עבור לתוכן
Joel Strikovsky

PMDG737NGX עדכון 11.08.2011 - שוחרר עדכון ל NGX

Recommended Posts

פורסם

ניראה לך ? רק כל התוכנות האחרות להתקין איזה שבוע עבודה.

אין סבלנות וגם ככה זמן הטיסה שלי שווה לאפס.

לפני שנה שנתיים בכלל לא הינו דנים על זה :)

פורסם

טוב, לא ניסיתי עדיין טיסה מפאת חוסר זמן אבל העליתי אותו כדי להתרשם ולראות את הנזק לביצועי המחשב. סה"כ נראה מרשים ומסובך כמו שאנחנו אוהבים, הפריימים בנתב"ג באזור ה16, אם אני נותן לו HIGH PRIORITY בTASK MANAGER הם קופצים ל20.

הבעיה שלי היא שאי אפשר להעלות לHIGH PRIORITY כשמריצים את FSX כאדמין ואם אני לא מריץ כאדמין אז יש לי לפעמים בעיות עם AES וFSINN- למישהו יש מושג איך אני מגדיר למערכת הפעלה להריץ את FSX ב-HIGH PRIORITY באופן קבוע, כדי שגם כשאני מריץ כאדמין אני אהנה מהפריימים הגבוהים?

פורסם

מכיוון שמחשב הסימולטור שלי בן 5 כמעט והחומרה שלי לא מספיקה לזה, אני צריך לקנות מחשב חדש בשבילו, אז כמה אמרנו עולה המטוס ? כמה אלפים טובים ( לא נורא , הזדמנות לחדש את המחשב).

נסיים עם שיפוץ חדר הבנות וקניית כל הדברים הדרושים לבית הספר ( 2 תלמידות בחוק חינוך חינם שעד עכשיו עלה לי כמעט 2000 שח והזרוע עוד נטויה....) ונקנה מחשב חדש.

ברגע שרן יצליח להתגבר על התקלות אצלו אני אקפוץ אליו לטיסת ניסוי והתרשמות.

פורסם
זרם חליפין.

מה ההבדל בין זרם חלופי לחליפין?

אני זוכר את המושג כ-Alternating current - ואני מפרש את Alternating כחלופי.

זה כמו להגיד החלפה של חומרים או חילוף חומרים..

פורסם
זרם חליפין.

מה ההבדל בין זרם חלופי לחליפין?

אני זוכר את המושג כ-Alternating current - ואני מפרש את Alternating כחלופי.

זה כמו להגיד החלפה של חומרים או חילוף חומרים..

הבדל גדול.

    1) זרם חלופי - נשמע כמו A שמחליף את B כאשר זה בתקלה.
    2) זרם חילופין - שיטת הספקת מתח למעגלים חשמליים - בד"כ זרם גבוה (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7% ... 7%99%D7%9F) - אין קשר להחלפה בעת תקלה.

פורסם
זרם חליפין.

מה ההבדל בין זרם חלופי לחליפין?

אני זוכר את המושג כ-Alternating current - ואני מפרש את Alternating כחלופי.

זה כמו להגיד החלפה של חומרים או חילוף חומרים..

הבדל גדול.

  • 1) זרם חלופי - נשמע כמו A שמחליף את B כאשר זה בתקלה.
    2) זרם חילופין - שיטת הספקת מתח למעגלים חשמליים - בד"כ זרם גבוה (
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7% ... 7%99%D7%9F) - אין קשר להחלפה בעת תקלה.

קיבלתי והפנמתי, תודה.

פורסם
זרם חליפין.

מה ההבדל בין זרם חלופי לחליפין?

אני זוכר את המושג כ-Alternating current - ואני מפרש את Alternating כחלופי.

זה כמו להגיד החלפה של חומרים או חילוף חומרים..

זרם חלופי הינו זרם אחר מהראשי המשמש לו חלופה, למשל בעת תקלה. זרם חליפין משנה קוטביות בתדירות קבועה, במטוס 400 הרץ.

במקצוע המינוח לא רק חשוב אלא גם קובע.

פורסם
כרגע עם ה 2G אני לא יכול להכנס לאזור עם סינרי (כמו ישראל)

FSX קורס על חוסר זכרון, למרות שבוודאות בשלב הזה הוא משתמש בכ 1.7G מתוך

ה 2G שיש לו.

לא רואה כל ניסיון לכתוב ל SWAP.

עם הLDS לא ראיתי שום בעיה כזאת :(

ב-48 לא היו עושים בעיות כאלה...

גם ב64. ביט.

פורסם

העפתי את FSX והתקנתי הכל מאפס.

טיסה מב"ג כולל הסינרי של דוד ללקלק עברה בשלום.

טיסה שניה מב"ג לאילת, עברה בשלום אבל עם פריז של הפנל והחשוד המיידי הסינרי של אילת.

קודם כל ניראה כאילו השדה באמצע שום מקום, אין מלונות אין בתים אין כלום פרט לשדה שזה מוזר

כי אני חושב שהיה פעם אמממ למשהו יש רעיון מה קרה לאילת ?

אני אנסה עוד טיסת ניסוי בערב והפעם נעשה לג לאתונה.

פורסם

עופר, כמות ההודעות שם בפורום גודל משניה לשניה.

מקווה מאוד ש PMDG ילמדו את הלקח ויבינו שמשהו אצל

הטסטרים שלהם לא היה נכון.

כמות תקלות כאלה פשוט לא הגיוני.

פורסם

רן,

אכן יש ריבוי תקלות אך זהו מוצר מורכב, והבעיות שייכות בחלקן לריבוי תצורות מחשב של קונים, דבר שרק ביטא פתוחה תפתור, בניגוד לצוות ביטא.

חלק אחר מהבעיות הינן תוצאה של תפעול הקונה. באלביט כשסיימו פיתוח יסעור 2000, ישבו צוותי בדיקות קבלה חודשים על חודשים 24X7 עד שסיימו , ללא בעייה של ריבוי תצורות מחשב.

התכוונתי להסב תשומת לבך לשרשור העוסק בהדמיה קופאת ותקלות בצביעות, כי יש שם כבר פתרונות ומבקשים מאחרים לפרט בעיות כאלה.

פורסם

היי עופר, אני עוקב (משתדל) אחרי כל הדיונים.

שלחתי להם את כל הפרטים של הבעיה.

בזמן הזה העפתי את FSX והתקנתי מחדש.

הבעיה נעלמה לפחות בטיסה אחת, וחזרה באחרת.

אני מבין את בעיית ריבוי תצורות המחשבים, בטא פתוחה הם לא יעשו בחיים.

פורסם

ד"א משהו יכול לבדוק בבקשה את SID PURAL1FS

איך שאני בוחר אותו FSX מקבל שיתוק סופני :(

פורסם
ד"א משהו יכול לבדוק בבקשה את SID PURAL1FS

איך שאני בוחר אותו FSX מקבל שיתוק סופני :(

בדקתי תחת AIRAC 1108. הבעיה לא רק אצלך. בחירת מסלול המראה בסדר, אך עם בחירת PURLA1FS (ואחריו SUVAS) המסלול התנתק ויצאה הודעה RUNWAY UNAVAILABLE FOR SID. אח"כ FSX נתקע. בדקתי את קובץ השדה והסיד כתוב נכון למסלול. ייתכן ועקב העבודות בשדה, באיזשהו מקום (למרות שהמסלול מופיע ברשימה), יש בעייה שטרם הוסרה מאחד הקבצים של ה-AIRAC. אחרת זו בעיית קריאת SID ע"י ה-FMC.

אם יש לך AIRAC בן שנה ויותר, ניתן להתקינו זמנית ובכך לאתר אם הבעיה מהתהליך או במטוס.

פורסם

2) This hot-fix is not required unless you experienced freezes but you should install it anyway just for the sake of having the most current version. If you were seeing freezes they should be rare if at all, and if you did not have freezes, the update won't hurt you.

פורסם

בדיקה ראשונה לאחר Hotfix

טיסה מאילת לב"ג אוף ליין. אין יותר פריזים, איך שהגעתי לב"ג קבלתי Out of memory :(

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...