Itay Zecharia פורסם מרץ 28, 2012 דיווח פורסם מרץ 28, 2012 הקנדים משתמשים ב-NAV Canada AWWS. האמריקאים משתמשים ב-NOAA AWC ADDS. במה הישראלים משתמשים על מנת לתכנן טיסה? כששאלתי לאחרונה קברניט דאש נחמד, כאן בארץ, הוא ענה לי בפשטות שהם מקבלים את הכל מוכן מהדיספאצ'. באילו אתרי מז"א אתם משתמשים על מנת לתכנן טיסה?
moshe elbaz פורסם מרץ 28, 2012 דיווח פורסם מרץ 28, 2012 http://aispsb.iaa.gov.il/crtq.do?cmd=AF ... 8809144328 לא פלא שאנחנו וניגריה באותו דרוג
Itay Zecharia פורסם מרץ 28, 2012 מחבר דיווח פורסם מרץ 28, 2012 האמת משה אני לא אתפלא אם יגידו לי שמתמשים בMETAR של ה-ServInfo
Itay Zecharia פורסם מרץ 29, 2012 מחבר דיווח פורסם מרץ 29, 2012 זהו זה? אין מפות כלשהן? ראדארי מכ"ם? יותר נתונים על לחצים? חזיתות? (התקרחויות?)
Amir Paz פורסם מרץ 30, 2012 דיווח פורסם מרץ 30, 2012 זהו זה? אין מפות כלשהן? ראדארי מכ"ם? יותר נתונים על לחצים? חזיתות? (התקרחויות?) גם קנדה הייתה עובדת עם טקסט לפני שה GFA נכנס לתמונה. יש מידע על התקרחות וחזיתות בטקסט שאלבז העלה קצת שכונה, אבל כתוב ש: FREEZING LEVEL: 9,000 FEET. --------------- ICING AND TURB: MOD TURB ABOVE FL200. --------------- ICING IN CLOUDS ABOVE FREEZING LEVEL. 500MB SYNOPSIS: A TROUGH OVER EAST MED. --------------- SURFACE CHART SYNOPSIS: A RIDGE OVER ISRAEL. גשם: http://www.ims.gov.il/IMS/tazpiot/RainRadar.htm ויש את JEPPESEN בשביל לקבל SIG WX http://www.jetplan.com/jeppesen/weather ... ig12.gif:1 אפשר גם לקבל מ JEPPESEN מפות UPPER AIR - גם אנליסיס וגם פרוגונית נראה לי
Itay Zecharia פורסם מרץ 30, 2012 מחבר דיווח פורסם מרץ 30, 2012 :lol!: Ridge Over Israel :lol!: אני רגיל לראות כמה מערכות ביחד על איזור אחד בד"כ. באותה הזדמנות אחוד חידה לחברי הפורום: האם ה-FRZ LEVEL יכול לקבל ערכים שליליים?