Amir Paz פורסם מאי 20, 2012 דיווח פורסם מאי 20, 2012 מעניין לדעת אם יש כאלו שמקפידים על רגישות הציוד לפי סוג מטוס, למשל: 767 מקבל רגישות מסויימת, וססנה מקבל אחרת (בהגדרות CONTROLS של הסימולטור). אני אישית משנה את זה, אבל אין לי מושג מה הרגישות המתאימה למטוסים כבדים... כמה ס"מ נמשך ה YOKE אחורנית ב 767 בהמראה במשקל מלא בשביל לקבל מעלה וחצי לשני ? (סתם דוגמא)
Joel Strikovsky פורסם מאי 20, 2012 דיווח פורסם מאי 20, 2012 Sorry for writing in English, I just re-format my Computer for Prepar3D (wanted a clean OS for it), I haven't had a chance yet Installing Hebrew in my OS. [CONTROLS] stick_sensitivity_mode=0 Without this setting, the response to a deflection on an axis, is NOT immediate. The control surface moves slowly to it's desired setting, The speed that it gets there is controlled by the SENSITIVITY slider. No matter that you set the Sensitivity to, it will always finally get to the same deflection. Even at MAX sensitivity (fastest response), there is a delay. When you set stick_sensitivity_mode=0 Then there is NEVER any delay, it moves immediatly, but, the Sensitivity is now a GAIN adjustment. Set to to say 50%, then a max defection on your CONTROLLER will result in an immediate 50% deflection of your control surfaces, Without stick_sensitivity_mode=0 its like you are flying with ELASTIC BANDS connecting your Controller to your Control Surfaces. Try the setting. (with sensitivity at MAX, and Dead Band/Null and zero) If you fly the EXTRA 300, you will really notice a difference, !! 8 Point Hesitation Rolls becime POSSIBLE -- you have so much more precise control. ===== It will make a difference in may ways to the PMDG as well, as yiou can imagine.
Liad Gal פורסם מאי 21, 2012 דיווח פורסם מאי 21, 2012 Sorry for writing in English, I just re-format my Computer for Prepar3D (wanted a clean OS for it), I haven't had a chance yet Installing Hebrew in my OS.[CONTROLS] stick_sensitivity_mode=0 Without this setting, the response to a deflection on an axis, is NOT immediate. The control surface moves slowly to it's desired setting, The speed that it gets there is controlled by the SENSITIVITY slider. No matter that you set the Sensitivity to, it will always finally get to the same deflection. Even at MAX sensitivity (fastest response), there is a delay. When you set stick_sensitivity_mode=0 Then there is NEVER any delay, it moves immediatly, but, the Sensitivity is now a GAIN adjustment. Set to to say 50%, then a max defection on your CONTROLLER will result in an immediate 50% deflection of your control surfaces, Without stick_sensitivity_mode=0 its like you are flying with ELASTIC BANDS connecting your Controller to your Control Surfaces. Try the setting. (with sensitivity at MAX, and Dead Band/Null and zero) If you fly the EXTRA 300, you will really notice a difference, !! 8 Point Hesitation Rolls becime POSSIBLE -- you have so much more precise control. ===== It will make a difference in may ways to the PMDG as well, as yiou can imagine. להוסיף את זה ב CFG הרגיל של הסימ'? זה מוסיף הרבה לריאליסטיות של שליטה ידנית במטוס?
Joel Strikovsky פורסם מאי 21, 2012 דיווח פורסם מאי 21, 2012 stick_sensitivity_mode 0 + PMDG 737 = Best thing since toasted bread w/butter n jelly Yes , you should add it in to the %AppData%\Microsoft\FSX\FSX.cfg under [CONTROLS] stick_sensitivity_mode=0 but you should also set your Yoak to NULL Zone = 0 and set the sensitivity to 127, that you do in the FSX Control settings UI. for Saitek Yoke I found the best settings that works for me on the sensitivity, is set to 110 on both "ailerons" & "Elevator" , but the thrust is set to 127. you can play with it for yourself and see what best suits you.
Liad Gal פורסם מאי 21, 2012 דיווח פורסם מאי 21, 2012 תודה רבה, יש לי סייטק, אנסה. זה תקף לכל המטוסים? גם הקלים למיניהם?
אורח פורסם מאי 22, 2012 דיווח פורסם מאי 22, 2012 מעניין לדעת אם יש כאלו שמקפידים על רגישות הציוד לפי סוג מטוס, למשל:767 מקבל רגישות מסויימת, וססנה מקבל אחרת (בהגדרות CONTROLS של הסימולטור). אני אישית משנה את זה, אבל אין לי מושג מה הרגישות המתאימה למטוסים כבדים... כמה ס"מ נמשך ה YOKE אחורנית ב 767 בהמראה במשקל מלא בשביל לקבל מעלה וחצי לשני ? (סתם דוגמא) משעשע לראות את ההודעה הזאת שלך כמה שעות לפני ניסוי ריגשות ההגאים שעשית :drinking:
Nir Gonen פורסם מאי 22, 2012 דיווח פורסם מאי 22, 2012 מעניין לדעת אם יש כאלו שמקפידים על רגישות הציוד לפי סוג מטוס, למשל:767 מקבל רגישות מסויימת, וססנה מקבל אחרת (בהגדרות CONTROLS של הסימולטור). אני אישית משנה את זה, אבל אין לי מושג מה הרגישות המתאימה למטוסים כבדים... כמה ס"מ נמשך ה YOKE אחורנית ב 767 בהמראה במשקל מלא בשביל לקבל מעלה וחצי לשני ? (סתם דוגמא) אמיר, אני מוצא שכל המראה ב73 שונה מהקודמת, הכמות שאני צריך למשוך את היוק משתנה כמעט כל פעם אבל בכל מקרה הייתי אומר שאני לא מושך יותר מכמה סנטימטרים זה משתנה כל פעם בהתאם לכמה אנשים יושבים מקדימה או מאחורה, כמה מהם אמריקאים (. ;-) ) עד שלא יהיה ל737 צג סטאב טרים אלקטרוני זה יהיה תלוי גם בכמה קרוב היית לטרים הנכון וכו וכו לפעמים אני מושך ומיד צריך לעצור כי האף קופץ למעלה לפעמים אני מושך וכלום לא קורה ואז אני צריך לתת לו עוד טיפה קיצור כל המראה זה הרפתקה חדשה
Amir Paz פורסם מאי 22, 2012 מחבר דיווח פורסם מאי 22, 2012 מעניין לדעת אם יש כאלו שמקפידים על רגישות הציוד לפי סוג מטוס, למשל:767 מקבל רגישות מסויימת, וססנה מקבל אחרת (בהגדרות CONTROLS של הסימולטור). אני אישית משנה את זה, אבל אין לי מושג מה הרגישות המתאימה למטוסים כבדים... כמה ס"מ נמשך ה YOKE אחורנית ב 767 בהמראה במשקל מלא בשביל לקבל מעלה וחצי לשני ? (סתם דוגמא) משעשע לראות את ההודעה הזאת שלך כמה שעות לפני ניסוי ריגשות ההגאים שעשית :drinking:
Amir Paz פורסם מאי 22, 2012 מחבר דיווח פורסם מאי 22, 2012 מעניין לדעת אם יש כאלו שמקפידים על רגישות הציוד לפי סוג מטוס, למשל:767 מקבל רגישות מסויימת, וססנה מקבל אחרת (בהגדרות CONTROLS של הסימולטור). אני אישית משנה את זה, אבל אין לי מושג מה הרגישות המתאימה למטוסים כבדים... כמה ס"מ נמשך ה YOKE אחורנית ב 767 בהמראה במשקל מלא בשביל לקבל מעלה וחצי לשני ? (סתם דוגמא) אמיר, אני מוצא שכל המראה ב73 שונה מהקודמת, הכמות שאני צריך למשוך את היוק משתנה כמעט כל פעם אבל בכל מקרה הייתי אומר שאני לא מושך יותר מכמה סנטימטרים זה משתנה כל פעם בהתאם לכמה אנשים יושבים מקדימה או מאחורה, כמה מהם אמריקאים (. ;-) ) עד שלא יהיה ל737 צג סטאב טרים אלקטרוני זה יהיה תלוי גם בכמה קרוב היית לטרים הנכון וכו וכו לפעמים אני מושך ומיד צריך לעצור כי האף קופץ למעלה לפעמים אני מושך וכלום לא קורה ואז אני צריך לתת לו עוד טיפה קיצור כל המראה זה הרפתקה חדשה ואללה, מגניב! לא חשבתי שיהיו כאלו שינויים כתלות באיזון ובמשקל, אבל נראה שזה ממש ממש משפיע על ההגאים... אגב ניר, שאלה קטנה ,(פינקלס - מה שדיברנו..) אני יודע (ראיתי שמעתי) שיש מצבים שבהם נותנים FULL DEFLECTION למאזנות בנחיתה (במטוסים כבדים), בעיקר לאור העובדה שאתה במהירות נמוכה והשפעה הגאים נמוכה.. זה חריג לשבור מאזנת מלא שמאלה/ימינה קצת לפני הצפה?
אורח פורסם מאי 23, 2012 דיווח פורסם מאי 23, 2012 אתמול ב NGHD היה שניות מאסון, על ההתרסקות של ה A300-600 של אמריקן , בגלל שהקצין ראשון השתולל על הפדלים בפול דפלקשין 5 פעמים ימינה שמאלה במהירות יחסית גבוהה. דבר שגרם לזנב ללכת לחפש מטוס אחר. הראו שם שבמהירות נמוכה היתה מספיקה תנועה של 10 ס"מ כדי לקבל השפעה מקסימלי ואילו במהירות גבוהה היה מספיק 4 ס"מ תנועה לקבל השפעה מקסימלית. כך במציאות יש הגיון במה שאתה אומר, לא ב FSX ולא על מטוס דיפולטי מניסיון, הספיקה חצי מהתנועה שלך, כדי לקבל FULL DEF. במאזנות.
Nir Gonen פורסם מאי 23, 2012 דיווח פורסם מאי 23, 2012 אמיר לא זכור לי שנתתי אי פעם הטייה מלאה של ההגאים, נתתי די הרבה בתנאי חיתחותים אבל לא זוכר שאשכרה הרגשתי שהגעתי לקצה התנועה של ההגאים, אבל קשה להגיד כי אני לא ממש מסתכל על ההגאים כל כך קרוב לקרקע ויש יותר מדי דברים אחרים שקורים ככה שקשה למדוד כמו כן ברגע שהיוק עובר 1.5 יחידות של הטייה הספוילרים נפתחים ונותנים לך אקסטרה ״כוח״ ככה שהטיה מלאה של ההגאים זה די אגרסיבי