עבור לתוכן
4X-JAN

שאלה: קצת שכחתי איך לזרוק דלק מהLVLD

Recommended Posts

פורסם

משום מה יצא לי חישוב דלק לא נכון לטיסה שלי מטורנטו לישראל ואני אמור להגיע לישראל עם 37 אלף לברות...הרבה יותר מידי...אין לי כוח לעשות שעה הולדינג כדי להוציא את הדלק...

אז לפי מה שאני זוכר יש מעל לפיול פאמפס ומתחת למצתים את שני הלחצנים ואת מתג הסיבוב.

אני לוחץ על שני הכפתורים ומסובב את המתג לON מOFF.

נכון?

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

1. פתח את המדריך של LDS יד עמוד מפורט על השלכת הדלק

2. בכל מקרה מערכת השלכת דלק לא בהכרח יעזור לך אם המיכלים המרכזיים ריקים, המערכת מוציאה החוצה רק מהמיכלים האלה ולא מהמייכלי כנף

פורסם
OK.. אבל נגמרו המיכלים האמצעיים ממזמן...

אז אני חייב להיכנס להולדינג בסוף?

קודם כל תבדוק אם המטוס מתחת למשקל הנחיתה המירבי..

פורסם
OK.. אבל נגמרו המיכלים האמצעיים ממזמן...

אז אני חייב להיכנס להולדינג בסוף?

קודם כל תבדוק אם המטוס מתחת למשקל הנחיתה המירבי..

כבר עברנו את הMLW. (320,000

בכל מקרה אני מעדיף שלא לנחות כבד מידי..אתה יכול להסכים איתי ש40 אלף לברות רזרבה זה יותר מידי..

אתה יכול גם להאיץ את המהירות למקסימאלית שאתה יכול וככה "לבזבז" יותר דלק :)

כבר עושה את זה שעה בערך...נראה אם יעבוד...

פורסם

כמו שאלעד אמר, גם אם נראה לך שאתה כבד, אבל אתה מתחת למשקל נחיתה המרבי אין לך מה לדאוג.

פורסם
כן המערכת השלכת דלק זורקת רק מהמייכלים המרכזיים ככה שאם אתה עדיין מעל משקל נחיתה אתה צריך לשרוף אותו ברמת השיעמום:-)

הJETTISON באמת זורק מהמרכזיים, רק שכחת לציין את העובדה שיש נזילת דלק טבעית מכל המיכלים של הגרוטאה :mrgreen:

פורסם
כן המערכת השלכת דלק זורקת רק מהמייכלים המרכזיים ככה שאם אתה עדיין מעל משקל נחיתה אתה צריך לשרוף אותו ברמת השיעמום:-)

הJETTISON באמת זורק מהמרכזיים, רק שכחת לציין את העובדה שיש נזילת דלק טבעית מכל המיכלים של הגרוטאה :mrgreen:

דיי מעניין בהיתחשב בזה שהנזילת דלת האחרונה הייתה על NG בפרנקפורט....

פורסם
כן המערכת השלכת דלק זורקת רק מהמייכלים המרכזיים ככה שאם אתה עדיין מעל משקל נחיתה אתה צריך לשרוף אותו ברמת השיעמום:-)

הJETTISON באמת זורק מהמרכזיים, רק שכחת לציין את העובדה שיש נזילת דלק טבעית מכל המיכלים של הגרוטאה :mrgreen:

דיי מעניין בהיתחשב בזה שהנזילת דלת האחרונה הייתה על NG בפרנקפורט....

אף אחד לא מושלם... :drinking:

פורסם

כשמפעילים ג'טיסון מ-767, יש שם ממש בנאדם שעומד וזורק מהמטוס את המאגרי פחם למטה? או שזה מספיק מתקדם ופשוט נפתחת דלת קטנה של איפה שכל הפחמים לפני שהם נכנסים לדוד..?

פורסם
כשמפעילים ג'טיסון מ-767, יש שם ממש בנאדם שעומד וזורק מהמטוס את המאגרי פחם למטה? או שזה מספיק מתקדם ופשוט נפתחת דלת קטנה של איפה שכל הפחמים לפני שהם נכנסים לדוד..?

לתגובה שלך חיכיתי ! :lol:

אפילו mr. Old school זיירמן התקדם, נטש את הפחם ואת הנייווט לפי כוכבים (כי אף מערכת ניווט ב76 לא עובדת) והתקדם לng

פורסם
הבעיה ש NG זה מעבר ל OLD SCHOOL, מטוס משנות ה - 60 שעבר הרבה מתיחות פנים, אני מתפלא שלא צריך להניע אותו על ידי סיבוב הטורבינה עם האצבע.

אה וואלה?

הייתי בטוח שהאיש של הAES עושה את זה כשהוא הולך בפושבאק יחד עם המטוס, מוזר :shock:

פורסם
הבעיה ש NG זה מעבר ל OLD SCHOOL, מטוס משנות ה - 60 שעבר הרבה מתיחות פנים, אני מתפלא שלא צריך להניע אותו על ידי סיבוב הטורבינה עם האצבע.

תגיד זיירמן, ב-767 תפילת הדרך+שמע ישראל בשלוש הדתות המותנאיסטיות המרכזיות מופיע בצ'קליסט?

פורסם
הבעיה ש NG זה מעבר ל OLD SCHOOL, מטוס משנות ה - 60 שעבר הרבה מתיחות פנים, אני מתפלא שלא צריך להניע אותו על ידי סיבוב הטורבינה עם האצבע.

תגיד זיירמן, ב-767 תפילת הדרך+שמע ישראל בשלוש הדתות המותנאיסטיות המרכזיות מופיע בצ'קליסט?

שאני יזכיר לך את הפרק של תעופה בחקירה שבו 737 פתאום הופך את כיוון ההגה זנב בגלל קיפאון וצולל לקרקע?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...