Nadav פורסם דצמבר 14, 2011 דיווח פורסם דצמבר 14, 2011 שלום לכולם, אני מתחיל פרויקט חדש בעבודה שעבורו אני צריך למצוא התייחסות מאוד ספציפית בחוקים של רשות התעופה האזרחית. אני מחפש את החוקים והתקנות הנוגעים לשימוש ב"תיק טיסה אלקטרוני" או יותר נכון- Electronic flight bag. ב-FAA מצאתי מהר מאוד את ההתייחסות הרלוונטית כולל ההבדל בין סוג I לסוג II והשימושים בקוקפיט. באתר רת"א אומנם מאוד קל להתמצא אבל בכל זאת לא הצלחתי למצוא את ההתייחסות הרלוונטית. יש למישהו מושג? אני רק יכול להבטיח שעזרה מכם תעזור לי להתניע פרויקט שיכול ללכת מאוד רחוק אצלי בעבודה ויספק סיפור מעניין שרלוונטי לקהילה שלנו. תודה מראש למי שיוכל לעזור
oz sessler פורסם דצמבר 14, 2011 דיווח פורסם דצמבר 14, 2011 מה אתה הולך לייצר גלידה בטעם תיק טיסה......? הסבר בקשה..
Nadav פורסם דצמבר 16, 2011 מחבר דיווח פורסם דצמבר 16, 2011 מה אתה הולך לייצר גלידה בטעם תיק טיסה......? הסבר בקשה.. אתה יודע שאני כבר לא עובד בגלידות. זה פרויקט אישי שלי שנמצא בחיתוליו. עכשיו-תפסיק לז**ן בשכל ותן לי קישור!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 16, 2011 דיווח פורסם דצמבר 16, 2011 לא יפתיע אותי אם אין, שפשוט לא כתבו עדיין.
Nadav פורסם דצמבר 16, 2011 מחבר דיווח פורסם דצמבר 16, 2011 לא יפתיע אותי אם אין, שפשוט לא כתבו עדיין. בהינתן המצב שאתה מתאר, זה אומר בעצם שבישראל אסור להשתמש בתיק טיסה אלקטרוני בטיסות מסחריות?
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 16, 2011 דיווח פורסם דצמבר 16, 2011 מאיפה המסקנה? כדאי גם להבחין בין תיק המותקן כחלק מהמטוס ותיק נישא מטלטל. אני מניח שתיק מותקן מאושר ע"י הרשות שהוציאה תעודת סוג לאותו מטוס. אגב בארץ אושר לשימוש בתא הטייס iPAD בדיוק לצורך כזה, השבוע. אם לא תאתר מידע מספק, מציע להתקשר למח' ההנדסה של הרשות ולשאול אילו תקנות התקינו בנושא.
Nadav פורסם דצמבר 17, 2011 מחבר דיווח פורסם דצמבר 17, 2011 איפה ראית את זה עופר? זה בדיוק מה שאני מחפש! השימוש שהותר הוא לציוד קבוע או תיק מיטלטל?
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 iPAD מיטלטל. באחד מעיתוני הרשת בשבוע שעבר, לא זוכר איזה. שיחת טלפון אחת למנהל הנדסה ברשות תפתור לך את השאלות.
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 א. המקור: http://www.google.com/url?q=http://www. ... 5cwA9xQqkw ב. לא רק IPAD אלא גם דומיו. ג. במסמך שלמעלה קישורים לכל המסמכים הרלבנטיים. ד. רשות התעופה האזרחית בישראל עושה, במקרה האופייני דוגמת זה, קודם כל שימוש במסמכי FAA אחרי שוידאה תאימותם למציאות בארץ, ואח"כ מתרגמת אותם ומוסיפה אותם לתקנות הישראליות.
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 פרסום עיתונאי המציין את היישום של ג'פסן המשמש לכך: http://www.tuaw.com/2011/02/13/ipad-rec ... light-bag/
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 עוד מעט מידע: א. EFB מותקן במטוסים כבר קיים בכמה דגמים, כגון B777, A380, B737NG. ב. לופטהנזה היתה החברה הראשונה שמוכרת לי כאחת שהתקינה במטוסיה מערכת כזו המבוססת על תוכנה שפיתחה בעצמה. ג. מצד שני נראה כי ג'פסן תופסת תחום זה ביישום CLASS 1 (ציוד מיטלטל בתא הזמין לשימוש במקום דפיות מודפסות, ואינו מפריע לעבודת הצוות בתא) וגם CLASS 2, למשל: http://avstop.com/news_january_2011/jep ... ntract.htm ד. איירבאס יזמה פרויקט PAPERLESS COCKPIT או LESS PAPER COCKPIT בשפתה, עבור דגמיה השונים. כלתי ניהלה בשעתו בפרויקט זה באחת החברות הישראליות עבור אחד ממטוסי היצרן.
Ido Wachtel פורסם דצמבר 18, 2011 דיווח פורסם דצמבר 18, 2011 אגב, ג'פסן היא לא היחידה שפיתחה EFB גם לופטהנזה פיתחה אחד כזה (שמשמש הרבה חברות- בעיקר אירופאיות) אפשר למצוא מידע פה: http://www.lhsystems.com/media/picture- ... _part1.htm והנה סרטון שמדגים חלק מהיכולות של המערכת