עבור לתוכן
Netanel Aivas

שאלה+סקר| מה אתם אומרים בארץ או בחו"ל?

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם, רציתי להתייעץ איתכם איפה יותר טוב לעשות רישיון טייס פרטי אם בחו"ל או בארץ?

אני יגיד לכם את הדילמות שלי הנה:

שם בארצות הברית עולה 30000 כולל טיסה לשם כולל הכל, אבל לא כולל הסבה ובדיקות בארץ, ופה בארץ עולה 999 ש"ח כפול 36 חודשים אם אני רוצה בתשלומים אבל לא כולל הדרכת טיסה שזה 300 שקל לשעה.

בארצות הברית אני גם צריך לקנות אוכל וגם לשלם שכר דירה שזה 80 שקלים ליום שזה כבר כולל את ה 30000 שקלים.

אבל בארצות הברית אתה לא יכול לעשות תשלומים ובארץ אתה כן יכול.

גם זה הרבה כזה לאבד 30000 במכה.

אז מה אתם אומרים בארץ או בחו"ל?

תודה רבה.

פורסם

אני אומר שלא צריך את התיוג המטופש הזה שנהוג בפורומים אחרים :-)

פורסם

בדקתי את העניין די לעומק בתקופה האחרונה

והגעתי למסקנה חד משמעית שעדיף להוציא רישיון בחו"ל מכמה סיבות:

1)מחיר הרישיון בחו"ל+ההסבה בארץ לא מגיע למחיר של רישיון בישראל.

2)הוצאת הרישיון בחו"ל היא בפחות זמן מאשר בארץ.

3)מרחב הטיסה בחו"ל הרבה יותר מרהיב ומרווח מאשר בארץ.

פורסם

אגב, גם לטוס אחר כך בחו"ל זול יותר.

שעת מנוע בארה"ב עולה רק 175$ שזה כ-350 ש'ח.

לא כמו בארץ שזה עולה 760 ש'ח. (מדובר על ססנה 152, 172 קצת יותר יקר).

במחיר של שעתיים טיסה בחו"ל טסים בארץ רק שעה..

פורסם
אגב, גם לטוס אחר כך בחו"ל זול יותר.

שעת מנוע בארה"ב עולה רק 175$ שזה כ-350 ש'ח.

לא כמו בארץ שזה עולה 760 ש'ח. (מדובר על ססנה 152, 172 קצת יותר יקר).

במחיר של שעתיים טיסה בחו"ל טסים בארץ רק שעה..

הדולר הוא לא 2 שקל. שעות טיסה בארה"ב תעלה לך 590 ש"ח.

פורסם

אין ספק שתעשית לימוד טיסה בארץ מכוונת בעקר לעשירים שלא ממש משנה להם כמה כסף להוציא, כמובן מבחינה הכלכלית עדיף ללמוד בבחו"ל אבל תמיד יש עוד נקודות חשובות, נגיד אפשרות לעזוב את הארץ לאיזה חודש-חודשיים, עיניין של תשלומים, שפה וכו...

צריך לראות כל התמונה ואז להחליט

פורסם
אבל מצאתי קורס טייס בישראל ב 40000 נטו וזה בתשלומים.

קחו בחשבון שבארצות הברית אני לא יכול לעשות כמעט תשלומים בכל בתי הספר.

אשמח לדעת איפה מצאת קורס כזה.

פורסם
אבל מצאתי קורס טייס בישראל ב 40000 נטו וזה בתשלומים.

קחו בחשבון שבארצות הברית אני לא יכול לעשות כמעט תשלומים בכל בתי הספר.

אין כזה דבר נטו בתעופה...אף אחד לא מבטיח שתסיים 40 שעות...כשביררתי את הנושא ודיברתי עם טייסים שכיום טסים בארה"ב כולם אמרו לי "תמיד תוסיף 25-30 אחוז לסכום שאומרים לך".

פתאום מטוס תקול ומושבת לשבוע אז אתה צריך לחכות ובזמן הזה לשלם על מלון ומחייה...אין בטוח בדברים האלה (אני מדבר על לימודים בחו"ל).

אבל שוב אין ספק, הלימודים בארה"ב יותר זולים מבארץ.

פורסם

עזוב אותך ,תעשה את הקורס בתאילנד זה יעלה לך שליש מחיר לקורס וכמעת כלום למחיה וגם תהנה מנופים מדהימים ואחלה מסיבות חוף ובחורות,

עולם מושלם ;-)

זה מה שאני הייתי חותר לעבר.

עכשיו ברצינות.....

הנה כמה לינקים שמצאתי (הרבה זרים עושים שם רשיון טייס)

http://www.sravia.co.th/faq.html

http://www.thaiflyingclub.com/

על פניו זה נראה כמו סכום של 30,000 ש"ח , אבל המחיה זה הסוד הגדול לחיסכון.

לא בדקתי לעומק, אבל יש מצב שגם תמצא שם בתי ספר יותר זולים (הרבה פעמים המחיר הוא נגזרת ישירה למיקום, במיזרך הרחוק זה מאד נפוץ יחס מחיר למיקום)

המחיה ממש זולה שם, אז החיסכון יבוא בעיקר מצד זה וגם תהנה שם מאד... אאךךך, תאילנד - חלום

פורסם

אתה מתוכח פה עם אנשים שיודעים יותר (ולא אני אלא אחרים שמבינים בתחום)

אין גאון, או שבאמת המעטים שסיימו קורס ב 40 שעות.

כל שעת מנוע עולה 780 ש'ח על 152 ו 860 על 172 (מה שזכור לי לאחרונה), תוספת של 300-350 הדרכת מדריך, 4,000 לימודי תאוריה, ללא אגרות מבחני תאוריה\סולואים וכו'.

אם אתה לא מסיים 40 שעות? איך תשלם אחרי?

אין תשלומים.

השיטה היחידה זה שילום 10 שעות מראש וה 11 חינם, וגם זה אתה מתחייב לשלם ומשלם בסוף כל שיעור ולא ישר (לרוב).

אני גם מכיר אחד שלקח לו 72,000 ש'ח ללא הוצאות של אוטובוסים\מוניות שלקחו עוד כמה אלפים כדי לסיים את הקורס, והוא עשה 65 שעות, שזה הממוצע, כי הרוב נע בין 55 ל 75 שעות עד שאתה מסיים.

אין פה אף פעם סכום קבוע,

וחוק בעולם התעופה ובישראל- אם נותנים לך סכום, תמיד תצפה שזה יקח יותר מהרגיל.

פורסם

אל תשכח שזה לא נגמר ברשיון טיס פרטי.

השאלה היא לאן אתה רוצה לקחת את זה - לפתח מקצוע אחר בארץ, ולטוס בשעות הפנאי בשביל הכיף (תוכל להסתפק ברשיון טיס פרטי)

או מצד שני לפתח את זה לקריירה תעופתית - שזה אומר להמשיך להגדר מכשירים, הגדר דו מנועי, רשיון מסחרי, ATPL והמון שעות.....

אם אתה בוחר באופציה הראשונה, קח את זה בכיף שלך, תעשה זאת במקביל לפיתוח הקריירה שבחרת, כאן, בארץ.

אם אתה בוחר בשניה, תחשוב לטווח הרחוק, ה-12,000 ש"ח שתחסוך עבור לימוד לארה"ב יוכלו לשמש אותך לצבירת לא מעט שעות נוספות שם בארה"ב ויעזרו לך להתקדם.

זו דעתי, סתם נקודה למחשבה..

פורסם
ה 42000 כולל אחי חחחחח :)

לא יודע איך הגעת למספרים האלה אבל החישוב הפשוט שלי מראה כך:

999X36 תשלום שעות טיסה

35,964

+

300X40 למדריך

12,000

ביחד זה 47,967 ש"ח

+

תיאוריה + מבחנים +חומר לימוד, אגרת רישוי וכו....

וזה בשקט יכול להגיע ל 50,000 ש"ח בלי לקחת בחשבון שהקורס בהחלט יכול לגלוש מעבר ל 40 שעות טיסה

שאני לא יודע מה התעריף אז לשעת טיסה ומדריך אם גולשים מעבר ל 40 שעות

מבצעי קיץ 2011

קורס טיס פרטי מלא הכולל:

40 שעות טיסה במטוס ססנה 172 גדול ומרווח המכיל 4 מושבים.

999 ש"ח ללא ריבית והצמדה 36X תשלומים

הנחה של 10% בקורס התאוריה.

המחיר כולל מע"מ.

התשלום בכרטיס אשראי בלבד

המחיר אינו כולל תשלום למדריך בסך 300 ש"ח לשעת טיסה

פורסם

אוקי סליחה שהתווכחתי, בסוף טעיתי וכן אני יודע שיש יותר חכמים ממני וזה ברור.

ולדוד אני לא רוצה לקחת את זה כקריירה בגלל סיבה בריאותית וגם בגלל סיבות כספיות, כדי לעבוד בחברת תעופה אתה צריך להשקיע איזה 250 אלף שקל(כן, עשיתי חישובים)

אז תודה רבה לכולם והחלטתי שאני לא יעשה את זה בסוף בארץ גם בגלל שזה יקר, וגם בגלל שזה יכול להגיע ליותר ובגלל שצריך לשלם על 10 שעות מראש ולא על 40 שעות טיסה לבד בתשלומים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...