עבור לתוכן
שגי�_ינ�י

תגידו מה נסגר איתכם????

Recommended Posts

פורסם
תודה ברק

אבל כמו שיורם אמר בדיון המקביל - דיבורים כמו חול ואין מה לאכול :):)

ירדתי מהנושא... לא נגיע לשום דבר.

אם ברצונכם, אפשר להקים צוות עבודה מיוחד לנושא זה, ואשמח להשתתף :)

פורסם

אני מבין את שגיא כפקח ואני מניח שכל פקח היה רוצה שטייסים יתפקדו בצורה הטובה ביותר ! אולם לצערנו המציאות שונה. פרט לטייסים אמיתיים וטייסי סימולטור ותיקים עם קבלות ישנם טייסים על כבדים שרכשו את הידע הלא מספיק באופן אישי ונסיון אישי על פי יכולתם . לדעתי זו אחת הסיבות הגורמות לביצועים כושלים ולחוסר הבנה .

מכאן אם אנו חפצים להגדיל את מאגר הטייסים הטובים ולעודד אותם להצליח אין ברירה אלא לנהוג בסבלנות ובהבנה!

אני חושב שרצוי לחשוב על פתיחת קורס על מטוסים כבדים כמו ה 737 להכשיר חניכים בצורה מקצועית ולהקנות ידע וכלים להצלחת הטייסים. אני בטוח שהדבר יעשיר את שיתוף הפעולה בין הטייסים לפקחים וימנע תקלות בעתיד !!

פורסם
אני חושב שרצוי לחשוב על פתיחת קורס על מטוסים כבדים כמו ה 737 להכשיר חניכים בצורה מקצועית ולהקנות ידע וכלים להצלחת הטייסים

דוד זה לא יעזור...

80% מהטייסים החדשים מטיסים 737 כי זה מגניב...

הם לא מבינים שלהטיס 737 זה לא להין FMC ולהמריא..

הבעיה שקורס כזה דורש כוח אדם ועכשיו לשבת וללמד 5 חניכים לטוס על 737 פשוט לא אפשרי...

737 זה מטוס שלומדים לבד עם מדריכים,סרטים והרבה מאוד ניסיון...

אין צורך לשבת וללמד חניך להתניע את המטוס / להכין FMC זה הוא יכול לעשות לבד דרך המדריך.

פורסם
אם הבעיה היא טכנית אין כח אדם וקשה להכין מערכי שעור לקורס כבדים לא נותר אלא להצטער על כך !!

היי דוד,

למה צריך להכין מערכי שיעור לקורס כבדים?

יש מדריך מעולה של PMDG שכל אחד יכול לקרוא ולהבין מה הם רוצים.

לעשות קורס למטוסים כבדים (737) זה ביזבוז זמן.

גם ככה אין כל כך הרבה חניכים שמסיים בסוף את הקורס (CVFR).. ככה או ככה יום אחרי סיום הקורס כולם כבר טסים 737.

קצת מיותר לפי דעתי.

פורסם

בשביל מטוסים כבדים כמו 737 אם 747 יש Operation Manuals או Handbooks שמספקים אותם

יצרני המטוסים ובד"כ תואמים לNormal Procedures המציאותיים, לכן אין טעם לדעתי בקורס כבדים.

פורסם

התייחסות קטנה לנושא הטיסות על הכבדים

מסכים עם מה שנאמר כאן שאם יודעים את הבסיס של טיסת VFR, וטיסות מכשירים, לא בעיה לילמוד מהספרות בעיקר בעידן שבו PMDG פשוט זורקת בתוך התוכנות שלה את כל הספרות המקורית של בואינג ובתוכם ה FCTM, שהוא לדעתי אחד הספרים הכי חשובים.

אבל יש עדיין כל מיני אנקדוטות שמהניסיון שלי עם שת"פ אלעל שמאוד עוזר לראות אותם בשיעור בעיקר בנושא אוטומציה ונושא הפרוצדורות של הטיסה, למי שמכיר עשיתי את זה בשנים האחרונות בכיתות באלעל מפאת קוצר זמן לא ייצא לי לעשות את זה בעיקר בגלל הלוגיסטיקה הרבה מיסביב.

במסגרת אחרת לא עשיתי את זה מי שמכיר אותי יודע שאני סולד מעניין ההדרכות (שיעורי תורה) ב TS המסר לא עובר כמו שצריך ואין כמו להרגיש פידבק מהכיתה.

לאחרונה נחשפתי לכלי חדש שאפשר להשתמש בו לסימולטור שיכול לפשט וייעל את העניין:

viewtopic.php?f=1&t=40811

שאתפנה קצת מהמיבחנים אבחן יותר לעומק את הכלי הזה ואריץ איזה פיילוט ואולי נוכל להחזיר את הזרימת טיסה באונליין לחברי החטיבה.

פורסם

A bit off from the topic. Though, I still think it fits here.

Doug Stewart:

"You want to find an instructor who has a simulator. The simulator doesn't necessarily have to be a fancy Level D that Flight Safety is running down in Orlando. I've just got a desktop PCATD - personal computer aviation training device. It's the least expensive that Elite makes, but I can simulate every failure, the way they really occur. So when I simulate a vacuum pump failure, I don't just whip out two Post-Its and slap them over your attitude indicator and your DG. That's not what it looks like when a vacuum pump fails. I can actually simulate the way it really fails.

A lot of people say, Well, I can't log that. I can only log 10 hours of that towards my rating. Once I have my rating, I can't log any of that. Who cares about what you put in your logbook? What's really important is what do you log in the way of experience? What's put in that experience logbook.

What do these failures really look like? Let me tell you, when a vacuum pump fails, it isn't somebody just slap, slap two Post-It's over two gauges, saying, "there - you lost your vacuum pump. What are you going to do?" That attitude indicators starts to drift slowly. The heading indicator won't hold. You kind of wonder what's going on. Nothing's making sense. DG's turning one way; turn coordination is showing another. You're scratching your head. Did you remember to include the vacuum gauge in your scan? Let me guarantee you that if you go in a simulator and have somebody do this to you, actually fail the vacuum pump, you'll start to explore that.

Or, perhaps maybe they fail your oil pressure. Have you looked at your oil pressure on departure? You're going to take off into a 300 foot ceiling. On take off roll your oil pressure is gone. Your engine's going to quit not too long into the flight. You didn't notice your oil pressure was gone. Well, if you've done this in a simulator, you can get up in the clouds and your engine will quit. And you know, you crash and you laugh, Ha, ha, and you go have a cold frosty one, but you've learned. Hey, I'll check oil pressure next time I take off.

So simulators can be incredible."

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...