Lior Avinoam פורסם אפריל 11, 2012 דיווח פורסם אפריל 11, 2012 כידוע בשביל לעבור מבחן סופי ע"פ דרישת המנהל התעופתי צריך מינימום 40 שעות טיסה, כל בתי הספר בארץ מדגישים כי ב40 שעות לא מספיקים לעבור את המבחן ודרושות שעות נוספות באוויר. שאלה כללית ובעיקר לטייסים שסיימו קורס פרטי פה בארץ או למי שעכשיו בדרך, כמה שעות עברתם עד המבחן הסופי או כמה שעות תיזמנתם את זה?
Noy Farhi פורסם אפריל 11, 2012 דיווח פורסם אפריל 11, 2012 היי ליאור, כעיקרון יש מינימום שעות שאפשר לגשת למבחן השאלה אם אתה מוכן במינימום. כל חניך מתקדם לפי הקצב האישי שלו. יש חניכים שמצליחים לעבור הכל פעם בראשונה ובדיוק על המינימום שעות שצריכים בשביל לגשת למבחן ועוברים. ויש כאלה שלוקח להם יותר זמן וצרכים עוד כמה שעות באוויר. אפשר לקחת דוגמא שיעור הקפות יש לך מינימום שעות שאתה צריך לעשות הקפות עד שאתה הולך לסולו אבל אם אתה מרגיש וגם המדריך שלך שאתה זקוק לעוד שיעור שתיים אז אתה כבר עובר את המינימום שעות שדורשים.
Lior Avinoam פורסם אפריל 11, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 11, 2012 הבנתי , לא כל אחד מוכן אחרי 40 שעות אבל אין גם מישהו שרק אחרי 400 שעות יצליח להבין ויוכל לגשת למבחן בראש שקט. השאלה היא, כמה זמן תוספת פחות או יותר אפשר לתזמן את זה, כשאתה בא עם ידע קצת מקדים ? תוסיף 10 שעות? 40 שעות ?
moshe elbaz פורסם אפריל 11, 2012 דיווח פורסם אפריל 11, 2012 12 שעות ו15 גיחות ע"מ לטוס סולו זה סטנדרטי (תוסיף לזה בחינה של מדריך ראשי בביה"ס=13 שעות) 3 שעות טיסות לילה 3שעות טיסות מכשירים ניווט לדרות 2:10 ניווט לר"פ 2:10 ניווט לחיפה 1:30 ניווט ר"פ חיפה 2:40 פחות או יותר 8 שעות ליטושים אחרי 50 שעות מסיימים את החומר (15 שעות סולו ע"מ לגשת למבחן) עוד שעה עם מדריך ראשי של הביה"ס לפני בחינה. בחינה רת"א 2:30 55 שעות כולל הכל זה די סטנדרטי. (40 שעות לא מספיק אפילו למינמום)
Lior Avinoam פורסם אפריל 11, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 11, 2012 וואה משה עשית לי פה חישוב בול כמו שרציתי, חישבתי 50 שעות בצהריים עם מחירים של FNA כיום ויצא בין 60 אלף ל68 אלף כולל (152/172) ועכשיו כשהדלק עולה והעתיד מחכה לו גם כן יש להם סיבות להעלות את המחירים לרשיון.. :/
moshe elbaz פורסם אפריל 11, 2012 דיווח פורסם אפריל 11, 2012 תקנה 20 שעות כל פעם תקבל שלוש מתנה מוזיל ת העלויות משמעותית, אל תשכח שירגל 4000 שקל , אגרות 200 שקל כל מבחן זה בסביבות ה60
Lior Avinoam פורסם אפריל 11, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 11, 2012 לקחתי הכל בחשבון, נשמע לא רע ה3 שעות חינם, מוריד לך כמעט את ה15 שעות נוספות אחרי הדרישה המינימלית
moti פורסם אפריל 12, 2012 דיווח פורסם אפריל 12, 2012 משה פירט נכון את הדרישות ואת ההצעה לקניית "בלוקים" של שעות להוזלת הרישיון. מינימום שעות ליציאה לסולו הקפות - 12 שעות. מותר לעשות גם 11 שעות עם מדריך ושעה עם מדריך ראשי ש"מאשר" אותך ליציאה לסולו. כל השאר תלוי בך ובקצב שלך. יצאתי לסולו ניווטים על השעה ה-12 בלוגבוק וסיימתי את הרישיון עם 48 שעות, כולל הטסט. היה השנה מישהו שסיים עם 44.5 שעות את הרישיון, וביום שנבחנתי פגשתי חניך שניגש לטסט ראשון עם 96 שעות כך שהרוב תלוי בחניך ובמדריך. החישובים לטיסות לילה ומכשירים (3 שעות כ"א), הקפות, איזורים, חירומים, ניווטים וטיסות סולו כמעט לא מאפשרים לגשת לטסט על המינימום שעות שדורש החוק. מתוך כל השעות, אתה חייב ש-15 שעות לפחות יהיו סולו (הקפות, אזורים ו-5.5 שעות ניווטים שמתוכם יש ניווט ארוך עם 2 שדות שאחד מהם חייב להיות לפחות 90 ק"מ משדה היציאה או משהו דומה). מוטי