עבור לתוכן
zvi rodes

יום עיון-במושב חגור,נדחה למועד אחר.

Recommended Posts

פורסם

3t4xozniuimt.jpg

חברים יקרים, שלום רב!

בית ספר IFS מצטער להודיע על דחיית יום העיון (בתאריך 22.9.2011 יום חמישי) בנושא דו-מנועי למועד אחר,המרצה ברגע האחרון ביטל את הרצאתו בתאריך זה.

מועד חלופי יפורסם,חברים שנירשמו ליום העיון שימו לב לשינוי!!

יום העיון יתקיים במושב חגור אצל ידידנו היקר מר דוד כהן (הכנס של החטיבה האחרון התקיים אצלו).

מספר המקומות מוגבל לעד 25 איש, לחברים שלמדו ב-IFS תהיה זכות קדימה להירשם. במידה ויהיה מקום נוסף נצרף חברים שלא למדו ב-IFS.

חברים,זהו יום העיון הראשון ש IFS מקיים, יום העיון יצא לפועל רק במידה ויהיו מספיק משתתפים!

ביום העיון תהיה הזדמנות גם להיפגש על כוס קפה ועוגה.

יום העיון אינו כרוך בתשלום!

אני רוצה להודות למשפחת כהן על תרומתם ולתומר על הרצאתו,

אני פונה ומבקש מכל החברים העונים על הדרישה ורוצים בוודאות להשתתף נא שלחו אלינו מייל (ifs@ifschool.net)עם שם פרטי ומשפחה,מספר ווטסים ומספר הקורס שאותו סיימתם בבית הספר (אם בכלל).

ההגעה למקום ברכבים פרטיים או ברכבת (פרטי ההגעה יופיעו בהמשך) ,יש לבדוק יציאת רכבת אחרונה בשעות הערב.

חברים בבקשה,מי שנירשם ליום העיון ומגיע עם רכבו,אנא ציינו זאת ,הזדמנות טובה להסיע חברים שאין ברשותם רכב.

סילבוס קורס עקרונות דו מנועי IFS

פתיחה (15ד)

- כמה מילים אווירתיות על דו מנועי

- הסבר על הבדל הטסת מטוס דו מנועי והפער בין דו מנועי במציאות לזה בסימולטור

פרופלור בעל זוית פסיעה קבועה (15ד)

- הסבר כללי איך מהירות, כוח מנוע ופסיעה קובעים את סל"ד הפרופלור בעל פסיעה קבועה.

פרופלור בעל זוית פסיעה משתנה (20ד)

- הסבר על מערכת ה CSU

- הסבר על הידיות הכחולות (ידיות הפסיעה)

- הסבר על מכשירי מדידת כוח מנוע (מד סל"ד ומד לחץ סעפת יניקה)

- הסבר על תפעול נורמאלי של מטוס בעל פסיעה משתנה

- תקלות: אוברבוסט וקרע בכבל ידית הפסיעה

מד שעור פניה והטיה (10ד)

- הסבר על מד שעור פניה והטיה

טיסה אסימטרית (15ד)

- תאור 3 מצבי השתלטות: זיהוי, השתלטות, טיסה

- בד"ח חירום (כיוון, מהירות כוח גרר

- הסבר על הנצה

- הסבר על מנוע קריטי

- הסבר על טכניקת נחיתה על מנוע אחד

מהירויות VSPEEDS (25ד)

- הסבר על VS, VS0, VMC, VSSE, VX, VXSE, VY, VYSE, V1, VR, V2, VFE, VLE, VLO, VNO, VNE

- הסבר על BALANCED FIELD של מטוסים גדולים

סדנא פעילה בא החניכים מבצעים חישובי מרחק ריצת המראה ומעבר מכשול, מרחק ריצת נחיתה ומרחק האצה-עצירה בהתבסס על הגרפים של BARON 58 (30ד)

תוספות (15ד)

- הסבר על מדחס גידוש (מערכת טורבוצ'ארג') – אופן פעילות וגובה קריטי

- הסבר על מערכת דיחוס: מדוע צריך, גובה קבינה וגובה קבינה מינימלי

- חישוב טמפרטורה בעת בריחת דיחוס

בתיקווה ליום עיון מוצלח!

להלן רשימת האנשים שאישרו הגעה ליום עיון בחגור:

מישל בן דור

עידן טראוב

משה בנסל

יזהר חביב

אורן אברמוב

ברוכי שפיגל

איתי זכריה

איציק בקשי

ליאב נפש

אלי ויאטר

אוהד שליו

יעקוב קראוס

צבי רודס

תומר חיים

פורסם

יוזמה מבורכת, תודה רבה לתומר, דוד וצוות IFS על הארגון, אשמח להשתתף על בסיס מקום פנוי.

תומר, יש אפשרות להקליט את הערב לטובת חברים שירצו לצפות אחר כך?

פורסם

חברים אני מצטרף לקריאה, הצלחת הערב תלויה בהענות שלכם. IFS מפריחה בלון, ואם זה תופס - אין לי ספק שתומר ועוד טובים אחרים ישמחו להוציא לפועל עוד מפגשים שכאלו.

תודה לצוות IFS!

פורסם

יוזמה מבורכת של ההנהלה החדשה !

מפגשים מן הסוג הזה חשובים לידע ולהעשרה, כמו כן גם מאפשר הכרות וגיבוש בין החברים שלנו !!

מאחל להנהלה החדשה הצלחה רבה בעבודתה !!

פורסם

אכן,יוזמה מבורכת, והזדמנות לפגוש את האיש והאגדה תומר חיים.

במיוחד לאחר כל הסינרים שהוא מפיץ לאחרונה אולי כדאי להעניק פרס מפעל חיים על תרומתו לענף התעופה הוירטואלית (ולקידום המכירות של גינדי בע"מ-חה ).

מתכוון להגיע !!!

פורסם

שלום חברים.

יום העיון נדחה לאחרי החגים,בחול המועד סוכות לא ניתן לקיים את המפגש.

עלתה הצעה לקיים את יום העיון ביום שישי אך הצעה זו נפלה.

אני מתנצל ומקווה כי החברים שנרשמו יגיעו במועד החדש שיקבע .

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...