Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 16, 2011 מחבר דיווח פורסם נובמבר 16, 2011 ... ואם מובטל אז הוא צריך לחיות עד גיל 67 על חסדי החסכונות וביטוח לאומי עד שיוכל לשחרר את הפנסיה הצוברת מחברת הביטוח. אדם שאינו מועסק זכאי למשוך חלק מחסכונותיו הפנסיונים.
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 16, 2011 מחבר דיווח פורסם נובמבר 16, 2011 ...כדי לא להביך אזרחים שעלולים לקרוא את זה כאן. אי אפשר לכתוב משהו רלבנטי בלי זיהוי אדם? פרט זה או אחר לא מעניין, אלא מי שם את ח"א כשליט שמי המדינה? תפקידו להגן עליהם וזהו. אני חושב שחלק מכך אינו באשמת ח"א, כי אלה שניהול המרחב באחריותם שכחו למלא את תפקידם כראוי או שבכלל לא ידעו. בידקו כמה שרי תחבורה היו במדינתנו בעשור החולף. כאן המקום להזכיר את השיטה הסובייטית להגנת שמי המדינה. באותו מרחב אווירי, קיימת אש חופשית למערך הגנה נ"מ, לחיל הרקיטות, ולארטילריית הצבא, במרחב בו טסים בו-זמנית מטוסיהם. עשו חישוב מלומד והגיעו למסקנה כי ההסתברות להפלה עצמית נמוכה מאוד. איני מציע שיטה זו, אלא באתי להרחיב את הבנת האנשים שאינם קרובים לנושא, שקיים יותר מפיתרון אחד לשליטה במרחב האווירי, צריך רק לבחור ואח"כ לישם כלשונו. את האחרון ניראה לי שלא עשינו עדיין. זה מזכיר לי את אוקראינה, המדינה בה נולד אבי ז"ל, ובה ניהלתי קורס טיס בן 3.5 חודשים (שלב מתקדם על מיג 21) בח"א המקומי. זו מדינה שהיתה לפחות אז חשוכה, 90% חיים כמו כלבים, כלבים חיים בחוץ במאות ואיש לא מכניס אותם הביתה גם במינוס 20 מעלות או מאכילם. 10% הנותרים הם אלה שירשו את חברי המפלגה, מחזיקים פרארי ומבלים במועדוני לילה ובשינה בשעות היום בארמונותיהם. מפקד היחידה בה טסנו, אל"מ ותיק וטייס קרב מהולל, הינו חסר דירה, מתגורר בדירת מעביד שתילקח ממנו עם השחרור. כשירצה לשכור משהו סביר תיעלם לו מרבית הגימלה. והכי יפה, יום אחד באמצע גיחה קיבלו מטוסינו הוראה לחזור מיידית לנחיתה. מה קרה? הנשיא ליאוניד קוצ'מה טס במטוסו וכשהוא מסיע כולם על הקרקע עד שינחת או ייצא מהמרחב הענק של המדינה. זה מזכיר לי משום מה את מינחת ראשל"צ.
OmriSoudry פורסם נובמבר 16, 2011 דיווח פורסם נובמבר 16, 2011 עופר, אני חושב שהתקרבת מאוד לנקודה, אבל אשמח אם תדבר איתי במסנג'ר כשתתחבר...