עבור לתוכן
Ohad Shalev

חדשות תעופה אמיתית - יולי עד דצמבר 2011

Recommended Posts

פורסם
גם זה קורה :shock:

Thomson B738 at Paphos on Sep 21st 2011, landed on taxiway

http://avherald.com/h?article=44355a86&opt=0

אני בטוח שזה קברניט זקן שכבר כמה שנים חולם על לנחות ישר לתוך החניה :lol:

מקרה דומה היה בישראל לפני כמה שנים, כשדאש 7 נחת על מסלול ההסעה בעובדה

פורסם
האם גם אצלנו ברשת?

http://www.haaretz.co.il/news/science/1.1478767

בוקי זאב:4X-MJB

עדיין לא, אם כי בקרוב מאוד.

יש לנו גם מגבלת סינרים מבחינת הפעלת מסלולי ההסעה.

בקורב נוציא גם נוטאם להפעלת STAR ל 08

פורסם

http://www.newairplane.com/787/firstDelivery/

מי שלא ידע אני עוקב אחרי המטוס הזה מראשית פיתוחו ואני ממש מתרגש לקראת יום שני הקרוב שבו אני יראה את טייסי ANA מקבלים את המפתח למטוס ה787 החדש והראשון שיכנס לשירות.

אני מזמין את כולכם לבוא ולראות את הטקס בשידור חי.

שימו לב!!!!

בקרוב יתקיים גם טקס המסירה של ה747-800 גירסת המטען.

אני יעדכן ויתן קישור לטקס בקרוב.

מקווה שכולכם תבואו לראות את ההיסטוריה מתקיימת בעולם התעופה הזה ומקווה לראות את המטוס הזה נוחת אצלנו בקרוב =]

פורסם

ממש עצוב!

http://news.walla.co.il/?w=/16/1863442

הטיסה שם באיזור ההררי עם לחץ אוויר דליל קשה ביותר.אני מתאמן שם בסימולטור הרבה בלוקלה יש סינרי מציאותי של אאירוסופט ובגלל האוויר הדליל והמסלול הקצר והעקום מעל התהום אז ההמראה והנחיתה קשה ביותר והססנה 182 שאני מתאמן איתו שם הופך להיות יותר כבד מה744 וממש מרגישים את זה בהיגוי.גם בלוקלה במציאות התרסקו הרבה מטוסים.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
ממש עצוב!

http://news.walla.co.il/?w=/16/1863442

הטיסה שם באיזור ההררי עם לחץ אוויר דליל קשה ביותר.אני מתאמן שם בסימולטור הרבה בלוקלה יש סינרי מציאותי של אאירוסופט ובגלל האוויר הדליל והמסלול הקצר והעקום מעל התהום אז ההמראה והנחיתה קשה ביותר והססנה 182 שאני מתאמן איתו שם הופך להיות יותר כבד מה744 וממש מרגישים את זה בהיגוי.גם בלוקלה במציאות התרסקו הרבה מטוסים.

בוקי זאב:4X-MJB

באמת כיף לטוס שם- גם אני מתאמן שם המון עם 182 ועם ביצ'קראפט בארון,

הרבה פעמים מרוב שהלחץ נמוך- אי אפשר בכלל להניע וצריך קודם לסדר את ה mixture לתפוקה מירבית...

במציאות יש שם בצדדים "גוויות" של מטוסים שטייסיהם לא הצליחו לנחות,

כמו שאומרים שם: "one chance landing"

פורסם
http://www.newairplane.com/787/firstDelivery/

מי שלא ידע אני עוקב אחרי המטוס הזה מראשית פיתוחו ואני ממש מתרגש לקראת יום שני הקרוב שבו אני יראה את טייסי ANA מקבלים את המפתח למטוס ה787 החדש והראשון שיכנס לשירות.

אני מזמין את כולכם לבוא ולראות את הטקס בשידור חי.

שימו לב!!!!

בקרוב יתקיים גם טקס המסירה של ה747-800 גירסת המטען.

אני יעדכן ויתן קישור לטקס בקרוב.

מקווה שכולכם תבואו לראות את ההיסטוריה מתקיימת בעולם התעופה הזה ומקווה לראות את המטוס הזה נוחת אצלנו בקרוב =]

מעניין מתי יהיה עליו [787] אם בכלל PMDG

פורסם
אין לי זמן לצוטט מהתקשורת אבל בז נחת נחיתת חירום בתל נוף אחרי המראה עם אש במנועים

בנימה קצת אישית, חריג ומפחיד... פשוט מפחיד

סיפור נוסף מאותו יום בחצור, שנגמר בטוב.

באותו יום הייתי במילואים בחצור בטייסת 101, בין שני גיחות נדרשתי לבצע בדיקת סבב קר לאחד המטוסים.

במהלך הבדיקה בכונס, זיהיתי פגיעה קטנה מאוד באחד מלהבי המניפה, משהו שלי בתור ראש צוות לשעבר נראה כזניח וכמשהו שאפשר לשייף אותו ולהמשיך כרגיל באישור גף מנועים כמובן, ולכן דיווחתי על הפגיעה והזמנתי את גף מנועים שיבדקו.

החבר'ה מגף מנועים הגיעו והחליטו לקרקע את המטוס מחשש לפגיעות נוספות שקיימות בדרגות מדחס יותר גבוהות, ואכן, מבדיקה שהם ביצעו בדרגות מדחס יותר גבוהות התגלו עוד פגיעות אף יותר חמורות, אני עשיתי קלירנס שחרור מהמילואים והלכתי הביתה בהרגשה שכנראה ומנעתי אירוע שהיה יכול להסתיים בהתרסקות אם המנוע היה נכבה.

למיטב הבנתי יבצעו על המנוע עוד בדיקות לפני שתתקבל החלטה אם להחליף מנוע או לאשר את הנושא בהתאם להנחיות בספרות.

בשונה מ F15 שיש לו שני מנועים, ב F16 אם הולך מנוע אז הולך מטוס.

גמר חתימה טובה וטיסות בטוחות.

פורסם

!

תפעול מדהים. אש מאחורה, כיבוי מנועים, תיאום מול נווט, מול מגדל, ניתוק מיכלים, לנטוש/לא לנטוש, בחירת מסלול וגישה לנחיתה וכל זה בשניות בודדות ובקור רוח.

פורסם

לא ראיתי שפורסם בעבר, מצורף קישור לדוח ביניים בנושא כשל כן נסע בואינג 777 של אל על.

בדיקה מקיפה של ההיסטוריה של הכן שנשבר העלתה בבירור, כי הכשל נגרם כתוצאה מטעות בתהליך השיפוץ של אותו כן הנסע, מספר חודשים לפני שנשלח לחברת אל על.

לפרטים נוספים:

http://he.mot.gov.il/index.php?option=c ... &Itemid=66

המנחה שלי בפרויקט גמר, פרופ' (תא"ל בדימוס) קובי בורטמן לקח חלק בוועדת החקירה, ככה שאם יש שאלות אוכל להפנות אליו.

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...