עבור לתוכן
moshe elbaz

גישה עולה היום ב11 לטיסות לילה.

Recommended Posts

פורסם

תודה לכל הפקחים שהגיעו היום לחגיגה.

מי הבקר שתפס גישה לפני משה אלבז? שכחתי לבדוק מי זה בהתחברות ראשונית, לא זיהיתי את הקול, והתנתקת לפני שהספקתי להסתכל. מי שזה לא יהיה, תודה רבה, היית על הכיף-כיפאק.

הגעתי לתרגול חירומים ראשון ב-73NGX. כל הפקחים ידעו כמובן. המראתי כאילו לאירופה, כאשר בתפריט חירומים של PMDG תכנתתי אבדן מנוע ב-VR. זה עבד. הכנתי את הבקר גישה מראש, ובכל זאת - קיבל בהבנה את כל ההנחתות שהבאתי לו. המראתי על 30, בניתוק הלך מנוע שמאל ונשרף, טיפסתי ישר קדימה, 1000 רגל סגרתי ברז דלק, הפעלתי מטף מנוע שמאל והדלקתי APU, קצת אח"כ מצאתי זמן להעביר תוכי ל-7700, קיפלתי מדפים לפי לו"ז וטסתי לסירון בטיפוס עד גובה 7 וכניסה להולדינג. הודעתי לבקר שאני מבצע הולדינג ימני במקום שמאלי בגלל התצורה האסימטרית שלי (לא רציתי שהמנוע הכבוי יהיה בתוך הפנייה, אם אפשר למנוע זאת בקלות). בדרך השלמתי צ'קליסט ENGINE FAILURE/SHUTDOWN. אחרי זה נכנסתי למצב של שריפת דלק - גלגלים בחוץ, ספיד ברייקס בחוץ, והולדינג 250 קשר. הזמן יקר ולכן קיצרתי אותו ע"י הורדת מצב הדלק בתפריטי PMDG. קיפלתי חזרה את הגרר. עברתי על בד"ח נחיתה על מנוע 1. כל הזמן איזון דלק בין המיכלים. וניגשתי ILS26. פקח הגישה התותח התעקש לתת לי וקטורים, וזה באמת עזר. הלכתי סביב עם RAW DATA ומיד לגישה נוספת ל-26 עם RAW DATA עד לנחיתה והגעה לחניה, כאן הבקר המקורי התנתק ומשה עלה. אם איני טועה.

תודה רבה, היה על הכיפאק. גם הקרקעיסטים שעזרו בהתחלה ובסוף.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...