עבור לתוכן
Dvir Shany

קורס טייס אזרחי

Recommended Posts

פורסם

אל על מקבלת טייסים מכל המקורות. דרישות עבר היו 1000 ש"ט כטייס מפקד, חלקן בנתיבי אוויר, ATPL.

1. אם הצלחתי להתקבל לחיל האויר מה תהיה הדרך שלי להיות טייס משם?

יש לעבור מבדקי טיס לאחר מבדקים גבוהים בלשכת הגיוס, ואז התהליך רץ כמעט לבדו.

2. האן אני צריך ללמוד מתמטיקה ברמה מאוד גבוהה כרגע בבית ספר?

5 יחידות מתמטיקה ופיזיקה יעזרו בקורס.

3. האם הדרך להיות טייס בטוחה יותר בחול?

ח"א מבצע מיון חזק עם דרישות גבוהות. בחו"ל לא קיים כמעט ארגון שדורש כל כך הרבה. למשל בצבא ארה"ב אין כמעט כשלונות מרגע תחילת הקורס.

4. איך אני יכול לדעת שאני לא מפנטז והחלום הוא באמת הגיוני שכדאי להשקיע המון זמן? זהו החלום שלי מאז שאני צעיר, אבל אחרי שקראתי את המאמר ההוא פה בפורום הדרך נראית מאוד מאוד קשה ושנים על גבי שנים עד שאתה הופך להיות טייס, והדרך להיות טייס בארץ קשה נורא.

טוב לחלום. לך בדרכו של אמיר ותגיע למקום שרצית.

5. האם לטוס בואטסים בדרך רצינית עוזרת למשהו בכלל? או שזה בגדר של לכיף בלבד? הייתי בקוקפיט כמו שאמרתי והכרתי ממש כל מכשיר.

עוזרת כידע רקע.

6. קל להתקבל לארקיע יותר מלהתקבל לאל על?

אני מניח שהדרישות דומות. רוב הטייסים בארקיע שאני מכיר מחכים לתורם להיכנס לאל על. מדריך הטיסה שלי בקורס טיס עמו טסתי כל שלבי ראשוני ובסיסי פוגה, כקברניט בכיר בארקיע עבר לאל על וטס כקצין ראשון.

פורסם
אל על מקבלת טייסים מכל המקורות. דרישות עבר היו 1000 ש"ט כטייס מפקד, חלקן בנתיבי אוויר, ATPL.

1. אם הצלחתי להתקבל לחיל האויר מה תהיה הדרך שלי להיות טייס משם?

יש לעבור מבדקי טיס לאחר מבדקים גבוהים בלשכת הגיוס, ואז התהליך רץ כמעט לבדו.

2. האן אני צריך ללמוד מתמטיקה ברמה מאוד גבוהה כרגע בבית ספר?

5 יחידות מתמטיקה ופיזיקה יעזרו בקורס.

3. האם הדרך להיות טייס בטוחה יותר בחול?

ח"א מבצע מיון חזק עם דרישות גבוהות. בחו"ל לא קיים כמעט ארגון שדורש כל כך הרבה. למשל בצבא ארה"ב אין כמעט כשלונות מרגע תחילת הקורס.

4. איך אני יכול לדעת שאני לא מפנטז והחלום הוא באמת הגיוני שכדאי להשקיע המון זמן? זהו החלום שלי מאז שאני צעיר, אבל אחרי שקראתי את המאמר ההוא פה בפורום הדרך נראית מאוד מאוד קשה ושנים על גבי שנים עד שאתה הופך להיות טייס, והדרך להיות טייס בארץ קשה נורא.

טוב לחלום. לך בדרכו של אמיר ותגיע למקום שרצית.

5. האם לטוס בואטסים בדרך רצינית עוזרת למשהו בכלל? או שזה בגדר של לכיף בלבד? הייתי בקוקפיט כמו שאמרתי והכרתי ממש כל מכשיר.

עוזרת כידע רקע.

6. קל להתקבל לארקיע יותר מלהתקבל לאל על?

אני מניח שהדרישות דומות. רוב הטייסים בארקיע שאני מכיר מחכים לתורם להיכנס לאל על. מדריך הטיסה שלי בקורס טיס עמו טסתי כל שלבי ראשוני ובסיסי פוגה, כקברניט בכיר בארקיע עבר לאל על וטס כקצין ראשון.

היי, תודה רבה על התשובות, מהתשובות אני מבין שהדרך להיות טייס דרך חיל האויר היא קלה יותר, מבחינה כספית, אבל הדרך קשה.

אני ממש אלךאחרי החלום, אבל אם לא תקבל לחיל האויר אצטרך לשלם הרבה מאוד כסף ויהיה מאוד מאוד קשה להתקבל לחברה טובה האם אני צודק?

פורסם

לצערי אם אתה בונה על להיות טייס בישראל אתה צודק. אבל שים לב לתגובה של איתי חריט - שירות בחיל האוויר לא אמור להיות "מקפצה" לקריירה אישית אלא להיעשות מתוך ערכים תחושת שליחות ורצון לתרום חלק נכבד מחייך לשירות המדינה.

ללכת אחרי החלום זה הדבר הכי נכון שאפשר לעשות, במצב הנתון נראה לי שאם אתה רוצה ללכת על בטוח תתחיל לחשוב על החברות הזרות או על אקדמיה לתעופה בחו"ל אחרי הצבא, או באמת להתחיל כבר מעכשיו ללמוד בארץ, סך הכל אתה לא מוציא את כל הסכומים בבת אחת, אם אתה מוצא במקביל עבודה ומכניס קצת כסף אז לא אמורה להיות בעיה, (אגב אל תתחיל לעשן, שמור תכסף לדברים אחרים כמו שעות טיסה למשל, ומעבר לזה כשתגיע להיות טייס אתה רוצה שהריאות שלך עוד יהיו קיימות ותוכל לנשום)

ואתה יכול לטוס מתי שיש לך זמן ומזומן לצבור שעות בסבבה שלך ואולי עד גיל 30 תוכל כבר להגיש קורות חיים לחברות בארץ. יש אנשים רבים שעושים זאת כך, זו אמנם דרך ארוכה אבל הכי "שפויה" והגיונית למי שלא מוכן לעזוב הכל מאחור ולהגר לחו"ל לשנים ארוכות ואני מכיר הרבה שעושים אותה.

בהצלחה

פורסם
שירות בחיל האוויר לא אמור להיות "מקפצה" לקריירה אישית אלא להיעשות מתוך ערכים תחושת שליחות ורצון לתרום חלק נכבד מחייך לשירות המדינה.

אין שום פסול אלא להיפך יתרון ודרך נכונה, לשלב רצון אישי עם תועלת הסביבה. מאידיאלים אי אפשר להתקיים בימינו. ראה לדוגמא את מצב התנועה הקיבוצית ולאן היא הולכת. פעם היא היתה החמצן של המדינה. במתכונתה דאז, היום היא מחוברת לבקבוק חמצן בכדי להמשיך להתקיים, וברובה כבר הפכה אידאל לעסק.

פורסם

בוא נתחיל מהעניין , בארץ אין מה לצפות הרבה מבתי הספר שמציעים רשיונות בשלב הזה , מכל מיני סיבות שאני לא רוצה להכנס אליהן כרגע .

המדינה מספר 1 לתעופה היא לא אחרת מארה"ב , ועל כן גם היא מתהדרת במספר בתי ספר עצום שמציעים לך תוך שנה מסלול עד להגדר ATPL או FROZEN ATPL עם מטוסים חדישים ומטופילם בצורה הכי טובה שיש ,שלא לדבר על החוק בארה"ב שאוסר בתכלית האיסורים על שימוש בכלי תעופה שהינו לקוי לטיסה וגם נותנים לך אופציה להיות מדריך טיסה CFI או CFII ולעבוד שם בתור מדריך טיסה מה שיתן לך יתרון רב בצבירת שעות ופתיחת דלתות אל עבר ה AIRLINERS .

הכל במצב כלכלי , תוכניות משלובת כאלה עולות בד"כ + - 50 אלף $ .

אפשר לחלק את התוכנית לשני שלבים , וזה מה שאני החלטתי לעשות בשלב הזה .. והוא לסיים תוך חודשיים את ה PPL + הגדר מכשירים . לחזור לארץ להסב את הרשיו לישראלי .. לעבוד כמו חמור ולחזור שוב בעוד שנה לארה"ב להמשיך את ה CPL ומשם כבר השמיים הם הגבול כמו שאומרים .. כי לאחר CPL אתה יכול לקבל אישור עבודה ולצבור שעות וכסף אם התמזל מזלך ומצאת לך מקום טוב לעבוד בו .

פורסם

תראה אלדר , לגבי הויזה לארה"ב חלק מבתי ספר שמציעים תוכניות כאלה במיוחד PART 141 , שזה תוכניות אימון טיס משלב PPL עד ATPL יש להם הרשאה להפיק לך ויזה M1 (סטודנט) ויתרה מזאת לאחר שתסיים אצלם CFII ותפגין אצלם רצינות ומקצועיות הם יכולים לתת עליך המלצה שתקבל ויזת עבודה בתור מדריך טיסה אצלם בבית ספר ..

פורסם
תראה אלדר , לגבי הויזה לארה"ב חלק מבתי ספר שמציעים תוכניות כאלה במיוחד PART 141 , שזה תוכניות אימון טיס משלב PPL עד ATPL יש להם הרשאה להפיק לך ויזה M1 (סטודנט) ויתרה מזאת לאחר שתסיים אצלם CFII ותפגין אצלם רצינות ומקצועיות הם יכולים לתת עליך המלצה שתקבל ויזת עבודה בתור מדריך טיסה אצלם בבית ספר ..

M1 או F1 אלה ויזות לימודים לשנה שניתן להאריך אותם לעוד שנה או משהו כזה, בשורה התחתונה אלה ויזות לימודים שתקפות לשנתיים..

למדת הכל טוב ויפה עשית רשיונות והכל, אחרי שנתיים נגמרת הויזה, מה אז?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...