עבור לתוכן
Joel Strikovsky

PMDG737NGX עדכון 11.08.2011 - שוחרר עדכון ל NGX

Recommended Posts

פורסם

מקור אחד לבעיות הוא העלאת תוכנית טיסה שנכתבה עם AIRAC שאינו תואם את העדכון ב-FMC.

זה יפה שהגעתם לשלב שאתה יכולים לשחק בקונפיגורציות, אני עוד תקוע במציאת פתרון למה דקה וחצי אחרי העלאת המטוס - הסימולטור קופא ומתרסק אחרי שהלכתי בדיוק לפי ההוראות שלהם. כיף חיים...
פורסם
קרה לי בכל שדה אפשרי...

והמחשב יחסית חדש:

i5 2.7

RAM 4 GB

5700 ATI לא זוכר כרגע את הדגם המדויק אם אני לא טועה 1GB

win7 64 bit

מאידך, זה כמובן קורה רק בטיסה עם ה737 השימוש בCPU מגיע כמעט ל100 נופל וחוזר חלילה J41 שלהם עובד מעולה. בשאר הדברים מיותר לציין שעובד מצוין.

ניחא, נחזור ממילואים נראה מה עושים

עופר

לא מצוין לוח אם, אך אני מניח שכולל שבבים בטכנולוגיה X58 או טוב יותר. אם כך, מדוע אנשים מתקינים זיכרון 4GB, במערכת שפועלת בקבוצות זיכרון 3GB, כלומר צריך 3, 6 או 9 וכו'.

פורסם
רזולוציה 1440/900

GEFORCE 9500GT

2 GB RAM

Intel Core 2 Duo CPU E7500 2.93GHz 2.40GHz

ווינדוס 7 32 ביט

אין ספק כוח.

אני רוצה מחשב שיעבוד טוב, נקי ויפה עם PMDG NGX ושדות תעופה, אין לו שום מטרה אחרת בחיים. שדרוג ייעודי לזה. תקציב - לא הגדרתי עדיין, אבל מעניין אותי מה האפשרויות כדי להגיע באמת לביצועים אופטימליים איתו, לא פחות, אבל גם לא יותר ממה שצריך.

כדאי לצפות גם שימוש מקביל בתוספים:

מז"א, כגון ASE, מעלה את הרמה.

EFB או לפחות תוכנה שמציגה דפיות

אולי REX II.

מערכות עזר לטיסה ברשת.

פורסם
סיכום מצב:

ההדמייה רצה טוב, חלק ובלי בעיות. איכות המוצר גבוהה ומחירה סביר.

אפשר כבר לעמוד על הבדלים לעומת ה- iFly ?

ה IFLY ממריא ועושה שטויות אבל עדין ניתן לטוס.

NGF

F = Freeze או NGP פולניה .... 0X :fist:

פורסם

טוב אז גם אני אחד מהקונים המאושרים של המטוס.

אין דברים כאלה - אדיר.

עדיין לא התחלתי ללמוד מהצד התפעולי ושאר הדברים אבל למדתי את המערכות (אלקטרוניקה, הידראליקה) ברמה של פרטים קטנים (כדוגמת הבנת והפנמת כל דבר בסכמת מערכת האלקטרוניקה של המטוס, זרם חלופי וכו').

אני מאמין שעוד שבועיים-שלושה כבר תראו אותי איתו ברשת.

כל הכבוד ל-PMDG!

ואגב מבחינת ביצועים, המטוס רץ אצלי בסדר גמור, עם בסביבות ה-20 פריימים באזור ישראל.

עם הסינרי של דוד עוד לא ניסיתי, כי זה שילוב קצת קטלני למחשב שלי D:

לסיכום - שווה כל אגורה.

פורסם

IFLY יצא לא הרבה זמן יחסית לפני PMDGכמו שאומר ביבי

תחרות רק טובה לסימולטורים

אני בטוח שאם לא היה יוצא IFLY המחיר שלPMDG היה גדול יותר

אני אישית נהנה מאוד מIFLY

המטוס מורכב עדיין לומד אותו

ההבדלים בהטסה הם לפי דעתי דיקדוקי עניות

לי אישית מספיק רק 737 אחד בהנגר

פורסם

לכל מי שחווה בבעיה שה NGX שלו קופא, נא למלא את הפרטים ע"פ הנחיות PMDG.

ליותר פרטים נא לקרוא בקישור המצורף.

http://forum.avsim.net/topic/342572-if- ... -from-you/

אני בקשר מתמיד עימם על מנת לפתור את הבעייה כמה שיותר מהר

ללא שום קשר מומלץ מאד לעבור על דו"ח היומי של PMDG על כל הבעיות שבטיפול והסטטוס שלהם

בקישור הבא:

http://forum.avsim.net/topic/341571-pmd ... g-thread//

פורסם

שלחתי להם דו"ח שלי לגבי בעיית הפולניה.

זה קורה לי רק כשאני עובר מה 2D למבט חיצוני וחזרה פנימה.

אתמול סוף סוף הצלחתי לבצע טיסה שלמה, באזור נטול סינרים :(

LCLK-LGAV באוף ליין, ללא ספק עשו עבודה מדהימה.

יצא לי אפילו לבדוק את מערכת הדיחוס של המטוס :D

אחרי הנחיתה מבט החוצה לראות נחיתה והופ ה DU בהקפאה עמוקה.

היום המחשב יקבל עוד 2G זכרון ניראה אם זה ישפר שם משהו.

פורסם

רועי התחדש,

זרם חליפין.

משה,

כתבתי כמה הודעות אחרי הפרטית כאן. מדובר באיכות מוצר גבוהה יותר ומציאותית יותר גם ללא בדיקה מעמיקה אלא התרשמות. אגב קיים הבדל של יותר מקשר שניים במהירויות המראה. ממליץ לנסות את ה-900 גם כשעוד אין צביעה ישראלית.

לי מפריע חוסר במכ"מ מז"א, אצל שניהם. PMDG תפסו עמדה והם תקועים בה כבר שנים, שאינה מבוססת על הגיון לדעתי. הם טוענים כי FS לא מדמה גשם. נכון, אך ניתן לכך פתרון יפה כבר ב-WILCO FT B737 CLASSIC. יותר מכך, PMDG תפסו עמדה וראש של קיסר שעובדות לא מעניינות אותו, כבר לפני שנים רבות, וחבל. יהיה מעניין לראות מה לפטריס יעשה ב- A320.

פורסם

תודה עופר. אני החלטתי שחיים רק פעם אחת, אז מוטב שניים בהאנגר :) גם הוצאתי כל כך הרבה על תוספים, אז דווקא את זה לפספס? חוץ מזה, זה סוג של סגירת מעגל בשבילי: ההיכרות שלי עם VATIL התחילה כשכולם בפורום היו בסערת PMDG עם ה- 737 של 2004, והנה בא ה- PMDG של FSX שכולם מדווחים שהוא התוסף הכי טוב שיצא עד היום... אז לעזאזל עם האגו והצניעות :D למעשה הלג הבא שלי במסע העולמי (משארם לאריתריאה) מתוכנן עם הצעצוע החדש :) ד"א המטוס עובד חלק בהקפות בנתב"ג X, פריימים לרוב 20 ומעלה.

פורסם

כרגע עם ה 2G אני לא יכול להכנס לאזור עם סינרי (כמו ישראל)

FSX קורס על חוסר זכרון, למרות שבוודאות בשלב הזה הוא משתמש בכ 1.7G מתוך

ה 2G שיש לו.

לא רואה כל ניסיון לכתוב ל SWAP.

עם הLDS לא ראיתי שום בעיה כזאת :(

פורסם
כרגע עם ה 2G אני לא יכול להכנס לאזור עם סינרי (כמו ישראל)

FSX קורס על חוסר זכרון, למרות שבוודאות בשלב הזה הוא משתמש בכ 1.7G מתוך

ה 2G שיש לו.

לא רואה כל ניסיון לכתוב ל SWAP.

עם הLDS לא ראיתי שום בעיה כזאת :(

ב-48 לא היו עושים בעיות כאלה...

פורסם
רועי התחדש,

לי מפריע חוסר במכ"מ מז"א, אצל שניהם. PMDG תפסו עמדה והם תקועים בה כבר שנים, שאינה מבוססת על הגיון לדעתי. הם טוענים כי FS לא מדמה גשם. נכון, אך ניתן לכך פתרון יפה כבר ב-WILCO FT B737 CLASSIC. יותר מכך, PMDG תפסו עמדה וראש של קיסר שעובדות לא מעניינות אותו, כבר לפני שנים רבות, וחבל. יהיה מעניין לראות מה לפטריס יעשה ב- A320.

לא, אז כנראה שלא הבנת את עמדת PMDG, PMDG הוי מתים לסמלץ את מכ"ם מז"א

אבל זה חברת Boeing שהטילה ווטו על הביצוע ולא מסרה להם את הרישוי לבצע זאת.

זה צויין כבר מספר פעמים בפורומים שלם.

פורסם

היום המחשב יקבל עוד 2G זכרון ניראה אם זה ישפר שם משהו.

בבקשה תעדכן. מעניין אותי עד כמה בדיוק זה עוזר.

נאלצתי לבצע ניתוח השתלה והחלפת לוחות בין שני מחשבים.

התברר שהלוח שהיה לי עם הצ'יפס 975X לא אוהב זכרונות DDR2-800 מעל 2G :(

תוך כדי השתלה, כרטיס GF9800GT מסר נשמתו לבורא עולם וירטואלי.

ניסוי ראשון עם 4G וסינרי בב"ג. שלוש שניות ו CTD.

צריכת הזכרון שלי עפה מעל 2.5G כשלפני כן היה בקושי 1.8

היום או מחר FSX מותקן מחדש על המחשב ויבדק שוב.

התקנת מחדש של מערכת הפעלה, לא עולה בכלל על הפרק, PMDG ו FSX לא שווים את זה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...