עבור לתוכן
Tal Malca

שאלה לגבי PMDG 747 ל NGX

Recommended Posts

פורסם

מעולם לא טסתי על ה 747.

חסר לי "במאגר" איזה מטוס גדול,חוץ מזה שאני מת על ה 747,אז אני חושב להתחיל ללמוד עליו.

השאלות שלי:

1)מבחינת רמת פירוט די ברור לי שה NGX לוקח,אבל בהרבה?ז"א שה 747 מדמה קרוב מאוד את המציאות?

2)אני מריץ NGX ב VC בב"ג X V2 20-25 FPS,ה 747 ייקח לי יותר פריימים?

3) ההסבה מ NGX 737 ל 747 די קלה? או שמדובר במטוסים שונים לחלוטין ( אני יודע ש 737 ו 777 דומים)

תודה רבה :)

פורסם

תחכה לתשובה מ MR TOUCH AND GO :)

האמת שגם אני די חושב להסיב ל 747 , אבל בנתיים לא ממהר לשום מקום יש עוד הרבה מה ללמוד ב - 737

פורסם

למה מר VATIL1 ומר 74 שוב חוצה את האטלנטי (והיום מי חוצה תל נוף ?) לא מספיק טובים ?

ה 74X של PMDG (וגם ה 74 על FS9) נבחנו ע"י אלעל ונמצאו שמישים להדרכת קרקע

טייסים והכנה ל LDS ... מספיק טוב ?

פורסם
למה מר VATIL1 ומר 74 שוב חוצה את האטלנטי (והיום מי חוצה תל נוף ?) לא מספיק טובים ?

ה 74X של PMDG (וגם ה 74 על FS9) נבחנו ע"י אלעל ונמצאו שמישים להדרכת קרקע

טייסים והכנה ל LDS ... מספיק טוב ?

אחלה תודה.

לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד במשפט הראשון שלך

פורסם

יש הבדל של 4-5 שנים בין שני המטוסים.

ה744 היה, בשעתו, בין התקדמים שהיו אז. נכון, אין לו אבק וטביעות אצבעות על המסכים אבל אין ספק שהוא מציאותי מאד...

גם לגבי פריימים - מובן לגמרי שהיום כבר יודעים לחסוך בפריימים הרבה יותר טוב מאז ולכן, ה744 כבד יותר וטוחן יותר... לצערנו.

שני המטוסים זהים כמעט לחלוטין, כמו כל מטוסי בואינג, ברמת תפעול. כמובן שיש הבדלים אבל ברמת סכמת בלוקים מערכתית - ההסבה לא מסובכת כלל...

פורסם

FPS לא כל כך מעניין אותי כל עוד התמונה יחסית חלקה.

תאמין לי גם לא מעניין אותי אותו אבק וטביעות אצבעות,זה למה גם ב SP1 של NGX אני משתמש ב VC בעל המודל היותר נמוך :)

בקנדציה הראשונה שלי ב FSXבמחשב החדש השגתי 20 FPS ב VC של 747 בב"גX.

ה FPS שלי השתדרג די יפה בקנדציה השניה שלי ( פרמטתי,אני כבר בלי תוכנות סתמיות וכל מיני,המחשב הזה מיועד כמעט אך ורק ל FSX),ככה שמבחינת FPS אני לא כזה דואג אני אקבל 15+ שזה די יפה וחלק.

לגבי ההסבה,שמעתי שה 777 וה 737 דומים מאוד,במיוחד כרגע PMDG עובדים על 777 וההסבה לפי מה שהם אמרו אמורה להיות הרבה יותר קלה.

אם ככה גם ה 747,אז מה טוב :D

פורסם
747- fly by wire זאת אומרת ממוחשב בהרבה יותר פחות מכני, 737- not fly by wire.

B747-400 הינו בעל מערכת היגוי מיכנית הידראולית חשמלית מקובלת. ה-B737NG נולד כעשור אחרי ה-B744, כשכבר היו הטכנולוגיות הבשלות עבור FBW, אך בואינג ציידה רק ה- B777 וה- B787 בטכנולוגיה זו. מעבר לחיסכון במשקל אני עוד לא ראיתי לכך יתרון.

פורסם

למרות שהנני חובב בואינג מאז ומתמיד, תהיה תרומה חשובה יותר לתחביבנו כאשר Flightsim Labs תוציא A320. לגבי FBW, אילו יתרונות אנשים כאן רואים בו, ומה בכלל הם מסוגלים לזהות בטיסה במדמה, חוץ מנוריות אזהרה?

פורסם

אני הסבתי מה 74 ל 73. לא הכל דומה אבל העיקרון זהה.

בנחיתות גיליתי שה 73 יותר סלחני. התרגלתי להזין את התדרים והרדיאלים ב FMC. ההצפה ב 73 חייבת להיות יותר עדינה.

אבל העקרון הטסה דומה בשניהם. בכל מקרה נורא ממליץ על ה74, אם לי היתה הזדמנות לחזור להטיס אותו הייתי עושה את זה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...