4X-JAN פורסם פברואר 2, 2012 דיווח פורסם פברואר 2, 2012 זה הנתיב שלי: TANEK DWI L301 MABUR/N0495F340 L301 AAU G450 ORLID SUHIL VEDET DEMGO EGROV PARIM SB UV790 ULONI UG650 RASKA/N0499F300 2038E 2238E DEDLI GIBAL SILKA PASAM SHM R650 NALSO LOT UJ10 SIVAK 1) עכשיו...איזה סיד לקחת מסלול 19R פעיל...? אפשר קישור בבקשה לדפית סיד מתאימה ולדפיות בכללי של השדה? 2) איזה סטאר לקחת למסלול 26?(נגיד אני אקח או ILS או RNAV א).. 3) גם מי שמגיע מדרום לבן גוריון משתלב בגישה עצמה ל26(מה שלא יהיה) מ LL..נכון? משתלב עם השאלה הקודמת^^ איזה טרנסישן לקחת(אם בכלל לוקחים..) תודה מראש על העזרה!
Eldar Sella פורסם פברואר 2, 2012 דיווח פורסם פברואר 2, 2012 אין לי ניסיון רב במרחב התאילנדי אבל ניתן להיכנס לאתר החטיבה התאילנדית: www.vatthd.net וללמוד אודות השדה והמרחב סביבו. באתר שלהם יש את הדפיות של VTBS, התאריך של הדפיות לא מעודכן אך אני מאמין שלא חל שינוי בהליכים אחרת היו מעדכנים: http://www.vatthd.net/vatthdne/download ... tid=14&m=0 1) בהנחה ותמריא מ 19R ונק' היציאה שלך היא TANEK, ה SID המתאים הוא ANTIC1B. 2,3) בהנחה ו 26 פעיל והראות מאפשרת גישת ראיה (והמטוס שאיתו אתה טס כשיר RNAV - מאמין שכן), תוכל לבחור בגישת ה RNAV הדרומית. במציאות עד כמה שזכור לי לוקחים אותם מ BGN לים וע"י הוראות הבקר מוכוונים ל LL (וקטורים). אם הראות אינה מאפשרת גישת ראיה, קח גישת ILS. נקודת המוצא שלך להתחלה בגישה כלשהי היא בכל מקרה VOR BGN. בהצלחה
4X-JAN פורסם פברואר 2, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 2, 2012 תודה רבה על העזרה! אבל אם אני בRNAV אז לא צריך ללכת ל LL קודם?
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 2, 2012 דיווח פורסם פברואר 2, 2012 א. SID: בחרת טרנזישן TANEK, יפה. לך לאתר חטיבת תאילנד, הורד קובץ SID, ומצא אחד שמביא אותך מהמסלול בשימוש לאותה נקודה. ב. הגעה: הייתי מתכנן לבוא ל-BGN VOR ממנו מתחילים כל התהליכים שתצטרך. אין STAR מדרום/ מזרח. תוכל להגיע דרך J10 או J10C-> J10B, כרגע נהלים אלה בשיפוץ באתר החטיבה. יצירת מרווח בין מטוסים אפשרית כשאין בקרת תעבורה באמצעות המתנה מעל BGN VOR, עיין בדפיות המסלולים והגישות.
Eldar Sella פורסם פברואר 2, 2012 דיווח פורסם פברואר 2, 2012 רצוי שתתחיל את הגישה ב LL אבל ראשית תעבור מעל BGN VOR בגובה 4,000, ותסתובב ל LL מעל הים עצמאית או ע"י הבקר אם אתה טס ברשת.
4X-JAN פורסם פברואר 2, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 2, 2012 תודה רבה על העזרה! אבל אם אני מגיע לRNAV אז לפי דפית אני צריך לעבור קודם בLL.. בהגעה מכיוון דרום אני צריך לעבור שם? ועוד שאלה: אני מגיע מסיוואק, אז אני צריך לעשות DCT לBGN VOR ואז לעשות את הILS? זה לא יגרום לפגישה עם נתיבים אחרים באזור?
Eldar Sella פורסם פברואר 2, 2012 דיווח פורסם פברואר 2, 2012 מ SIVAK אין בעיה לבצע DCT ל BGN וזה מה שקורה גם במציאות. הליך ה RNAV ל 26 מתחיל ב LL, כלומר עליך להגיע ממערב ל LL כדי לבצע את הגישה, מה שמחייב אותך להסתובב מעל הים עצמאית. טוס בכיוון 270 החל מ BGN והסתובב עצמאית ל LL תוך הנמכה ל '4,000.
4X-JAN פורסם פברואר 2, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 2, 2012 תודה רבה על העזרה! עזרתם מאוד! אני כנראה יפרסם סרטון נחיתה מחר! ושוב תודה על העזרה!