Dvir Shany פורסם אפריל 1, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 1, 2012 שלום, רציתי לדעת איזה סוג טיסות אתם אוהבים? אני אוהב טיסות באיזור ה-3 שעות כשיש פיקוח מלא, מה אתם?(: קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Joel Strikovsky פורסם אפריל 4, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 4, 2012 אני עד שעה. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Izik Bakshi פורסם אפריל 4, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 4, 2012 אני כבר כמה שנים ללא מחשב כשיר לטיסה ולכן רק מפקח. בזמנו רוב הטיסות שלי היו עד שעה וחצי לערך, מידי פעם שהיה אירוע רציני הזמן היה גודל ל 3-4 שעות. למיטב זכרוני רק פעם אחת ביצעתי חצייה של אטלנטי ברשת, זה היה עם F15 בפריסה לאיזה שדה נידח באלסקה קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אפריל 4, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 4, 2012 בגדול גם כדי לעמוד בטווח שעות הפיקוח ל וטסים וגם בשביל העניין טיסה שעה וחצי שעתיים כאשר אני ממשיך לטוס מהנקודה האחרונה שנחתתי, אין אצלי כזה דבר ליצור טיסה במקום כלשהו, פעם בשבו שבועים טיסה של 3-4 שבועות, טראנס אטלנטי בדרך כלל על CTP, בין חצי שנה לשנה. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Lior Avinoam פורסם אפריל 4, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 4, 2012 תלוי בהרבה דברים בטיסות על כבדים שאני רק מתחיל על ה73 כרגע ברשת, אני יכול לטוס בין שעה ל3 בזמן הפנוי, כשיש ימים שלמים של חופשים הזמן לא מוגבל אצלי. על קלים זה יותר משתנה ממטוס למטוס כמה זמן שווה להגדיר, אם אני לוקח ססנה קטנה ומנסה לדמות את הפעילות שלה במציאות אני נותן את כל הזמן ומסדר את כל המפות דפיות וכו' ככה שזה נותן תחושב אמיתית יותר ונוחה יותר, הזמן עושה את שלו יותר טוב. יכול להגיע לשעתיים + כמו הטיסה האחרונה שלי על ה152 מהרצליה לאילת.. כשמדובר במטוסים מורכבים יותר, שזה תפעול מנועי יותר אני מעדיף לטוס עד שעה.. יותר מזה אתה מרגיש כמו תוכי. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Noy Farhi פורסם אפריל 5, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 5, 2012 טיסות קצרות באזור השעה וחצי +- קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Avichai Koor פורסם אפריל 5, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 5, 2012 LLBG-EGLL למי שמכירים אותי :mrgreen: :mrgreen: קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Amir Paz פורסם אפריל 6, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 6, 2012 טיסות הכי ארוכות שאפשר עם סינרים כבדים, ככה אני יודע שהמחשב לא נתקע! היעד הבא: קלגרי-דרום אפריקה. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
tesler8 פורסם אפריל 6, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 6, 2012 טיסה עם מבנה מסק"ר בגובה נמוך עם פיקוח, עד שעתיים וחצי... קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Yarden Antebi פורסם אפריל 6, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 6, 2012 אני כבר כמה שנים ללא מחשב כשיר לטיסה ולכן רק מפקח.בזמנו רוב הטיסות שלי היו עד שעה וחצי לערך, מידי פעם שהיה אירוע רציני הזמן היה גודל ל 3-4 שעות. למיטב זכרוני רק פעם אחת ביצעתי חצייה של אטלנטי ברשת, זה היה עם F15 בפריסה לאיזה שדה נידח באלסקה למה אלסקה, זה היה לשדה בקנדה..ואחת הטיסות הכיפיות שעשיתי! למי שלא מכיר, עשינו לפני איזה 3 שנים טיסה במבנה של חיל האוויר מהארץ לקנדה עם עצירה בגרינלנד לדתלוק. זה כלל מטוסי אלעל שיצאו לפנינו, 3 707 וכמה מטוסי קרב. אפילו היה תדלוק אווירי בכמה מקומות לאורך הדרך. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Mishel Ben Zor פורסם אפריל 6, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 6, 2012 טיסה צבאית עד שעתיים וחצי קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
bar levy פורסם אפריל 6, 2012 דיווח Share פורסם אפריל 6, 2012 אני כבר כמה שנים ללא מחשב כשיר לטיסה ולכן רק מפקח.בזמנו רוב הטיסות שלי היו עד שעה וחצי לערך, מידי פעם שהיה אירוע רציני הזמן היה גודל ל 3-4 שעות. למיטב זכרוני רק פעם אחת ביצעתי חצייה של אטלנטי ברשת, זה היה עם F15 בפריסה לאיזה שדה נידח באלסקה למה אלסקה, זה היה לשדה בקנדה..ואחת הטיסות הכיפיות שעשיתי! למי שלא מכיר, עשינו לפני איזה 3 שנים טיסה במבנה של חיל האוויר מהארץ לקנדה עם עצירה בגרינלנד לדתלוק. זה כלל מטוסי אלעל שיצאו לפנינו, 3 707 וכמה מטוסי קרב. אפילו היה תדלוק אווירי בכמה מקומות לאורך הדרך. הנה הנושא שפתחתי שכמה חברה פרסמו תמונות מהטיסה viewtopic.php?f=6&t=26310 קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...