Liam Koshrovski פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 הסתכלתי בדפית CVFR של הארץ, וראיתי בשדה דב את זה: יש פס אחד שהוא מסלול 03-21, מה זה הפס השני?
Ofir Lavi פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 הפס השני הוא היום מסלול הסעה החיצוני ביותר של שדה דוב והוא מביא לתחילת 03. אם תשים לב בסינרי של שדב דוב בסימולאטור כתוב עליו 10-28 כי הוא היה בעברו מסלול פעיל או שאני טועה ותמיד, גם היום, הוא משמש כמסלול לחירום וכמסלול הסעה
Barak Zohar פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 אם אני לא טועה ולפי הדפית זה כל איזור רחבת המסוקים ומסלול ההסעה מהחניות הדרומיות והמזרחיות. לדעתי זה מסומן לכניסה למסוקים או משהו כזה.
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 המסלול הזה היה פעם 10-28. למעשה ממנו התחיל שדה דב עוד בימי הבריטים. היום הוא משמש כמסלול הסעה ונקרא K. משמש כמסלול המראה ונחיתה רק למסוקים.
Koobe פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 הפס השני הוא היום מסלול הסעה החיצוני ביותר של שדה דוב והוא מביא לתחילת 03.אם תשים לב בסינרי של שדב דוב בסימולאטור כתוב עליו 10-28 כי הוא היה בעברו מסלול פעיל או שאני טועה ותמיד, גם היום, הוא משמש כמסלול לחירום וכמסלול הסעה היה פעיל עד לתחילת שנות השישים. מאז סללו את 03-21 והמסלול 10-28 משמש כמסלול הסעה מ/אל רחבת J וגם כמסלול נחיתה למסוקים קלים. לא משמש כמסלול חירום.
yoni revivo פורסם ספטמבר 30, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2011 אגב אמרו לי פעם שסנקות (נדמה לי של אלרום) היו ממריאות מ28 בשנות ה-. תמונה מ1938 (מזהים את ל'?) http://albums.timg.co.il/userfolders/20 ... jpg?time=0 מ2530 (משוער) http://1.bp.blogspot.com/_OtV1UOBblrE/T ... -urban.jpg כואב.
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 הפס השני הוא היום מסלול הסעה החיצוני ביותר של שדה דוב והוא מביא לתחילת 03.אם תשים לב בסינרי של שדב דוב בסימולאטור כתוב עליו 10-28 כי הוא היה בעברו מסלול פעיל או שאני טועה ותמיד, גם היום, הוא משמש כמסלול לחירום וכמסלול הסעה היה פעיל עד לתחילת שנות השישים. מאז סללו את 03-21 והמסלול 10-28 משמש כמסלול הסעה מ/אל רחבת J וגם כמסלול נחיתה למסוקים קלים. לא משמש כמסלול חירום. כשסיימתי פיקוד על טייסת 125 בשדה דב באפריל 1974, 28-10 היה עדיין מסלול ראשי. יתרונו היה ברוח אף, 20-02 היה קצר בהרבה מכיום, סופו הצפוני היה ליד הרחבה המערבית הגדולה שאז היתה קטנה. סגירת 28-10 לנחיתות הואצה עת הוקמה שורת בתי דירות מזרחית לו קרוב לאורך שד' אשכול. יצא לי לנחות לא פעם עם פייפר בשנות ה-60 על 35-17, פיינל 35 בין האנטנות וליד המגדל המקורי. אתגר עיקרי היתה רוח הצד החזקה אחה"צ במסלול שאז היה מאוד צר.
Tomer Haim פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 היום שדה דב הוא השדה שאני הכי אוהב. מסלול ארוך ורחב, הקפה ללא מגבלות כמעט ולי יותר נוח לנחות בשדה דב עם רוח צפון מערבית של 20 קשר מאשר בהרצליה עם רוח צפונית של 10 קשרים. בהרצליה ההקפה צפופה, 1 ק"מ מכל צד מסלול קצר וצר עם עצים צמודים שיוצרים משבים, טופוגרפיה מוזרה לפני הפיינל של 29 שיוצרים גזרות רוח בצהריים ועכשיו גם הרימו מנוף לגובה 200 רגל על הפיינל של 29
Adam Waiser פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 היום שדה דב הוא השדה שאני הכי אוהב. מסלול ארוך ורחב, הקפה ללא מגבלות כמעט ולי יותר נוח לנחות בשדה דב עם רוח צפון מערבית של 20 קשר מאשר בהרצליה עם רוח צפונית של 10 קשרים.בהרצליה ההקפה צפופה, 1 ק"מ מכל צד מסלול קצר וצר עם עצים צמודים שיוצרים משבים, טופוגרפיה מוזרה לפני הפיינל של 29 שיוצרים גזרות רוח בצהריים ועכשיו גם הרימו מנוף לגובה 200 רגל על הפיינל של 29 safty first! pilots second...
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 א-פרופו בטיחות, מציע לעלעל בספריה שם קיים הסבר מהו ORM, המהדורה המודרנית של בטיחות.
Aaron Dagan פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 היום שדה דב הוא השדה שאני הכי אוהב. מסלול ארוך ורחב, הקפה ללא מגבלות כמעט ולי יותר נוח לנחות בשדה דב עם רוח צפון מערבית של 20 קשר מאשר בהרצליה עם רוח צפונית של 10 קשרים.בהרצליה ההקפה צפופה, 1 ק"מ מכל צד מסלול קצר וצר עם עצים צמודים שיוצרים משבים, טופוגרפיה מוזרה לפני הפיינל של 29 שיוצרים גזרות רוח בצהריים ועכשיו גם הרימו מנוף לגובה 200 רגל על הפיינל של 29 שתי הערות על הרצליה: 1. השדה בהרצליה - מול הבית שלי ועל הפינאל של 29 - מהווה אתגר גם כאשר יש צולבת (נדיר למדי, בעיקר מערבית) 2. לא זוכר שראיתי מנוף של 200 רגל על פינאל 29. יש אחד כזה במרחק של כ-400 מטר דרומית לשדה באתר בנייה חדש. הערה אחת על שדה דוב: אני ביליתי את שירותי הסדיר בתחילת שנות ה-60 במסגרת טייסת 100 הזכורה לטוב. כל הטיסות בוצעו על מסלול 28-10 שהיה הראשי בתקופה ההיא, כי שדרת לוי אשכול היתה רק בתכנון הרחוק. 20-02 היה בשימוש רק כחלופי לפי הרוח יחד עם 35-17. אבל את "הגוזניקים" (למי שלא יודע: תאורת מסלול על בסיס לפידי סולר) של כל המסלולים היינו מדליקים כל ערב.......שיהיה........
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 1, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2011 זה מזכיר לי שמפקד טייסת 116, בחור משופם מקורס 30 בשם אוורבוך (הקורס היחיד עם בוגר אחד), בא פעם למסיבה באחד הבסיסים, בסוף שנות הששים, עם הכרמל הצבאית שלו וחנה על גוזניק. בער כלפיד!
4x-asm פורסם אוקטובר 2, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 2, 2011 עופר טייסת 125 זה לא טייסת של bell 206 ? אני שואל כי אבא שלי עשה שם מילואים הרבה שנים ואני יודע שהיתה שם טייסת של אנפות bell 212 זכרונו לברכה אחלה מסוק
Blackout פורסם אוקטובר 2, 2011 דיווח פורסם אוקטובר 2, 2011 תומר אני איתך לגבי הבאסה מגזירות הרוח ב29 שנובעות מהטופוגרפיה ומהעצים. ומה לגבי קו המתח הגבוה בצלע הצולבת? כמעט ומרגישים את התחת מגרד אותו אחרי המראה בVx, תוך כדי פנייה (חס וחלילה לא לעבור את המסילה לכפר שמריהו)...