עבור לתוכן
4X-JAN

הצעה לכבוד ל"ג בעומר- טיסה משותפת VATSIM

Recommended Posts

פורסם

טוב..אז בשעה טובה סיימתי IFS ביום ראשון מחזור 22 בהדרכתם הנהדרת של עידו בוך, אלעד אורלינסקי וגיא שוחט...

אז נתקפתי אתמול בשיגעון של טיסות לכבוד ל"ג בעומר אחרי שכבר למדתי וחרשתי את הLVLD ויצאתי לטיול קצר ברחבי אירופה...

התחלתי אתמול LOWI-LOWW ואחר כך LOWW-EDDM

אני וגיא (לא מהחטיבה הזאת) התחלנו כבר היום עם LOWW-LOWI, וLOWI-EDDT.

אנחנו רוצים להמשיך מחר בספיישל סובב צפון ומרכז אירופה.

מחר בתכנון:

EGLL

EHAM

EDDM\F

ESSA

LOWW ואולי אפילו עוד פעם LOWI לסיום

לא בטוח:

LFPG

EBBR

ELLX

מדובר בטיסות קצרות של לא יותר משעה וחצי כל אחת!

מי שרוצה מומלץ שיהיה ברשותו סינרים של היעדים!

מי שרוצה יכול להוסיף אותי בסקייפ (שם בפרטי :))

נתיבים (אחידים! כולם על אותו הנתיב! ) יימסרו בפרטי (או בסקייפ).

את חישובי הדלק והמשקלים יש לבצע באופן עצמאי!

אני טס כAUA295 וגיא כAUA134.

כמה לוגים שלנו מהיום ואתמול (טיסות שלי מאתמול :P).

שלי:

http://vataware.com/flight.cfm?id=9703610

http://vataware.com/flight.cfm?id=9711653

http://vataware.com/flight.cfm?id=9712501

http://vataware.com/flight.cfm?id=9713015

של גיא:

http://vataware.com/flight.cfm?id=9712480

http://vataware.com/flight.cfm?id=9712772

אז מי שמעוניין שיגיב פה ונקבע שעת התחלה למחר!

פורסם

למה שלא תטוסו לארץ? בכל זאת, את ל"ג בעומר חוגגים בישראל :-)

ד"א, לא הייתי ממליץ לך יום אחרי שאתה מסיים CVFR לעלות על 767. אני ממליץ לך להמשיך לחרוש את הארץ בCVFR ולהמשיך לקורס IFR.

פורסם
  Or - VATIL5 כתב:
מה שלא תטוסו לארץ? בכל זאת, את ל"ג בעומר חוגגים בישראל

ד"א, לא הייתי ממליץ לך יום אחרי שאתה מסיים CVFR לעלות על 767. אני ממליץ לך להמשיך לחרוש את הארץ בCVFR ולהמשיך לקורס IFR. :roll:

  ציטוט
נראה קצת מוזר שמיד אחרי שסיימת קורס CVFR אתה כבר טס 767

אני טס על ה767 עוד הרבה לפני שהגעתי בכלל לIFS כבר בערך מהחופש הגדול ואני מכיר אותו מעולה וטס איתו הרבה זמן באוף ליין ועובדה שלא הייתה שום תקלה איתו (בהטסה שלו) בוואטסים ואף פקח לא העיר לי על שום בעיה (וגם אף טייס)...

וגם בפרגרה הענקית שהייתה לנו באמצע הקורס כבר למדתי בסיס של IFR לבד ואני ממשיך כרגע ללמוד לבד....

אולי תחנה אחרונה נעשה לישראל אבל אני מעדיף לעשות משהו של ישראל--> משהו משהו-->ישראל בשישי שבת.

חוץ מזה שאם אני ימשיך IFR בקורס וחשבתי על זה הרבה לא יצא כלכך לטוס בוואטסים....

פורסם
  4X-JAN כתב:
  Or - VATIL5 כתב:
מה שלא תטוסו לארץ? בכל זאת, את ל"ג בעומר חוגגים בישראל

ד"א, לא הייתי ממליץ לך יום אחרי שאתה מסיים CVFR לעלות על 767. אני ממליץ לך להמשיך לחרוש את הארץ בCVFR ולהמשיך לקורס IFR. :roll:

  ציטוט
נראה קצת מוזר שמיד אחרי שסיימת קורס CVFR אתה כבר טס 767

אני טס על ה767 עוד הרבה לפני שהגעתי בכלל לIFS כבר בערך מהחופש הגדול ואני מכיר אותו מעולה וטס איתו הרבה זמן באוף ליין ועובדה שלא הייתה שום תקלה איתו (בהטסה שלו) בוואטסים ואף פקח לא העיר לי על שום בעיה (וגם אף טייס)...

וגם בפרגרה הענקית שהייתה לנו באמצע הקורס כבר למדתי בסיס של IFR לבד ואני ממשיך כרגע ללמוד לבד....

אולי תחנה אחרונה נעשה לישראל אבל אני מעדיף לעשות משהו של ישראל--> משהו משהו-->ישראל בשישי שבת.

חוץ מזה שאם אני ימשיך IFR בקורס וחשבתי על זה הרבה לא יצא כלכך לטוס בוואטסים....

כל מה שאומרים לך פה זה המלצות בלבד. קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס. לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים. בכל מקרה, אני לא יודע מה אתה יודע ומה לא. שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

אני לא מופתע.

אני ידעתי IFR הרבה לפני VFR ועדיין אני לא ממש שולט ב VFR בהשוואה ל IFR.

למען האמת , מעולם לא התחברתי ל VFR, קשה לעשות VFR על גבי 23 אינץ, אבל IFR זה כבר הרבה יותר פשוט.

אני תמיד הולך לאיבוד ב VFR ובסוף אני חוזר למצפן הקלסי בכדי להגיע ליעד, כאשר אני בכל זאת מתעקש לנסות VFR.

אין מה לעשות , VFR על מסך מחשב, לא ממש מסתדר לי.

אגב.

ההערה שלך "לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים" , לא ממש שייך

לטיעון שלך על ידיעת VFR כבסיס לפני IFR ("קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס"), וזאת מאחר וגישת vor או ndb זה חלק מ IFR ולא VFR.

פורסם
  bar_rodoy כתב:
  4X-JAN כתב:
  Or - VATIL5 כתב:
מה שלא תטוסו לארץ? בכל זאת, את ל"ג בעומר חוגגים בישראל

ד"א, לא הייתי ממליץ לך יום אחרי שאתה מסיים CVFR לעלות על 767. אני ממליץ לך להמשיך לחרוש את הארץ בCVFR ולהמשיך לקורס IFR. :roll:

  ציטוט
נראה קצת מוזר שמיד אחרי שסיימת קורס CVFR אתה כבר טס 767

אני טס על ה767 עוד הרבה לפני שהגעתי בכלל לIFS כבר בערך מהחופש הגדול ואני מכיר אותו מעולה וטס איתו הרבה זמן באוף ליין ועובדה שלא הייתה שום תקלה איתו (בהטסה שלו) בוואטסים ואף פקח לא העיר לי על שום בעיה (וגם אף טייס)...

וגם בפרגרה הענקית שהייתה לנו באמצע הקורס כבר למדתי בסיס של IFR לבד ואני ממשיך כרגע ללמוד לבד....

אולי תחנה אחרונה נעשה לישראל אבל אני מעדיף לעשות משהו של ישראל--> משהו משהו-->ישראל בשישי שבת.

חוץ מזה שאם אני ימשיך IFR בקורס וחשבתי על זה הרבה לא יצא כלכך לטוס בוואטסים....

כל מה שאומרים לך פה זה המלצות בלבד. קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס. לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים. בכל מקרה, אני לא יודע מה אתה יודע ומה לא. שיהיה לך בהצלחה.

לידיעתך אם לא הבנת אני יודע את הבסיס של CVFR\VFR...

וזה לא קשה ללמוד לבד IFR-פשוט צריך להתמיד ולתרגל.

  ציטוט
אני לא מופתע.

אני ידעתי IFR הרבה לפני VFR ועדיין אני לא ממש שולט ב VFR בהשוואה ל IFR.

למען האמת , מעולם לא התחברתי ל VFR, קשה לעשות VFR על גבי 23 אינץ, אבל IFR זה כבר הרבה יותר פשוט.

אני תמיד הולך לאיבוד ב VFR ובסוף אני חוזר למצפן הקלסי בכדי להגיע ליעד, כאשר אני בכל זאת מתעקש לנסות VFR.

אין מה לעשות , VFR על מסך מחשב, לא ממש מסתדר לי.

אגב.

ההערה שלך "לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים" , לא ממש שייך

לטיעון שלך על ידיעת VFR כבסיס לפני IFR ("קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס"), וזאת מאחר וגישת vor או ndb זה חלק מ IFR ולא VFR.

צודק^^ אבל במקרה שלי עברתי IFS וזה גם נכון שIFR זה יותר פשוט :)

פורסם
  Akila כתב:
אני לא מופתע.

אני ידעתי IFR הרבה לפני VFR ועדיין אני לא ממש שולט ב VFR בהשוואה ל IFR.

למען האמת , מעולם לא התחברתי ל VFR, קשה לעשות VFR על גבי 23 אינץ, אבל IFR זה כבר הרבה יותר פשוט.

אני תמיד הולך לאיבוד ב VFR ובסוף אני חוזר למצפן הקלסי בכדי להגיע ליעד, כאשר אני בכל זאת מתעקש לנסות VFR.

אין מה לעשות , VFR על מסך מחשב, לא ממש מסתדר לי.

אגב.

ההערה שלך "לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים" , לא ממש שייך

לטיעון שלך על ידיעת VFR כבסיס לפני IFR ("קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס"), וזאת מאחר וגישת vor או ndb זה חלק מ IFR ולא VFR.

לא יודע מה איתך, אני מסתדר בVFR בלי בעיה. פתוחים מפה, מסמנים נק' ציון (במידה וזאת טיסת VFR בחו"ל כמובן) ומתחילים לנווט.

הרבה אנשים חושבים שIFR זה להכניס נקודות לFMC וללחוץ LNAV וברור שלתת למטוס לטוס אוטומט זה יותר קל מלנסות לחפש צומת. אני מתכוון לIFR "קלאסי". לנווט עם VORים, NDB וכו'. שאתה צריך לנווט על נתיב ולהצליב VORים, לשמור גובה ולשמור מהירות... תסכים איתי שזה יותר קשה מלחפש צומת או עיירה.

פורסם

אגב לי עדיין יותר פשוט להצליב VOR ולנווט עם ה 172 בשיטה הקלסית

מאשר למצוא צומת ע"ג 23 אינץ. אבל זה אני.

לענינינו

מה שאתה מציין שייך לרמת ה IFR שאחד יודע. לא לטיעון

של ידיעת VFR ("את הבסיס" ע"פ דבריך) לפני מעבר ל IFR.

זה נכון שיש הרבה הגיון מאחורי ה IFR מלבד סתם לתקתק נ"צ ב FMC,

אבל בסופו של דבר גם ה נ"צ במחשב הטיסה מבוסס על ההגיון הפשוט של VOR, DME, NDB, NAT וכו.

הכל מתחיל ונגמר באמצעי העומד לרשותך. בין שזה איזה שעון אנלוגי עם מחט או מחשב משוכלל, לא ממש משנה את העובדה בידע הנדרש ממך או ממני או כולנו בידיעת IFR ע"מ להבין מה קורה מאחורי הקלעים ואיך להשתמש

באמצעי העומד לרשותך בדרך הנכונה תוך כדי הבנה מלאה למה בחרתי נ"צ א' ולא נ"צ ב' ולמה בגובה מסוים וכו. כל זה נגזרת ישירה של ידיעת IFR וקריאת דפיות וכו.

לא כ"כ משנה עם זה יהיה טייס אוטמי בסופו של דבר או לא (גם את ה 737 אתה יכול להטיס ידני עם כל ה VOR, DME וכו) לרמת השליטה ב IFR.

טייס אוטומטי זה רק אמצעי הטסה שעוזרת הרבה ע"מ שיהיה לך זמן ואפשרות להתעסק בדברים אחרים כגון במכשור המטוס וכו, שלולא זה לא בטוח שהיית יכול.

זה לא ישנה את העובדה של רמת הידע של אחד ב IFR.

עד כמה סער ליטמנוביץ ירד לעומק ה IFR? אני לא יודע, אבל זה לא ממש משנה. מה שחשוב שהוא נהנה במה שהוא עושה, כי בסופו של דבר, הדבר היחיד שמחזיק

אותו בתחביב, זה שהוא נהנה , לא רמת הידע.

ואם הוא נהנה מללחוץ על כפתורים ולהרגיש גדול בזה שהוא מטיס 767 גם אם רמת ה IFR שלו לא בשמים (עובדה שאינה ידועה לנו), אז שכך יהיה לא טוב...

זה תחביב , לא תחרות ידע לקבלת תואר אקדמאי שחייב לעבור שרשרת גיבוש והכשרה בשביל להגיע לדובדבן שבקצפת.

פורסם

אנחנו כאן בכדי לדמות עולם תעופה וירטואלי בדיוק כמו במציאות,

הבסיס תמיד יהיה VFR/CVFR וכל השאר אחריו.

אני לא מקבל תירוצים כמו "קשה לעשות VFR על גבי 23 אינץ" , בסופו של דבר

טייסים אשר בקושי יודעים CVFR/VFR או בקושי מיומנים בטיסה מסוג זה ומטיסים כבדים לא יהיו טייסים וירטואלים מקצוענים

ורוב הסיכויים שאחד שעובד כך לא יוכל לשלוט במטוס כבד בלי הטייס האוטומטי שלו.

פורסם

זה לא תרוץ, זה עובדה.

אולי אצלך זה דימוי מוחלט לעולם המציאותי כולל שרשרת ההכשרה, אבל לא אצל כולנו.

מספיק להיות נאווים, לא כולם מעוניינים לענות עצמם בשרשרת ההכשרה ע"מ להגיע למה שהם נהנים בו.

בסופו של דבר אם לא נהנה , לא נהיה פה. אם לא נהיה פה לא יהיה חטיבה, לא יהיה פה חטיבה, לא יהיה פה אפילו דימוי של מציאות.

קחו את כולם איך שהם, ותמכו בהם ובמה שיש בהם....אל תערערו אותם כי הם לא בדיוק מקצועיים כמוכם.

פורסם

הטיעון איננו מדויק.

אני לא כולם... ובטוח שיש עוד כמוני, כך ששימוש במילה "כולם" אנינה נכונה.

אני אשית לא אצליח להטיס VFR ברשת בצורה טובה לעומת IFR.

זה עובדה שאין עליה עוררין.

תאמין, כבר הייתי שם והרבה.

פורסם
  Akila כתב:
הטיעון איננו מדויק.

אני אשית לא אצליח להטיס VFR ברשת בצורה טובה לעומת IFR.

זה עובדה שאין עליה עוררין.

הטיעון מדויק לחלוטין ומבוסס על עובדות,

אם כל העולם יכול ועשרות חניכים מסיימים ב-IFS כך וממשיכים לטוס כך

אצל מי הבעיה ? כל עולם חובבנים ?

פורסם

תקרא לזה איך שאתה רוצה.

הבעיה אצלי , מבכינתי זה בסדר.

אבל זה לא ישנה את העובדה שאני ל מסתדר טוב אם VFR ע"ג 23 אינץ

בהשוואה ל IFR. מה לעשות בעולם האמתי יש לך ראייה הרבה יותר רחבה ולא איזה חלון של 23 אינץ שהנוף והמכשור נדחפים בחלון המצומצם הזה, אם כך המצב היה במציאות, הייתה רואה כמה נופלים ב VFR יש לנו בהשוואה ל IFR. לכן לדמות עולם מציאותי לא ממש שיך פה ב VFR,

אלא אם כן יש לך מספר מסכים אז אני עוד איך שהוא יכול להבין.

ואני בטוח שיש עוד כמוני ולכן אני לא מופתע מסער.

העובדה עדיין נשארת על כנה, זה תחביב, לא תחרות יופי (ידע במקרה שלנו) שמניע אותנו להישאר.

אם אתה נהנה, אתה בפנים, ואם לאו, אתה בחוץ (מבחירה כמובן), ללא הקשר עד כמה מציאותי אתה או לא.

כל עוד הוא עומד בנהלים, מה אכפת לנו איך הוא הגיע לשם (להטיס 767 IFR) ואיזה קיצורי דרך בדרך הוא לקח ע"מ להגיע לאן שהגיע.

פורסם

הבסיס ש VFR נותן זה השליטה הידנית במטוס,ויכולת ההתמצאות בלי עזרת מכשירים כלשהם.

כמו שאמרו פה לתקתק FMC ולתת ל LNAV ו לVNAV לעשות את העבודה,אתה זה אני ידעתי לעשות גם בגיל 11.

אני הייתי ככה,רצתי ל 767,וביצעתי כל הזמן ILSים.

קודם צריך לשלוט במטוס עצמו ידנית,לדעת לשמור גובה,להתיישר כמו שצריך,לעבור ממצבים של טיפוס לישרה ואופקית לדוגמא.

אז לפני שנה למדתי VFR באופן עצמאי לחלוטין,עשיתי גם כמה טיסות ברשת על ססנה עם פסיעה לא משתנה.

ובאמת הרגשתי שאני זה ששולט על המטוס.

אחרכך עברתי לפסיעה משתנה,ומשם לדו מנועי,שעליו התחלתי IFR קלאסי.

עשיתי הרבה מאוד טיסות מאילת לנתב"ג ולהיפך,וגם ללרנקה.

רק בתחילת השנה הזו באמת עברתי ל NGX,ומשם זה כבר היה ללמוד את מערכות המטוס עצמו ולהרגל אליו.

שליטה במטוס יש לי,שזה אומר גישות ידניות או ביצוע SID בצורה הקלאסית(נדיר שאני נותן ל LNAV לעשות לי את ה SID).

גישות VOR וגישות NDB,גישות LOC,וכמובן RNAV.

ולפי דעתי זה כל הכיף שבסימולטור טיסה,מה גם שמבחינת חומרתית יש לי גראפיקה יפה מאוד והתמונה חלקה לעין.

פורסם

אז תטיס את ה 767 עם VOR ,ILS וכו בצורה ידני.

וזה גם ילמד אותך לשלוט במטוס עצמו ידנית,לדעת לשמור גובה,להתיישר כמו שצריך,לעבור ממצבים של טיפוס לישרה ואופקית לדוגמה

זה לא שיך ל VFR בכלל.

VFR / IFR זה אופי הטיסה, לא רמת השליטה בו.

פורסם

ועדיין VFR נותן את השליטה בצורה יותר יעילה,הרי ב VFR הכל ידני.

ואתה לא מתבסס בניווט שלך על המכשירים.

הידע שלי ב VFR גם עוזר לי בגישת RNAV,עכשיו כשאני בא לבצע RNAV26,אני דווקא מסתכל על הקרקע,שמה כבר קבעתי לעצמי נקודת ייחוס שבה אני מתחיל את הפנייה,כל פעם שאני מבצע RNAV26 אני עושה את זה(השטח שעליו ה RNAV26 מתבצע הוא שטח קטן)

חוץ מזה קודם כל צריך להתחיל בקלים ולא בכבדים,הקלים נותנים את הבסיס,ורק אז עוברים לכבדים.

סימולטור טיסה בא לדמות את המציאות בכמה שיותר דיוק,והדעה שלי שמי משתמש ב FS צריך לדמות גם תהליכי למידה כמו בעולם האמיתי.

זה כל הכיף בסימולטור.

פורסם

"ועדיין VFR נותן את השליטה בצורה יותר יעילה,הרי ב VFR הכל ידני."

IFR לא חייב לבצע ע"י טייס אוטמטי , גם ב IFR אתה יכול להיות ב 100% ידני - לא רלוונטי לטיעון

-----------

"הידע שלי ב VFR גם עוזר לי בגישת RNAV,עכשיו כשאני בא לבצע RNAV26,אני דווקא מסתכל על הקרקע,שמה כבר קבעתי לעצמי נקודת ייחוס שבה אני מתחיל את הפנייה,כל פעם שאני מבצע RNAV26"

אני מסתכל על המכשור במקום,שנינו הגענו לאותה תוצאה רק בדרכים שונות. חוץ מזה לא חייב לדעת VFR בכדי לזהות נקודות על הקרקע בעת ביצוע גישת מכשירים.

VFR זה דבר אחד, זיהוי נקודות על הקרקע זה דבר אחר - לא רלוונטי לטיעון.

----------

"חוץ מזה קודם כל צריך להתחיל בקלים ולא בכבדים,הקלים נותנים את הבסיס,ורק אז עוברים לכבדים."

מי אמר....? הבסיס שבקלים נמצע גם בכבדים....

--------

"סימולטור טיסה בא לדמות את המציאות בכמה שיותר דיוק,והדעה שלי שמי משתמש ב FS צריך לדמות גם תהליכי למידה כמו בעולם האמיתי.

זה כל הכיף בסימולטור."

לא לכולם "זה כל הכיף" בסימולטור לדמות 100% מציאות

יש כאלה הרוצים ללמוד תביטס אנד בייטס של המטוס ויש כאלה שנהנים להגיע מנקודה א' לנקודה ב'

ע"פ נהלים.

יש כאילה שנהנים להרגיש שהם שולטים על כבדים ויש להם נוסעים, יש כאלה שנהנים מהנוף.

יש אלף ואחד סיבות שבו אנו נמצאים ב FS וכל אחד לגופו.

מה שנכון אליך אינו בהכרח נכון לאחרים....

לכן טענה זו חסרת בסיס.

פורסם
  Akila כתב:
"ועדיין VFR נותן את השליטה בצורה יותר יעילה,הרי ב VFR הכל ידני."

IFR לא חייב לבצע ע"י טייס אוטמטי , גם ב IFR אתה יכול להיות ב 100% ידני - לא רלוונטי לטיעון

-----------

"הידע שלי ב VFR גם עוזר לי בגישת RNAV,עכשיו כשאני בא לבצע RNAV26,אני דווקא מסתכל על הקרקע,שמה כבר קבעתי לעצמי נקודת ייחוס שבה אני מתחיל את הפנייה,כל פעם שאני מבצע RNAV26"

אני מסתכל על המכשור במקום,שנינו הגענו לאותה תוצאה רק בדרכים שונות. חוץ מזה לא חייב לדעת VFR בכדי לזהות נקודות על הקרקע בעת ביצוע גישת מכשירים.

VFR זה דבר אחד, זיהוי נקודות על הקרקע זה דבר אחר - לא רלוונטי לטיעון.

----------

"חוץ מזה קודם כל צריך להתחיל בקלים ולא בכבדים,הקלים נותנים את הבסיס,ורק אז עוברים לכבדים."

מי אמר....? הבסיס שבקלים נמצע גם בכבדים....

--------

"סימולטור טיסה בא לדמות את המציאות בכמה שיותר דיוק,והדעה שלי שמי משתמש ב FS צריך לדמות גם תהליכי למידה כמו בעולם האמיתי.

זה כל הכיף בסימולטור."

לא לכולם "זה כל הכיף" בסימולטור לדמות 100% מציאות

יש כאלה הרוצים ללמוד תביטס אנד בייטס של המטוס ויש כאלה שנהנים להגיע מנקודה א' לנקודה ב'

ע"פ נהלים.

יש כאילה שנהנים להרגיש שהם שולטים על כבדים ויש להם נוסעים, יש כאלה שנהנים מהנוף.

יש אלף ואחד סיבות שבו אנו נמצאים ב FS וכל אחד לגופו.

מה שנכון אליך אינו בהכרח נכון לאחרים....

לכן זו טענה חסרת בסיס אמתית.

קהל היעד של הסימולטור הוא לאלה שרוצים לדמות את המציאות בצורה הכי מציאותית שיש.

זה בא לידי ביטוי גם בתהליכי הלמידה,הרי במציאות לא ייתנו לך על הפעם הראשונה 747, לא?

בטענה שלך זה כאילו גם במציאות אפשר להתחיל ללמוד על 747 ישר(אחרי שלומדים את החלק התאורטי).

להגיע מנקודה א' לנקודה ב' אני עשיתי את זה בזמנו עם SAN ANDREAS,ושמה יש גם גראפיקה לא רעה.(גם ב IV)

עריכה:

ושלא תבין לא נכון,אני בעד שכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שבא לו.

רק חבל להשקיע על הגדרות של FSX,לקנות יוק,להשקיע בחומרה,ובסוף לומר ההנאה זה להגיע מנקודה א' לב'

פורסם

מחזיר אותך אחורה לפסקה האחרונה, תקרא שוב.

viewtopic.php?f=1&t=40140&p=384889#p384889

אני דוגמה חיה שתפיסת עולמי ל FS שונה משלך. אני לא חותר למושלמות אלא להנאה

נ.ב.

אף אחד לא דיבר פה על עולם המציאות בקיצורי הדרך להעי"ל.

פורסם

יואל ,

אתה בתור מישהו שהשתתף בקורס Ifr יודע שחייבים את הבסיס הזה שנקראה vfr.

מי שאין לו את הידע של vfr לא יכול לעשות חלקים נרחבים בטיסה המחייבים זאת.

לכן זה בסיס /חובה לפני IFR.

כך לדוגמא יציאה משדה שאין לו אמצעי ניווט של Ifr ולכן תצטרך לצאת ב cvfr.

אז מה תגיד : אני לא יעשה את זה כי אני לא יודע vfr ?

לכן גם במציאות תמיד vfr הוא הבסיס.

פורסם

אמיר, פספסת את הנקודה.

הנקודה שהייתה פה לכל אורך הוויכוח הוא סוג ה IFR שצריך ע"מ לבצע סוג אחר של IFR.

נכון גם הועלתה נושא ה VFR ככלל מקדים, אבל לגופו של סער זה לא רלוונטי ואנמק זאת.

נכון ישנם מקומות שאין אפשרות לבצע IFR קלסי, אבל יש פה עוד נקודה.

שכן סער לא יטוס שם, מאחר והוא טס על כבד, קרי מסלולים שיש בהם IFR.

הנקודה שבו העליתי הוא בעיקר השיטה הסכמטית שקולם נעולים על לצורך למידת הסימולטור

שבפועל לא חייב את כל המסלול המייגע הזה בשביל דבר פשוט אחד, הנאה.

כל אחד ודרך בחירתו. יש כאילו שיעדיפו ללמוד הכל ולעשות קורסים וכאילה שיעדיפו בקיצורי דרך בכדי להגיע ליעד שלהם בהנאה , קרי כבדים וכו.

כל עוד זה סימולטור והם עומדים בנהלים , למי אכפת!?

זה הנקודה שאליה חתרתי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...