עבור לתוכן
Raz Gueta

הסימולטור הזה!!!! כמה כיף ככה מעצבן!

Recommended Posts

פורסם

פשוט חייב לשתף אתכם, נראה לי שהרבה פה יזדהו איתי בנושא שכבר שנים רבות מלווה אותנו.....

לילה מדהים של סימולטור, מתחיל את הפיינל ל-03R באתונה, הכל חלק עד עכשיו- טיסה ראשונה ב-VATSIM מזה כמה שנים טובות, טיפוס, שיוט, הנמכה, רעש של הספוילרים, תחושת הבלימה הוירטואלית של הורדת מדפים, רעש פתיחת הגלגלים, הגמישות של הכנף (PMGG NGX)........ופתאום, הדרעק הזה (סליחה על המילה), פשוט קורס-יוצא-נופל, איך שלא תקראו לזה!

עולה המסך של הווינדוס והסימולטור כאילו לא היה!!!!!

כמה מבאס הדבר הזה עוד יכול להיות!??

הייתי פשוט חייב לשתף אתכם.

פורסם

ברוך השב איש!! הרבה זמן לא שמענו ממך 8)

יש פתרון אחד לבעיה שאתה מציג ואני כבר מיישם את זה שנים, מחשב יעודי לסימולטור.

יש לי מחשב נפרד, עירום, אפילו המסנג׳ר הדיפולטיבי מוסר ממנו. רק סימולטור, אפילו רקע לשלוחן העבודה לא קיים. המחשב נראה כאילו עכשיו windows עלה בפעם הראשונה.

אם אני טס היום ליוון, אני מתקין את הסינרי של יוון. סיימתי - מסיר את הסינרי.

בלפטופ נפרד יש לי תיקייה שבה אני מאחסן את כל הסינרים.

המחשב עובר ביקורת 72 שעות כל חצי שנה. אני מבטל התרסקות, מבטל כיבוי מנועים כשנגמר הדלק, מתקין 4-5 סינרים כבדים, ומתכנת את ה fmc לטוס אליהם. ככה המחשב טס רצוף 72 שעות.

לא קורס בחיים יותר.

אני מקפיד לחלק דיסקים קשיחים בנפרד. יש לי 3 דיסקים נפרדים (לא מחיצות, נפרדים פיזית)

על c. יש רק windows וכמו שכתבתי הוא ריק ומוגדר בצורה הטובה ביותר (עד רמה שאני עובר על כל חלון וחלון בלוח הבקרה, ולא משנה מה זה, ומגדיר את הדבר להיות לא פעיל אם אני לא צריך אותו- דוגמא; שיחזור קבצים של windows כבוי. עוד כמה דוגמאות: אני מבטל עידכון זמן אוטומטי של WINDOWS, אני מגדיר את WINDOWS שלא לעבד גרפיקה בתפריטים (ADJUST FOR BEST PREFORMANCE) , מוחק אפליקציות שבאות עם WINDOWS (משחקים,ועוד על מיני קשקושים שאני לא צריך) תפריט ה START שלי למעשה נראה כמו המחשבים של הצבא שמשמים למשהו יעודי. יש התחל - לינק לסימולטור, לינק ל SQBOX. ולינקים מרוכזים ל LOAD של המטוסים השונים - זהו!

כשאני מתקין דרייברים אחרי פירמוט - אפס תוכנות שמגיעות איתם (כל מיני תוכנות ל MONITOR לכרטיס מסך או תוכנות ערכיה ושטויות לכרטיס קול) - לא נוגע!!

אין TS, אין מייל, אין מסנג'ר.. אין אפילו לגלוש ב EXPLORER - כלום. רק סימולטור!!!!

על d יש רק סימולטור.

על e. קובץ זכרון ווירטואלי

אין דבר כזה לקרוס- לא קיים.

נכון שזה אולי נשמע פסיכי, אבל חטפתי את העצבים לפני 4-5 שנים.. ומאז אני עובד ככה. נהנה מהטיסה, מכבה את המחשב - וחוזר ללפטופ אם אני צריך לבדוק מייל או אפילו להכנס ל YNET לשניה - הכל בלפטופ.

עוד משהו:

הקירור של המחשב מחובר לספק נפרד (כל המאווררים 9 במספר) מחוברים לספק כוח נפרד שמניע אותם. מנועים חשמליים גורמים בד"כ לאי יציבות במעגל (המהירות שלהם לא תמיד נשמרת וההספק משתנה לעיתים קרובות, מה שמשנה את הזרם במעגל). כך למעשה אני יוצר מצב שבו הספק של המחשב מתרכז רק בלספק מתח איכותי לבורד ולדיסקים הקשיחים (שגם הם SOLID STATE של אינטל ולא דיסק עם מחט), והספק "הטיפש" מניע את המאווררים. אגב - הספק הטיפש זה שנאי 3 אמפר של מדפסת HP ישנה.

זה גם נותן לי את האפשרות לקרר את המחשב לפני הטיסה - לפני שאני בכלל מדליק אותו, אני משתמש בספק הנפרד להתחיל תהליך קירור, בד"כ 20 דקות ככה לפני התנעת מחשב.

כל העסק מתקרר ואז אני מדליק את המחשב עצמו.

פורסם

ברוכים הבאים רז ,טוב לראותך חוזר :lol: ,עזוב כבדים ,כמה כבד ככה מעצבן,המלצה שלי, עגלה עם מדחף פותר לך את כל האינסטלציה מסביב. :mrgreen:

פורסם

עד לביצוע ההמלצות מרחיקות הלכת של אמיר

יש לי מספר המלצות

1. סבלנות של ברזל לדוגמא אני מפעיל את המטוס וכו' וכו' מתכנת את הFMC ומעשה שטן טועה בתכנות. לנשום עמוק להרגע לצאת מהטיסה ולחזור מהתחלה.

2. קיימת אופציה בFSUIPC של שמירה אוטומטית כל כמה דקות ואז כשהסימולטור קורס מעלים את הטיסה השמורה וממשיכים. מציל אותי הרבה בטיסות TFC , למשל בטיסה האחרונה פתאום העצים החלו להתעופף באויר ואמרתי לעצמי או לא הנה זה בא ואכןלאחר כמה שניות הסימולטור קרס, הבנתי את הרמז הורדתי את הסליידים העלתי את הטיסה האחרונה השמורה וקדימה,

3 . בתוספים הכבדים IFLY PMDG וכו' הטיסה השמורה עולה בלי FMC ובלי מסכים. צריך לחזור להמלצה 1 ולקרוא במנואל איך להעלות משמירה ולעשות לפי ההנחיות.

פורסם

רז...

ברוך השב איש יקר.

לא רק שנעלמת מהשמיים הוירטואלים, לא שמעתי אותך גם הרבה מאד זמן על ה133.00.

להבא, גם אתה תתוייג לרשימת "אני מגיע למיל'", הערכותך בהתאם.

להישמע צדיק

:mrgreen:

פורסם

טוב אני שמח שאני לא לבד בעניין הקריסות המעצצבנות האלו אני הולך לעשות בדיוק מה שאמיר עשה [כמעט בהגבלת תקציב ]לאט לאט היום כבר מחקתי הרבה דברים ומחר נמשיך נמאס כבר מהקריסות האלו וגם לגבי הfsuipc

נקרא את ההוראות ונשמור הגעתי לסף יאוש כבר

קנתי מחשב חדש וכרטיס מסך חדש והכול קורס לדעתי fsx כמה שאני אוהב אותו יש לו בעיה הוא ישן כבר הגיע הזמן שמייקרוסופט יוציאו משהו חדש

אמיר אשמח אם תיתן איזה מאמר קצת יותר מפורט בדיוק מה עשיתה כדי לעזור לנו בצורה מדויקת ומפורטת אני בכול אופן מקבל את דבריך

שמעון

פורסם
טוב אני שמח שאני לא לבד בעניין הקריסות המעצצבנות האלו אני הולך לעשות בדיוק מה שאמיר עשה [כמעט בהגבלת תקציב ]לאט לאט היום כבר מחקתי הרבה דברים ומחר נמשיך נמאס כבר מהקריסות האלו וגם לגבי הfsuipc

נקרא את ההוראות ונשמור הגעתי לסף יאוש כבר

קנתי מחשב חדש וכרטיס מסך חדש והכול קורס לדעתי fsx כמה שאני אוהב אותו יש לו בעיה הוא ישן כבר הגיע הזמן שמייקרוסופט יוציאו משהו חדש

אמיר אשמח אם תיתן איזה מאמר קצת יותר מפורט בדיוק מה עשיתה כדי לעזור לנו בצורה מדויקת ומפורטת אני בכול אופן מקבל את דבריך

שמעון

שמעון.

הידע שיש לי רלוונטי ל FS2004 ו WINDOWS XP. השקעתי המון מחקר בזמנו, למדתי גם המון מהאתר http://www.tomshardware.com/

למרות זאת, הגישה שאני מאמץ, לדעתי, טובה לכל מערכת הפעלה/סימולטור.

אין טעם למחוק תוכנות, ה REGISTRY שלך נשאר מבורדק וכל תוכנה שניה היום משאירה עקבות מאחור. חד משמעית לפרמט - זו דעתי.

אני אכתוב בפירוט ברגע שיהיה לי זמן, צריך לסגור כמה דברים חשובים כרגע לטובת החטיבה :wink:

פורסם

נוראיל שם-טוב גם כתב הרבה בעניין (על יציבות) ל WINDOWS XP בפורום תמיכה.

אם כי לא הכל שם יתאים ל WINDOWS 7

בכל אופן, אפרט בהזדמנות מה השינויים שעשיתי אצלי.

פורסם

אמיר לדעתי הפתרון שאתה מציע קיצוני מדי

אולי זה היה מתאים למחשבי פנטיום 4 החלשים יחסית

המחשבים של היום עם ריבוי הליבות הם מחשבי על ולוקחים את הסימולטורים

בהליכה ואין צורך במחשב יעודי או בכוננים פיזיים נפרדים

אני מדבר על FSX שלא לומר FS9

לדעתי הקריסות הם עקב התנגשות דרייברים, הגדרות לא נכונות של הסימולטורים,

באגים בתוספות.

לדעתי יש חסרון גדול בהתקנת הסימולטור שלא על כונן C

רוב התוספות מותקנות אוטומטית לכונן C ואם הסימולטור בכונן אחר צריך לשנות את הנתיב, כמו כן יש תוכנות שמתקשות לתפקד מכונן לכונן או התקנות בשפות אחרות.

פורסם
יש פתרון אחד לבעיה שאתה מציג ואני כבר מיישם את זה שנים, מחשב יעודי לסימולטור

אני מקווה שיש לך גיבוי IMAGE ל- C ו-D, על כל מקרה שלא תצטרך... תודה על השיתוף, אכן עבודה מדהימה. אני רציתי מזמן לכתוב מדריך על התקנת מחשב ייעודי ל- FSX, לא מוצא לזה אנרגיות וזמן עדיין :(

פורסם

היום לקראת נחיתה ils 12 llbg בדקתי את השמירה של fsuipc ואכן זה שומר למעט העובדה שהייתי נעול על הils וזה לא חזר להיות כך הכול היה בסדר אז כפרה הנחיתה היתה ידנית עוד יותר כיף בכול אופן עדיף על קריסה ללא מצב חזרה

אז תודה יעקוב על הרעיון לפחות פיתרון חלקי

ובנוסף אני מפעיל את sb4 ולא את fsinn לראות אם שם הבעיה

-יותקן מחר לניסוי fsacars -

ומחר נמשיך במלאכת הניסוי והלמידה עדכונים בהמשך

שמעון

פורסם

אמיר, צבי ושאר החבר'ה- שמח מאוד להיות שותף לתכתובות מעניינת שכזו. כבר זמן רב מאוד שאני קורא את הפורום דרך קבע, רק ממעט להגיב ולכתוב.

משנת 95 אני עם החיידק המשוגע הזה, שרק הולך ומתחזק עם הזמן, וכ"כ כיף לראות איך הקהילה פה גדלה וגדלה כל הזמן.

בכל מקרה, סחטיין על ההשקעה והמחשבה על מחשב ייעודי לסימולטור. בפועל, המחשב שלי לא רחוק מזה, אבל משמש אותי גם לדברים נוספים אחרים (בעיקר תכני אינטרנט).

המדריך שרשמת פה מפורט מאוד, ואין לי ספק שיועיל להרבה מאוד אנשים בפורום.

מנהלים- ממליץ לקבע אותו איפשהו באתר.

וחבר'ה- שיהיה חג שמח ושנה טובה!

פורסם

שלום לכולם

אני קורא את מה שנכתב כאן לגבי צורת שיפור המחשב וצורת ההמנעות מקריסות ואני חושב שהשיטה של אמיר מעבר לזה שהיא מציגה סוג של הסטריה ולא נכונה, גם פוגמת בהנאה מהשימוש בסימולטור בעיקר הבסעיף שאמיר מספר שהוא מטעין סינרי ספציפי כל פעם ליעד שהוא טס אליו, תחילה אסביר איך אני עובד ומה יש לי.

קריסות סימולטור מתרחשות ברוב המקרים מבעיות של תוכנות צד שלישי שלא התוקנו טוב בסימולטור , בעיקר סינרים, עיקר השימוש שלכם בסימולטור הוא על בסיס הצד שלישי בלי זה הסימולטור לא שווה הרבה.

בבית אני עובד עם מחשב שולחני בן כמעט 5, על FS9 בנוסף המחשב משמש את אשתי לשימושים שלה, ואותי לשימושי האינטרנט כי זה נוח מלפטופ ועירכות וידאו מידי פעם.

לא מחקתי שום דבר שבא עם מערכת ההפעלה לא סרסתי שום שימוש שלה, הדבר היחיד שמסורס וגם זה לא מוכח שעושה משהו מועיל זה ממשק האירו בעליית הסימולטור שמנוטרל אוטומאטית.

הקירור סטנדרטי - מאוורר דיפולטיבי של מעבד ועד מאורר מארז ומאורר ספק.

דיסק קשיח- 1 בלבד - פה אני מודה שאם הייתי משקיע את הכמה גרושים בדיסק שני ואפילו שלישי אולי הייתי מקבל יותר מהמחשב שלי אבל האמת אין לי כוח להתעסק עם התקנות מחדש שלא לצורך ומה שאני מקבל בהחלט מספיק לי.

כל הותכנות התומכות - ASE, ACARES וכו עובדות מהלפטופ.

התוצאה: סים שבוצעו בו במהלך ה 4+ שנים אחרונות מאות אם לא אלפי שעות טיסה עם כל שילובי התוספים האפשריים, פריימים 20-35 (35 זאת ההגבלה והממוצע בטיסה עומד על 30) נספרו כ- 3 קריסות בלבד: 2 מהן בגלל התקנה לא טובה של סינריים 1 מהם חינמי השלישי- סיבתו לא ידועה, מספר הפורמאטים שבוצעו במהלך ה 5 שנים חוץ מפירמוט ההתקנה של מחשב חדש הוא 2 בלבד: 1 בגלל ווירוס השני כדי לעבור ממערכת XP ל גרסה 7 32 BIT, הותקנו תוכנות אחרות, הוסרו תוכנות אחרות אפילו טיפלתי פה ושם ברג'יסטרי. יש מסנג'ר, דסקטופ עם הרבה זבל עליו-יש לי סטייה לזרוק עלו הרבה קבצי התקנות ולהיזכר אחרי חודש להעיף אותם משם, PDF, ומסמכים בקיצור הכל.

מעולם לא בצעתי שום טוויק, לא פתחתי CFG של סימולטור, לא הסתכלתי בטיפים בנושא, הרצתי את התוכנה כמו שהיא מלבד נושא הגדרות ה NVIDIAהוא דיי מעצבן אבל הכרחי, כי אין דרך אחרת.

השיטה שאני עובד איתה פשוטה מאוד,ב FSX היא לא שונה - הסימולטור לא פחות יציב מאחיו הגדול מספר 9 :

1. התקנה מבוקרת ומדורגת של כל תוסף בניפרד ובדיקה שלו, בזמן הפנוי שהיה לי בדיקת פורומים על מה שנקרא בשפת המקצועית KNOWN ISSUES בנוגע לאותו תוסף בעיקר בעיקר כאלה חינמים, בגלל זה התקנת סימולטור עם כשירות גבוהה יכול להמשך בין יומיים לשבוע עד שמבוצעת טיסה מבצעית ראשונה בווטסים.

סדר ההתקנה שלי: תוספית לוגיסטים כמו FSINN , מטוסים , ובסוף בסוף סינרים כאשר מומלץ (לא תמיד אני עושה ככה ) אחרי כל התקנה של סינרי בודד להיכנס לסים ולבדוק אותו.

2. כל התוספים שלא הכרחיים על מחשב הסימולטור נמצאים על הנייד ועובדים משם כדי לשחרר לחץ מהמערכת הראשית- זה מבחינתי העניין העיקרי- הורדת מסנג'ר דיפולטי מהמערכת הפעלה לא משנה לסימולטור אם הוא לא עובד וגם שהוא שהוא עובד הוא לא מעמיס כמו הממשק של אקטיב סקיי שרץ ברקע או FSINN ו SB4 ומתקשרות ומשפיעות בצורה ישירה על הסים, מצד שני תחושת הבטן שלי אומרת שגם אם הייתי מריץ אותם מהמחשב הראשי לא הייתי סובל מעבר לירידה בפריימים בטח לא מקריסות.

זאת דעתי בנושא, יש כאן מספר חברי חטיבה וויתקים שטסו איתי וראו את המערכת מתפקדת ויסכימו איתי בלי להשתחצן יותר מידי שהעסק רץ מצורה סבירה.

עד כאן

שנה טובה לכולם

פורסם

שמעו, אני חווה המון קריסות.. אבל אני בקטע הזה חושב שזיירמן צודק. תארו לעצמכם קורה לכם שלפעמים אתם טסים כמה שעות, פתאום בלי אזהרה אתם לצורך העניין מעל אתונה פתאום מסך שחור וקריסה. בקטע הזה מדובר בהוכחה ברורה שמדובר בתוכנות צד ג' של הסימולטור. במקרה זה מדובר היה בHSP אתונה ויוון כנראה בעיה בMESH.

בכל מקרה, אצלי- לעומת זיירמן אצלי יש בעית חום מאוד רצינית לכן שום מאוורר סטנדרטי לא עוזר ולכן בקטעים האלה בזבזתי עוד כמה גורשים על מאוורר איכותי של זלמן.

אבל מה שאמיר צודק זה שהעמסה יתרה על המחשב בהחלט עלולה לפגום בביצועים. לדעתי זה לא יכול לגרום לקריסה אלא פשוט להאטה ולתקיעה זמנית לפעמים במעבר בין תוכנות..לכן טיסה עם מסנג'ר או סקייפ לא תשפיע כלום על הטיסה

פורסם

אלעד קשה לי להאמין. אני משוכנע שהיו לך יותר מ3 קריסות בסימולטור ב 5 שנים האחרונות.

הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה. המון המון המון חברי חטיבה חוטפים קריסת סימולטור כמעט על בסיס קבוע.

אתם מפספסים את הנקודה שלי לגמריי:

מסנג'ר לא תוקע את הסימולטור, גם לא בדיקת מייל וגם לא תוכנה לעריכת וידאו. מה שכן -קשה לנו לאתר מה גרם לקריסה!

היום תוכנה, מחר עוד תוכנה, קבלת קובץ, שליחת קובץ, עוד DLL עוד כתיבה ל REG, ופתאום נתקע.

עכשיו לך תשבור תראש מה גרם לזה...

אז בואו נגיד שמצאתם מה גרם לבעייה, כמה זמן שרפתם על זה? שעה? שעתיים? כמה הודעות בפורום? כמה שליחת הודעות לחברים? כמה עצבים?

בדיוק בגלל זה יש לי מחשב ייעודי לסימולטור.

אני אנסה להסביר משהו:

כשאני קונה מחשב חדש, אני בד"כ מתקין את הדרייברים הכי חדשים לאותה תקופה. למשל, המחשב שלי נקנה ב 2006, ומותקנים עליו דרייברים של 2007. פתאום ASUS מוציאים אחרי שנה וחצי דרייבר חדש. נחשו מה - אני לא מעדכן. אין צורך, המחשב עובד מצויין.

ולמעשה היום, 2011, אם אני מחליט לפרמט (בד"כ אם קניתי חלק חדש) אני לא נכנס מההתחלה לאתר ASUS ומתחיל לחפש דרייברים. יש לי את סל הדרייברים שאני יודע שהם הכי טובים עבורי צרובים על דיסק.

אני מתקין אותם, ותוך שעתיים וחצי יש לי מחשב שמיש, תהליך קליל שהכל קיים ולא צריך להתאמץ בכלל.

וכך אני מתייחס למחשב הסימולטור - כמו מוצר שנקנה ב 2007 וכל הברגים שבאו איתו - הם הברגים המקוריים (דרייברים) ואין לי למה לשנות.

כשאני אקנה מחשב חדש - אותו הדבר, אני אבדוק מה הכי טוב, מה הכי יציב (לוקח קצת זמן לעשות את זה), וזהו - יש לי מוצר ל 5 שנים הבאות.

זמן טעינה ואמינות:

לי אישית אין סבלנות לחכות. אני רוצה ש WINDOWS יעלה. יש לי ICON של הסימולטור, אני לוחץ עליו, תוך 6 שניות אני ב MENU. לוחץ FLY NOW, ותוך 4-5 שניות אני על המסלול.

כמובן שהדיסק SOLID STATE תורם לכך. אבל בנוסף זו העובדה שה BUS בין המעבד לדיסקים יכול לקרוא במקביל. הוא יכול דבר ל WINDOWS, ובאותו זמן לדיסק הסימולטור, ובאותו זמן לכתוב אם צריך לקובץ הזכרון הווירטואלי בכונן E. ומרגישים את זה.

בעניין האמינות:

אני יכול לקחת PSS777 שנחשב למטוס "לא הכי יציב", לטוס איתו ללוס אנג'לס, לנחות, להשאר בחניה (בלי ריסט) לחכות יומיים, ואז להמריא חזרה לארץ (עדיין בלי ריסט).

בפיינל בב"ג על 30 אני אקבל בדיוק את אותן הפריימים שקיבלתי ביציאה. ולי אישית זה חשוב - מחשב שמתנהג כמו מטוס אמיתי 8)

משה כתבת משהו על גיבוי: אז לא צריך גיבוי. הכל צרוב על דיסקים. ואם חלילה המחשב עכשיו נדפק - אני קונה דיסק קשיח חדש (אם צריך) ומפרמט תוך שעתיים וחצי לכל היותר.

אחרי ההתקנה של 2004 אני מוחק 60 אחוז מהמטוסים הדיפולטיבים - כאלו שאני אף פעם לא טס איתם.

אני מתקין את כל הסינרי של ישראל, ועוד איזה 2 שדות טובים באירופה.

אם אני טס לטורנטו - מתקין טורונטו.. ואולי גם משאיר.. תלוי. אם אני רואה שמצטברים הרבה סינרים - אני שולט על זה.

אני שונא שהסינרי זורק מלא JUNK לתיקייה של הסימולטור, מלא PDF וכאלו - מוחק מה שלא צריך.

אם אני טס ב"ג - מינכן, אני לא ממש צריך את ה PHOTO REAL של הרצליה והסינרי של שדה דב... אני לא מוחק אותם, אני פשוט נכנס לתפריט של ה SCENERY ומוריד ה V מהם רק למשך הטיסה הזו.

ואני לא מחרטט אתכם, לא נתקע העסק בכלל. ואם כן - זה בגלל רכיב דפוק שאני מייד קונה חדש. (מעדיף חור בכיס מאשר חור בראש ועצבים)

ותאמין לי רז, היו תקופות שכמעט זרקתי את המחשב מהחלון... זו בדיוק הסיבה שיש לי מחשב יעודי .

פורסם

אמיר אני מוכן ללכת על זה לפוליגרף אם היו עוד קריסות או לא

המכונה עובדת ועובדת טוב

אגב טיסה של 72 שעות זה לא חוכמה גדולה, מטוס בגובה לא מאמץ את המחשב

נסה אם כבר 12 שעות של טיסות סבב עם רוטציה,   המראה נחיתה המראה נייתה וכו למספר יעדים בלי לכבות סימולטור ותוכנות תומכות זה אם כבר מבחן אמיתי המחשב מתאמץ טוען סינרים וזורק אותם מהזיכרון בתדירות גבוהה אצלי זה עובד מניסיון

העניין הוא לא תוכנת המסנג׳ר לדעתי לקחת את זה לקיצון מסוים שחלק מהדברים לא רלוונטים המערכת הפעלה קצת יותר מתוחכמת ויודעת להתמודד עם כמה pdf בספרייה של הסים ועוד כמה רג׳יסטרי של סינרים

פורסם

ואגב מי שמכיר את הסימולטור וטס הרבה עליו יש את הטאץ׳ עליו יודע לאתר את מקור. קריסה ואת הסיבות גם שהמחשב עמוס בכל טוב.

פורסם

אלעד גם את זה אני מבצע (טיסות קצרות בתוך ארצות הברית עם סינרים כבדים).

הכל עובד מצויין

הקטע הוא שיש מלא חברי חטיבה שסובלים מזה. וזה נובע מהעובדה שהם לא יודעים לנהל נכון את המחשב. קל מאוד לטעות ולהתקין משהו לא נכון או להתקין איזה תוכנה שתקרקע את המחשב.

לכן הרבה יותר פשוט להשיג לפטופ פשוט, להריץ עליו את כל מה שאתה צריך ולייעד מחשב לסימולטור בלבד.

אותם PDF שיושבים אצלך בכונן הם בסדר כל עוד אתה עושה איחוי כמו שצריך לדיסק. אחרת אתה רק מגדיל את זמן המחט על הסקטור, ומחכה יותר זמן. ואולי בעתיד גם איזה BAD SECTOR וקריסה. עדיף שפשוט לא יהיו שם קבצים שלא צריכים להיות.

אני עד לא מזמן עבדתי עם

https://www.diskeeper.com/

תוכנה מצויינת.

אני כבר לא עובד איתה כי SOLID STATE לא עוברים איחוי - זה רק הורס אותם.

נ.ב - אני עדיין לא קונה את זה שקרס לך רק 3 פעמים 8)

אגב אני עובד עם:

פנטיום 4, מעבד 3.4 (לא DUAL CORE)

4 ג'יגה זכרון (אם אני לא טועה לא כל ה 4 נתמכים בגלל מגבלה שהכרטיס מסך לוקח חלק מהנתח של ה BUS)

לוח אם של ASUS P5AD2-E Premium

3 דיסקים קשיחים SOLID STATE

כרטיס מסך GTX 550 Ti של ASUS

כרטיס קול נפרד של CREATIVE עם זכרון פנימי משלו (מיוחד ל GAMING - טוען את ה סאונדים אליו ישירות ומפחית עומס מהמעבד)

ספק 1000 של ANTEC מזין רק את הלוח אם/כרטיס מסך ודיסקים קשיחים.

ספק נפרד לקירור.

זה מחשב יחסית עגלה במפרט שלו... אבל תשאל את אלבז שהיה אצלי בטורנטו, חשב שזה מחשב על :lol:

פורסם

אמיר זה שאנשים לא יודעים לנהל בכללי את המחשב שלהם ובפרט עם סימולטור אין על זה עוררין

אבל בין זה לנהל סמולטור אפילו כמשתמש כבד בצורה שהצגת כאן, לדעתי זה פתרון מרחיק לכת שלא רק לא הכרחי , אלא גם פוגע בחווית השימוש

אז אצלי לוקח 2 דקות לסימולטור לעלות ועוד ועוד דקה להיכנס לקוקפיט אבל שאני יוצא לרומא ורק מעל יוון מגלה שמתחשק לי להמשיך למילאנו כי יש שם ארוע מה שנשאר זה רק להוציא תוכנית ו לואדשיט ולא להתחיל להטעין סינרים.

ואחרי שאסיים את הטיסה אוכל לערוך את. וידאו מהסלון בפריז, בלי חשש שזה יפגע בעתיד בביצועי הסים.

תעשה חתך בפורום למי קורס הפורום ותראה את לרוב את רמת הנסיון והוותק שמשחק תפקיד לא קטן , אז נכון לירדן קורס המחשב אבל הוא בגלל הניסיון שלו הוא יודע את הסיבה לעומת זאת בלי לפגוע, תסתכל על הרבה חבר׳ה צעירים שכל ארוע בוכים על מחשב שנפל בפיינל ותרא. עד כמה הניסיון משחק גם כאן תפקיד, ולא רק בשיקול הדעת אם להנמיך vnav. או flch

הפיתרון למחשב סטרילי מבחינתי זה כמו הפיתרון למישהו ששואל איך מתכנתים fmc במקום להגיד לו rtfm לשבת ולהסביר לו בטים ספיק

פורסם

איך העובדה שהמחשב שלי אף פעם לא קורס פוגע לי בחווית השימוש :?

אני בטוח שאם היה לי את המחשב שלך הייתי מצליח להגדיל את הביצועים שלו (פריימים) ב 20 אחוזים לפחות עם תקציב של פחות מ 200 שקלים.

ראית עם איזה מחשב אני עובד, אני ואתה מקבלים פחות או יותר את אותם המספרים על השורה האדומה למעלה.

בעניין הסינרי - לא קרה לי שנחתתי עם 767 בב"ג ופתאום היה לחוץ לי לצאת להרצליה - אז הכי גרוע אני נכנס לתפריט, מסמן V וחוזר לסימולטור מחדש עם ססנה.

אני בד"כ משאיר כמה סינרים טובים.

בכל אופן,

בדיוק מחר יוצא סקר VATIL (בכל מיני נושאים). יש שם גם שאלה שקשורה בקריסת הסימולטור. גם כאלו שמנוסים - קורס להם בהפתעה.

אני רק יכול להצביא על דבר אחד: מאז שהתחלתי (לפני 5 שנים בערך) עם העניין של מחשב ייעודי לסימולטור, אני יודע שאני מתחיל טיסה - ומסיים אותה. זו הרגשה מצויינת.

פורסם

אתה שוכח שמה שאתה רואה אצלי זה אחרי הגבלה מלאכותית של פריימים

וכן גם לסמן את ה v ועל סינרי לעשות ריסטרט לסים זה פגיעה בחווית השימוש

גם אני יודע שאני מתחיל טיסה אני מסיים אותה וגם את זאת שאחריה ההבדל שאחרי שאני מכבה את הסים יש עוד שימוש למחשב חוץ מסטנד ליוק

בגדול לדעתי אתה מציג בנושא הסטריה מיותרת נכון שיש לחברים לא מעט קריסות עדיין לא מצדיק , אוליהעל מחשב מעוד מגבלתי כן אבל בסטנדרטים והמכונות שרוב חברי החטיבה עובדים איתם בהחלט מיותר

פורסם

אז מה אתה ממליץ לכולם? אני ממליץ מחשב יעודי - חוסך עשרות שעות של עצבים מחקר ובדיקה.

מה ההצעה שלך?

כי בינתיים יש לנו פורום שלם של תמיכה שמלא בבעיות קריסה.

להמשיך ולתת טיפים - לא עוזר. אנשים ממש סובלים מזה. בגלל זה נפתח השרשור הזה.

אז אפשר להמשיך ולשחק, להתקין ולהסיר, לנסות ולבדוק, להתעצבן ולטוס, ואחרי 3-4 שנות נסיות בסימולטור להגיע ליציבות איכשהו. או פשוט להדליק מחשב כאילו עכשיו הגיע מהחנות, ולהנות מיציבות. כך גם יותר קל למשתמש הממוצע שלא מנוסה בהתקנות סימולטור לשלוט ברזולוציה גבוהה יותר על מה שמותקן אצלו בסימ. ואם הוא מזהה בעיה, תהיה לו את היכולת להגיב צ'יק צ'ק מבלי להתחיל לחפור, כי הוא זוכר ששעה קודם לכן הוא התקין תוסף GAUGE לססנה של קרנדו.

אבל בוא תציע למערכת משהו שאני לא חשבתי עליו ;)

פורסם

כתבתי את הדרך שלי התקנה מדורגת וזהירה , אני שמעתי על חברה צעירים שמתקינים את הסימולטור לא מריצים ולא בודקים שום דבר לפני שהם מתקינים 10 GB של תוספים רובם פיראטים במכה אחת , וכן ניסיון- כמו שבוואטאיל אנחנו דורשים מהטייסים להכיר את המטוס שלהם אין שום סיבה שלא יכירו את סביבת העבודה שלהם.

ואגב אם תחשוב רגע על השיטה של מחשב ייעודי לסימולטור- ילד בן 16 (אחוז גדול מהאוכלוסיה כאן )בלי ממון עצמי סביר להניח יש לו מחשב אחד אולי 2. שמשמש את כל המשפחה, מיי ייתן לו להשבית מחשב לטובת הדבר הזה? זה פרקטי אולי ל 10-15 אחוז מהיושבים כאן אם בעניין הפוסטים הרבים בנושא מדובר והפתרון לבעיה.

לא לכולם בא להחזיק מחשב שולחני נוסף ולא לכולם נוח לכתוב עבודות בוורד על לפטופ. בלי קשר שלדעתי זה פשוט בזבוז לסרס מחשב ולוותר על היכולות שלו אפילו בשביל סימולטור שאנחנו כל כך אוהבים

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...