Yakov Kraus פורסם מאי 31, 2011 דיווח פורסם מאי 31, 2011 המטוס נראה טוב מאוד ובסוף כנראה אצליח להטיס אותו בכיף אבל בינתיים אני אוכל איתו צפרדעים מטרת הפוסט לא להרתיע אבל רק אתאר את הקשיים שאני חוווה למטוס בינתיים יש 15 צביעות - לא של אלעל התקנת הצביעות מסורבלת ובינתיים לא הספקתי להגיע לזה העמסת המטוס מסורבלת צריך להושיב כל נוסע ונוסע בכסא להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה צריך לחבר אותו לציוד הנלווה OPENCOCKPITS CH SIATEK טרם הגעתי לכך טסתי שתי טיסות באחד לא הצלחתי להניע את המנועים בשנייה הAP לא התחבר - בפורום התמיכה מציינים שיש איזה בעייה עם הגו'סטיק של CH וצריך לכייל אותו או משהו בקיצור המטוס הזה הוא "פרוייט" שמצריך סבלנות והרבה זמן
Ido Rosenthal פורסם מאי 31, 2011 דיווח פורסם מאי 31, 2011 למטוס בינתיים יש 15 צביעות - לא של אלעל אפשר להתקין צביעות של FS9 התקנת הצביעות מסורבלת ובינתיים לא הספקתי להגיע לזה התקנת הצביעות פשוטה מאוד דרך MY FLEET, אחרי שהעתקת את ספריית הTEXTURE למקום שצריך אתה רק עובר על התפריטים שם כדי לבחור מודל נכון (עם WINGLET, בלי WINGLET, איזה MCP, גבות/בלי גבות) ואת ההגדרות של מערכות הטיסה במטוס הזה. העמסת המטוס מסורבלת צריך להושיב כל נוסע ונוסע בכסאלהושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה הא? יש לך כפתור RANDOM... ואפילו דלק אתה מעמיס בקלות ע"י אחוזים - שימושי למשתמשים בVROUTE שיש לו אגב פרופילי דלק ל-IFLY צריך לחבר אותו לציוד הנלווה OPENCOCKPITS CH SIATEKטרם הגעתי לכך אני טס עם יוק ופדלים של סייטק, לא נתקלתי בשום בעיה. טסתי שתי טיסות באחד לא הצלחתי להניע את המנועים טסתי 3 בלי שום בעיה בשנייה הAP לא התחבר - בפורום התמיכה מציינים שיש איזה בעייה עם הגו'סטיק של CH וצריך לכייל אותו או משהו יתכן, לא נתקלתי בבעיות עם סייטק בקיצור המטוס הזה הוא "פרוייט" שמצריך סבלנות והרבה זמן כמו כל מטוס רציני...
Etai Charit פורסם מאי 31, 2011 דיווח פורסם מאי 31, 2011 להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה נו, מזל שהם לא הוציאו A380... :mrgreen: תודה על הביקורת, אישית זה מאוד חשוב לי. אשמח לרשמי המשך, גם לאור תגובותיו של עידו. עידו - מה הרשמים שלך מהתוסף? תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767?
Noy Farhi פורסם מאי 31, 2011 דיווח פורסם מאי 31, 2011 היי איתי, אני טס על הIFLY 737 של FS9+SP2. תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767 אין ספק שPMDG והLDS יותר טובים... אבל המטוס עםSP2 וכל הספישל V/C פשוט מדהים. המטוס מתפקד כמו שצריך, הVNAV LNAV עובד כמו שצריך, מנמיך כמו שצריך, מבצע autoland סוף סוף , המערכות שלו מתפקדות מצויין מהדברים הקטנים לדברים הגדולים,כל הנקודות כל הסידים, כל הגישות הכל כלל הכל עובד בלי שום בעיה. ועד ועוד ועד. (יש קובץ שמתקן את האורות לילה בקוקפיט אני התקנתי אותו והוא מדהים. תמונה אין לי כי אני בטיסה כרגע(IFLY ) ואור יום בחוץ. אבל באתר שנתתי לך יש תמונה של השינוי). זה האתר: http://ifly.flight1.net/forums/forum_po ... d-vc-light מה זה ספישל V/C? תראה לבד (: לפני (לא שלי, קרדיט לairdailyX ) אחרי (זה שלי)
Ido Rosenthal פורסם מאי 31, 2011 דיווח פורסם מאי 31, 2011 להושיב 150 נוסעים זה קצת עבודה נו, מזל שהם לא הוציאו A380... :mrgreen: תודה על הביקורת, אישית זה מאוד חשוב לי. אשמח לרשמי המשך, גם לאור תגובותיו של עידו. עידו - מה הרשמים שלך מהתוסף? תוכל להשוות אותו לתוספים רציניים אחרים, PMDG744, LDS767? תשמע, אני מעולם לא ירדתי לעומק המערכות ברמתו של מיקי אז אני לא יכול לחוות את דעתי על הדיוק של התוסף. יש לו מספר רמות של ראליזם שאתה יכול לבחור (עבור כל צביעה בנפרד אפילו), יותר מדי אפשרויות כדי לסקור אותן לעומק בשבוע שיש לי את התוסף. בטיסות שכן עשיתי איתו הוא טס יפה ונחת בשלום, בהחלט מרגיש כמו LDS (אין לי את ה744 של PMDG), אהבתי את הפאנל WIDE SCREEN ב2D, וכמובן שהFS2CREW שנתמך ישירות ע"י התוסף בלי כל מני הגדרות מיותרות מוסיף המון.
Yakov Kraus פורסם מאי 31, 2011 מחבר דיווח פורסם מאי 31, 2011 עידו תודה יש תקווה הקיטורים שלי זה בעיקר שזה תוסף רציני וצריך לחזור ולהגדיר את כל התוספים הפרפאליים וזה לוקח הרבה זמן והרבה סבלנות בPMDG לקח לי חודשים החברה הסינים הללו הם אנשים רציניים והתוסף שלהם לא נראה לי נופל מPMDG הם התקבלו די בהתלהבות בקהילה
Ido Bone פורסם יוני 7, 2011 דיווח פורסם יוני 7, 2011 אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG
Yakov Kraus פורסם יוני 8, 2011 מחבר דיווח פורסם יוני 8, 2011 גם לי יש יוק של CH בטיסה השניה לא הצלחתי להפעיל את הAP לאחר כיילתי את הCH דרך הגלגלת המכנית והעברתי אותו למרכז בטיסה השלישת ה AP LNAV VNAV עבדו בפורום שלהם יש עצות לטיפול בבעייה בכל מקרה הם מוציאים SP1 שיטפל בזה
Noy Farhi פורסם יוני 8, 2011 דיווח פורסם יוני 8, 2011 אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG -אין צורך לנתק את היוק. -אפשר פשוט ללחוץ CTRL-K והCH וכל מה שמחובר לסימולטור מתבטל. -אין צורך לנתק. הפתרון נמצא למטה. Microsoft Games\Flight Simulator X/9\iFly\737NG בפנים יש לך "Styles". JoystickSensitivity=50000 אין שינוי בהטסת המטוס ידני... השינוי במספר מוריד את הרגישות וכך הLNAV מתחבר בלי שום בעיה. (ברור שאם אתה תזיז את היוק בצורה גסה הוא התנתק כמו בכל מטוס..) בהצלחה!
Ido Bone פורסם יוני 8, 2011 דיווח פורסם יוני 8, 2011 אני משתמש ביוק של CH, בשתי הטיסות שטסתי עם המטוס היה בלתי אפשרי להפעיל LNAV וVNAV אלא אם אני מנתק את היוק מהמחשב.. אני מחכה שהם יוציאו איזה עדכון שיתקן את זה אם לא אז.. PMDG -אין צורך לנתק את היוק. -אפשר פשוט ללחוץ CTRL-K והCH וכל מה שמחובר לסימולטור מתבטל. -אין צורך לנתק. הפתרון נמצא למטה. Microsoft Games\Flight Simulator X/9\iFly\737NG בפנים יש לך "Styles". JoystickSensitivity=50000 אין שינוי בהטסת המטוס ידני... השינוי במספר מוריד את הרגישות וכך הLNAV מתחבר בלי שום בעיה. (ברור שאם אתה תזיז את היוק בצורה גסה הוא התנתק כמו בכל מטוס..) בהצלחה! תודה על הפתרון, הבעיה עם ה CTRL K הייתה שאני מגדיר את היוק שלי דרך הFSUIPC (עובד יותר חלק) ולא דרך הסימולטור, לכן לא היה אפשר לנעול אותו. בכל מקרה תודה אני מקווה שהשינוי יעזור.
אורח פורסם יוני 9, 2011 דיווח פורסם יוני 9, 2011 עריכה: סליחה מדברל על גירסת FS9 SP2 בשלוש טיסות שביצעתי איתו מספר תופעות מפגרות אני בפניה ימנית לירוט ILS המטוס נמצא בזוית גדולה מ 30 מעלות לציר ה ILS. לוחץ VOR\LOC ה VOR\LOC מראה ירוק ולא VOR\LOC לבן ובקטן ושומר מוד לטרלי. אם כבר VOR LOC ירוק, למה ה bug של ה Heading מתייצב על כיוון ציר מסלול ? ה VNAV שלו דפוק ברמות מפגרות. המכוון של מעל מתחת ל VNAV PATH חיי בעולם משלו ולא קשור למציאות. לגבי ה CH, גיליתי שאם אני דוחף את היוק מעט קדימה, ה VNAV הנכסף נלחץ. באג שאני לא מצליח להבין אותו, CMD לא מוכן להכנס לפעולה מתחת ל 12000 רגל. אבל זה לא מפריע ל FMA להראות כל מיני דברים לא קשורים. לפחות הוא מראה FD ולא CMD. גם היה מקרה מאוד מעניין שעל ה ILS הוא ניתן טייס אוטומטי בלי להודיע בכלל כולל CWSP או CWSR. + המטוס יפה, התא ניראה מרשים יש כמה שיפורים על PMDG, הרבה חיסורים לאומת ה PMDG . אני בטוח שמיקי יוציא רשימה שה FAA יאסור על הדבר הזה לטוס
Noy Farhi פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 באג שאני לא מצליח להבין אותו, CMD לא מוכן להכנס לפעולה מתחת ל 12000 רגל. זה באג רק אצלך... אצלי אפשר להפעיל את הCMD בכל שלב שאני רוצה. חוץ מעל הקרקע כמובן
אורח פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 שלוש טיסות בשלושתם אותו הדבר ... מוזר. אין כמו ה LDS האהוב או ה PMDG, שם לפחות אין הפתעות (פרט להתעללות רנדומליט של FSP).
orioh פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 גם אצלי היו הרבה בעיות עם כל המערכת הזאת של הטייס אוטומטי
Nir Gonen פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 ככל שאני צובר ניסיון על המטוס אני מגלה עוד ועוד דברים ב PMDG שלא תואמים את המציאות יכול להיות שזה רק תקלות אצלי אבל זה די מתסכל בתקווה שיום אחד יהיה לי מחשב חזק מספיק להריץ את ה NGX ואולי הוא יהיה יותר ריאליסטי
אורח פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 אל תשכח שיש הרבה וריציות של Company options שיכולים להוות חלק מהאי תאימיות. אם תוכל לפרט מעט על חלק מהאי תאימיות ?
mickey lip פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 עשיתי ניסיון נוסף על הIFLY. אולי הבעיה היא אצלי, אבל עכשיו אני רואה שגם אצל רן לא התחבר טייס אוטומטי, ואני חותם על מה שרן ציין בדוח התקלות, רק שזה על קצה המזלג, מטוס חמוד ויפה, כל קשר בינו לבין 737 מיקרי ביותר ברמת המערכת. ברמת הFAA רן, לא היו נותנים להם להוציא אותו לעמדת הצביעה אפילו...... חבל מאוד מאוד, יכול היה להיות דגם מוצלח מאוד, אולי הכי מוצלח שהיה לסימולטור עד היום.אכזבה גדולה. מצד שני, לא כולם כמוני, ולא כולם מחפשים במודל את הדיוק שאני מחפש, אז אם רוצים סתם להשתעשע ולטוס בשביל הכיף, בהחלט קנייה מוצלחת. ניר- PMDG לא מדמה ב 100 אחוז את האמיתי, הם מעולם לא טענו זאת, יש מספר אי דיוקים ברמת הפעלת המערכת , סמן מהירות (באג) בנחיתה ועוד..., דברים זניחים לאימון/הדרכת טייסים במודל כזה, האוטומציה שלו מדוייקת מאוד ולאחר עשרות טיסות באלעל המסקנה שהתקבלה שהוא מדמה את מערכות המטוס ב 96-97 אחוז, אף מודל אחר לא עושה זאת.( לא סתם החברה בחרה בו כמודל להדרכה, כנ"ל לגבי ה 744). אם בדגם החדש הם יוסיפו הדמיית IRS, עוד מספר פונקציות בFMC, וכמה השלמות קטנות, זה יהיה המודל ב ה הידיעה ל737NG, אני מצפה לראות על מה הם עובדים כבר שנתיים, אבל מניסיון העבר אני בטוח שלא נתאכזב, בשלב זה אני שומר אמונים לPMDG ולא בגלל היופי, אלא רק בגלל האופי.......
Nir Gonen פורסם יוני 10, 2011 דיווח פורסם יוני 10, 2011 רן - חלק מהדברים שראיתי עד עכשיו אין אפשרות להעתיק את נקודת המסלול מדף לאגס (לדוגמא RW28) לדף פיקס, או לחלופין פשוט להכניס את הנתון כי הFMC פשוט לא מזהה את הנקודה, שזה נשמע די טרוויאלי אבל אנחנו משתמשים באופציה הזו בכל גישה אז זה די מעצבן במיוחד בגישת CIRCLE TO LAND שצריך את הקצוות של שני המסלולים מעבר לזה כל פעם שאני מנסה לעשות איתו גישת NPA VNAV הVNAV מתחרפן מתנתק ומוריד את המהירות ל-0 (יכול להיות שזה פאק אצלי בלבד) חלק מהמערכת גילוי \ כיבוי אש לא עובד באותה צורה כמו המטוס האמיתי עם תקלה כשמתניעים את המנועים הנתונים במכווני מנוע זזים בצורה שונה ודי דרסטית לדוגמא קצב העלייה בEGT וכו אין אפשרות להכניס מידע על הבדלי ISA \ QNH בדף פורקאסט כרגע אני לא מצליח לזכור עוד דברים (היה יום ארוך, 4 שעות עם פול מואשן, שעתיים בתור PM ושעתיים בתור PF) אבל אני בטוח שעם הזמן יצוצו לי עוד ועוד דברים מיקי - כמובן שהם לא מדמים הכל במאה אחוז, מהטיפה זמן שיצא לי להיתעסק עם המטוס מאוד הפריע לי בPMDG ההבדלים שרשמתי למעלה, מקווה שבגירסא הבאה יהיה תיקון לדברים האלה
אורח פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 לגבי נתון והנקודה שה FMC לא מזהה, אתה עם AIRAC עדכני ? לגבי נתוני EGT וכו', זה באג ידוע דף Forcast ידוע. אל תשכח מטוס מ 2002 תודה על המידע
Nir Gonen פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 עוד משהו שמפריע לי לאללה הוא כמה זמן לוקח לכוון את המינימומס! לוקח לי שעה רק לכוון את ה MFRA
אורח פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 כמו באמיתי עוד דבר שאין ב PMDG זה כיוון OFFSET מהקרקע
אורח פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 כמו באמיתי עוד דבר שאין ב PMDG זה כיוון OFFSET מהקרקע
Nir Gonen פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 חחחח איפה תלך :-) באמיתי מה שמעצבן זה שלפעמים הכפתור רגיש מדי אבל מתרגלים די מהר
mickey lip פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 כפי שרן ציין , מודל ישן מאוד , אני בטוח שהחדש יהיה הרבה יותר מדויק . רק שישחררו כבר ....