עבור לתוכן
Joel Strikovsky

PMDG737NGX עדכון 11.08.2011 - שוחרר עדכון ל NGX

Recommended Posts

פורסם
לדעתי כל הקטע של לחכות ל- NGX דווקא של PMDG כבר נהיה סוג של התמכרות לפולחן ממתג של להראות "מקצוענים" בלהטיס 737. אני לא מחזיק מעצמי מישהו שמטיס 737 ברמה כזאת שאוכל להבחין אפילו ב-20% מההבדלים בין המערכות של זה ושל ה- iFly (אם יהיו וכמה שיהיו) ואני בטוח שעם כל אחד מהמודלים כל אחד מאתנו יכול לגעת באותה נקודה על מסלול הנחיתה, אז כל הפלצנות הזאת (שאף פעם לא ייצא לי כבר לבדוק אם היא 100 או 95 אחוז מציאותית) יכולה לקפוץ לי. מכיוון שהגרפיקה של הסינים מספיק טובה אפילו בשבילי, בתור עיקרון וכמחאה על הפולחן המוגזם הזה אני לא מוציא על המודל הזה של PMDG כסף ונשאר להטיס את ה- iFly עם העדכון האחרון SP1.02.

אני לא מבין איך אפשר להשוות את הגרפיקה של ה IFLY לגרפיקה של ה NGX.

המסכים של ה ngx זה (HD) וכלל הטקסטורות רמת דיוק של 99.99% ללא ספק המטוס הכי יפה שראיתי.

אני ניסיתי לטוס עם ה IFLY והמטוס הזה פשוט עיצבן אותי.

אני מתכנת FMC אחרי 2 דקות אני בא לבדוק את הנתיב שהכנסתי לפני 2 דקות אני רואה שאין בכלל נתיב.

בהנמכה אחרי שאני מכניס פרופיל ונתונים אני מתחיל הנמכה וכלום המטוס לא מנמיך פשוט ממשיך לטוס בגובה שיוט, אחראי שאני מנמיך עם vs ואני מגיע עוד לנקודה בסדר. מיירט ILS, בגובה 1100 המטוס מחליט שלא בא לו להמשיך... :(

צריך לקחת ידני...וזה דברים שיכולים לחרפן מישהו אני לא מבין ל IFLY משחררים מטוס כזה דפוק...

זה בחיים לא קרה לי ב FS9 עם ה PMDG 737.

עד עכשיו 3 חודשים אני לא טס כי אין 737 נורמלי ל FSX.(נכון זה בחירה שלי לא לטוס אבל אני לא מוצא את עצמי על 767 או 747).

אז עכשיו יוצא ה NGX שחיכיתי לו הרבה זמן וחפרתי עליו בצורה מוגזמת (תשאלו את חברי ה TS :mrgreen: :drinking: )

עכשיו כל מי שאוהב את המטוס 737 אם הוא יחליט לעבור ל FSX הוא לא יצטער על כך.

יש מטוס שאפשר להנות איתו מכל שנייה בטיסה, משהו שאם ה IFLY לצערי לא יקרה בחיים.

פורסם

אמיר,

מטוס iFly B737-NG-X בסדר גמור, ולכן הבעיות שנתקלת בהן וציינת כאן הן שלך ולא של המוצר:

א. מילוי קפדני של הוראות הורדת הקובץ והתקנת המטוס.

ב. הכרת המטוס.

ג. הפעלתו לפי הספרות.

למה להתעצבן? :-)

פורסם
אמיר,

מטוס iFly B737-NG-X בסדר גמור, ולכן הבעיות שנתקלת בהן וציינת כאן הן שלך ולא של המוצר:

א. מילוי קפדני של הוראות הורדת הקובץ והתקנת המטוס.

ב. הכרת המטוס.

ג. הפעלתו לפי הספרות.

למה להתעצבן? :-)

אם אתה הייתה יושב לצידי ורואה שאני עושה הכל כמו שצריך...(אני לא יגיד לך שעשיתי הכל 100% כמו טיס אמיתי)אבל הבחלט עשיתי את התפעול ברמה מספיק גבוה...ולא הרבה פחות מאיך שאתה מתפעל אותו...תאמין לי.

אז לא יודע או שהמדריך של אל על ל 737 לא טוב או שהמטוס פשוט לא טוב...

דרך אגב אני לא היחידי שמתלונן על בעיות.

עוד שאלה...את ה IFLY בדקו טייסים אמיתיים ?

פורסם
אמיר,

מטוס iFly B737-NG-X בסדר גמור, ולכן הבעיות שנתקלת בהן וציינת כאן הן שלך ולא של המוצר:

א. מילוי קפדני של הוראות הורדת הקובץ והתקנת המטוס.

ב. הכרת המטוס.

ג. הפעלתו לפי הספרות.

למה להתעצבן? :-)

אם אתה הייתה יושב לצידי ורואה שאני עושה הכל כמו שצריך...(אני לא יגיד לך שעשיתי הכל 100% כמו טיס אמיתי)אבל הבחלט עשיתי את התפעול ברמה מספיק גבוה...ולא הרבה פחות מאיך שאתה מתפעל אותו...תאמין לי.

אז לא יודע או שהמדריך של אל על ל 737 לא טוב או שהמטוס פשוט לא טוב...

דרך אגב אני לא היחידי שמתלונן על בעיות.

עוד שאלה...את ה IFLY בדקו טייסים אמיתיים ?

"הבחור" שצוטטת אותו הוא טייס אמיתי :lol:

פורסם
אמיר,

מטוס iFly B737-NG-X בסדר גמור, ולכן הבעיות שנתקלת בהן וציינת כאן הן שלך ולא של המוצר:

א. מילוי קפדני של הוראות הורדת הקובץ והתקנת המטוס.

ב. הכרת המטוס.

ג. הפעלתו לפי הספרות.

למה להתעצבן? :-)

אם אתה הייתה יושב לצידי ורואה שאני עושה הכל כמו שצריך...(אני לא יגיד לך שעשיתי הכל 100% כמו טיס אמיתי)אבל הבחלט עשיתי את התפעול ברמה מספיק גבוה...ולא הרבה פחות מאיך שאתה מתפעל אותו...תאמין לי.

אז לא יודע או שהמדריך של אל על ל 737 לא טוב או שהמטוס פשוט לא טוב...

דרך אגב אני לא היחידי שמתלונן על בעיות.

עוד שאלה...את ה IFLY בדקו טייסים אמיתיים ?

"הבחור" שצוטטת אותו הוא טייס אמיתי :lol:

אני יודע...

אמרתי אני לא מתפעל 100% אבל אני מתפעל כמו שצריך בשביל שהמטוס יעבוד כמו שצריך וה IFLY לא עובד ככה אז משהו פה מוזר...

פורסם

אמיר,

א. דברי אינם אישיים ונועדו להבהיר לך את תמונת המצב, שההתקנה מורכבת יותר ממטוסים אחרים אך נחוצה, וכי שורש הבעיות שנתקלת בהן ופירטתי אינו במוצר.

ב. למטוס זה מספר בעיות קלות אך הוא כ-B737NG ממש טוב וקרוב יותר למציאות מכל הקיים נכון לרגע זה בשוק, כולל DF737 שנבנה ל-FS2000/2002 והיה מעולה.

ג. אופייני שלא מעט חובבים חושבים שהם טייסים מדופלמים, מותר להם לחשוב... עד שיקבלו הסמכה כקברניט בחברת תעופה הם יספיקו לגשר בין דימיון, הדמייה ומציאות.

פורסם
אמיר,

א. דברי אינם אישיים ונועדו להבהיר לך את תמונת המצב, שההתקנה מורכבת יותר ממטוסים אחרים אך נחוצה, וכי שורש הבעיות שנתקלת בהן ופירטתי אינו במוצר.

ב. למטוס זה מספר בעיות קלות אך הוא כ-B737NG ממש טוב וקרוב יותר למציאות מכל הקיים נכון לרגע זה בשוק, כולל DF737 שנבנה ל-FS2000/2002 והיה מעולה.

ג. אופייני שלא מעט חובבים חושבים שהם טייסים מדופלמים, מותר להם לחשוב... עד שיקבלו הסמכה כקברניט בחברת תעופה הם יספיקו לגשר בין דימיון, הדמייה ומציאות.

אני טס מספיק טוב כדי להטיס 737 בסימולטור וכך גם 95 % מהחטיבה.

אף אחד פה לא חושב שהוא טס כמו טיס במציאות וזה ברור לכולם.

טייסים אמיתיים שבדקו את ה IFLY טענו על באגים מוזרים והתנהגות מוזרה.

נכון אני לא יודע איך הוא אמור להתנהג כמו במציאות אבל אני כן יודע שה A/T לא אמור להתנתק בזמן שיוט פתאום...

תאמין אף טייס בסימולטור לא משלה את עצמו לטיס במציאות.

פורסם

זה נכון.:)

אבל חלק מן הטענות שכתבתי מקודם הם מאנשים שקנו אותו והתקינו את ה SP1.(אני מתייחס אך ורק למטוס ב FSX)

אין לי דקה טיסה עליו ב FS9 וגם לא קראתי שום דבר עליו בקשר לFS9 אני מדבר רק על X.

פורסם

לקראת פרסום המחיר החלטתי לעורך הימור קטן:

כל אחד שיכתוב פה כמה יעלה הNGX ומי שאומר הכי קרוב יזכה ב....... תמונה מהמחשב החדש שלי :drinking:

אני אומר 80-150$ לגרסת ההורדה

פורסם
79.99$ כמו שאר המוצרים החדשים שלהם, אני לא רואה סיבה למה הם ישנו זאת.
ועוד איך יש סיבה למה שהם ישנו זאת ויש לה אפילו שם.

נקבת במחיר המקסימום של תוספים שלהם שזה המחיר של MD-11. בעוד שה J-41 שגם נכנס לקטגוריית שאר המוצרים החדשים שלהם וגם עליו עבדו לא מעט עולה רק $44.95 (אולי כדי להגדיל את האטרקטיביות שלו, ב-80$ מי היה מסתכל עליו?)

PMDG דיברו על מחיר שפוי. 80$ לתוסף אינו מחיר שפוי. סביר שהוא יהייה דומה יותר לזה של ה-747-400X(שעולה 54.99$). אני מעריך שבסופו של דבר המחיר יהייה באיזור ה-55-65$.

צריך לזכור שעם כל הכבוד ל-PMDG(ולשמחתינו) הם לא מונופול שיכול לקבוע מחיר כאוות נפשו ל-737NG. (ל-MD-11 אולי הם יכולים) יש לו תחרות חזקה מצד iFly שעולה 54.95$ במחיר קרוב יותר לזה של ה747-400X(ולא בכדי). הם לא יכולים לזרוק כל מחיר שהם רוצים, אם הם שואפים שגם אנשים כמו משה מזרחי ויעקב קראוס יקנו דוקא PMDG, ולא רק מיקי ליפ, רן פינקלס ועופר בן-פרץ. ונראה שחלק מהשוק הפוטנציאלי שלהם מצוייד כבר ב-737 לא רע, לכן מן הסתם יוצא שחלק מהשוק שאליו הם מכוונים הוא שוק של קוני 737 שני. הגיוני שזה יגולם במחיר.

סביר להניח שהמחיר יהייה קרוב יותר ל-55-65$ בכיוון המחיר פחות או יותר של ה- iFly737NG בתוספת פרמיית ריאליזם ומיתוג PMDG, או מחיר כמעט זהה. פשוט הגיון של שוק תחרותי. אלא אם בשל הביקוש ההיסטרי שהם בנו הם יחליטו להפציץ בשחרור ובהמשך להתיישר לפי מגמת השוק(מה שימתג אותם כחזירים).

אבל, תכל'ס מה זה חשוב? בעוד שבוע נדע במדוייק.

פורסם
לקראת פרסום המחיר החלטתי לעורך הימור קטן:

כל אחד שיכתוב פה כמה יעלה הNGX ומי שאומר הכי קרוב יזכה ב....... תמונה מהמחשב החדש שלי :drinking:

אני אומר 80-150$ לגרסת ההורדה

הגזמה פראית. עד 60 דולר זה הגיוני, מעבר לזה זה שחיטה וזה מוגזם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...