עבור לתוכן
אורח

הקמת VA, צריך אנשים

Recommended Posts

פורסם

כרגע אני בשלבי התחלת עבודה על VA בסגנון Israeli Airlines שפעלה פה בעבר. כרגע, יש מחסור באנשי צוות.

דרושים:

טייסי 767/757,איירבאס,ATR וירטואליים שיודעים את המטוס לעומק. (גם לא וירטואליים הולך 8) )

וכל מי שחושב שהוא יכול לעזור בכל תחום אחר(הדרכה כללית,תמיכה טכנית.).

רצוי מאוד מעל גיל 16.

חשוב גם שיהיו אנשים רציניים. התפקידים לא אמורים להיות תחת לחץ. אפילו רבע-חצי שעה ביום יעשו את העבודה.

לפנות בפרטי. שאלות אפשר לשאול כאן.

פורסם
אני מטיס 767 אבל לא נראה לי שיש אישור מישראייר וארקיע.

אני פניתי לפני כשנה לישראייר או ארקיע(לא זוכר כבר :P) ולא קיבלתי תשובה

זה הנושא הראשון שנבדק.

פורסם

אחד מחברי החטיבה ניסה בניסיון כושל לפתוח את החברה הזאת לפני כמה חודשים וענו לו ארקיע וישראייר שהם בשום אופן לא יסכימו ,

מקווה שאיתך הם ישנו את דעתם ....

בהצלחה , מקווה לתשובה חיובית ולראות את זה מורם - רעיון אדיר ! ,

מאור .

פורסם

מוכן לקחת לחלק.

אני חושב שזה רעיון מצויין וזה יכול לעזור לחטיבה בעתיד.

וגם משהו חדש שזה תמיד טוב.

נ.ב אני יודע את ה757,A320.

אם אתה צריך עזרה דבר איתי אני אשמח לעזור.

בהצלחה!!!

פורסם

אני יודע את ה767 ויודע את הATR של F1 (קצת ברמה פחות טובה אבל לטוס ומערכות כן)

אבל אני בן 15

לא אכפת לי לעזור או להיכנס אם יהיו חסרים אנשים

בהצלחה;)!

פורסם

רעיון מצויין, רק לוודא שיש את האישורים המתאימים.

אני ממליץ שלא לערבב וללכת על חברה ווירטואלית משולבת (ארקיע או ישראייר לא שניהם).

בהצלחה!

פורסם
רעיון מצויין, רק לוודא שיש את האישורים המתאימים.

אני ממליץ שלא לערבב וללכת על חברה ווירטואלית משולבת (ארקיע או ישראייר לא שניהם).

בהצלחה!

הצי של כל חברה בנפרד הוא מאוד מצומצם.

פורסם

בר

אתה צריך לוודא שיש לך את האישורים הדרושים, ולא רק שהדבר כשיר מבחינה משפטית,

וזאת משום שפעולה בניגוד לדעת שתי החברות הנ"ל עשויה לפגוע בשת"פ של החטיבה עימן.

פורסם

אהלן בר, אני מאחל לך המון בהצלחה בפרויקט.

ממליץ לך להתמקד בפתיחת חברת ישראל איילינס וירטואל (במודל דומה למה שהיה בעבר) שתפעיל טיסות פנים ארצי וגם קצת בין לאומי, לי באופן אישי בתור טייס לא יפריע לעשות בוק באתר ל IAL841 במקום IZ841 ובא לציון גואל.

אשמח לסייע בנושא.

בהצלחה!

פורסם
בר

אתה צריך לוודא שיש לך את האישורים הדרושים, ולא רק שהדבר כשיר מבחינה משפטית,

וזאת משום שפעולה בניגוד לדעת שתי החברות הנ"ל עשויה לפגוע בשת"פ של החטיבה עימן.

מעניין באמת במי זה ייפגע :roll:

פורסם

אני בן 17,

כרגע פחות בתחום הסימולטורים ובלי נסיון ב 75 או 76 אבל בעל רקע נרחב מאוד בהטסת נוסעים בנתיבי אוויר במטוסים קלים ומטוס 737,

התעמקתי ואני מתעמק עדיין כבר כ 4 שנים בתעופה ובעיקר בחלק של החוקים גם,

אוכל לעזור בהדרכת הטייסים בכל הנוגע להדרכה של ALTP (או ATPL), אני מכיר את הרוב הגדול של החוקים והנהלים של ה FAA, מכיר לעומק את כל הפמ"ת הישראלי וחוקי התעופה הבין-לאומיים. (גם אתחיל בקרוב קורס טיס אזרחי).

בנוסף למדתי ואני עדיין לומד לעומק את נושא המטאורולוגיה וחישובי דלק-משקל, דבר שמאוד חשוב לטייסים לטיסה בטוחה וחסכונית בדלק,

לכן גם כאן אוכל להסביר ולעזור.

אז אם צריך אשמח לסייע בהדרכת טייסים בכל הנוגע לחוקת אוויר (בנתיבי תובלה ישראליים וגם בין-לאומיים), תכנון טיסה ומטאורולוגיה.

פורסם
בר

אתה צריך לוודא שיש לך את האישורים הדרושים, ולא רק שהדבר כשיר מבחינה משפטית,

וזאת משום שפעולה בניגוד לדעת שתי החברות הנ"ל עשויה לפגוע בשת"פ של החטיבה עימן.

מעניין באמת במי זה ייפגע :roll:

סליחה על הבורות אבל איזה שת"פ יש לחטיבה עם ישראייר וארקיע?

פורסם
יש רק עם ארקיע: viewtopic.php?f=1&t=36103

אני זוכר את השרשור הזה אבל לא ידעתי שזה התגבש והתקדם לכדי שת"פ של ממש שעלול להפגע מפתיחת ארקיע וירטואל או משהו בסגנון...

עדכון בנושא אם קיים דווקא יכול להיות מעניין

בכל מקרה בהצלחה לכל העושים במלאכה באשר היא.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...