Dvir Shany פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 שלום לכולם, אני אשמח אם אנשים בעלי ניסיון וידע יעזרו לי פה. אני בן 17, אוהב מטוסים מאז שאני ילד קטן. לפי מה שהבנתי בגיל 17 אפשר להתחיל בדרך הזו ולעשות כבר רישיון טייס פרטי. למזלי יצא לי להכיר כמה טייסים, טייסים בעלי רישיון טייס פרטי וטייסים אזרחיים בחברות תעופה (יוצאי חיל אוויר לשעבר). יצא לי להיות בקוקפיט כמה פעמים, ולהטיס מטוס קל. (באוויר, לא נחיתה ולא המראה) רציתי לדעת מה הדרך הכי טובה להתקדם מפה לעבר המטרה, שהיא להיות טייס בחברת תעופה, האם זה להתחיל ברשיון טייס פרטי? או שכרגע אין מה להתעסק בזה? חיל האוויר אולי? אשמח לדעת מה אתם חושבים הדרך הכי טובה להתקדם. תודה, דביר.
Noy Farhi פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 היי, חיל האוויר זה טוב רק אם אתה יוצא קורס טייס. להתחיל בקורס טייס פרטי זאת ההתחלה שאתה חייב לעשוות ככה או ככה. אם תעשה את זה לבד או בין אם תעשה את זה באקדמיה. *לא ממליץ להתחיל רשיון טייס בארץ לפני הצבא...במידה ולא תצליח לסיים אותו לפני הצבא אתה סוג של תקוע כי מתחיל תירונות וסגירות.. במידה ואתה מתגייס ואתה בבסיס פתוח - עושה יומיות, אני כן ממליץ לך לעשות את הרשיון במהלך הצבא. ככה יש לך הרבה זמן פנוי ללמוד בלי לחץ. תוך 3 שנים בטוח תסיים את הרשיון . אני אישית עכשיו בקורס טייס פרטי בהרצליה. (בשלב ניווטים) לאחר שאני מסיים אתה הקורס ומסיים את הצבא אני נוסע לאקדמיה בארה"ב, לעשות את שאר ההגדרים ומשם לנסות ולהתקבל לחברות תעופה. כמובן שזה לא דבר פשוט אבל זה אפשרי. הבעיה הגדולה היא הכסף אם אין לך בעיה כלכלית ויש לך תמיכה מההורים אז לך על זה. כך בחשבון שרשיון טיס אזרחי לא נותן הרבה.. צריך לעשות כל ההגדרים ולצבור שעות טיסה כדי שבכלל תוכל להגיש בקשה לחברות תעופה. כן אני ממליץ לך לשמוע חוות דעת מאנשים שעשו פרטי וסיימו באקדמיה של טייס ועכשיו טסים בחברות תעופה שונות. (אם תרצה עוד טיפים תוכל ליצור איתי קשר בפיסבוק או בסקייפ: noi747-400) בהצלחה!
Dvir Shany פורסם מרץ 27, 2013 מחבר דיווח פורסם מרץ 27, 2013 היי נוי, תודה רבה על המידע, אני מבין שכרגע זו הדרך היחידה, כלומר לצבור שעות טיסה על מנת בכלל שזה יהיה אפשרי, האם עדיין דרך חיל האוויר זה יעיל? תודה שוב, דביר.
Noy Farhi פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 דרך חיל האוויר זה יעיל רק אם אתה מסיים בקורס טייס.
Asaf Katz פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 רגע, אפשר להתקבל לחברות תעופה ישראליות כמו ישראייר וארקיע גם אם אתה לא סיימת קורס טייס? כאילו אתה יכול לסיים קורס טייס פרטי על ססנה, לצבור שעות טיסה, ולנסות להתקבל לחברות תעופה כאלה ואחרות?
Or Bahtari פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 אהלן! אני בן 18.2 עם רישיון טייס פרטי אמריקאי (כרגע בהליכי הסבה לישראלי). נתחיל בכך שכל שעת טיסה שעושים בקורס הצבאי נחשבת בעולם האזרחי , בקורס בארהב הגיע בחור ישראלי שנפל מקורס אך היו לו כ-250 שעות טיסה כך שאת הקורס האזרחי סיים ב-30 שעות. אני באופן אישי לא מציע לקפוץ ישר לאקדמיות לטיסה בחו"ל כי זה פשוט לא מבטיח לך שום דבר,אני מציע לך לסיים צבא ולעשות תואר במשהו כדי שתהיה מגובה. ישנה איזשהי אמירה שבחו"ל הכל יותר קל (עולם ורוד) - שטות מוחלטת. היתרון היחידי שם הוא המחיר הנמוך יחסית לשעת טיסה. לכן אני מציע לך להתבסס קודם מבחינה כלכלית וגם לרכוש השכלה כדי לא להשאר קירח מכל הכיוונים.
Noy Farhi פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 אסף, אפשר הכל אם יש לך כסף. כמוש אומרים כסף קונה הכל בדיוק גם פה. אם יש לך שעות והגדרים וכסף אתה יכול להגיע. אני מכיר באופן אישי קברניט על A320 בישראייר שסיים אקדמיה בארה"ב צבר ניסיון והגיע לישראייר. כנל גם לגבי ארקיע. אור, נכון לא הכל וורוד בחול.. אבל הסיכוי להגיע למשהו במקצוע הזה בארץ הוא 0%.. אלא אם כן יש לך בריכה שמקום מים יש לך כסף . אין ספק שצריך ללמוד כדי להיות אם משהו ביד.. אבל זה לא אומר שאיפשר להתחיל ברשיון טייס פרטי. בלי שום קשר לכסף והגדרים צריך גם הרבה מאוד מזל.
Asaf Katz פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 לפני ב-27.3.2013 בתוך 14:52 Noi Farhi כתב: אסף, אפשר הכל אם יש לך כסף. כמוש אומרים כסף קונה הכל בדיוק גם פה. אם יש לך שעות והגדרים וכסף אתה יכול להגיע. אני מכיר באופן אישי קברניט על A320 בישראייר שסיים אקדמיה בארה"ב צבר ניסיון והגיע לישראייר. כנל גם לגבי ארקיע. אור, נכון לא הכל וורוד בחול.. אבל הסיכוי להגיע למשהו במקצוע הזה בארץ הוא 0%.. אלא אם כן יש לך בריכה שמקום מים יש לך כסף . אין ספק שצריך ללמוד כדי להיות אם משהו ביד.. אבל זה לא אומר שאיפשר להתחיל ברשיון טייס פרטי. בלי שום קשר לכסף והגדרים צריך גם הרבה מאוד מזל. אילו הגדרים?, וכמה כסף בדיוק?, וכמה זמן?
Noy Farhi פורסם מרץ 27, 2013 דיווח פורסם מרץ 27, 2013 דו מנועי,IFR, מסחרי, ATPL כל ההגדרים שדרושים כדי להתקבל לחברה תעופה. כמה זמן? אני לא יודע... זה הכל תלוי בחניך ובקצב למידה. כמה כסף? אני לא יודע סכומים מדוייקים אבל בוא נגיד שזה ממש לא זול. אתה יכול לחפש באינטרנט באתרים של אקדמיות רשום שם פחות או יותר מחירים ומסלולי למידה. לפני ב-27.3.2013 בתוך 15:14 Asaf Katz כתב: אילו הגדרים?, וכמה כסף בדיוק?, וכמה זמן?