Itamar Shai פורסם פברואר 4, 2013 דיווח פורסם פברואר 4, 2013 אני חייב להגיב, למרות שלא קראתי עד הסוף. תחרותיות היא דבר מעולה שמוסיף הרבה! לא סתם בקורס טיס אומרים שכולם רוצים להיות ראשונים, זה נותן מוטיבציה לפקחים, כי אז זה נותן להם סיבה לעלות. ואז כשהם עולים הם נזכרים למה הם נהיו פקחים, וזה מתחיל להניע אותם עוד פעם לפקח, ואז כשעולים פקחים ליותר משעה, ודואגים להודיע בכל מקום שאפשר, עולה תנועה. ועולה עוד תנועה. ואני מדבר עכשיו בתור טייס ססנה מושבע, שאין דבר יותר כיף מלטוס טיסה חוצת שדות בארץ. אם יעלה ראש פינה, וחיפה, ושדה דב, והרצליה, ופלוטו, אני מבטיח לכם שתהיה תנועה ועוד איזה תנועה. יהיה גל שיתחיל בססנה 172, ינוע דרך 182, B58, אפילו 737 לטיסות פנים ארציות (אם יעלו גם בן גוריון ואילת, למשל), וזה יכול להיות מדהים! תחרותיות היא מוטיב ראשוני, אינטרס משני ברגע שהפקחים והטייסים נזכרים כמה שזה כיף כשיש תנועה. אל תיפסלו את זה כל כך מהר.
Itamar Shai פורסם פברואר 4, 2013 דיווח פורסם פברואר 4, 2013 אני לא סותר את עצמי וגם אומר לך מדוע - אני לא רואה את עצמי מפסיק לפקח כאן על בסיס קבוע (רק הצבא ימנע זאת ממני בעתיד) לאחר שהשקיעו בי כל כך הרבה כדי שאוכל לעשות זאת וכאן אני מרגיש סוג של מחויבות. חבל שיש פקחים שאין להם את ההרגשה הזאת וצריכים שירדפו אחריהם או יציעו להם פרסים. ואור, אתה צודק. אין את המוטיבציה הנהדרת הזאת להרבה אנשים. וזה למה צריך את התחרות. כדי שגם אנשים שאין להם הכי הרבה מוטיבציה, יבואו לפקח. בדיוק כמו שהסברתי בתגובה הקודמת שלי.
Or Bahtari פורסם פברואר 4, 2013 דיווח פורסם פברואר 4, 2013 (נערך) ואור, אתה צודק. אין את המוטיבציה הנהדרת הזאת להרבה אנשים. וזה למה צריך את התחרות. כדי שגם אנשים שאין להם הכי הרבה מוטיבציה, יבואו לפקח. בדיוק כמו שהסברתי בתגובה הקודמת שלי. לא צריך את התחרות הזאת , המוטיבציה ורצון נובעים ממניעים ערכיים נטו שצריכים להיות קיימים אצל כל פקח בחטיבה. נערך ביום פברואר 4, 2013 על-ידי Or Bahtari - VATIL4
Itamar Shai פורסם פברואר 4, 2013 דיווח פורסם פברואר 4, 2013 הם צריכים. אבל הם לא. אז אפשר להאשים ולומר שהחטיבה תיפול, כמו שנאמר קודם בפורום שאני לא קשור אליו, או שאפשר לנסות ולעלות עם רעיונות פרקטיים שמסתמכים על העובדה שלא לכולם יש מוטיבציה לעלות 3 שעות כל יום.