין לי את ה744 של PMDG), אהבתי את הפאנל WIDE SCREEN ב2D, וכמובן שהFS2CREW שנתמך ישירות ע"י התוסף בלי כל מני הגדרות מיותרות מוסיף המון.

פורסם

עידו תודה יש תקווה

הקיטורים שלי זה בעיקר

שזה תוסף רציני

וצריך לחזור ולהגדיר את כל התוספים הפרפאליים

וזה לוקח הרבה זמן והרבה סבלנות

בPMDG לקח לי חודשים

החברה הסינים הללו הם אנשים רציניים

והתוסף שלהם לא נראה לי נופל מPMDG

הם התקבלו די בהתלהבות בקהילה

פורסם

אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG

פורסם

גם לי יש יוק של CH

בטיסה השניה לא הצלחתי להפעיל את הAP

לאחר כיילתי את הCH דרך הגלגלת המכנית והעברתי אותו למרכז

בטיסה השלישת ה AP LNAV VNAV עבדו

בפורום שלהם יש עצות לטיפול בבעייה

בכל מקרה הם מוציאים SP1 שיטפל בזה

פורסם
אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG

-אין צורך לנתק את היוק.

-אפשר פשוט ללחוץ CTRL-K והCH וכל מה שמחובר לסימולטור מתבטל.

-אין צורך לנתק. הפתרון נמצא למטה.

Microsoft Games\Flight Simulator X/9\iFly\737NG

בפנים יש לך "Styles".

JoystickSensitivity=50000

אין שינוי בהטסת המטוס ידני...

השינוי במספר מוריד את הרגישות וכך הLNAV מתחבר בלי שום בעיה.

(ברור שאם אתה תזיז את היוק בצורה גסה הוא התנתק כמו בכל מטוס..)

בהצלחה!

פורסם
אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG

-אין צורך לנתק את היוק.

-אפשר פשוט ללחוץ CTRL-K והCH וכל מה שמחובר לסימולטור מתבטל.

-אין צורך לנתק. הפתרון נמצא למטה.

Microsoft Games\Flight Simulator X/9\iFly\737NG

בפנים יש לך "Styles".

JoystickSensitivity=50000

אין שינוי בהטסת המטוס ידני...

השינוי במספר מוריד את הרגישות וכך הLNAV מתחבר בלי שום בעיה.

(ברור שאם אתה תזיז את היוק בצורה גסה הוא התנתק כמו בכל מטוס..)

בהצלחה!

תודה על הפתרון, הבעיה עם ה CTRL K הייתה שאני מגדיר את היוק שלי דרך הFSUIPC (עובד יותר חלק) ולא דרך הסימולטור, לכן לא היה אפשר לנעול אותו. בכל מקרה תודה אני מקווה שהשינוי יעזור.

פורסם

עריכה: סליחה מדברל על גירסת FS9 SP2

בשלוש טיסות שביצעתי איתו מספר תופעות מפגרות

אני בפניה ימנית לירוט ILS המטוס נמצא בזוית גדולה מ 30 מעלות לציר ה ILS.

לוחץ VOR\LOC ה VOR\LOC מראה ירוק ולא VOR\LOC לבן ובקטן ושומר מוד לטרלי.

אם כבר VOR LOC ירוק, למה ה bug של ה Heading מתייצב על כיוון ציר מסלול ?

ה VNAV שלו דפוק ברמות מפגרות. המכוון של מעל מתחת ל VNAV PATH

חיי בעולם משלו ולא קשור למציאות.

לגבי ה CH, גיליתי שאם אני דוחף את היוק מעט קדימה, ה VNAV הנכסף נלחץ.

באג שאני לא מצליח להבין אותו, CMD לא מוכן להכנס לפעולה מתחת ל 12000 רגל.

אבל זה לא מפריע ל FMA להראות כל מיני דברים לא קשורים.

לפחות הוא מראה FD ולא CMD.

גם היה מקרה מאוד מעניין שעל ה ILS הוא ניתן טייס אוטומטי בלי להודיע בכלל כולל CWSP או CWSR.

+ המטוס יפה, התא ניראה מרשים יש כמה שיפורים על PMDG, הרבה חיסורים לאומת ה PMDG .

אני בטוח שמיקי יוציא רשימה שה FAA יאסור על הדבר הזה לטוס :D

פורסם
באג שאני לא מצליח להבין אותו, CMD לא מוכן להכנס לפעולה מתחת ל 12000 רגל.

זה באג רק אצלך...

אצלי אפשר להפעיל את הCMD בכל שלב שאני רוצה.

חוץ מעל הקרקע כמובן :D

פורסם

שלוש טיסות בשלושתם אותו הדבר ... מוזר.

אין כמו ה LDS האהוב או ה PMDG, שם לפחות אין הפתעות (פרט להתעללות

רנדומליט של FSP).

פורסם

ככל שאני צובר ניסיון על המטוס אני מגלה עוד ועוד דברים ב

PMDG

שלא תואמים את המציאות

יכול להיות שזה רק תקלות אצלי אבל זה די מתסכל

בתקווה שיום אחד יהיה לי מחשב חזק מספיק להריץ את ה

NGX

ואולי הוא יהיה יותר ריאליסטי

פורסם

אל תשכח שיש הרבה וריציות של Company options

שיכולים להוות חלק מהאי תאימיות.

אם תוכל לפרט מעט על חלק מהאי תאימיות ?

פורסם

עשיתי ניסיון נוסף על הIFLY.

אולי הבעיה היא אצלי, אבל עכשיו אני רואה שגם אצל רן לא התחבר טייס אוטומטי, ואני חותם על מה שרן ציין בדוח התקלות, רק שזה על קצה המזלג, מטוס חמוד ויפה, כל קשר בינו לבין 737 מיקרי ביותר ברמת המערכת.

ברמת הFAA רן, לא היו נותנים להם להוציא אותו לעמדת הצביעה אפילו......

חבל מאוד מאוד, יכול היה להיות דגם מוצלח מאוד, אולי הכי מוצלח שהיה לסימולטור עד היום.אכזבה גדולה.

מצד שני, לא כולם כמוני, ולא כולם מחפשים במודל את הדיוק שאני מחפש, אז אם רוצים סתם להשתעשע ולטוס בשביל הכיף, בהחלט קנייה מוצלחת.

ניר- PMDG לא מדמה ב 100 אחוז את האמיתי, הם מעולם לא טענו זאת, יש מספר אי דיוקים ברמת הפעלת המערכת , סמן מהירות (באג) בנחיתה ועוד..., דברים זניחים לאימון/הדרכת טייסים במודל כזה, האוטומציה שלו מדוייקת מאוד ולאחר עשרות טיסות באלעל המסקנה שהתקבלה שהוא מדמה את מערכות המטוס ב 96-97 אחוז, אף מודל אחר לא עושה זאת.( לא סתם החברה בחרה בו כמודל להדרכה, כנ"ל לגבי ה 744).

אם בדגם החדש הם יוסיפו הדמיית IRS, עוד מספר פונקציות בFMC, וכמה השלמות קטנות, זה יהיה המודל ב ה הידיעה ל737NG, אני מצפה לראות על מה הם עובדים כבר שנתיים, אבל מניסיון העבר אני בטוח שלא נתאכזב, בשלב זה אני שומר אמונים לPMDG ולא בגלל היופי, אלא רק בגלל האופי.......

פורסם

רן - חלק מהדברים שראיתי עד עכשיו

אין אפשרות להעתיק את נקודת המסלול מדף לאגס (לדוגמא RW28) לדף פיקס, או לחלופין פשוט להכניס את הנתון כי הFMC פשוט לא מזהה את הנקודה, שזה נשמע די טרוויאלי אבל אנחנו משתמשים באופציה הזו בכל גישה אז זה די מעצבן במיוחד בגישת CIRCLE TO LAND שצריך את הקצוות של שני המסלולים

מעבר לזה כל פעם שאני מנסה לעשות איתו גישת NPA VNAV הVNAV מתחרפן מתנתק ומוריד את המהירות ל-0

(יכול להיות שזה פאק אצלי בלבד)

חלק מהמערכת גילוי \ כיבוי אש לא עובד באותה צורה כמו המטוס האמיתי עם תקלה

כשמתניעים את המנועים הנתונים במכווני מנוע זזים בצורה שונה ודי דרסטית

לדוגמא קצב העלייה בEGT וכו

אין אפשרות להכניס מידע על הבדלי ISA \ QNH בדף פורקאסט

כרגע אני לא מצליח לזכור עוד דברים (היה יום ארוך, 4 שעות עם פול מואשן, שעתיים בתור PM ושעתיים בתור PF) אבל אני בטוח שעם הזמן יצוצו לי עוד ועוד דברים

מיקי - כמובן שהם לא מדמים הכל במאה אחוז, מהטיפה זמן שיצא לי להיתעסק עם המטוס מאוד הפריע לי בPMDG ההבדלים שרשמתי למעלה, מקווה שבגירסא הבאה יהיה תיקון לדברים האלה

פורסם

לגבי נתון והנקודה שה FMC לא מזהה, אתה עם AIRAC עדכני ?

לגבי נתוני EGT וכו', זה באג ידוע :)

דף Forcast ידוע.

אל תשכח מטוס מ 2002 :)

תודה על המידע :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...