Tomer Haim פורסם אוקטובר 6, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 6, 2012 היי, לאחרונה קיבלתי את החלסטרה על מד שעור פניה והטייה שבבסיסו ה FSX וקודמיו הציג נתוני פניה/החלקה שגויים למצבי טיסה מסויימים במיוחד בפניות ובטיסה אסימטרית על דו מנועיים. האמת שאני כבר שנים מנסה לתקן את המכשיר אבל התייאשתי. הקש ששבר את גב הגמל היה כששמתי לב שב XPLANE המכשיר מדוייק! לא מקובל עליי! ואז יצאתי למספר טיסות קצרות עם חבר שמצוייד במצלמה והסרטנו את תגובות המכשיר בכל מיני מצבי טיסה. בסופו של דבר, הצלחתי ליצור מכשיר שבכלל לא מקבל את הנתון הדיפולטי מהסימולטור אלה מבצע חישובים כדי לתת נתונים נכונים של פניה והחלקה. אבל כמו שתמיד קורה, על הדרך באה המוזה ותיקנתי עוד מספר מכשירים שבבסיסם לא מדוייקים בסימולטור. - תיקון מד שעור פניה והחלקה - טווח קליטת VOR שמבוססת על גובה המטוס ועוד כמה פרטמרים VHF - טווח קליטת DME שמבוססת על גובה המטוס ועוד כמה פרמטרים UHF - התנהגות האופק המלאכותי בזמן ההתנעה עד שלחץ היניקה מתייצר (סוג של ריקוד) - בססנה 172 הוספתי צלילים של החלקה על המסלול, החלקה באויר, שינוי זליל הפרופלור בפניות על הקרקע וצליל משכח קדמי.. כמו כן הוספתי 2 צלילים של הזדקרות התלויות בזוית ההתקפה של המטוס ובמקדם G (הצליל מתחיל 5-10 קשרים לפני קרות ההזדקרות ומסתיים עם קרות ההזדקרות) בנוסף שוב עברתי על כל המטוסים של קרנדו שיש לי באתר ותיקנתי להם תכונות טיסה לפי ספרות המטוסים. לצערי, את המכשירים של המטוסים החדשים שמבוססים על המודל של המטוס כי הם תלת מימדיים, אין לי יכולת טכנית לתקן... כל התיקונים ניתנים להורדה כאן: http://www.virtual-flight.com/dl/aircraft_downloads.html ועכשיו ססנה 172 דגם P: (תורידו אותה שוב) תיקנתי את כל הדברים שתיקנתי במטוסים של קרנדו ובנוסף: מי שיוריד את המטוס ישים לב להתנהגות אחרת של מחטי ה VOR לא רק לפי טווח הקליטה אלה גם לפי עוצמת הקליטה.... בנוסף צלילים שונים והתנהגות שונה של מצפן הגיירו בזמן ההתנעה והתנהגות מכשיר ה ADF בזמן שעות הדימדומים את התנהגות מד המהירות ומד הסלד במצבי טיסה מסויימים אתם תגלו כבר לבד... תהנו Raz Harush, Alon Golodny, Baruch Spiegel וגם 1 אחר הגיבו לזה 4
Moshe Bensal פורסם אוקטובר 6, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 6, 2012 אין כמוך תומר, תודה על ההשקעה והשקידה, וכמובן על השיתוף.
Moshe Mizrahi פורסם אוקטובר 6, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 6, 2012 תודה רבה תומר. אם אינני טועה היה לך תיקון גם ל- Carenado C337H SkyMaster ועכשיו אני לא מוצא אותו באתר. עדכנת גם אותו? שוב תודה.
Liaz Kamper פורסם אוקטובר 6, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 6, 2012 תומר, תודה רבה על ההשקעה והמאמץ. לגבי הסאונד לפני ההזדקרות, accufeel של a2a אמור לשפר את המנגנון הזה בכל המטוסים והוא אכן עושה זאת. בדקת התוסף הזה בעבר עם התיקונים שלך? יכול להיות מעניין.
Tomer Haim פורסם אוקטובר 7, 2012 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2012 accufeel של a2a לא משמיע את צליל ההזדקרות לפני ההזדקרות. סך הכל הוא משמיע שייקים כאלו ומרעיד את המטוס בצורה מוגזמת... מה שכן אהבתי אצלם הוא הסאונד של הגלגלים ושל ההסעה
Ben Bezalel פורסם אוקטובר 11, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2012 (נערך) תודה תומר!! מה עם פרויקט המסלולים? תומר ביצעתי טיסת מבחן לאחר העידכונים שלך ובהחלט יש שיפור בחוויה : מבחינת הסאונד, תזוזות המכשירים.. אך שמתי לב שנעלם הבאג הכתום ובמצפן? האם זה בכוונה? נערך ביום אוקטובר 12, 2012 על-ידי Shoval Cohen כתיבת דאבל תגובות (שתי תגובות ברצף). התגובות אוחדו.
Ben Bezalel פורסם אוקטובר 14, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2012 באיזה מטוס נעלם הבאג? C172P אני טסתי עם הרישום CGK
moshe elbaz פורסם אוקטובר 19, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 19, 2012 תומר צפצפת ההזדקרות אמורה להמשיך לעבוד בזמן ההזדקרות ,ונפסקת כאשר משתחררים ממנה