עבור לתוכן
Amir Paz

שלוחה E

Recommended Posts

פורסם

האמת לא ראיתי באזור ניצנים של התחלת בנייה

לעומת זאת ההארכה של -03-21 בהילוך גבוה, סגרו את הכביש שירות שהיה מקביל ל M, יש כביש עוקף שעובר בדיוק בסוף של 21, וכבר לדעתי רואים שם כבר הכנות לכל התשתיות של ה ILS והתאורות, סלילה עדיין לא התחילו.

פורסם

גם הייתה שמוע שזרוע E תתאים לכבדים כמו 380 ו78,

מידע נכון?

אגב הארכה של 03-21 פשוט חלומית,עשרות נק' ספוטינג חדשות.

ואני כמעט בטוח שהמגדל יעדיף לשלוח ל03 כשיהיה הצורך ואם הרוח

תהיה יותר לכיוון 21 אולי כבר ילכו על 26?..

ועוד שאלה קטנה,האם יכולים להיות כמה הליכי גישה לנחיתה במקביל?

לדוג' ILS21 & ILS26 או ההיפך 03-08 לא כאלה הבדלים גדולים.

פורסם

ע"פ וויקיפדיה, זה המטרה , ששני המסלולים יהיו בשימוש במקביל.

03/21 לנחיתות (בעיקר מצפון לדרום) ו 08/26 להמראות

זה גם מה שנאמר לנו לפני כשנה בערך ע"י המדריך מטעם הרשות כשהיינו בסיור מאורגן בנתב"ג

כמו כן גם הוא אמר לנו שיש בתוכנית העתידית לבנות שלוחה E במקום הרמפה עם הדשה.

מכתחילה זה הוכן כך ע"מ לקלוט את E.

פורסם
גם הייתה שמוע שזרוע E תתאים לכבדים כמו 380 ו78,

מידע נכון?

אגב הארכה של 03-21 פשוט חלומית,עשרות נק' ספוטינג חדשות.

ואני כמעט בטוח שהמגדל יעדיף לשלוח ל03 כשיהיה הצורך ואם הרוח

תהיה יותר לכיוון 21 אולי כבר ילכו על 26?..

ועוד שאלה קטנה,האם יכולים להיות כמה הליכי גישה לנחיתה במקביל?

לדוג' ILS21 & ILS26 או ההיפך 03-08 לא כאלה הבדלים גדולים.

גישות במקביל ל21 ו26 לא יהיו, הפיינלים חותכים אחד את השני, התכנון הוא כמו שנאמר כאן 21 נחיתות ו26 המראות.

גישות ל03 לדעתי לפחות יהיו בעדיפות נמוכה מאוד, בשביל להבין למה אפשר להמשיך על ציר 21 דרומה כמה מיילים....

פורסם

אלמוג זה לא מדויק , הפיינלים (נחיתות) וההמראות יהיו במגביל ברוב שעות היממה.

לא יהיו חיתוכים וזאת מאחר ועומדים לקצר את 26 בחלק שגובל ל 21 ולהאריך אותו בחלק של 8 במקום.

זה יאפשר המראות ונחיתות בו זמנית. זה אחד המניעים המרכזיים שכל השיפוץ הזה, לאפשר המראה ונחיתה בו זמנית.

הוא, המדריך הראה לנו את התרשים (Blueprint) בסיור שלנו בנתב"ג של איך זה יראה בסופו של יום.

פורסם
אלמוג זה לא מדויק , הפיינלים (נחיתות) וההמראות יהיו במגביל ברוב שעות היממה.

לא יהיו חיתוכים וזאת מאחר ועומדים לקצר את 26 בחלק שגובל ל 21 ולהאריך אותו בחלק של 8 במקום.

זה יאפשר המראות ונחיתות בו זמנית. זה אחד המניעים המרכזיים שכל השיפוץ הזה, לאפשר המראה ונחיתה בו זמנית.

הוא, המדריך הראה לנו את התרשים (Bluprint) בסיור שלנו בנתב"ג של איך זה יראה בסופו של יום.

אלמוג דיבר על גישות ל 26 ו 21 במקביל - זה לא פרקטי.

המראות על 26 בזמן שיש גישה ל 21 - בטח שכן. בגלל זה שוברים עכשיו את כל השדה :)

לדעתי: אם כבר שוברים, היו צריכים לעשות יותר בלאגן ולבנות מסלול 36/18. עם גישה ל21 אנחנו חוזרים לאותה בעיה שבה

תהיה גישה בהיסט ל 21 וזה סתם דופק את המינימה שתהיה גבוהה יחסית.

נקודה נוספת היא הליכה סביב על 21, כנראה תבוצע בפנייה שמאלית אחרי ההמראה להמנע מציר 26. הליכה סביב על21 ובכלל - גישות ל 21 , מכניסות קצת בעיה לכניסה לשדה דב מים המלח. פתרון לעניין יכול להיות שיוציאו STAR לשדה דב אחרי 450 שנה של מלכות פרעה, ה STAR יכול להנמיך את ה ATRים ל VOR של ב"ג גובה 4, ומשם לשדה דב 2000 ולנקודת ההתפצלות של עם הרוח בגובה בגובה 800.

פורסם

אחרי השיפוץ מסלול 12/30 עדיין יהיה בשימוש?

כאילו בשעות העומס כנראה ישתמש ב 26 להמראות ו 21 לנחיתות,אבל בשעות שהן לא עמוסות יש סיכוי שיתמשו ב 12/30 לנחיתות/המראות?

או שזה יהיה נדיר?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...