עבור לתוכן
Tal Malca

בורר זווית הפנייה ב 737

Recommended Posts

פורסם
אבל תראה,בגדול במידה ואני לא מפעיל את ה DISABLE ומנוע מז"א האוויר שלי הוא AS2012,עדיין יהיו הבעיות ש PMDG דיברו עליהם עם מנוע מז"א של FSX?

One of my main gripes has always been having to check the FSX Weather settings option that disables Turbulence and Thermal effects on Aircraft. The reason was to prevent the S-Turning / "Autopilot Nav Hunting by PMDG Planes which causes the plane to bank right and left back and forth which can be quite annoying"

בקיצור כן צריך לבטל את הטרמיקות של הסימולטור.

אז איך עושים שיהיהלך טרמיקות ?

משלבים את ה AS עם ה FSUIPC ומשחקים בהגדרות של הקבצים כמו שהוא מסביר במדריך זה עובד טוב לכל המטוסים...

יש לדוגנמא בעייה ב 744 של PMDG שבשלב מסוים בטיסה הוא מאבד כח ומכרי על גובה שיוט מקסימלי של FL280 בערך , זה באג ידוע שנגרם מהמנוע מזג אוויר של ה ACTIVE SKY...

שאתה מערב את ה FSUIPC נותן לו לשלוט במערבולות במשאבים וכו הוא מונע בעיות כאלו..

פורסם

אין לי FSUIPC שהוא מלא יש לי רק את החינמי למען FS2CREW שאני הולך לקנות.

בכ"מ אם הבנתי נכון במידה ויש לי רק AS2012 שהוא קנוי אני משנה את זה :

TurbulenceScale=0.500000

ומבטל את האופציה של הטרמיקות (כלומר שכן יהיו)

פורסם

על הכיפאק, אמרתי שבאמת לא התעדכנתי הרבה זמן בשינויי נהלי אלעל. ההתנהגות של ה-AFDS בהמראת TOGA - זה משהו שישב לי בראש ולא משתנה בנהלי חברה או עדכון תכנה קטן.

אלמוג תודה על הבדיקה בספרות וכולם תודה על המידע על חימוש VNAV לפני - כשאחזור לטוס בסימולטור אתעדכן בכל הנהלים הקטנים החדשים. אם יהיה משהו מעניין - גם אעדכן כאן, ואז לא יהיה צריך להיות מוזנים משמועות, דוגמאות פרטיות וסרטונים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...