Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 בפורום PMDG מתקיים זמן מה דיון בכמה שרשורים לגבי מצב אף NGX בנחיתה. הועלתה שם לדוגמא שאלה האם PMDG מדמה אפקט קרקע (בנחיתה התקרבות הכנף לפני השטח משככת שיעור הנמכה). העליתי הקובץ הנ"ל המהווה סקירה מדעית בת 10 עמודים לגבי הדמיית טיסה: Aircraft_Sim_Tech_Zyskowski הקובץ בתיקיית FAA & Reference.
Ittai Arnon פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 זה נושא מאוד מעניין. מהמטוסים שטסתי איתם בסימולטור אני חייב לציין שה PMDG 737 של FS9 לא דימה אפקט קרקע כלל. אני חייב לציין שה iFly מדמה זאת יפה מאוד ! בכלל עברתי ל iFly בתקופה האחרונה אני מוצא את המטוס הרבה יותר ראליסטי.
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 1, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 אם לדוש בכך עוד, IFLY הגיע אחרי שיפורים לרמה יפה העולה על B737NG הראשון של PMDG לדעתי, ו-NGX עולה עליו כמה מונים, עוד לפני SP1.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 6, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2011 הסימולטור לדורותיו לא מדמה אפקט קרקע בכלל... מה שכן לכל מטוס יש בתוך קובץ ה AIR שלו טבלה כזו של גובה מעל הקרקע וערך בו מוכפל מקדם העילוי למשל (סתם דוגמא) ב 30 רגל מקדם העילוי מוכפל ב 1.1 וב 10 רגל מוכפל ב 1.25 בכל המטוסים הדיפולטיים, הסימולטור "התקמצן" בערכי ההכפלה, מה גם שעל ידי שינוי הערכים ניתן להגדיר שאפקט הקרקע יתחיל מתחת לגובה 4000 רגל ויכפיל את מקדם העילוי ב30... כלומר אין בסימולטור קשר לפיסיקה בהקשר של אפקט קרקע. אני בחבילת התיקון למטוסים הדיפולטיים ובכלל בכל המטוסים שאני מתקן, אני מכפיל את מקדם העילוי לערך כזה שיתן התנהגות הצפה ראוייה
Etai Charit פורסם ספטמבר 6, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2011 הסימולטור לדורותיו לא מדמה אפקט קרקע בכלל... מה שכן לכל מטוס יש בתוך קובץ ה AIR שלו טבלה כזו של גובה מעל הקרקע וערך בו מוכפל מקדם העילוילמשל (סתם דוגמא) ב 30 רגל מקדם העילוי מוכפל ב 1.1 וב 10 רגל מוכפל ב 1.25 בכל המטוסים הדיפולטיים, הסימולטור "התקמצן" בערכי ההכפלה, מה גם שעל ידי שינוי הערכים ניתן להגדיר שאפקט הקרקע יתחיל מתחת לגובה 4000 רגל ויכפיל את מקדם העילוי ב30... כלומר אין בסימולטור קשר לפיסיקה בהקשר של אפקט קרקע. אני בחבילת התיקון למטוסים הדיפולטיים ובכלל בכל המטוסים שאני מתקן, אני מכפיל את מקדם העילוי לערך כזה שיתן התנהגות הצפה ראוייה מעניין, את זה לא ידעתי. לפי הנסיון שלך בהתעסקות הזאת והשוואה למציאות, לאיזה מקדם אתה מגיע עם הצסנה? ועם כנף תחתית (מוני למשל)? ולמשל PMDG שגם התקמצנו על זה (אגב, לא לפי נסיון אישי מן הסתם, ידוע לי שגם 737 אמיתי מתקמצן מאוד באפקט קרקע), לאילו ערכים לדעתך תגיע עם מטוס בסדר גודל של 737?
Amir Paz פורסם ספטמבר 7, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2011 תומר למה לא להקטין גרר? אפקט הקרקע נוצר בעקבות הקטנה של הגרר המושרה.
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 7, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 7, 2011 הסימולטור לדורותיו לא מדמה אפקט קרקע בכלל... AIAA Modeling and Simulation Technologies Conference and Exhibit 11-14 August 2003, Austin, Texas AIRCRAFT SIMULATION TECHNIQUES USED IN LOW-COST, COMMERCIAL SOFTWARE Michael K. Zyskowski* Microsoft Corporation Redmond, WA Mach and Ground Effects The effect of Mach number on the aircraft coefficients, drag, power and stability and control are handled through a similar table look-up interpolation routine to the one used for high alpha/beta corrections: Ground effect is handled the same way. However, we utilize the ratio of height AGL to aircraft wing span to simulate the additional lift experienced in ground effect.
Aaron Dagan פורסם ספטמבר 7, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2011 הסימולטור לדורותיו לא מדמה אפקט קרקע בכלל... Ground effect is handled the same way. However, we utilize the ratio of height AGL to aircraft wing span to simulate the additional lift experienced in ground effect. עופר, רוב תודות על המידע המחכים והמאד שימושי. מכל מלמדיי הישכלתי.....
Tomer Haim פורסם ספטמבר 7, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2011 תומר למה לא להקטין גרר?אפקט הקרקע נוצר בעקבות הקטנה של הגרר המושרה. הם לא מאפשרים את זה בהגדרות של כל מטוס ניתן להזין מקדם לגרר מושרה וטפיל, אבל בלי תלות בגובה לאפקט קרקע אפשרו להכניס מכפלה כזו שבה הסימולטור מכפיל את מקדם העילוי לפי גובה המטוס בססנה יצא לי מקדם של 1.65 ממש לפני נגיעה (האפקט הדיפולטי הוא פי 1.25 בכל המטוסים)
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 8, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 8, 2011 המודל של מיקרוסופט מבוסס במדויק על התיאוריה. אפקט קרקע הוא פונקציה של גובה כנף חלקי מוטתה. יצא לי למדוד זאת בניסויים במסוקים, המציאות זהה לתיאוריה.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 8, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2011 אבל עובדה שלפחות בססנה 172 הדיפולטית של הסימולטור אני מצליח להחזיק אותה באויר הרבה פחות זמן ולמרחק קצר בהרבה ממה שאני מצליח במציאות. בנוסף בהצפה בסימולטור נאלצים להרים את האף הרבה יותר גבוה, כשהגדלתי את הערכים, העניין הסתדר
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 8, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 8, 2011 שתי התופעות שאתה מציין יכולות להיגרם למשל ע"י מקדם עילוי כולל ויעילות הגה גובה נמוכים מדי. הראשונה גם עקב מרכז כובד קדמי מדי.