Tal Malca פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 מעולם לא טסתי על ה 747. חסר לי "במאגר" איזה מטוס גדול,חוץ מזה שאני מת על ה 747,אז אני חושב להתחיל ללמוד עליו. השאלות שלי: 1)מבחינת רמת פירוט די ברור לי שה NGX לוקח,אבל בהרבה?ז"א שה 747 מדמה קרוב מאוד את המציאות? 2)אני מריץ NGX ב VC בב"ג X V2 20-25 FPS,ה 747 ייקח לי יותר פריימים? 3) ההסבה מ NGX 737 ל 747 די קלה? או שמדובר במטוסים שונים לחלוטין ( אני יודע ש 737 ו 777 דומים) תודה רבה
Waheb פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 תחכה לתשובה מ MR TOUCH AND GO האמת שגם אני די חושב להסיב ל 747 , אבל בנתיים לא ממהר לשום מקום יש עוד הרבה מה ללמוד ב - 737
Tal Malca פורסם פברואר 5, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 5, 2012 האמת לא ראיתי את זאב בוקי מגיב פה יחסית הרבה זמן.
אורח פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 למה מר VATIL1 ומר 74 שוב חוצה את האטלנטי (והיום מי חוצה תל נוף ?) לא מספיק טובים ? ה 74X של PMDG (וגם ה 74 על FS9) נבחנו ע"י אלעל ונמצאו שמישים להדרכת קרקע טייסים והכנה ל LDS ... מספיק טוב ?
Tal Malca פורסם פברואר 5, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 5, 2012 למה מר VATIL1 ומר 74 שוב חוצה את האטלנטי (והיום מי חוצה תל נוף ?) לא מספיק טובים ?ה 74X של PMDG (וגם ה 74 על FS9) נבחנו ע"י אלעל ונמצאו שמישים להדרכת קרקע טייסים והכנה ל LDS ... מספיק טוב ? אחלה תודה. לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד במשפט הראשון שלך
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 יש הבדל של 4-5 שנים בין שני המטוסים. ה744 היה, בשעתו, בין התקדמים שהיו אז. נכון, אין לו אבק וטביעות אצבעות על המסכים אבל אין ספק שהוא מציאותי מאד... גם לגבי פריימים - מובן לגמרי שהיום כבר יודעים לחסוך בפריימים הרבה יותר טוב מאז ולכן, ה744 כבד יותר וטוחן יותר... לצערנו. שני המטוסים זהים כמעט לחלוטין, כמו כל מטוסי בואינג, ברמת תפעול. כמובן שיש הבדלים אבל ברמת סכמת בלוקים מערכתית - ההסבה לא מסובכת כלל...
Tal Malca פורסם פברואר 5, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 5, 2012 FPS לא כל כך מעניין אותי כל עוד התמונה יחסית חלקה. תאמין לי גם לא מעניין אותי אותו אבק וטביעות אצבעות,זה למה גם ב SP1 של NGX אני משתמש ב VC בעל המודל היותר נמוך בקנדציה הראשונה שלי ב FSXבמחשב החדש השגתי 20 FPS ב VC של 747 בב"גX. ה FPS שלי השתדרג די יפה בקנדציה השניה שלי ( פרמטתי,אני כבר בלי תוכנות סתמיות וכל מיני,המחשב הזה מיועד כמעט אך ורק ל FSX),ככה שמבחינת FPS אני לא כזה דואג אני אקבל 15+ שזה די יפה וחלק. לגבי ההסבה,שמעתי שה 777 וה 737 דומים מאוד,במיוחד כרגע PMDG עובדים על 777 וההסבה לפי מה שהם אמרו אמורה להיות הרבה יותר קלה. אם ככה גם ה 747,אז מה טוב
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 בואינג זה בואינג - כולם זהים... כמו שאירבס זה אירבס... אז פה יש AUTO ושם רק CONT - נו אז? העיקר זה ההבנה של איך מערכות עובדות. להשתמש במערכת זה החלק הקל...
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 על קצה המזלג - לדעתי, יש יותר דברים אוטומטיים ב744 מאשר ב 73 מכאן שההנעה טיפה שונה והשימוש בOH טיפה שונה...
Elad Zeierman פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 השוני העיקרי ב 744 לדעתי מאחיו הקטנים הוא במערכת דלק שקצת יותר מרוכבת ודרשת פרוצדורת תפעול מוסיימת.
Dvir Shany פורסם פברואר 6, 2012 דיווח פורסם פברואר 6, 2012 747- fly by wire זאת אומרת ממוחשב בהרבה יותר פחות מכני, 737- not fly by wire.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 6, 2012 דיווח פורסם פברואר 6, 2012 747- fly by wire זאת אומרת ממוחשב בהרבה יותר פחות מכני, 737- not fly by wire. B747-400 הינו בעל מערכת היגוי מיכנית הידראולית חשמלית מקובלת. ה-B737NG נולד כעשור אחרי ה-B744, כשכבר היו הטכנולוגיות הבשלות עבור FBW, אך בואינג ציידה רק ה- B777 וה- B787 בטכנולוגיה זו. מעבר לחיסכון במשקל אני עוד לא ראיתי לכך יתרון.
Dvir Shany פורסם פברואר 6, 2012 דיווח פורסם פברואר 6, 2012 אני כמעט בטוח שקראתי משהו לגבי ה-747 שהוא FBW אני לא סגור על זה לדעתי אתה צודק, ה777 הוא FBW מטוס מדהים, PMDG חייבים להוציא אותו.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 6, 2012 דיווח פורסם פברואר 6, 2012 למרות שהנני חובב בואינג מאז ומתמיד, תהיה תרומה חשובה יותר לתחביבנו כאשר Flightsim Labs תוציא A320. לגבי FBW, אילו יתרונות אנשים כאן רואים בו, ומה בכלל הם מסוגלים לזהות בטיסה במדמה, חוץ מנוריות אזהרה?
Dvir Shany פורסם פברואר 7, 2012 דיווח פורסם פברואר 7, 2012 זה לא קשור אלינו לטייסים זה קשור לנוחות הטיסה
Dvir Shany פורסם פברואר 7, 2012 דיווח פורסם פברואר 7, 2012 אני מתכוון שאתה פחות תרגיש את ההבדל, זה יותר הנוחות למשל, ל-777 יש הרבה מערכות בפנים שהוא אפילו לא צריך לחשב הכל לפני הוא יכול לעשות הכל בpreflight בתוך הקוקפיט.
4X-STA פורסם פברואר 24, 2012 דיווח פורסם פברואר 24, 2012 אני הסבתי מה 74 ל 73. לא הכל דומה אבל העיקרון זהה. בנחיתות גיליתי שה 73 יותר סלחני. התרגלתי להזין את התדרים והרדיאלים ב FMC. ההצפה ב 73 חייבת להיות יותר עדינה. אבל העקרון הטסה דומה בשניהם. בכל מקרה נורא ממליץ על ה74, אם לי היתה הזדמנות לחזור להטיס אותו הייתי עושה את זה.