Idan Traub פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 למה לא להמריא מעובדה?מספיק מסלול ונוח מאוד לשימוש. גם אפשרות טובה, ואפילו יותר ראלית. כל הזמן יש טיסות שכר מעובדה לאירופה וחזרה. תאמת שזה אפילו עוזר להוריד עומס מנתב"ג. אומנם יש מקום בחניה לבערך 5-6 מטוסים אבל אפשר להוציא אותם ולתת להם לטוס מעל BSA ואז הTMA נשאר נקי יותר.
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 B763 מוגבל ל 152 טון משקל המראה מקסימאלי מאילת לווינה על מדפים 5, ו 156 טון על מדפים 15 בהחלט סביר להמראה מאילת ואפילו לא בצורה לחוצה 737 לעומת זאת אינו מסוגל לצאת בנוסעים עם כבודה שלהם מאילת לוינה- אלא אם מתפשרים על המראה במדפים - 25 מעלות והמראה עם דחף מלא כאשר הטמפרטורה החיצונית עם 20 מעלות. במדפים 5 משקל ההמראה המקסימאלי מוגבל ל 69 טון שאינו מספיק למטוס מלא נוסעים
Ron Peer פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 מטוסי מנהלים כמו סטיישן או לירגט..מתאימים לדעתי
Ittai Arnon פורסם ספטמבר 2, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2011 עוד דבר מאוד מאוד חשוב. בגלל אי תאימות סינרים בב"ג נא לציין תחת הערות Remarks אם משתמשים ב FS9 או FSX. פשוט לרשום.
Ron Peer פורסם ספטמבר 2, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2011 לא רק גרסה אלא גם איזה סינרי בתשלום או חינמי או דיפולטי.. עכשיו לאחר שיפוץ 08 מאוד חשוב.. ברגע שייפתחו מסלולי הסעה עוד יותר יהיה חשוב.. הערה: לכתוב בעיקר בארועים בקשה זו גם לזרים..( כהערה בבאנר נוטאם או מה שחברי חטיסה בכירים ייבחרו )
Etai Charit פורסם ספטמבר 2, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2011 לטעמי בשל אי-תאימויות אלו, באירועים גדולים ובינ"ל במיוחד, חשוב ליישר קו לפי החולייה החלשה: דהיינו לבחור גישות והליכים (במיוחד אחידות בהסעה) לפי הסינרי הפחות מעודכן. שתהיה רגולציה שבטוח תתאים לכולם. אם פה ושם ניתן לקצר תהליכים זה בסדר, אך לא להגיע למצב הפוך, שבו מטוס עם סינרי לא מעודכן תוקע את שאר התנועה על הקרקע כי צריך לתת לו נתיב הסעה שונה.
Tomer Oszlak פורסם ספטמבר 2, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2011 אל תשכחו שעלולים להיות הולדים חחחחח כל המטוסים שממריאים מאילת מתבקשים לחנות בזגרב. עיתון חינם עם תדלוק מעל 4000 דולר מקבלים דיינרס? כולל שטיפה? למה ה738 התלכלך באילת האם יהיה פיקוח לאורך כל הדרך?
דור יעקב פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 אני ממליץ שתהיה מערכת תאום מול הפקחים בווינה שתתאם מולם את הגישה לשדה,אני ממש אהבתי את הrnav למסלול 34 אני חושב שזה יעזור לזרימת התנועה,דבר שימנע עיקובים בגלל בלבול של טייסים בהבנת הוראות גישה,מספיק שאחד לא יבין נכון את התהליך זה יגרום לתגובת שרשרת שתעקב את כולם בנוסף לרשום בתוכנית טיסה את Airac שברשותנו ( אני משתמש ב 1104) גם לרשום שימוש סינרי מעודכן ( אני משתמש ב fly Tampa)
David Bendavid פורסם ספטמבר 3, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 אני ממליץ שתהיה מערכת תאום מול הפקחים בווינה שתתאם מולם את הגישה לשדה,אני ממש אהבתי את הrnav למסלול 34אני חושב שזה יעזור לזרימת התנועה,דבר שימנע עיקובים בגלל בלבול של טייסים בהבנת הוראות גישה,מספיק שאחד לא יבין נכון את התהליך זה יגרום לתגובת שרשרת שתעקב את כולם בנוסף לרשום בתוכנית טיסה את Airac שברשותנו ( אני משתמש ב 1104) גם לרשום שימוש סינרי מעודכן ( אני משתמש ב fly Tampa) יש ATIS שיהיה זמין מספיק זמן לפני, ופקחים בבודפשט שידאגו שתגיעו מוכנים לגישה, אל דאגה
Yoni פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 חבר'ה כל הכבוד על האירוע, אך בכל זאת חשוב לי להביע דעתי ולהגיד שלטעמי אין זאת מתאים ביום שכזה - בו מתקיימת הפגנה חשובה מאין כמוה בארץ. העם רוצה צדק חברתי, האמנם?
Amir Paz פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 חברים, ערכתי את כותרת השירשור, אתם מוזמנים לכתוב כאן נקודות שעלו במהלך המטס. אני אישית לא השתתפתי, אני כותב את זה מהמנגל בשטח תודה לכל הטייסים, ותודה לפקחים שלקחו חלק!!
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 על הקרקע, שמיש זה ללא ספק היה אחד המטסים המשובחים ביותר. אני שוב חוזר ואומר ומדגיש שלא ברור לי למה יש כ"כ הרבה בלאגן בבן גוריון כל הזמן. למה בווינה הכל תיקתק והיו שם הרבה יותר מטוסים - תודו!! יורם / אמיר / דוד - תודה ענקית על הארגון!! כן ירבו. יורם - אנא העבר תודתינו לכל החברים האוסטרים שעשו, כמו תמיד, עבודה איכותית מאד. לצערי אני לא דובר גרמנית ( סרבוס לא נחשב )... וכמובן תודה גם לפקחים בישראל. שבוע טוב לכולם! שגיא. נ.ב. יש מחר אירוע באמסטרדם אז אפשר להמשיך מווינה
David Bendavid פורסם ספטמבר 3, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 עכשיו נחתתי והחנתי - נהנתי מכל רגע! היה מדהים. מבלגרד פיקוח מלא, אתונה משום מה לא הגיע למרות שקיבלתי מהם מייל שהם עולים... שיהיה. נתחיל מב"ג: התאכזבתי. יחסית לאירועים קודמים מסוג זה כמות תנועות קטנה מאוד, לא הרגשתי כ"כ את העומס בנתב"ג והמראתי באזור 1815-1820, כלומר בתוך 20 דקות כולם כבר היו באוויר. יש אחרים שאמרו שהרגישו - אבל אישית, ציפיתי למעט יותר תנועות. סה"כ אלה שבאמת הגיעו הפגינו מקצועיות על הקשר, ממה ששמעתי לפחות. לא היו בעיות, הכניסה עברה חלק לגמרי, מבלגרד פיקוח עד הנחיתה, כבר אז התחילו הפרדות במהירות (אישית הקטינו אותי מ0.8 ל0.76 שבוטל ע"י בודפשט). בוינה חיכה לנו יורם כפקח האוסטרי הראשון, בברכת שלום לכל ישראלי הכניס אותנו יפה יפה אל ה-TRANSITION, מהמעט שראיתי כולם שלטו יפה וביצעו כמו שצריך. לאחר מכן קיבלתי הנמכה לגובה נמוך משל הTRANSITION, פנייה שמאלה בווקטור ואישור ליירוט ה-ILS, מעבר למגדל. מקבל LATE LANDING CLEARENCE בגובה 300 מעפ"ש, נוחת, מאחורי כבר מתיישר מטוס שהולך להמריא. היה תענוג. היו המון תנועות מאירופה, 16 טיסות ממה שספרתי מהארץ שזה יפה, אבל אנחנו יכולים יותר. מקווה שכולם נהנו כמו שאני נהנתי, כן ירבו, מי שלא הגיע רק הפסיד. תודה רבה לכל הפקחים שעלו לפקח בארץ והוציאו אותנו יפה, בלי בעיות, בזריזות ויעילות. היה מאוד כיף. ואיך אפשר שלא - תודה ע-נ-ק-י-ת ליורם בן ארי, שבלעדיו זה היה סתם עוד מטס. יורם דוחף את החטיבה חזק ושואף לגרום לה להצליח יותר למענינו - ואנו מודים לו על כך! נקודות לשיפור: 1. בעיות התאימות בסינרי נתב"ג (בטיפול כרגע) - פשוט לפקוח את העיניים כמו שבקשי אמר. אין כ"כ מה לעשות. אין צורך להודיע לפקח שיש מטוס שמסיע על החול ועומד להכנס בכם, תעצרו, תנו לו לעבור ותמשיכו בהסעה - כל העניין יפתר כשיצא הסינרי החדש ל-FS9. 2. התפרצויות על הקשר - בעיקר בבן גוריון. היה זוועתי. באירופה לא הרגשתי בתופעה וטוב שכך. תמתינו שהמטוס שקרא לפניכם יחזיר רידבק ורק אז תגידו מה שיש לכם, אחרת אין לזה סוף. כשאתם עוברים ערוץ - תמתינו כמה שניות ולא ישר לדבר. עוברות כמה שניות עד שהתוכנה מתחברת לשרת הקול. 3. בעיות חיבור - היו מספר אנשים עם בעיית חיבור, חשוב לבדוק לפני העליה לרשת פינגים לשרת VATSIM ולשרתי הקול. היום זה כנראה נבע עקב הבעיות בשרתי ואטסים, אבל התגברנו על זה ולא קרה כלום. 4. ההתנהלות על יוניקום אחרי ההמראה היתה זוועתית. אנשים דיברו על היוניקום הקולי כאילו שזה ערוץ קולי, מאוד לא נעים ומפריע לטייסים אחרים שטסים במרחב. תחשבו איך זה נשמע לאחרים... 5. כמות טייסים. לא הגיוני שמתוך מעל ל100 חברי חטיבה רק 16 טסים... אני בטוח שאנחנו יכולים ליותר והעבר מוכיח את זה. :wink: נקודות לשימור: 1. למי שהציץ במפה בסרב-אינפו, טסנו בשיירה יפה, קרובה אבל לא מדי. 2. ההתנהלות באירופה היתה מאוד מקצועית, הגענו לשם ודווקא מכאן לא הרגשתי בטייסים שהתקשו בהליכים או עשו בעיות על הקשר, אלא הדבר היה יותר מטייסים זרים אחרים. 3. פיקוח מלא ומקצועי בבן גוריון, כרגיל 4. טיסה מאוד מהנה! זה מה שעלה לי לראש כרגע, אם יעלה עוד אוסיף. אשמח לשמוע מכל מי שטס את הנקודות שלו על מנת לשפר בעתיד, ועצות כיצד לדעתם ניתן למשוך חברים שבחרו לא לטוס היום לטוס בפעם הבאה. עד לפעם הבאה,
Amir Paz פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 נקודות לשיפור:1. בעיות התאימות בסינרי נתב"ג (בטיפול כרגע) - פשוט לפקוח את העיניים כמו שבקשי אמר. אין כ"כ מה לעשות. אין צורך להודיע לפקח שיש מטוס שמסיע על החול ועומד להכנס בכם, תעצרו, תנו לו לעבור ותמשיכו בהסעה - כל העניין יפתר כשיצא הסינרי החדש ל-FS9. עד לפעם הבאה, חשוב לי לציין שיש מענה זמני לבעיה הזו! אבל משתמשי הסינרי של FS9 לא ממש מוכנים להשתמש ב AFCAD הבסיסי שהוצאנו. אני מבין שרוצים לטוס עם סינרי, אבל זה יוצר בלאגן. האפקד בכל אופן זמין להורדה באתר החטיבה. http://www.vatil.org.il/New/downloads/s ... n-airports
Etai Charit פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 נחב"ש. היה תענוג. על הקרקע בבן גוריון היה בלאגן. הצעתי היא שלאחר קבלת קלירנס, המטוסים מקבלים הוראה לעבור לתדר קרקע, ושם קרקע יוזם את התקשורת ולא אף אחד אחר. לפי סדר שדומה לסדר קבלת הקלירנסים, קרקע יודע בעצמו לפנות למטוסים וליזום דחיפה שלהם. ישים אך ורק באירועים בסדר גודל כזה עם מספר המראות גדול בזמן קצר. בנוסף, ממליץ לצאת מקבעון של מעמדה D3, D2, D8 יוצאים ל-12 פנים דרומה (למשל, באופן כללי קבעון). בדוגמא שהבאתי, אפשר להוציא מטוס אחד בדחיפה ארוכה ל-10 פנים צפונה (ממש לפני ה-M על K2), מטוס הבא ל-11 פנים צפונה (תחילת K2 מיד אחרי העיקול מ-K3), והאחרון ל-12 פנים דרומה. מקבלים ככה טור של מטוסים שמניעים, אבל לפחות הוצאנו אותם מהגייט והם כבר מסודרים בסדר תנועה, לכן גם בעדיפות להמשך על פני כאלה שעוד רוצים לעזוב את הגייט. בפקח קרקע מערב לא קינאתי, אך אני חייב לציין לטובה את הרוגע שבו הוא נשאר עם ההתפרצויות בקשר. קשה, ואין הרבה מה לעשות, ועבד יפה מאוד. החל ממגדל ועד השיוט (ת"א יוניקום) זרימה מלאה ויפה, הכל מתוקתק וזרם. לאורך רוב השיוט לא היתה בקרה, מה שאפשר לנו לצ'וטט בטימספיק, רוב המשייטים. הערה שלילית: יוניקום הפך לשכונה ולצ'ט חופשי (בקולי). זה מפריע, לוקח לי תשומת לב לשטויות, ואפילו פקח זר ראיתי שהעיר על זה שזה מפריע לו. ועוד בעברית ולא באנגלית, אז בכלל - נשמע רע. באיזשהו שלב עליתי בעצמי ביוניקום, הן בקול והן בטקסט, קראתי לכולם לשמור על היוניקום נקי ולהגיע ל-TS. ראיתי שמישהו פתח גם שרת קול - עוד פתרון יפה. אבל לא לעשות שכונה מהערוצים המבצעיים, קרי תדר יוניקום הוא כמו כל תדר פיקוח אחר. מבלגרד דרך בודפשט ועד וינה היתה כבר בקרה שסידרה אותנו למופת לקראת נחיתה. כצפוי, רוב הטרנזישן נחתך לנו בדיירקטים ובהדינג, הבקרים היו מחושבים להפליא, אדיבים להפליא (גם יורם, וגם בכלל), והכל ברוגע התכנס לו לשדה בסדר מופתי. על מגדל שוב הורגש מעט לחץ, ו-300 רגל מעפה"ש קיבלתי אישור נחיתה. בקיצור, היה אירוע למופת. תודה גדולה לכל הפקחים והבקרים מחו"ל. כמובן כמובן מהארץ שאנחנו מכירים ומוקירים דרך קבע! כביכול טריביאלי, אך לא טריביאלי, דוד בנדוד, תודה רבה רבה! הרים אירוע למופת, תיאם, סידר, ערך בקרה כל הזמן על מי מגיע, מי מתחבר לאורך הנתיב, תדריכים, דפיות, וכל זאת תוך כדי דוגמא אישית וטיסה בעצמו. פשוט כל הכבוד! מסיר את הכובע על ההשקעה והארגון. לא להיות אבדני... :-)
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 בגדול אחלה אירוע אני לא חושב שהכמות מטוסים שיצאה לווינה מאכזבת- כ- 20 מטוסים בהחלט כמות יפה לגבי ההתנהלות בארץ, פחות הרגשתי בהתפרצויות בקשר אבל מה שכן הפריע זה שפקחים פשוט עלו לא מוכנים לעמדות שלהם, פעמיים הגעתי לערוץ ( ראשונה בקרקע שניה במעבר לגישה), לפקחים עם בעיות קשר, אם אתם לא מוכנים אל תקחו אחריות על העמדה, על הקרקע אנשים דילגו מהקרקע למגדל כי זה התנתק והקשר שלו נשמע על הפנים וחזרו חזרה שבקשי תפס פיקוד עם ציוד עובד זה שורף זמן בעיקר לכאלה שעם מנועים עובדים ( והיו לפחות 3 כאלה ), לא יקרה כלום אם העמדה תיהיה מחוברת ועוד כמה דקות המיגדל ייקח אחריות או לחילופין הדליברי יעקב מעבר לתדרים- מראה על בעיית תאום בין הפקחים, אותו הדבר עם גישה שגם לו היו בעיות התחלה וכבר עברתי לרן בת"א ונשארתי איתו עד הסוף. בוינה אין מה להגיד פיקוח מתוקתק ההפרדות התחילו להתבצע כבר באזור הבקרה של בלגרד, רק משהו קטן ואולי את זה יורם יוכל לבדוק: הוכנסתי לעמדה D25 ועומר הוכנס ל D26- היה אחריי ברצף הנחיתות, לא הספקתי אומנם לצלם תמונה, אבל במציאות מטוס 767 שנכנס ל D26 במפורש פוגע במי שב 25 בלתי אפשרי טכנית, שנינו היינו עם הסינרי של FT גרסה 2. לגבי נתב"ג אני לא מסכים עם אמיר לגבי השימוש באפקד מהסיבה הפשוטה שהשהייה על הקרקע לפחות בטיסות מהסוג הזה אלה הפעמים היחידות שאפשר להנות מהגרפיקה ו"מהאווירה" עם השירותי קרקע וכו ולסרס 30 אחוז מהטיסה עם אפקד שאין בו משהו מיוחד פוגע בחוויה, האופסט אגב לא כזה נורא בטח לא בהסעה מנוטונית ל 26 סך הכל אנחנו בסוג של תקופת מעבר וזה ייגמר מתי שהו עם יציאת הסינרי החדש. בנוסף מסכים עם איתי לגבי היציאה מהקבעון של חניה בדלתא כבר אמרתי את זה לא פעם ולא פעמיים שבמציאות בשעות שיא האלעלים מפוזרים בכל הטרמינל כולל בחניות אור יהודה (WH) אני אישית יצאתי מ EH4 בדיוק כדי להמנע מהבלגן הזה. חוץ מיזה פיצוץ של ארוע תודה ל דויד ויורם על הארוח בוינה.
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 קצת מהצד שלי. 1) התכנון המקורי היה שאיתי ארנון יכסה את הקרקע, אך להפתעתו הוא גילה שהאינטרנט שלו פשוט לא עומד בעומס והקשר קורס. 2) בוצע חילוף זריז שגרם לקצת בלאגן בקשר אשר הלך והחמיר כאשר עליתי, היו לא מעט התפרצויות אחד לשני, יתכן שחלקם נבעו מתוך דיליי ולא באמת מהתפרצות לקשר. 3) היו שני טייסים עם כינוי אוסטרי שביטלו, אחד מהם הודיע על ביטול, השני ביקש קלירנס להסעה ולאחר 5 דקות שביקשתי להמתין הוא התנתק. 4) לא ברור לי מה היה הלחץ של כולם לצאת ב-6 בערב בדיוק, כל מי שהחליט לצאת 20 דקות לאחר מכן הרוויח קשר נקי וללא עומס מיוחד. סך הכל היה אחלה ותודה רבה לכל מי שלקח פה חלק בארגון המדהים, הקלטתי את המשמרת ולכן אולי אוסיף בהמשך מספר הערות לאחר שאצפה בה שוב (ואולי גם כמה תמונות).
Noy Farhi פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 ערב טוב, אני פקחתי גישה בן גוריון באירוע. באמת ש95% היה באמת מקצועי וכיף אבל גם יש כמה דברים שצריך לשים לב לאירועים הבאים. 1.טייסים שמבצעים את SID לשים לב לגובה ההתחלתי.. היום יצאתם על P1E שזה אומר גובה 3000. היו לי משהו כמו שלושה או ארבעה מטוסים שעברו את המגבלה אחרי ההמראה והמשיכו לטפס לגובה 8000. חבר'ה שימו לב שלא סתם יש את המגבלה 3000 וזה אומר שעד שלא קיבלתם המשך טיפוס מהפקח אתם לא ממשיכים לטפס לגובה 8000. 2.התפרצות לקשר: היו לי רגעים של כמה מטוסים יוצאים מטוס נכנס ועוד מטוס שעושה הקפות בשדה דב. המטוס שמצטרף קיבל הנמך לרימון וסירון וברגע שהטייס היה צריך להחזיר את הרידבק המריא מטוס והתפרצת לקשר שהוא באוויר מטפס 3000 לPURLA1. חבר'ה שימו לב, שאתם עוברים לתדר אחר כמו במצב הזה שממגדל המטוס עובר לגישה אז לא ישר לדווח איך שאתם עוברים, תעלו על הקשר תמתינו כמה שניות תראו שאין משהו שמחזיר רידבק ותדברו. אני מקווה שתקחו את זה כחיזוק לפעם הבאה סה"כ באמת שהיה לי כיף לפקח באירוע של הרבה מטוסים (בכל זאת פעם ראשונה שאני מפקח גישה באירוע של אל על וירטואל). תודה רבה, לכל מי שלקח חלק באירוע והיה אחראי לתדרוך בפורום ולתדרוך בטימספיק. היה כיף מאוד! יישר כוח!
Shlomlux2 פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 נתחיל בפירגון עצום לכולם, היה אירוע ברמה גבוה ביותר, מהנה ומקצועי. כן ירבו. כמובן תודה ענקית לכל המארגנים מהארץ ומהעולם, ושאפו ליורם בן-ארי על הקבלת פנים באוסטריה, כל הכבוד. כן, שום דבר לא מושלם, היו קצת התפרצויות, תקלות מחשב וכו', אבל אחרי הכל, התמונה הכללית הינה מקצוענות ורמה גבוה כמו שלא חוויתי הרבה זמן. וכמובן להלן כמה נקודות: 1. פיקוח קרקע- פקחים, נא לשים לב להוראות: Clear for Push back בלבד מובן רק בדרך אחת שאינה מאפשרת התנעה. בזמני עומס, מטוס ימתין להתנעה לאחר דחיפה, מה שייצור בזבוז זמן והמתנות לדחיפה/הסעה. 2. אטיס- אני בטוח שאחרי אף אחד לא רודף נמר כשהוא יושב מול המחשב. אטיס מקליטים לאט (!!!), בצורה ברורה ומובנת. אין שום סיבה למהר. 3. לאחר קבלת קלירנס, המטוסים מקבלים הוראה לעבור לתדר קרקע, ושם קרקע יוזם את התקשורת ולא אף אחד אחר. לפי סדר שדומה לסדר קבלת הקלירנסים, קרקע יודע בעצמו לפנות למטוסים וליזום דחיפה שלהם. ישים אך ורק באירועים בסדר גודל כזה עם מספר המראות גדול בזמן קצר. צודק! הנושא עלה כבר כמה פעמים בעבר. שווה לשקול זאת להבא. 4. תקלות ומחלות אחרות- חברים יקרים, בבקשה מכם, תהיו ערניים לתקלות בזמן טיסה. היה לי מאד צורם לשמוע פקח (מקומי וזר) מנסה לקרוא למטוס לא פעם ולא פעמיים, ועוד אח"כ לשמוע שהסיבה הינה מחשב שקרס. נתקלתם בתקלה/בעיית קשר שברור לכם שהיא בגלל תוכנה/חומרה, תעברו מייד לטקסט ו/או תתנתקו עד שתצליחו להתגבר. תקלות קורות, וזה טבעי וברור, אבל אני אישית, לא רואה שום סיבה להמשיך לטוס כשאין לכם אפשרות לשלוט על המטוס/ליצור קשר מול פקח. תחי האפשרות Pause והאפשרות להתנתק ולהתחבר מחדש מהמקום בו הפסקתם. אני רואה את האירוע הזה כעוד דחיפה עצומה לחטיבה, המשיכו כך. בברכת המשך שבוע טוב :mrgreen:
אורח פורסם ספטמבר 3, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2011 חברים יקרים, אני המום, פשוט לא תיארתי לעצמי שיכול להיות דבר כזה, ואולי אני חולם. הייתם נהדרים וברמות בינ"ל. אמנם תכננתי בגישה להביא את כולם על ה TRANSITION , אך מפאת תנועה נוחה, יכולתי לקצר את הדרך. ידידי גרגלי (שהוא אשף - לא פלא ממציא היורוסקופ ) עשה עבודה נהדרת בהונגריה, כמו כן כל החברה שלנו כולל גרמניה ושוויץ (התנועה ממערב) . אנחנו תכננו עם יותר תנועה, (ב CTR היו רק כ 90 מטוסים ) כנראה שהרבה שרויים עדיין בדיכאון (גרמניה - אוסטריה 6:2 לטובת גרמניה ) , אך ברצוני להודות לכולם ובמיוחד לדוד , כל הכבוד- Chapeau- שהצלחת להרים כזה מטס ב5 ימים, וכזו איכות. זו הדרך הנכונה ואני מקווה להמשך פורה ומקצועי , בראוו.
אורח פורסם ספטמבר 4, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2011 בוינה אין מה להגיד פיקוח מתוקתק ההפרדות התחילו להתבצע כבר באזור הבקרה של בלגרד, רק משהו קטן ואולי את זה יורם יוכל לבדוק: הוכנסתי לעמדה D25 ועומר הוכנס ל D26- היה אחריי ברצף הנחיתות, לא הספקתי אומנם לצלם תמונה, אבל במציאות מטוס 767 שנכנס ל D26 במפורש פוגע במי שב 25 בלתי אפשרי טכנית, שנינו היינו עם הסינרי של FT גרסה 2. אתה צודק, עמדה D27 מיועדת ל 767 ולא D26, במציאות אל על חונה תמיד ב D29 , פשוט לא היו מקומות ורצינו - AS REAL AS IT GET'S - שוב, תודה לכולם היה כיף גדול
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 4, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2011 טוב נו.... הצד החיובי אני יוצא היום לברצלונה ואם אני לא יוצא אף אחד לא יוצא .. :drinking:
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 4, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2011 B763 מוגבל ל 152 טון משקל המראה מקסימאלי מאילת לווינה על מדפים 5, ו 156 טון על מדפים 15בהחלט סביר להמראה מאילת ואפילו לא בצורה לחוצה. אילת- מסלול PCN 40, חניה PCN 36, מוגבל B757-300.
Ittai Arnon פורסם ספטמבר 4, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2011 קצת דברים שלי: 1. בעיית תאימות סינרים. אני מאמין שבקרוב בעיה זו תהיה מאחורינו כי הסינרי של דויד ל FS9 ממש ממש קרוב ליציאה. אני יכול להבין מי שלא רוצה להשתמש רק ב AFCAD. 2. פיק תחילת אירוע. הצלחתי לעלות ל2 דקות כפיקוח קרקע עד שהיאנטרנט במלון אותת לי שאני משוגע אם אני חושב שהוא יעמוד בעומס - אף על פי כי בדקתי לפני כן שמישות. ע"פ הרושם שלי פיק תחילת אירוע כולם מחוברים (משהו כמו 10 מטוסים בו זמנית) וכולם קוראים בו זמנית לדחיפה והנעה... חברים מה לעשות, נתב"ג גם במציאות לא בנוי לעומס שכזה. לכן אנחנו צריכים לעשות כמו שעשינו באירועים גדולים קודמים - סלוטים סלוטים סלוטים עם אותות קריאה וזמנים. פשוט אין ברירה... 3. לסיום. אני רוצה להודות לדויד בן דויד על היוזמה ההובלה והתיאום - הרים אירוע בין לאומי תוך שבוע ! בעזרתו של יורם בן ארי ידידנו האירוע משך תשומת לב בין-לאומית ואני יכול לומר לכם שתרם רבות להימצואנו על המפה - פרטים בהמשך. האירוע השבועי יפורסם מעתה באתר ואטסים הראשי כאירוע ראשי של חטיבתנו למשיכת זרים רבים ככל ההאפשר. צפו להמשך שת"פים בעתיד. דויד, יורם, אתם גדולים אין מילים...