עבור לתוכן
E.Z

פיילוט משגרת ואטאיל ראשון-מחר בארוע השבועי !!!

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

כמו שהבנתם ואטאיל מתחילה ניסוי של משגרה, הניסויים יתחרחשו בפרקי זמן מוגדרים מראש, כאשר הראשון בינהם מוגדר על הארוע השבועי מחר.

הארוע השבוע יתחיל ב 19:00 אפשר לשלוח בקשות לתוכניות ש ה STD שלהם הוא שעה 18:00 את התוכניות יש להגיש לא ייאוחר מ- 6 שעות לפני שעת היציאה זאת אומרת שטיסות שמעוניינות לצאת ב 18:00 יש להגיש עד 12:00 ולדוגמא טיסות שמעוניינות לצאת בשעה 20:00 לא ייאוחר משעה 14:00.

בנוסף טווח הטיסות כרגע הוא אירופה בלבד והמזרח התיכון לא יישגורו טיסות למזרח הרחוק וארה"ב.

קראו בקפידה את נהלי הגשת הבקשה, וספקו לנו את הפרטים המדוייקים אחרת לא נוכל לטפל בכם

הנהלים נמצאים בקישור הבא:

viewtopic.php?f=1&t=38157

בנוסף אנחנו מבקשים את עזרתכם כחלק מהניסוי לאחר הנחיתה לספק לנו סיכום נתונים של צריכת דלק (TRIP בלבד ) , זמן TRIP אפשר לעשות REPLY למייל שמימנו קיבלתם את התוכניות טיסה, אפשרות אחרת למי שטס תחת אלעל וירטואל או כל תוכנת ACARES אחרת לצרף את הדוחות האוטומאטים- זה יעזור לנו מאוד.

עקבו כאן אחרי הודעות נוספות

כתובת המייל לשליחת בקשות :

ezman1@gmail.com

פורסם

שימו לב טייסי NGX, עדיין אין פרופילים מתאימים למטוס לכן השיגור מבוצע על בסיס הפרופילים של 2004, הנקודה הבעייתית היא ה CG TRIM, ב 2004 המודל לא יודע להתייחס לשינויים בקבינה ובמחסנים לכן יש לבדוק היטב מול הממשק של NGX את הנושא.

הדבר יוכנס גם כהערה ב L/S.

וחוץ מיזה מה קורה איתכם מציעים לכם כאן שירות שחברות תעופה לוקחות עליו הרבה כסף במציאות אף אחד לא הולך לטוס מחר? :?

פורסם
שימו לב טייסי NGX, עדיין אין פרופילים מתאימים למטוס לכן השיגור מבוצע על בסיס הפרופילים של 2004, הנקודה הבעייתית היא ה CG TRIM, ב 2004 המודל לא יודע להתייחס לשינויים בקבינה ובמחסנים לכן יש לבדוק היטב מול הממשק של NGX את הנושא.

הדבר יוכנס גם כהערה ב L/S.

וחוץ מיזה מה קורה איתכם מציעים לכם כאן שירות שחברות תעופה לוקחות עליו הרבה כסף במציאות אף אחד לא הולך לטוס מחר? :?

תאמין לי אם הסימולטור לא היה נתקע כל פעם שאני ממריא מישראל, בשמחה הייתי מגיע

פורסם
שימו לב טייסי NGX, עדיין אין פרופילים מתאימים למטוס לכן השיגור מבוצע על בסיס הפרופילים של 2004, הנקודה הבעייתית היא ה CG TRIM, ב 2004 המודל לא יודע להתייחס לשינויים בקבינה ובמחסנים לכן יש לבדוק היטב מול הממשק של NGX את הנושא.

הדבר יוכנס גם כהערה ב L/S.

וחוץ מיזה מה קורה איתכם מציעים לכם כאן שירות שחברות תעופה לוקחות עליו הרבה כסף במציאות אף אחד לא הולך לטוס מחר? :?

תאמין לי אם הסימולטור לא היה נתקע כל פעם שאני ממריא מישראל, בשמחה הייתי מגיע

תפרמט. תתקין סימולטור. סינרי ב"ג LEVEL-D וסינרי לרודוס. וזהו!

לא יתקע בחיים :lol:

פורסם

עכשיו אנחנו רק צריכים לפתוח ערוץ פרטי של אל על בSB ובFSINN לקחת עוד כמה משגרים ויש לנו חברת תעופה ישראלית AS REAL AS IT GEST.

אה וכמובן לא לשכוח הדייל קרקע הצעיר ששוכח להגיד לך שהמטוס מוכן לעזיבה :P

פורסם
שימו לב טייסי NGX, עדיין אין פרופילים מתאימים למטוס לכן השיגור מבוצע על בסיס הפרופילים של 2004, הנקודה הבעייתית היא ה CG TRIM, ב 2004 המודל לא יודע להתייחס לשינויים בקבינה ובמחסנים לכן יש לבדוק היטב מול הממשק של NGX את הנושא.

הדבר יוכנס גם כהערה ב L/S.

וחוץ מיזה מה קורה איתכם מציעים לכם כאן שירות שחברות תעופה לוקחות עליו הרבה כסף במציאות אף אחד לא הולך לטוס מחר? :?

תאמין לי אם הסימולטור לא היה נתקע כל פעם שאני ממריא מישראל, בשמחה הייתי מגיע

תפרמט. תתקין סימולטור. סינרי ב"ג LEVEL-D וסינרי לרודוס. וזהו!

לא יתקע בחיים :lol:

חבל לפרמט מחשב וסימולטור שלם בגלל שרק ההמראה מישראל היא הבעיה :)

משהו עם הקו חוף פשוט תוקע אותו

פורסם
מתי אנחנו אמורים לקבל L/S?

אני אמור לצאת כELY357 ב19:30 מקומי וכבר שלחתי אתמול בקשה

קרא את הנוהל עד הסוף בבקשה

פורסם
שלום,

אני עולה ב19:00 לטיסה ועדיין לא קיבלתי את המייל עם התוכנית והמשקלים.

בתודה,

גיא

לא קיבלתי ממך מייל

פורסם

הרגע נחתתי באתונה כ541 היה מעולה!

שאפו גדול לזיירמן שעשה עבודה גדולה וסיפק מידע מדוייק ורלוונטי. פשוט תענוג לטוס עם מסמכי משגרה מודפסים מול העיניים.

כל הכבוד!! :D

פורסם

מתנצל על הבורות אבל איך אומרת החתימה של נצר-מי ששואל טיפש ל5 דקות, ומי שלא-טיפש לכל החיים!

אז ככה -אפשר קצת פרטים נרחבים יותר על עצם המושג "משגרה"?

פעם ראשונה שנחשפתי לזה...

פורסם
מתנצל על הבורות אבל איך אומרת החתימה של נצר-מי ששואל טיפש ל5 דקות, ומי שלא-טיפש לכל החיים!

אז ככה -אפשר קצת פרטים נרחבים יותר על עצם המושג "משגרה"?

פעם ראשונה שנחשפתי לזה...

viewtopic.php?f=1&t=38157

בהזדמנות זו תודה לכל מי שלקח חלק, יש עוד טייסים בעיקר של ה737 שלא שלחו לי נתוני שריפת דלק לצורך בדיקה.

הניסוי הבא יערך ככל הנראה בארוע השבועי הבא - הודעה תבוא

שבוע טוב לכולם.

פורסם

אלעד אני לא עד כדי כך מפגר!

נראה לך שלא קראשתי שם?

אולי לך זה מסביר על מה שתעשה החטיבה- לי זה לא אומר כלום כי אין לי מושג מה זה אפילו לא בעולם האמיתי...

פורסם
אלעד אני לא עד כדי כך מפגר!

נראה לך שלא קראשתי שם?

אולי לך זה מסביר על מה שתעשה החטיבה- לי זה לא אומר כלום כי אין לי מושג מה זה אפילו לא בעולם האמיתי...

חלילה..

אבל בקישור ששלחתי לך מפורטים הדברים ואם המושגים הבסיסיים FLIGHT PLANE ו L\S לא מתקשרים למשהו מסודר בעקבות מה שכתוב שם לי האמת אין מושג מאיפה להתחיל.

פורסם
אלעד אני לא עד כדי כך מפגר!

נראה לך שלא קראשתי שם?

אולי לך זה מסביר על מה שתעשה החטיבה- לי זה לא אומר כלום כי אין לי מושג מה זה אפילו לא בעולם האמיתי...

לא צריך להתעצבן, ובטח לא לגעור בגסות במי שתורם כך לחטיבה ועוד עונה לך על שאלה פרטית פשוטה. גם אם לא קיבלת את התשובה שחיפשת.

אענה לך, מקווה שלא אזכה ליחס דומה.

FLIGHT PLAN - תכנית הטיסה. מידע מפורט על מסלול הטיסה, ומידע כללי שהקברניט צריך עבורה: משקלים חשובים, חישובי דלקים, איזה מטוס, באיזה גייט אני מוצא אותו, מהירויות, וכמובן הנתיב עצמו כולל חישובי נתונים בכל נקודה ונקודה.

LOAD SHEET (LS) - דף העמסה - מה יש לי על המטוס בדיוק. אני יודע עוד מהמשגרה מה היה צריך להיות, ב-LS אני מוודא את זה מול אנשי הקרקע שבפועל העמיסו ותדלקו את המטוס. מקבל שני עותקים למטוס, על אחד חותמים עבור אנשי הקרקע, על אחד אני חותם ושומר אצלי.

בנוסף פרוייקט המשגרה מספק:

ביצועי המראה - עבור כל מסלול בשדה המוצא. מדמה את תכנת EFRAS שמספקת לי את זה במציאות.

מזג אוויר ותחזיות - בשדה מוצא, יעד, אלטרנייטים ובגובה.

פורסם

איתי,

הבעיה כיום בעידן ההתכתבויות היא שלא רואים הבעות פנים ולפעמים נוצרים מצבים כמו זה...

בכלל [!!!!!] לא התעצבנתי פשוט גם ככה אחרי שאני מעלה כזו שאלה אפשר לחשוב שאני אידיוט מושלם אז רק רציתי למזער נזקים ;)

ולנסות להבהיר מה אני כן יודע!

***

לגבי התגובה שלך-

גם את הLS אני מכיר העניין הוא בכללי מהי משגרה [מה המטרה בזה? מי מפעיל את זה? באיזו צורה?]

מושגים טכניים מעולם התעופה אני יודע כמו רוב חברי החטיבה -ונראה לי שקבלתם את הרושם המוטעה [מה שחששתי שיקרה כשאכתוב שאלה כמו שנ"ל]

פורסם
איתי,

הבעיה כיום בעידן ההתכתבויות היא שלא רואים הבעות פנים ולפעמים נוצרים מצבים כמו זה...

בכלל [!!!!!] לא התעצבנתי פשוט גם ככה אחרי שאני מעלה כזו שאלה אפשר לחשוב שאני אידיוט מושלם אז רק רציתי למזער נזקים ;)

ולנסות להבהיר מה אני כן יודע!

***

לגבי התגובה שלך-

גם את הLS אני מכיר העניין הוא בכללי מהי משגרה [מה המטרה בזה? מי מפעיל את זה? באיזו צורה?]

מושגים טכניים מעולם התעופה אני יודע כמו רוב חברי החטיבה -ונראה לי שקבלתם את הרושם המוטעה [מה שחששתי שיקרה כשאכתוב שאלה כמו שנ"ל]

עצה שעוזרת לי - אגו בצד. אז תצא אידיוט, אז מה? לפחות "פיך ולבך שווים". זו דעתי. ועוד משהו - אם יש ספק - אין ספק. יעני, אם חששת שנקבל את ההודעה לא נכון, פשוט תנסח מחדש שלא ישתמעו ממנה עצבים גם אם תתאמץ. קרה לי פעמים רבות.

משגרה זה מושג בלעז, דיספאץ' בעברית תקנית, הכוונה למרכז המבצעים של החברה. לפני היציאה הצוותים ובדגש הקברניט עוברים בדיספאץ', לוקחים את הדפים, עוברים עליהם, מה מיוחד בטיסה, מה צפוי, מטען חריג, מזג אוויר שצריך לשים לב, האם חישובי הדלק נכונים... הכל קורה במשגרה. בנוסף, יושב שם תדר 'שליטה' שהוא ערוץ תקשורת פנימי של החברה. מדברים בו על המון דברים: החל מדיווחים סטנדרטיים של זמני עזיבה, וכלה בהתייעצויות כמו באיזה אלטרנייט לנחות כתלות בכלכליות החברה (אם יש מקום בכלל להכניס את השיקול הזה).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...